Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zabawne jak inne gry dostają po dupie za AI, grafikę, animacje itp, które w porównaniu z tym co ta tutaj oferuje stoją na o wiele wyższym poziomie. Jakbym chciał się poczuć jak w starych rpgach, to sięgnął bym po nie. To gra z 2025, więc grając w nią oczekuję że będzie spełniała znane mi z innych gier standardy, a nie cofała mnie do czasów pierwszych Elder Scrollsów. I nie, nie ma w tym nic pozytywnego niestety.

  • Upvote 2
Opublikowano
10 godzin temu, DITMD napisał(a):

Zabawne jak inne gry dostają po dupie za AI, grafikę, animacje itp, które w porównaniu z tym co ta tutaj oferuje stoją na o wiele wyższym poziomie. Jakbym chciał się poczuć jak w starych rpgach, to sięgnął bym po nie. To gra z 2025, więc grając w nią oczekuję że będzie spełniała znane mi z innych gier standardy, a nie cofała mnie do czasów pierwszych Elder Scrollsów. I nie, nie ma w tym nic pozytywnego niestety.

Tylko że pierwsze Elder Scrollsy czy to Morrowind czy Oblivion - są bez porównywania nadal lepsze. od tego polskiego przeciętniaka. Każdy kto ma oczy i widzi to od razu dostrzeże różnice 

  • Upvote 1
Opublikowano
14 godzin temu, DITMD napisał(a):

Zabawne jak inne gry dostają po dupie za AI, grafikę, animacje itp, które w porównaniu z tym co ta tutaj oferuje stoją na o wiele wyższym poziomie. Jakbym chciał się poczuć jak w starych rpgach, to sięgnął bym po nie. To gra z 2025, więc grając w nią oczekuję że będzie spełniała znane mi z innych gier standardy, a nie cofała mnie do czasów pierwszych Elder Scrollsów. I nie, nie ma w tym nic pozytywnego niestety.

Ano nie ma. To bez wątpienia gra, która broni się głównie atmosferą, skierowana raczej do fanów gatunku, którzy będą potrafili przymknąć oko na jej stan techniczny, kulawe mechaniki i szereg innych problemów. Może modderzy coś z tego jeszcze wyciągną, ale ciężko oczekiwać cudów. Takie produkcje to się dziś wydaje bardziej w GP, nawet 180 zł na Steamie to sporo za dużo.

Opublikowano

No i mamy nowy rekord, ładnie to idzie
obraz.png.3b98f2bc259c51160cafcd3159accc80.png

 

Cytat

Plan działania

Co ważne, stworzyliśmy również plan, co nowego pojawi się w grze! Czego możecie się spodziewać już po premierze wersji 1.0?

● Szybkie poprawki
W najbliższych tygodniach możecie się spodziewać ich całkiem sporo. Będą to niewielkie łatki naprawiające niektóre z najczęstszych błędów i problemów.
● Wsparcie dla modów
Za około miesiąc udostępnimy pierwsze narzędzia moderskie, a kolejne pojawią się w następnych miesiącach.
● Aktualizacje zawartości
Po premierze w grze może pojawić się dodatkowa zawartość! Ale nasz zespół zrobi sobie zasłużoną przerwę, więc wszelkie nowości pojawią się dopiero po miesiącu czy dwóch od premiery ;)

 

Opublikowano (edytowane)

No co, w końcu twierdzicie, że jest to dobry wynik, więc teraz napisałem tak jak napisałem, skorygowałem podejście jak tak twierdzicie, to widocznie byłem w błędzie. ot to wszystko. :Up_to_s:

 

edit:

obraz.png.a14dd32a32c2c0a7b0e1f95ad387fc84.png

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano

No i poprawili wczoraj rekord z 20k na 24.6k jeszcze trochę i bylby wstyd dla Bethesdy bo do wyniku DOOM The Dark Ages nie zabraklo jakoś dużo :E 

a to już jestem pewny nie jeden serwis napisal by newsa w stylu - bliżej nieznana gra przebija najnowszego DOOM"

Opublikowano
4 godziny temu, Frog67 napisał(a):

No i poprawili wczoraj rekord z 20k na 24.6k jeszcze trochę i bylby wstyd dla Bethesdy bo do wyniku DOOM The Dark Ages nie zabraklo jakoś dużo :E 

a to już jestem pewny nie jeden serwis napisal by newsa w stylu - bliżej nieznana gra przebija najnowszego DOOM"

Wynik bardzo kiepski jak na taką grę. Juz 15k. Skończy gorzej niż Shadows. 

  • Haha 1
Opublikowano
21 godzin temu, Reddzik napisał(a):

No co, w końcu twierdzicie, że jest to dobry wynik, więc teraz napisałem tak jak napisałem, skorygowałem podejście jak tak twierdzicie, to widocznie byłem w błędzie. ot to wszystko. :Up_to_s:

 

edit:

obraz.png.a14dd32a32c2c0a7b0e1f95ad387fc84.png

Asmongold zagral i zrobil filmik, czyli bedzie wieksze zainteresowanie....

Opublikowano

Zagrałem w demo i to jednak przy Skyrimie nigdy nie stało. Skyrim perfekcyjny nie jest, ale tu jednak trochę brakuje. 

 

Sama gra nie jest jakaś zła, nawet do zagrania, ale oczywiście gdyby była w GP. A jakby na to dutki wykładać, to musiałbym się bardzo zastanowić. 

Generalnie fabularnie mnie to trochę zaciekawiło, mimo topornego gejmplaju. 

Na plus też techniczny aspekt, gra może nie wygląda (przynajmniej w fragmencie w demie), ale przynajmniej nie tnie. xD

 

Tak czy tak, to demo średnio przekonuje.

 

No i oczywiście:

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

A mi demo bardzo podeszło, szczególnie atmosferą. Już miałem kupować grę, ale poczytałem trochę opinie graczy i zauważyłem że w tych negatywnych przewija się ciągle jeden i ten sam element. Otóż podobno gra od 2 aktu zalicza mały spadek jakości, a akt 3 wygląda jakby był niedokończony. Nie zrozumiałem do końca czy chodzi tylko o bugi, czy również zawartości (fabuła itp.), ale to trochę ostudziło mój zapał. Szkoda, bo miałem teraz dużą ochotę na coś takiego.

Opublikowano

U mnie dokładnie ten sam powód wstrzymania zakupu, mimo promocji na Steam :heu:. Demo bardzo mi się podobało 🙄

No cóż poczekam na jesienne wyprzedaże, może poprawią grę do tego czasu :heu:

  • Upvote 1
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mam juz 15h i musze powiedziec, ze calkiem spoko idzie. Przed chwila sie dopiero dowiedzialem, ze to polska gra 8:E

 

Generalnie to takie odczucie jest jakbym gra w duzego Moda do skyrima szrobionego przez spoecznosc tylko ze bardziej dopracowany. Jakosc audio dialogow jest bardzo dobra. 

 

Sama fabula spoko, troche oklepane epidemie jak w avowed czy gejguard. 

 

Questy pobczne sa tez ok, wiele z nich lepsze niz w skyrim czy starfield :P

 

Techncznie gra dopracowana. Gram w 3440x1440p wszytsko na maxa plus dlss q i klatki od 80 do ponad 120 w wiekszosci przypadkow, nic nie tnie. Ani razu gra mnie nie wywalila do desktopu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Być ładnym i się tak oszpecić... nie wiem czym to jest spowodowane, czy faktycznie strzępkiem mózgu czy ogólnym stereotypom że kobieta bez "lifitingu" jest brzydka.
    • Zacznij od formata i zainstalowania podstawowych rzeczy, msi center i tam tylko sterowniki do chpisetu i nic więcej, stery do grafy trochę starsze i testuj. Żadnych light, razerów i co przyjdzie Ci jeszcze do głowy, tym bardziej programów monitorujących, bo to też potrafi działać negatywnie na gry jak i na psychikę  .W obecnym stanie możesz jeszcze wrzucić ss z latencymoon. Czy w ww grach różnicę robią ustawienia graficzne? Tzn. czy jak dasz wszystko na low to jest taki sam efekt jak na Twoich ustawieniach? Czy jak ograniczysz liczę klatek do 60fps, to też jest problem? Ja wiem że w grach online trzeba mieć więcej, ale z ciekawości możesz zobaczyć. Oczywiście blokujesz klatki o te 3 mniej, niż masz odświeżanie monitora? A tak na marginesie możesz poczytać  https://forum.ithardware.pl/topic/8975-stuttering-latencymon/ https://forum.ithardware.pl/topic/8444-stuttering-w-grach/#comments tylko tutaj są procki od AMD czy ludzie sobie z tym poradzili to nie wiem, trzeba się zagłębić, aaa jeszcze mamy jednego kolegę którego stuttery już długo męczą i sobie z tym nie poradził, też na AMD.      
    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...