Dominix 403 Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia (edytowane) Nowe wyścigi nadjeżdżają Premiera zapowiadana na Jesien tego roku Ma byc 70 aut na start z 10 roznych klas i 27 layoutow torow, wiec nie wiadomo ile tych torow bedzie. Wiecej informacji na oficialnej stronie: https://projectmotorracing.com/ Cena na start z bonusem: 59.99 € Edytowane 29 Kwietnia przez Dominix 2
VRman 2 635 Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia (edytowane) "wheel first approach" "vibrant colors, high framerates" "VR" No to jest "trzy razy TAK" Wolę arcade, ale jestem zainteresowany. PS. Zrzynka nazwy z Project Gotham Racing przypadkowa czy ten dev zatrudnia ludzi z Bizarre Creations? Edytowane 29 Kwietnia przez VRman
galakty 3 312 Opublikowano 30 Kwietnia Opublikowano 30 Kwietnia Cholera za dużo tych simów się robi... Ale konkurencja się przyda, ja obecnie śmigam 99% czasu w LMU bo uwielbiam GT3 i LMH na jednym torze, multiclass robi robotę. Lista aut póki co zapowiada się super, praktycznie z każdej klasy coś się znajdzie w tym perełki których zbytnio nie ma w innych simach (pomijam kiepskiej jakości mody). Za audi R8 i LMP1 wielki props, bardzo mnie boli że ta klasa jest pomija obecnie, a to wręcz legenda od której całe LMH się zaczeło.
Zas 287 Opublikowano 30 Kwietnia Opublikowano 30 Kwietnia Ale tras mało, szykuje się znowu tona DLC. A grafika na silniku Farming Simulator... No, delikatnie mówiąc d... nie urywa.
galakty 3 312 Opublikowano 30 Kwietnia Opublikowano 30 Kwietnia Zobaczymy po premierze, LMU na start miał dużo mniej zawartości ale bronił się fizyką i grafiką.
Zas 287 Opublikowano 30 Kwietnia Opublikowano 30 Kwietnia (edytowane) LMU grafiką? Ej, no bez takich Graficznie to może Rennsport daje radę, natomiast LMU to straszny paździerz jak na dzisiejsze standardy. Tutaj na szczęście aż tak źle nie jest, choć zobaczymy, jak wypadnie noc... Cieszy natomiast info o skupieniu się na sensownym AI, które nie oszukuje, wheel first to z kolei nic nowego, już simcade'owy shift taki był . Dźwięk za to wydaje się mieć potencjał, ale z nim to nawet w CARS 1 i 2 moim zdaniem było dobrze. Edytowane 30 Kwietnia przez Zas 1
galakty 3 312 Opublikowano 1 Maja Opublikowano 1 Maja Straszny paździerz? No bez przesady Dobry AI by się przydał, ja na razie mam przesyt od wyścigów multiplayer i dzbanów którzy rujnują Ci wyścig na T1. Aż z ciekawości sobie zainstalowałem Project Cars 2 i będę chyba tryb kariery ogrywał (grałem w to tylko na padzie, a FFB jest całkiem całkiem).
VRman 2 635 Opublikowano 2 Maja Opublikowano 2 Maja (edytowane) W dniu 30.04.2025 o 19:50, Zas napisał(a): Ale tras mało, szykuje się znowu tona DLC. A grafika na silniku Farming Simulator... No, delikatnie mówiąc d... nie urywa. Lepsza niż Unreal Engine. Dla mnie to info to właśnie zaleta. Oby kolory były żywe a nie "realistyczne". Mogliby tylko dać więcej geometrii i tekstur. W dniu 1.05.2025 o 11:46, galakty napisał(a): Dobry AI by się przydał, ja na razie mam przesyt od wyścigów multiplayer i dzbanów którzy rujnują Ci wyścig na T1. W każdej grze powinien być tryb bez kolizji. Jego obecność nie przeszkadza - komu się nie podoba, ten może grać z włączonymi. A ja uwielbiam się ścigać bo walka z własnym tempem jest wystarczająca i także bez kolizji można mieć epickie pojedynki trwające kilka okrążeń. W GRIDzie z 2008 tak jeździliśmy z kolegami i czasem 2/3 okrążenia się jechało lekko w "duchu" przeciwnika, bo był wyrównany poziom, a widok szybko mijanego ducha przeciwnika po mistrzowsko i ryzykownie pokonanym zakręcie jest satysfakcjonujący. Może nie tak jak po wykonaniu prawdziwego manewru wyprzedzenia na torze, ale po przeliczeniu funu i braku funu, granie bez kolizji jest dla wielu, a na pewno dla mnie, o wiele fajniejsze. Edytowane 2 Maja przez VRman
Dominix 403 Opublikowano 24 Czerwca Autor Opublikowano 24 Czerwca Data jak widac potwierdzona, wyglada troche jak ACE z ekonomia, ciekawe jak wyjdzie w praniu. Cytat YOUR MOTORSPORT CAREER IN PROJECT MOTOR RACING 24. June 2025 Changing Habits Whenever you’re given a blank slate to design a feature-length mode from scratch, simply looking across the aisle and copying someone else’s homework isn’t going to win you a lot of new fans. Sim racing as a hobby has existed for upwards of 40 years(!), and it’s important to pay attention to how the hobby has evolved over time—and with that, the various playstyles and commitment levels. A barebones championship in the hope you’ll be satisfied with a “You’re Winner” splash screen at the end isn’t going to cut it anymore. What’s needed is maybe something a little more intense.... Wiecej na stronie producenta: https://projectmotorracing.com/newsArticle.php?articleCode=NjA1YTI3YTYx Tutaj jeszcze artykul z traxion.gg gdzie jest info ze mody beda na wszystkich platformach https://traxion.gg/project-motor-racing-releases-november-with-mods-on-all-platforms/
KiloKush 607 Opublikowano 25 Czerwca Opublikowano 25 Czerwca W dniu 29.04.2025 o 22:08, VRman napisał(a): "wheel first approach" "vibrant colors, high framerates" "VR" No to jest "trzy razy TAK" Wolę arcade, ale jestem zainteresowany. PS. Zrzynka nazwy z Project Gotham Racing przypadkowa czy ten dev zatrudnia ludzi z Bizarre Creations? Mi to wygląda na kolejny projekt Ian Bell I Slightly Mad Studios. A pomysł z regionami jest żywcem zerzniety z Forza Motorsport 2005. Co do PGR to kupiłem z pół roku temu Xboxa żeby pograć w PGR 2. Gra jest miodna, Xbox Live znów działa jako Insignia, jest grupa graczy którzy regularnie grają online i biją swoje rekordy. Ta gra to najlepsze połączenie Sima i arcade kiedykolwiek. Jest też niesamowita progresja w karierze i ogólnie chce się grać i grać. Nie to co FH, tam już sam nie wiem o co chore tej grze.
galakty 3 312 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca Z jednej strony jaram się, z drugiej sam nie wiem, dużo tych simów wychodzi, a potem i tak się gra w jeden/dwa.
Zas 287 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Jeśli ekonomia będzie bardziej realistyczna niż w Shiftach , to IMHO już sama kariera zapowiada się "inaczej" i miodnie. Za kilka lat chętnie kupię complete . No dobra, nawet wcześniej, jak będzie naprawdę OK, bo lubię ich podejście do ścigałek, podobnie mam nadzieję, że ACE uda się ogarnąć.
galakty 3 312 Opublikowano 19 Sierpnia Opublikowano 19 Sierpnia Nowy trailer, ciekawostką jest użycie muzyki z Project Cars
tekkno 27 Opublikowano 23 Sierpnia Opublikowano 23 Sierpnia Możecie podać w których grach obecnie jest użyty "wheel first approach" ?
tekkno 27 Opublikowano 23 Sierpnia Opublikowano 23 Sierpnia Czyli powinna być jakaś różnica między AC i ACC. Potestuję.
galakty 3 312 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września Czekam z ciekawością głównie chyba ze względu na karierę, zobaczymy...
Zas 287 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września Graficznie to jednak nie dało się jak widać z silnika od Farming Simulatora wiele wycisnąć. Trochę szkoda, biorąc pod uwagę, co potrafił Mad Engine...
galakty 3 312 Opublikowano 26 Września Opublikowano 26 Września Ajajajaj 787B na Circuit de la Sarthe... kurde teraz to ciężko mi się będzie powstrzymać od kupna na premierę Oby to wyszło w dobrym stanie i miało wsparcie.
JohnyWol 81 Opublikowano 14 Października Opublikowano 14 Października Cała nadzieja dla tej gry w fizyce jazdy i gameplay'u. Wizualnie odstaje od konkurencji (oni ja robią na silniku Farming Simualtor? )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się