Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

"wheel first approach"

 

"vibrant colors, high framerates"

"VR"

 

No to jest "trzy razy TAK"

Wolę arcade, ale jestem zainteresowany.

 

PS. Zrzynka nazwy z Project Gotham Racing przypadkowa czy ten dev zatrudnia ludzi z Bizarre Creations?

Edytowane przez VRman
Opublikowano

Cholera za dużo tych simów się robi... :E 

 

Ale konkurencja się przyda, ja obecnie śmigam 99% czasu w LMU bo uwielbiam GT3 i LMH na jednym torze, multiclass robi robotę. 

 

Lista aut póki co zapowiada się super, praktycznie z każdej klasy coś się znajdzie w tym perełki których zbytnio nie ma w innych simach (pomijam kiepskiej jakości mody).

Za audi R8 i LMP1 wielki props, bardzo mnie boli że ta klasa jest pomija obecnie, a to wręcz legenda od której całe LMH się zaczeło. 

Opublikowano (edytowane)

LMU grafiką? Ej, no bez takich :E Graficznie to może Rennsport daje radę, natomiast LMU to straszny paździerz jak na dzisiejsze standardy. Tutaj na szczęście aż tak źle nie jest, choć zobaczymy, jak wypadnie noc... Cieszy natomiast info o skupieniu się na sensownym AI, które nie oszukuje, wheel first to z kolei nic nowego, już simcade'owy shift taki był :).

 

Dźwięk za to wydaje się mieć potencjał, ale z nim to nawet w CARS 1 i 2 moim zdaniem było dobrze. 

Edytowane przez Zas
  • Upvote 1
Opublikowano

Straszny paździerz? No bez przesady :E 

 

Dobry AI by się przydał, ja na razie mam przesyt od wyścigów multiplayer i dzbanów którzy rujnują Ci wyścig na T1. Aż z ciekawości sobie zainstalowałem Project Cars 2 i będę chyba tryb kariery ogrywał (grałem w to tylko na padzie, a FFB jest całkiem całkiem). 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 30.04.2025 o 19:50, Zas napisał(a):

Ale tras mało, szykuje się znowu tona DLC.

A grafika na silniku Farming Simulator... No, delikatnie mówiąc d... nie urywa. 

Lepsza niż Unreal Engine. Dla mnie to info to właśnie zaleta. Oby kolory były żywe a nie "realistyczne".  Mogliby tylko dać więcej geometrii i tekstur.

 

 

W dniu 1.05.2025 o 11:46, galakty napisał(a):

Dobry AI by się przydał, ja na razie mam przesyt od wyścigów multiplayer i dzbanów którzy rujnują Ci wyścig na T1.

 

W każdej grze powinien być tryb bez kolizji. Jego obecność nie przeszkadza - komu się nie podoba, ten może grać z włączonymi. A ja uwielbiam się ścigać bo walka z własnym tempem jest wystarczająca i także bez kolizji można mieć epickie pojedynki trwające kilka okrążeń. W GRIDzie z 2008 tak jeździliśmy z kolegami i czasem 2/3 okrążenia się jechało lekko w "duchu" przeciwnika, bo był wyrównany poziom, a widok szybko mijanego ducha przeciwnika po mistrzowsko i ryzykownie  pokonanym zakręcie jest satysfakcjonujący. Może nie tak jak po wykonaniu prawdziwego manewru wyprzedzenia na torze, ale po przeliczeniu funu i braku funu, granie bez kolizji jest dla wielu, a na pewno dla mnie, o wiele fajniejsze.

Edytowane przez VRman
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

 

Data jak widac potwierdzona, wyglada troche jak ACE z ekonomia, ciekawe jak wyjdzie w praniu.

Cytat

YOUR MOTORSPORT CAREER IN PROJECT MOTOR RACING

24. June 2025

Changing Habits

Whenever you’re given a blank slate to design a feature-length mode from scratch, simply looking across the aisle and copying someone else’s homework isn’t going to win you a lot of new fans. Sim racing as a hobby has existed for upwards of 40 years(!), and it’s important to pay attention to how the hobby has evolved over time—and with that, the various playstyles and commitment levels.

A barebones championship in the hope you’ll be satisfied with a “You’re Winner” splash screen at the end isn’t going to cut it anymore. What’s needed is maybe something a little more intense....

Wiecej na stronie producenta: https://projectmotorracing.com/newsArticle.php?articleCode=NjA1YTI3YTYx

 

Tutaj jeszcze artykul z traxion.gg gdzie jest info ze mody beda na wszystkich platformach

https://traxion.gg/project-motor-racing-releases-november-with-mods-on-all-platforms/

Opublikowano
W dniu 29.04.2025 o 22:08, VRman napisał(a):

"wheel first approach"

 

"vibrant colors, high framerates"

"VR"

 

No to jest "trzy razy TAK"

Wolę arcade, ale jestem zainteresowany.

 

PS. Zrzynka nazwy z Project Gotham Racing przypadkowa czy ten dev zatrudnia ludzi z Bizarre Creations?

Mi to wygląda na kolejny projekt Ian Bell I Slightly Mad Studios. A pomysł z regionami jest żywcem zerzniety z Forza Motorsport 2005. 

 

Co do PGR to kupiłem z pół roku temu Xboxa żeby pograć w PGR 2. Gra jest miodna, Xbox Live znów działa jako Insignia, jest grupa graczy którzy regularnie grają online i biją swoje rekordy. Ta gra to najlepsze połączenie Sima i arcade kiedykolwiek. Jest też niesamowita progresja w karierze i ogólnie chce się grać i grać. Nie to co FH, tam już sam nie wiem o co chore tej grze.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jeśli ekonomia będzie bardziej realistyczna niż w Shiftach :E, to IMHO już sama kariera zapowiada się "inaczej" i miodnie. 
Za kilka lat chętnie kupię complete 8:E. No dobra, nawet wcześniej, jak będzie naprawdę OK, bo lubię ich podejście do ścigałek, podobnie mam nadzieję, że ACE uda się ogarnąć.

  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...