Ziobro zaskoczenia:
https://www.kryminalki.pl/artykul/28852,akcja-policji-strazy-granicznej-i-europolu-pseudokibice-pomagali-w-przemycani-migrantow-z-afryki
Ci co najgłośniej krzyczeli na meczach. Ha, tfu.
Jedyną wspólną wartość prawactwa to hipokryzja
A czy zauważyłeś bym kogokolwiek przekonywał do przesiadki na takie rozwiązanie?
Może dla Ciebie i "Tych" osób o których teraz wspomniałeś takie rozwiązanie jest mniej ergonomiczne, mniej praktycznie ale dla mnie czyli dla wieloletniego użytkownika takie rozwiązanie jest tak samo dobre jak poprzednie ale obsługa i przyzwyczajenie do "nowego" wymagały ode mnie więcej czasu. Zasadnicza różnica jest taka, że ja zwyczajnie chciałem sprawdzić takie rozwiązanie a "Wy" jak to stwierdziłeś - nie. Ja się przekonałem, że takie rozwiązanie może być tak samo dobre, praktyczne i ergonomiczne co stare ale do intuicyjnej obsługi wymagało to ode mnie przyzwyczajenia. Ot tyle.
Niestety ludzie mają problem wyjść po za utarte schematy, które są dla nich komfortowe i z którymi się wychowali przez lata. Wszystko jest kwestią praktyki i przyzwyczajenia. My zdawaliśmy prawo-jazdy na autach bez "tabletów" a za parę lat dzisiejsze pokolenie będzie zdawać egzaminy na takich autach. Ty miał byś z tym problem a młode pokolenie już tego problemu nie będzie mieć. Dzisiaj 60 letni dorosły człowiek ma problem z obsługą smartfona a 4-letnie dziecko popyla na nim jak szalone.
Jak widać u wielu osób na samą myśl o jeździe w aucie z samym "tabletem" uaktywnia się dysonas poznawczy.
ENCAP tego nie odzwierciedla.
Oczywiście niektóre rozwiązania są nie trafione choćby wspomniany przeze mnie brak manetki do zmiany kierunków jazdy w modelu 3 Highland. Klienci i użytkownicy pokazali swoje nie zadowolenie z tego powodu i manetka w kolejnych, nowych modelach ponownie wróciła.
Dzisiaj do wszystkiego masz instrukcje obsługi poprzez auta, elektronikę i wszelaki sprzęt i jeśli się do niej nie stosujesz możesz uszkodzić sprzęt i co najważniejsze - stracisz gwarancję.
Idąc dalej jeden uczy się szybciej a drugi wolniej. Najważniejsze, że obydwaj w instrukcji mają dokładnie to samo i to od nich zależy czy będą korzystać z urządzenia według instrukcji czy jednak pójdą na skróty.
Opisałem swoją sytuację gdzie po przesiadce na Teslę miałem problem z Jej obsługą bo to było zupełnie "coś" nowego. Aby w pełni komfortowo i mega intuicyjnie obsługiwać auto przejechałem nim 2-3tyś km. Po takiej praktyce "tablet" jak to wielu określa służy mi głównie do nawigacji i nie mam potrzeby w nim dłubać. Auto obsługuje tak samo intuicyjnie jak każde inne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się