Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co za kasztany pracują w tym Bioware - właśnie znokautowałem Pierwszego Szarego Strażnika podczas jednej z decydujących bitew w grze (mając do wyboru przywalić albo próbować się dogadać) - dostaję napis że "od teraz Pierwszy Strażnik jest Twoim śmiertelnym wrogiem", po czym wchodzę na wikię i widzę co - TA DECYZJA NIE WYWOŁUJE ŻADNYCH KONSEKWENCJI.

 

A spieprzać mi na drzewo z takimi wyborami... 

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
59 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Co za kasztany pracują w tym Bioware - właśnie znokautowałem Pierwszego Szarego Strażnika podczas jednej z decydujących bitew w grze (mając do wyboru przywalić albo próbować się dogadać) - dostaję napis że "od teraz Pierwszy Strażnik jest Twoim śmiertelnym wrogiem", po czym wchodzę na wikię i widzę co - TA DECYZJA NIE WYWOŁUJE ŻADNYCH KONSEKWENCJI.

 

A spieprzać mi na drzewo z takimi wyborami... 

Zmienia to tylko dialog podczas tej misji w Weisshaupt, ale później podczas innej misji w Głębokich Ścieżkach
 

Spoiler

pierwszy strażnik znowu się pojawia, i zależnie od tego czy go uderzyłeś, czy dogadałeś się z nim, to jest zainfekowany plagą i ma złamaną psychikę, jeśli tego nie zrobiłeś to jest trzeźwy na umyśle i udziela ci wskazówek co do pokonania pewnej postaci.

 

Znalazłem pierwsze przekleństwo :faja::lol2:

 

Edytowane przez DITMD
Opublikowano
22 minuty temu, DITMD napisał(a):

Zmienia to tylko dialog podczas tej misji w Weisshaupt, ale później podczas innej misji w Głębokich Ścieżkach

Aha, czyli to była ta druga decyzja z 3-ech, którą mogę podjąć przez całą grę. Pierwsza decyzja chociaż miała jakieś realne odzwierciedlenie w grze, i wywoływała efekt hardening na jednego z towarzyszy do końca gry (plus zablokowała romans) - a tutaj po prostu dostanę inny dialog pod koniec. Wow. Mam nadzieję że ta 3-cia, ostatnia decyzja jaką będę mógł podjąć, będzie miała jakąkolwiek wagę i wpływ na cokolwiek, choć nie robię sobie wielkich nadziei.

 

A teraz z kolei dostałem kopiuj-wklej ostatni akt jak z Mass Effecta 2 (nawet nie starali się udawać jakiejś oryginalności), gdzie muszę zadbać o kompanów i zrobić ich misja lojalnościowe, bo są zbyt rozproszeni swoimi problemami i zapewne zginą jeden po drugim, jakbym teraz ich na chama pocisnął na finał. Niech zgadnę, w finale, podobnie jak w ME2, też będę musiał im przydzielać role, kto idzie do szybu wentylacyjnego a kto robi dywersję, hmm ?

Opublikowano

@Element WojnyJeśli chodzi o te główne decyzje to

Spoiler

Pierwsza decyzja to chyba wybór które miasto chcesz ocalić. Druga decyzja to czy chcesz zostawić lub uwolnić burmistrza w tej zainfekowanej plagą wiosce. Trzecia decyzja dotyczy kochanki Solasa, możesz z nią walczyć lub przemówić jej do rozsądku. Czwarta decyzja to chyba uderzenie lub przekonanie pierwszego strażnika. Pewnie coś pominąłem, ale wygląda to dość biednie w porównaniu do innych gier.

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Element Wojny napisał(a):

Czyli to już koniec decyzji, nie ma nic więcej ??? Przecież dopiero co zacząłem finałowy akt... 

A kto tak powiedział? Ja jeszcze gry nie skończyłem, i jestem pewnie tylko trochę dalej od ciebie, wszędzie gdzie się pojawiam to mam jakieś nowe poboczne misje do zrobienia.

Opublikowano
4 godziny temu, Element Wojny napisał(a):

Aha, czyli to była ta druga decyzja z 3-ech, którą mogę podjąć przez całą grę. Pierwsza decyzja chociaż miała jakieś realne odzwierciedlenie w grze, i wywoływała efekt hardening na jednego z towarzyszy do końca gry (plus zablokowała romans) - a tutaj po prostu dostanę inny dialog pod koniec. Wow. Mam nadzieję że ta 3-cia, ostatnia decyzja jaką będę mógł podjąć, będzie miała jakąkolwiek wagę i wpływ na cokolwiek, choć nie robię sobie wielkich nadziei.

 

A teraz z kolei dostałem kopiuj-wklej ostatni akt jak z Mass Effecta 2 (nawet nie starali się udawać jakiejś oryginalności), gdzie muszę zadbać o kompanów i zrobić ich misja lojalnościowe, bo są zbyt rozproszeni swoimi problemami i zapewne zginą jeden po drugim, jakbym teraz ich na chama pocisnął na finał. Niech zgadnę, w finale, podobnie jak w ME2, też będę musiał im przydzielać role, kto idzie do szybu wentylacyjnego a kto robi dywersję, hmm ?

Dokładnie tak będzie:E

Opublikowano
4 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Dokładnie tak będzie:E

Ok, no to podsumujmy:

 

Mamy tu łącznie 10 lat procesu pre-producyjnego i produkcyjnego. Zaangażowane były w to co najmniej 3 różne zespoły, mające 3 zupełnie inne wizje na grę, co widać po publikowanych od czasu do czasu szkicach koncepcyjnych i wywiadach/twittach poszczególnych pracowników. Była to zapewne ogromna masa różnorakich pomysłów i koncepcji na grę, lore, postacie, fabułę itd., co jest normalne podczas procesu produkcyjnego w tak dużym projekcie.

 

I nagle w 2019r. przychodzi nowa pani DYREKTOR KREATYWNA Corinne Busche, mając te wszystkie poprzednie plany i koncepcje na stole, a także możliwość wprowadzenia własnych i co robi ? Kopiuje w 100% wszystko to, co w 2010r. Drew Karpyshyn, Casey Hudson i Mac Walters zrobili w Mass Effect 2 - cały schemat finałowego chapteru i Suicide Mission. Z jednej strony mówi się, że jak kopiować, to od najlepszych. Z drugiej strony, to smutne świadectwo braku oryginalności i szacunku do ciężkiej pracy innych. A co najbardziej smutne i zabawne jednocześnie - o plagiat nikt nie oskarży, bo przecież własność intelektualna należy do tego samego studia, pozostaje jedynie ogromny niesmak. Naprawdę nie było jej stać na to, by samemu coś napisać, to ma być ta kreatywność w jej wydaniu ? 

 

200w.gif?cid=82a1493byggo8026zykae8jeirl

Opublikowano
41 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Nie znam fana Bioware, który nie ograłby trylogii. Każdy kto zna trylogię, wie co to Suicide Mission.

Legendary wyszło raptem 3 lata temu. 

Ograłem tylko raz bardzo dawno temu, w najnowszą część Legendary jeszcze nie zagrałem, wiem co to jest ale szczegółów nie pamiętam. Ja nie wiem kogo wysyłałem, kojarzę coś z rozwalonym statkiem a w nim Shepard, chyba że coś mi się myli. Ale ta trylogia jest jedną z lepszych na rynku growym.

Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Jak widać każdy ma jakieś ułomności. Ja ME2 ostatni raz grałem LATA temu, a z pamięci mogę Ci opowiedzieć Suicide Mission, kogo gdzie wysłać żeby nikt nie zginął, a kogo gdzie wysłać żeby było wręcz odwrotnie. 

No widzisz jestem na takim etapie życia że lepiej jak pamiętam kiedy ma stara urodziny albo kiedy jest rocznica ślubu a nie to co było w jakiejś tam gierce bo do niczego to się nie przydaje;)

Edytowane przez ODIN85
  • Haha 1
Opublikowano
Teraz, slafec napisał(a):

Wszystko co złe przypisujesz Corinne, a co dobre poprzednim zespołom. To jest trochę nie fair, bo nigdy się nie dowiemy, która ekipa za co dokładnie odpowiadała. 

To w końcu kto decydował o finałowym kształcie gry - ludzie z poprzednich zespołów, którzy w Bioware od dawna nie pracują, czy Corinne, która jest dyrektorem kreatywnym projektu od 2019r. ? 

 

2 minuty temu, slafec napisał(a):

Większość graczy chwali schemat finałowej misji na wzór ME2, bo ten motyw w grach praktycznie nie występuje i ciągle jest świeży.

Cóż, Shame On Them w takim wypadku. Jak zaczniemy zachwalać odtwórczość i jakikolwiek brak oryginalności, to niedługo obudzimy się jako gracze z ręką w nocniku. 

  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, ODIN85 napisał(a):

Ale co mieli nowego wymyślić? Gram gry od ponad 30 lat i nic mnie już raczej nie zaskoczy. Ciągle jest coś co już gdzieś było.

Czy Ty sobie teraz jaja robisz człowieku ? Co mieli wymyślić ? Mało to masz utalentowanych pisarzy na rynku ? Na jakiego kija zatrudnili jakieś beztalencia, bazując na ich kolorze włosów ? Trzeba było zatrudnić najlepszych i najbardziej uzdolnionych, a nie najbardziej pasujących do nowych trendów. 

 

1 minutę temu, slafec napisał(a):

Zwróciłem Ci uwagę, żebyś w przyszłości przypisywał jej zarówno porażki jak i sukcesy.

Jak na razie to wygląda tak, że ona jest dyrektorem kreatywnym tylko w momencie, gdy coś jest zepsute :P 

A co jej tutaj wyszło ? Designami lokacji raczej się nie zajmowała.

 

Wierzyć mi się nie chce że Wy tej gry bronicie, co się z Wami ludzie dzieje.

  • Like 1
Opublikowano

@ODIN85 nigdy nie byleś wymagającym klientem.
Dla ciebie nic nie ma większego znaczenia, grasz w te gry w sumie to nie wiadomo nawet po co.

 

Co do gier robionych pod nowe pokolenie, czyli pod które ? Graczy mobilnych ? A przez poprzednie 40 lat to dla kogo gry były robione ? :smiech:

Pitolenie dla pitolenia osoby która nie ma ani swojego zdania ani gustu od bierze co znajdzie nawet w śmietniku i jest zawsze zadowolona.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
10 minut temu, Kadajo napisał(a):

Co do gier robionych pod nowe pokolenie, czyli pod które ? Graczy mobilnych ? A przez poprzednie 40 lat to dla kogo gry były robione ? :smiech:

No wlaśnie to jest największy problem gry obok dialogów, ktore to wiążą się nieco z tym problemem, gra nie ma spójnej wlasnej tozsamości, nie widać do kogo jest kierowana, pod wieloma względami jest niespójna stoi w rozkroku, tym samym wypada jakby była robiona pod nikogo.

 

Zupełnie co innego niż chociażby taki S.T.A.L.K.E.R.2 tam od początku wiemy czego się spodziewać i do kogo jest to tytuł kierowany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Dasz screena ze swoimi ustawieniami hud? Chciałbym takie ostre ładne kolorki co ty masz Chyba, że to mi telefon amoledem tak wypukla
    • Witam, proszę o pomoc w doborze podzespołów pod nowy PC, ponieważ spontanicznie... chociaż kusi od dłuższego czasu... myślę o zmianie mojego leciwego zestawu (i7-6700k, 16GB DDR4, GTX 1080) na coś nowszego, co mi może znowu posłuży lata. Spontaniczna decyzja, bo racjonalnych powodów wstrzymywałem się z tym już długo (mało czasu na granie), ale ceny RAM odlatują, a mi sie udało spontanicznie "ostatnim rzutem" kupić je jeszcze w akceptowalnej chyba cenie. Dodatkowo  "ludzie gadają", że inne rzeczy jak dyski, GPU też poleca w góre, wiec możliwe, że ostatni dzwonek na zakup czegoś w "przyzwoitych" pieniądzach.  Zestaw głównie do grania + ewentualnie zabawa w obróbka/montaż foto/wideo, ale do tego mam tez MB Pro M4 Pro z 48 GB RAM. Część rzeczy zostaje, z obecnego zestawu, bo niedawno kupowane lub jeszcze nadaje sie do użytku - obudowa, chłodzenie custom LC, wentylatory, dyski SSD M.2, itd. Obecnie używam monitora 4K MSI MAG 321UPX QD-OLED. Myślę nad poniższymi częściami: AMD Ryzen™ 7 9800X3D MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI - tutaj może coś innego jeszcze zaproponujecie  CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB DDR5 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 (CMP64GX5M2B6000Z30) - ilość na wyrost pewnie, ale spontanicznie już kupione 5 listopada na Amazon za 1399PLN, zanim ceny juz kompletnie odleciały. Mam możliwość zwrotu do 31.01.2026, ale nawet jakby te RAMy były kiepskie, to teraz za tę cenę już raczej nic lepszego i w takiej ilości nie kupię). NZXT C1200 Gold ATX 3.1  / CORSAIR RM1000x -  wybrane z podpiętego tutaj na forum tematu z polecanymi zasilaczami. Moc zawyżona pewnie, ale lubie cisze, wiec chce żeby wentylator sie "nudził", a nie wiem jeszcze w jakie GPU bede celował. GPU - tutaj nie wiem czy czekać na modele SUPER od nV (chyba maja bys opóźnione?), czy kupować co jest, bo przez sytuacje z RAM, ceny GPU tez moga poleciec znowu ostro w górę. Patrząc na ceny chyba celowałbym w coś typu RTX 5070Ti lub Radeon  RX 9070 XT. Kompletnie nie znam obecnie rynku, wiec proszę o jakieś propozycje solidnych modeli GPU (cena/jakość, względna cisza).
    • Jasne, ten MSI Center chyba też może coś szczerze przeszkadzać, z tego co czytałem to więcej złego robi niż dobrego, z Latencymon jeszcze nie miałem okazji korzystać na obecnym zestawie. Jeżeli chodzi o ustawienia graficzne to nie robi to jakoś większej różnicy, w gierki typu Valorant/LOL/Fortnite gram na najniższych, w War Thunder testowałem na niższe było delikatnie tylko lepiej przez to że pewnie mniej shaderów musiało się doczytywać. ( tak jak mówię na ultra bez problemu mam 200+ fps tylko ten micro stutter o 2-5 fps w dół )  Sprawdzałem na locked 60 fps też są spadki np do 47. Jeżeli chodzi o blokowanie klatek to mam vsync, czyli 144 fps idealnie do monitora, gdy robię limit fps ręcznie na 144 lub 3 mniej to powstaje screen tearing i obraz się rozjeżdża, efekt taki jakby monitor był przecięty na pół przy mocniejszych ruchach myszki albo mimo że mam te stałe fps to nie ma wcale płynności obrazu. Dzięki za linki do tematów innych, czytałem już je i raczej średnio co mi pomoże patrząc że to kompletnie inny procek, chipset itd. 
    • Być ładnym i się tak oszpecić... nie wiem czym to jest spowodowane, czy faktycznie strzępkiem mózgu czy ogólnym stereotypom że kobieta bez "lifitingu" jest brzydka.
    • Zacznij od formata i zainstalowania podstawowych rzeczy, msi center i tam tylko sterowniki do chpisetu i nic więcej, stery do grafy trochę starsze i testuj. Żadnych light, razerów i co przyjdzie Ci jeszcze do głowy, tym bardziej programów monitorujących, bo to też potrafi działać negatywnie na gry jak i na psychikę  .W obecnym stanie możesz jeszcze wrzucić ss z latencymoon. Czy w ww grach różnicę robią ustawienia graficzne? Tzn. czy jak dasz wszystko na low to jest taki sam efekt jak na Twoich ustawieniach? Czy jak ograniczysz liczę klatek do 60fps, to też jest problem? Ja wiem że w grach online trzeba mieć więcej, ale z ciekawości możesz zobaczyć. Oczywiście blokujesz klatki o te 3 mniej, niż masz odświeżanie monitora? A tak na marginesie możesz poczytać  https://forum.ithardware.pl/topic/8975-stuttering-latencymon/ https://forum.ithardware.pl/topic/8444-stuttering-w-grach/#comments tylko tutaj są procki od AMD czy ludzie sobie z tym poradzili to nie wiem, trzeba się zagłębić, aaa jeszcze mamy jednego kolegę którego stuttery już długo męczą i sobie z tym nie poradził, też na AMD.      
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...