RTX4090 358 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Dziwne, że nie wypłynęły jeszcze nowe sterowniki i biblioteki DLSS 4
VRman 2 641 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 2 minuty temu, skypan napisał(a): No tak O, i to jeszcze rozumiem, a nie jakiś styl łazienkowo-cyrkowy z tymi wszystkimi RGB. Teraz, sideband napisał(a): Nie bardzo to było dokładnie to samo GPU G92 65nm vs G92 55nm. Czyli mówisz, że 9800gt była większą zmnianą niż RTX 5xxx? 1
RTX4090 358 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia https://www.techpowerup.com/gpu-specs/geforce-8800-gt.c201 https://www.techpowerup.com/gpu-specs/geforce-9800-gt.c635 Ktoś się myli, ciekawe kto
Vexis 82 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Oho! Pierwsze ofiary testowania RTX5090 na poddaszu. 3
Radio Tirana 1 052 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 8 minut temu, RTX4090 napisał(a): dodatki sprzętowe dla trybu MFG Jestem ciekawy tych dodatków, ponieważ blokada generatora klatek na Amperach była czysto programowym, marketingowym działaniem. 1
VRman 2 641 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) 4 minuty temu, RTX4090 napisał(a): https://www.techpowerup.com/gpu-specs/geforce-8800-gt.c201 https://www.techpowerup.com/gpu-specs/geforce-9800-gt.c635 Ktoś się myli, ciekawe kto Faktycznie, pomylił 9800gt z gtx+ co wiele w argumencie moim zdaniem nie zmienia. Teraz, Radio Tirana napisał(a): Jestem ciekawy tych dodatków, ponieważ blokada generatora klatek na Amperach była czysto programowym, marketingowym działaniem. Podejrzenia, czy pewna wiedza? Tam gdzie się zmieniają struktury pamięci L1, L2, L3 itp. to bym nie zaryzykował takich podejrzeń. Edytowane 18 Stycznia przez VRman
Kadajo 7 418 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 5 minut temu, Vexis napisał(a): Oho! Pierwsze ofiary testowania RTX5090 na poddaszu. Trzeba było włączyć DLSS i MFG, to nie są żarty...
sideband 1 781 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 5 minut temu, VRman napisał(a): O, i to jeszcze rozumiem, a nie jakiś styl łazienkowo-cyrkowy z tymi wszystkimi RGB. Czyli mówisz, że 9800gt była większą zmnianą niż RTX 5xxx? Jak dokładnie to samo może mieć większe zmiany? Nie wiem co tutaj wciągacie.
SmogSmok 279 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 6 minut temu, Vexis napisał(a): Oho! Pierwsze ofiary testowania RTX5090 na poddaszu. Widać że DLSS nie włączyli
Radio Tirana 1 052 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 6 minut temu, VRman napisał(a): Podejrzenia, czy pewna wiedza? Tam gdzie się zmieniają struktury pamięci L1, L2, L3 itp. to bym nie zaryzykował takich podejrzeń. Od strony API, z którego korzystają twórcy gier, to Amperaż i Ada nie różnią się w zasadzie niczym. To wynika bezpośrednio z dokumentacji. NVOFA ma identyczne możliwości na Amperach i Adzie. Żeby znaleźć różnice to musiałbyś porównać je z Turingiem. Dlatego powtórzę (hipo)tezę. Generator klatek mógłby działać na RTX 3000, ale wtedy kto by kupił drogie RTX 4000? 2
Smalec 1 551 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 34 minuty temu, areczek1987 napisał(a): Jak tam małpy z rezerwatu Reżyseria Piotr Lipton Szymański 1
Kadajo 7 418 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Dr Huang trzeba było tam zrobić AI to może być ultimate weapon do generowania idealnych memow Tylko ktoś by musiał to ogarnąć 1
sideband 1 781 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) 6 minut temu, Radio Tirana napisał(a): Od strony API, z którego korzystają twórcy gier, to Amperaż i Ada nie różnią się w zasadzie niczym. To wynika bezpośrednio z dokumentacji. NVOFA ma identyczne możliwości na Amperach i Adzie. Żeby znaleźć różnice to musiałbyś porównać je z Turingiem. Dlatego powtórzę (hipo)tezę. Generator klatek mógłby działać na RTX 3000, ale wtedy kto by kupił drogie RTX 4000? To masz problemy z czytaniem jeżeli twierdzisz, że OFA od Turinga do ADY jest bez zmian. Edytowane 18 Stycznia przez sideband
maxmaster027 892 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 35 minut temu, Phoenix. napisał(a): Ogladam ten film i mam wrazenie ze to refresh Ady Wersje Super Super,5070= 4070 Super Super. A tak na poważnie, to jest sporo ulepszeń architektury. Teoretycznie 2krotnie lepsza wydajnosc w RT względem przecięć promieni i post odbic tzw mega geometria, transformery zamiast CNN, SER shader execution reordering czyli zostały zunifikowane jednostki cieniujace i rdzenie tensor, w bloku SM procesory teraz moga wyknoywac obliczenia obu typow całkowitych i zmienno przecinkowych, jest też warp czyli reflex 2, jest tez dodatkowo jest jakis flip metering co ma układać obrazy tak aby były w równych odstepach czasu, i to ma byc sprzetowe wsparcie a nie soft. Duzo zmian jest. Super Super moze jakby wydajnosc w samej rasteryzacji porownywac to tak
Kadajo 7 418 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Transformer ma być dostępny dla wszystkich RTX, to nie ma nic wspólnego z archi.
areczek1987 911 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) 13 minut temu, RTX4090 napisał(a): tylko darmowe FSR ... Ty to się z fsr nie śmiej... Tak galopowali by teraz smutów się naczytać bo bez ruchu w procesie nie ma wzrostów... Wait... Może jeszcze coś zostawili jak się od tych fake klatek odbijecię. Edytowane 18 Stycznia przez areczek1987
Kadajo 7 418 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Tu się nie ma co śmiać. Może i DLSS jest lepsze, ale nadal kolo native render to nawet nie stoi. Az mi się ten mem przypomina Tylko postawcie DLSS na 2
areczek1987 911 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 28 minut temu, Vexis napisał(a): Oho! Pierwsze ofiary testowania RTX5090 na poddaszu. To jeszcze wszystko z tym nowym złączem od 3090ti daje już na odchodne. Planowane postarzenie prędzej niż jakiś biedny nieogarnięty tester na nda. Joke ofcoz.
Phoenix. 4 730 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) 9 minut temu, maxmaster027 napisał(a): Wersje Super Super,5070= 4070 Super Super. A tak na poważnie, to jest sporo ulepszeń architektury. Teoretycznie 2krotnie lepsza wydajnosc w RT względem przecięć promieni i post odbic tzw mega geometria, transformery zamiast CNN, SER shader execution reordering czyli zostały zunifikowane jednostki cieniujace i rdzenie tensor, w bloku SM procesory teraz moga wyknoywac obliczenia obu typow całkowitych i zmienno przecinkowych, jest też warp czyli reflex 2, jest tez dodatkowo jest jakis flip metering co ma układać obrazy tak aby były w równych odstepach czasu, i to ma byc sprzetowe wsparcie a nie soft. Duzo zmian jest. Super Super moze jakby wydajnosc w samej rasteryzacji porownywac to tak A roznica miedzy 4090 a 5090 w PT to bedzie 30% Moze z czasem sie poglebi ale to z czasem. Edytowane 18 Stycznia przez Phoenix.
Kadajo 7 418 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Tak jak AMD tez z czasem bedzie leszpe Z czasem to bedzie nasptena generacja
raul_ole 155 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Jestem bardzo zadowolony z 4070 TIS. To jak gry wyglądają z rt/pt i dlla/ dlss robi na mnie ogromne wrażenie. Jeżeli seria 5 jeszcze bardziej to poprawi to czemu jest tyle narzekania. Po co komu raster. Ja zmieniłem punkt widzenia. Tlou, indiana, Alan, cyber z tymi technikami wyglądają przepięknie. Nie potrzebujemy lepszych kart. To twórcy niech doscigaja naughty dog i rockstar bo z obecnych kart można wykrzesać naprawdę zdumiewające graficznie gry, tylko deweloperzy muszą dowieźć 1
Phoenix. 4 730 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Dlatego jak nie bedzie pierd... na premiere, a nie bedzie to po ptokach, liczy sie pierwsze wrazenie. przynajmniej kart nie braknie i beda schodzic z ceny. 1 2
Kadajo 7 418 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 2 minuty temu, raul_ole napisał(a): Jestem bardzo zadowolony z 4070 TIS. To jak gry wyglądają z rt/pt i dlla/ dlss robi na mnie ogromne wrażenie. Jeżeli seria 5 jeszcze bardziej to poprawi to czemu jest tyle narzekania. Po co komu raster. Ja zmieniłem punkt widzenia. Tlou, indiana, Alan, cyber z tymi technikami wyglądają przepięknie. Nie potrzebujemy lepszych kart. To twórcy niech doscigaja naughty dog i rockstar bo z obecnych kart można wykrzesać naprawdę zdumiewające graficznie gry, tylko deweloperzy muszą dowieźć No właśnie na tym polega pic na wodę, że bez czystej mocy rasteryzacji nic nie poprawisz. Możesz co najwyżej robić jakieś halucynacje fake klatkami i inne bzdety. 5
maxmaster027 892 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 12 minut temu, Phoenix. napisał(a): A roznica miedzy 4090 a 5090 w PT to bedzie 30% Moze z czasem sie poglebi ale to z czasem. Według najnowszych prezentacji jednak wiecej, nie chce tu pisac że dużo wiecej, ale dużo wiecej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się