Polecam odpalić ten film od 19 minuty gdy testowane są sztywne obroty 1200rpm na słuchawkach i sobie posłuchać jakie ogromne potrafią być różnicę na tych samych obrotach zależnie od modelu wentylatora
Sprawa wygląda tak.
Widziałem się z kierowcą i właścicielem, spisaliśmy oświadczenie o zdarzeniu i tyle.
Szkoda zgłoszona do TU sprawcy.
Jutro umawiam termin w mazda Matsuoka w Kielcach, dziś będzie auto zastępcze.
I teraz czeka mnie dochodzenie się o uszkodzenia nie mechaniczne i udowadnianie, stanu auta sprzed zdarzenia i aktualnego.
A pisałem niedawno, że wymyślą coś by mniej vramu zużywać a tu już info o neural rendering dla tekstur
Ciekawe tylko czy będzie raczkowało jak ray tracing dla 2xxx, a pełnie możliwości pokaże dopiero w 6xxx oczywiście wersja 2.0 tylko dla najnowszej serii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się