Poza tym tak szybka utrata wartości, to wada i zaleta. Pytanie jak długo chce się to auto trzymać.
X-Trail z 2017, to będzie poprzednia generacja po lifcie. Silnikowo 1.6 DIG-T ok, ale jedynie ze skrzynią manualną, w której wybierak działa jak w żuku. Potem wsadzali 1.3 z automatem, ale nie mam pojęcia jak to jeździ.
Wyposażeniowo w miarę spoko, fotele elektryczne bez pamięci, multimedia jedynie przestarzałe, ale można sobie wsadzić jakieś chińskie radio.
No i uważać na rdzę, u mnie po 5 latach zaczęło brać maskę od spodu. Błotniki przednie, klapa bagażnika plastik. Spód przy sprzedaży był wg serwisu jeszcze ok. Ja osobiście podwozia na oczy nie widziałem
Amarok, to chyba inna półka cenowa no i tylko diesel. Poza tym jak tutaj skupiacie się na przyczepności, to jakikolwiek pickup mocno Was rozczaruje. Chyba że wrzucicie ze 300kg na pakę, żeby tak nie podskakiwała. Choć to i tak nadal będzie taczka
Tak, dwa i pół roku po ślubie i waga stała jak zaczarowana do czasu, kiedy kumpel wyciągnął mnie na siłownię.
Od roku trochę intensywniej ćwiczę, więcej jem i już powoli dobijam pod 70kg. Nie jest już tak źle ze mną
Nic na to nie poradze, ze jestem po prostu wymagajacy, zbyt dlugo bawie sie w te klocki, zeby przymykac na pewne rzeczy oko po prostu i wiem, ze te 20W to jest nic ale pewnych rzeczy w glowie sie nie przeskoczy
Zobaczymy po nowym roku jak sie wyklaruja karty nvidia/amd i wtedy zadecyduje do czego zrobie przymiarke.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się