to tak wygląda u ciebie?
bo jesli tak to coś nie pykło, jak ktos dobrze napisał w komentarzu - to wygląda gorzej niz oryginał, ktos zapomniał włączyś zródła swiatła.
Już nie róbmy z Europejczyków aż takich ciot. Dla nich też takie podwyżki dla poszczególnych produktów to nie koniec świata. Drożało w Europie w takich okolicach masło, jajka a nas także prąd czy mleko.
Żadnych gier nie ograłem tyle razy, co Metro, największe wrażenie zrobiło granie w 4K na Oled. Na pewno wrócę do wszystkich części Metro, jak będzie 8K na biurku i odpowiednie GPU.
Metro Exodus: Enhanced Edition jak dla mnie jest to taka wisienka na torcie.
Dokładnie, ale jak widać niektórzy ślepo wierzą, że PSSR to jest Mesjasz 60 fps, a to, że gra jest napisana tak, że jej silnik czy kod uniemożliwia lub mocno utrudnia implementację nowych rozwiązań, to już szanownego gracza nie obchodzi. Ważne, że Sony obiecało . No ale to trzeba wiedzieć coś choć minimalnie więcej na temat tworzenia gier, niż tylko to, że jak się wciśnie X to postać podskakuje
Co do SH2 - Bloober po prostu totalnie nie ogarnia silnika UE5, co widać po wyglądzie gry i tym jak kiepsko działa czy to na PS5 czy na PC. To jest studio które do tej pory klepało niszowe gierki AA, a tu nagle muszą tworzyć dla Konami remake hitu sprzed lat na nowym silniku. I tak fajnie, że wyszło to całkiem strawnie i widać tu jakiś potencjał na dalszy rozwój tej ekipy. Osobiście spodziewałem się, że będzie gorzej - choć do ideału daleko. Gdyby to nie był SH2, a jakaś noname-owa gra bez motywów z SH2, to oceny byłyby nie na poziomie 8-9 tylko max 6-7.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się