Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, Reddzik napisał(a):

:rotfl2: Wielka jedna Anomalia. Na początku było ok, a teraz w okolicy tego miasta, pal licho samo miasto- gdzie ciśnie po CPU jak w Dragons Dogmie 2, ale poza miastem też coś dziwnie chrupie.

jakie masz zużycie RAM w Windows podczas grania ?

Opublikowano
1 minutę temu, Szambo napisał(a):

Tak obiektywnie to gra powinna być masowo zwracana.

 

Klimat, klimatem... ale już bez przesady.

Dobrze jest, dobrze robią, leci dobry przekaz 

1 minutę temu, Szambo napisał(a):

Tak obiektywnie to gra powinna być masowo zwracana.

 

Klimat, klimatem... ale już bez przesady.

Dobrze jest, dobrze robią, leci dobry przekaz 

  • Haha 1
Opublikowano
5 minut temu, Gret napisał(a):

Bo na ps5 nie ma RT? Z RT też masz stutter w HL?

Coś masz chyba nie tak z kompem, weź tego intela faktycznie zezłomuj :P

Bez RT tez jest stutter, nie, nie mam nic zlego z kompem. Wpisz sobie w google, hogwarts legacy traversal stutter. To jest feature enginu. Ba taka nvidia w filmie pokazowym odnosnie Stalkera 2 nawet to miala. Temat znany i lubiany wiec nie zwalaj winy na cpu.  BTW tutaj nie ma RT, nawet dynamicznego oswietlenia za bardzo nie ma :E

  • Upvote 1
Opublikowano

@Joloxx9 no rozumiem ja się wypowiadam o tym co sam widzę u siebie, nie mam ani w HL ani tutaj takich problemów. A u Ciebie widzę w co drugim wpisie tutaj że na to narzekasz, to musisz mieć to nagminnie. 

W innych gierkach oczywiście mam stutter czasami większy, czasami mniejszy ale w tych dwóch jest jakoś dziwnie bez problemów. 

Opublikowano
Teraz, aureumchaos napisał(a):

ciekawe gdzie sie podzialo ze strony steam to:

 

image.png.f4bdebb9d5462c627b563b4eeb48c91f.png

 

Bo juz nie ma jak i nie ma zycia w tej grze xD tylko respawny sa.... ciekawe czy gra nie zaliczy przez to wszystko flopa.. 

anomalia

Opublikowano
3 minuty temu, aureumchaos napisał(a):

ciekawe gdzie sie podzialo ze strony steam to:

 

image.png.f4bdebb9d5462c627b563b4eeb48c91f.png

 

Bo juz nie ma jak i nie ma zycia w tej grze xD tylko respawny sa.... ciekawe czy gra nie zaliczy przez to wszystko flopa.. 

Haha:lol2: serio było tam takie coś?

W pierwszym mieście tylko stoją przy barykadach albo siedzą:E

Symulacje zycia to ma np. RDR2 gdzie NPC faktycznie żyją własnym życiem a to gra z 2018r.

Opublikowano

Jeśli ktoś ma cpu intela z P i E cores, to ustawcie koligacje tylko na P cores i sprawdźcie jak gra się zachowuje.

U mnie P+E 87-89fps 80W zużycia przez CPU

samo P 91-93 FPS i 90W zużycia przez CPU

Priorytet procesu wysoki.

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, Gret napisał(a):

Bo na ps5 nie ma RT? Z RT też masz stutter w HL?

Coś masz chyba nie tak z kompem, weź tego intela faktycznie zezłomuj :P

Masz tryb z RT na konsoli. Na konsoli nie ma kompilacji shaderow i to tez spora roznica.

 

@Joloxx9Dobrze napisal ze wiele gier na UE5 na konsoli ma mniejszy badz zerowy problem ze stutterem.

Edytowane przez Phoenix.
  • Like 3
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, aureumchaos napisał(a):

ciekawe gdzie sie podzialo ze strony steam to:

 

image.png.f4bdebb9d5462c627b563b4eeb48c91f.png

 

Bo juz nie ma jak i nie ma zycia w tej grze xD tylko respawny sa.... ciekawe czy gra nie zaliczy przez to wszystko flopa.. 

Zabugowane jest, i nie działa tak jak powinno, respy są w zbyt małym promieniu od ciebie :E

Edytowane przez DITMD
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Masz tryb z RT na konsoli. Na konsoli nie ma kompilacji shaderow i to tez spora roznica.

Tryb RT jest mocno okrojony na konsolach. Nie wiem jak teraz po patchach, ale premierowo na konsolach i w trybach performance też był stutter w HL jak oglądałem materiał z DF. Ale na PS5 lepiej działało niż na xboxie.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
2 godziny temu, azgan napisał(a):

Czyli że znowu zapłaciliśmy za możliwość wzięcia udziału w BetaTestach, jak miło :E:lol2:

To jest wersja Alpha. Za dobre 4 lata łatania zbliży się do Cyberpunka z dnia premiery. Jak coś działa to, musi być anomalią.

Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, Tornado3 napisał(a):

jakie masz zużycie RAM w Windows podczas grania ?

Tak to wygląda po zminimalizowaniu gry, w grze według MSI Afterburner, co widać na screenach jest ponad 20GB, wychodzi na to, że z 100MB+ więcej niż to co pokazuje Windows
obraz.png.7020f61ef13d9738d6732d650e331a20.png

Teraz jak odpaliłem, włączyłem FG i na razie na presecie średnim + dlss balans nawet spoko, ale poza wioską mam poniżej 7GB vram, nawet ok 6GB vram, ale jak się zbliżam do wioski to vram momentalnie wzrasta do nawet w samej wiosce ~7.5GB.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, lukadd napisał(a):

Tryb RT jest mocno okrojony na konsolach. Nie wiem jak teraz po patchach, ale premierowo na konsolach i w trybach performance też był stutter w HL jak oglądałem materiał z DF. Ale na PS5 lepiej działało niż na xboxie.

To ja Ci mówię, że na dzień dzisiejszy ps 5 w trybie z RT(lub też bez) ma mniejszy stuttering niż mój pc ze stopki bez RT. I nie, nie jestem jedynym, ani nawet w mniejszości z tym problemem. UE 5 to padaka, każda gra na PC ma traverersal stuttering, tydzien/dwa temu latało info, że devowie z cdpr znalezli jak sobie z tym poradzisz i sam epic zaimplementował ten patch u siebie, pewnie dopiero gry z ue5.5 to będą mieć, stalker chyba na 5.1 jest oparty. 

 

 

 

 

U mnie w obu grach mam powiedzmy  70-80 fps, w stalker więcej bo mam

Generator odpalony, I pomimo tego czuć chrupneicia co chwilę. Może są one widoczne bardziej na oled, nie wiem. Ale wiem za to, że sterowanie myszka jest mega irytujące przez to.

8 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Większość zapłaciła grosze w GP i może też ograć Indianę. Może to dowiezie chociaż;)

Oby, ja dzisiaj wracam do msfs o ile serwery się nie wyhuśtają

Edytowane przez Joloxx9
  • Upvote 2
Opublikowano
11 minut temu, ronaldo864 napisał(a):

To jest wersja Alpha. Za dobre 4 lata łatania zbliży się do Cyberpunka z dnia premiery. Jak coś działa to, musi być anomalią.

Ta gra już bije na głowę Cyberpunka. 

53 minuty temu, lukadd napisał(a):

Gra skopana od prawie każdej strony, również od strony CPU. Ale ten nowy Ryzen 9800X3d jednak pokazuję moc :E 25% więcej fps wykręca w tym szrocie od 7800X3d

A na XSX Śmiga i wygląda bardzo dobrze :). Konsola za max 2k zł :D  Teraz pewnie pecetowcy się chowają pod ścianą gdy ich drogi sprzęt nie wyrabia. 

Nawet HDR jest ładniejszy na konsoli niż na PC :)

  • Haha 1
Opublikowano

Nie wiem czy na XSS śmiga bo nie mam tej konsoli. 30fps to padaka do takiej gry. A w trybie performance obstawiam, że będą też ładne skoki frametime. Zobaczymy jak wyjdą jakieś analizy.

Opublikowano
9 minut temu, lukadd napisał(a):

Nie wiem czy na XSS śmiga bo nie mam tej konsoli. 30fps to padaka do takiej gry. A w trybie performance obstawiam, że będą też ładne skoki frametime. Zobaczymy jak wyjdą jakieś analizy.

Gram w 60 fps i jest bardzo ok. Grafika idealna do takiej gry.

 

Opublikowano

Ta gra jest brutalnie trudna na tym drugim poziomie.  Dwa hity od mutanta i zgon, przy czym ja muszę wyładować z 2 magazynki i trafienie w niego nie jest takie proste.

Dodatkowym utrudnieniem jest psucie się broni. Przydałoby się jakieś narzędzie do craftowania, aby można było naprawić broń z poziomu ekwipunku.  Sama naprawa za te kupony to absurdalne koszta i nie opłaca się tego robić.

Irytuje mnie także obciążenie, na 60% załadunku plecaka już się jest spowolnionym.

 

Zrzut-ekranu-53.png

 

Cały mój plecak. Co ja mam tutaj wywalić, aby zejść z wagi? Przecież nie pozbędę się amunicji czy apteczek.

 

 

Opublikowano

Na reddicie piszą, że na XSX jest stutter, ale ile na ile to nie wiadomo bo konsolowcy mają zwykle większą odporność na wahania frametime. W performance z tego co wstępnie widziałem na konsoli lata ~45-55fps. I niektórzy piszą, że czym dłuższa sesja tym gra coraz gorzej działa :E

Zobaczymy jak DF i inni wyplują analizy jak jest faktycznie.

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, CavieZ napisał(a):

A na XSX Śmiga i wygląda bardzo dobrze :). Konsola za max 2k zł :D 
Teraz pewnie pecetowcy się chowają pod ścianą gdy ich drogi sprzęt nie wyrabia. 

"NIie wyrabia"?
Pomyśl, co piszesz, zanim wciśniesz enter. ;)

 


 

4 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Irytuje mnie także obciążenie, na 60% załadunku plecaka już się jest spowolnionym.

 

Cały mój plecak. Co ja mam tutaj wywalić, aby zejść z wagi? Przecież nie pozbędę się amunicji czy apteczek.

;)
https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/19

 

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Upvote 1
Opublikowano
4 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Ta gra jest brutalnie trudna na tym drugim poziomie.  Dwa hity od mutanta i zgon, przy czym ja muszę wyładować z 2 magazynki i trafienie w niego nie jest takie proste.

Dodatkowym utrudnieniem jest psucie się broni. Przydałoby się jakieś narzędzie do craftowania, aby można było naprawić broń z poziomu ekwipunku.  Sama naprawa za te kupony to absurdalne koszta i nie opłaca się tego robić.

Irytuje mnie także obciążenie, na 60% załadunku plecaka już się jest spowolnionym.

 

 

 

Cały mój plecak. Co ja mam tutaj wywalić, aby zejść z wagi? Przecież nie pozbędę się amunicji czy apteczek.

 

 

To postać nie chudnie jak tyle km z buta się wali?:hihot:

5 minut temu, lukadd napisał(a):

Na reddicie piszą, że na XSX jest stutter, ale ile na ile to nie wiadomo bo konsolowcy mają zwykle większą odporność na wahania frametime. W performance z tego co wstępnie widziałem na konsoli lata ~45-55fps. I niektórzy piszą, że czym dłuższa sesja tym gra coraz gorzej działa :E

Zobaczymy jak DF i inni wyplują analizy jak jest faktycznie.

Na Ss podobno wygląda lepiej niż na wcześniejszych trailerach;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...