Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, aureumchaos napisał(a):

Tez mam te spadki z 100 do nawet 22 gps to co 9800X3D też do dupy jest i nie daje rady? 

Ta gra robiona była 10 lat, a i tak wyprzedziła swoją epokę i możliwości dzisiejszych sprzętów.
Taki game-nabytek (inwestycja) na 20 lat i dwóch pokoleń tata / syn. Jak meble dębowe.
10 lat robili, 2 będą łatać, a za 5 zagramy, jak procki dobiją do ich poziomu. ;)

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Haha 5
Opublikowano
1 minutę temu, JeRRyF3D napisał(a):

Oczywiście, że nie, bo w SCENIE NIC SIĘ NIE ZMIENIA.
Ani ilość NPC, oświetlenie, dynamika, nic! Zresztą pierwsza scena, gdzie kierowca wysadza nas przy ogrodzeniu.
To samo. 90 fps gry, cut scena i 45 fps. A GPU 70% / CPU 60%, to... (?). No nie kumam. SPSULI i tyle!

Wiem o tym. Dlatego to co Digital Foundry opowiada to są dla mnie głupotki. Oni od jakiegoś czasu tracą wiarygodność i zaliczają dużo wpadek generalnie można odczuć że jakość ich materiałów zjechała. Jedynie porównania obrazu z zoomem + 300% jeszcze dają radę. 

Opublikowano (edytowane)

100 strona to czas na podsumowanie. Ja mimo hajpu i tego, że czekałem tyle lat... po wczorajszych 9h gry dałem sobie spokój. Do poprawy jest AI przeciwników, respienie przeciwników  na okrągło w niektórych miejscach albo respienie nagle 20m od ciebie. Przeciwnicy zawsze wiedzą gdzie jesteś, więc skradanie nie ma sensu.

 

No i ekonomia gry do przebudowy, ceny są kosmiczne: naprawa za snajperke, którą znalazłem to 16000K, naprawa swojej kamizelki 5500. Broń się niszczy w oczach.

 

Czekam chociaż do premiery RTX5070Ti, czyli przynajmniej marzec.

 

Niech łatają i naprawiają bo ogromny potencjał i klimat jest.

Edytowane przez Spychcio
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, aureumchaos napisał(a):

Z pozytywow, mam lekko ponad 4h i zero crashow :P nie wiem jak Wy kres ujęcie te grę 😜

U mnie jeden crash przy quicksave dzisiaj, ale to było memory violation więc może to być również Feature intela

Edytowane przez Joloxx9
  • Upvote 1
Opublikowano

Na koniec jeszcze dodam, że wszyscy pomstują na "grafice" / wydajności / optymalizacji itd. a faktycznie mało co słyszę o dźwięku - a jest IMO GENIALNY! 
Oprawa audio, nienachalna, ale świetna nawet, jak się nic nie dzieje. Bardzo na plus. Tym bardziej żal.

  • Like 1
Opublikowano

Jak ja bym chciał mieć takie problemy jak Wy, że błąd w grze czy jakaś postać w T :( 

RTX 2060 6GB jest nie grywalne w sumie w innych ustawieniach niż 1024x768 z DLSS 8:E inaczej jest Vram leak i 5fps, kuźwaa...

  • Like 1
  • Sad 1
Opublikowano
10 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

To jakie cpu potrzebne niby?

Żaden nie da rady. Najmocniejszy obecnie ryzen po prostu trochę ograniczy problemy.

A tak muszą połatać i poprawić w grze po prostu wydajność od strony CPU.

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Na koniec jeszcze dodam, że wszyscy pomstują na "grafice" / wydajności / optymalizacji itd. a faktycznie mało co słyszę o dźwięku - a jest IMO GENIALNY! 
Oprawa audio, nienachalna, ale świetna nawet, jak się nic nie dzieje. Bardzo na plus. Tym bardziej żal.

Zgadzam się, grałem w słuchawkach i dźwięk to absolutne 10/10. Odpowiednia muzyka w danej chwili lub dźwięk robi się sam głośniej lub ciszej w idealnych momentach. 

Sam dźwięk broni też robi robotę.

Edytowane przez Spychcio
  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, azgan napisał(a):

Najlepszy będzie taki którego jeszcze nie ma :lol2:

Ja rozumiem, że są produkcje, które jak wychodzą to zarzynają każdy sprzęt, ale przynajmniej potrafią coś dać w zamian.

 

5 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Na koniec jeszcze dodam, że wszyscy pomstują na "grafice" / wydajności / optymalizacji itd. a faktycznie mało co słyszę o dźwięku - a jest IMO GENIALNY! 
Oprawa audio, nienachalna, ale świetna nawet, jak się nic nie dzieje. Bardzo na plus. Tym bardziej żal.

Ja tutaj wspominałem o nim kilka razy,ze jest bardzo dobry 

  • Upvote 2
Opublikowano
4 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Zerkajcie sobie na nexusa, kogo gra wciągnęła, bo sporo się pojawia. 
Service packi, udźwig, słabsze potwory, teraz widzę, doszedł mod na lepszy balans noc / dzień. 
Dużo się dzieje...

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl

 

Przecież to bez sensu. Używając moda na udźwig zabierasz sobie część gameplaya. IMO cały sęk w tym, aby przeżyć i dobrze zarządzać ekwipunkiem.

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano
31 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

Nie wiem za co tam gra zbiera takie dobre oceny.

Różne rodzaje broni na każdego przeciwnika, na mięsacze dobrze się sprawdzi obrzyn, na psy Viper, na ludzi wiadomo dobrze celowana glowa.

Opublikowano
3 minuty temu, lukadd napisał(a):

Żaden nie da rady. Najmocniejszy obecnie ryzen po prostu trochę ograniczy problemy.

A tak muszą połatać i poprawić w grze po prostu wydajność od strony CPU.

Na tosterach stuttering brak więc niech to lepiej naprawia 

Opublikowano
Teraz, Jaycob napisał(a):

Przecież to bez sensu. Używając moda na udźwig zabierasz sobie część gameplaya. IMO cały sęk w tym, aby przeżyć i dobrze zarządzać ekwipunkiem.

Jak w wiedżminie. Przez pierwsze 100h uznawałem za mechanikę niezbędną. Później za zbytek i upierdliwość.

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano
1 minutę temu, Jaycob napisał(a):

Przecież to bez sensu. Używając moda na udźwig zabierasz sobie część gameplaya. IMO cały sęk w tym, aby przeżyć i dobrze zarządzać ekwipunkiem.

Tak samo moznaby moda na więcej hp itd zwykle cheaty

Opublikowano
5 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Zerkajcie sobie na nexusa, kogo gra wciągnęła, bo sporo się pojawia. 
Service packi, udźwig, słabsze potwory, teraz widzę, doszedł mod na lepszy balans noc / dzień. 
Dużo się dzieje...

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl

 

Z udźwigiem i miejscem w plecaku nie miałem problemu, ale faktycznie twórcy gry mogliby poprawić balans dnia i nocy. Zwłaszcza, że w ciągu dnia gra jest dużo ładniejsza i bardziej klimatyczna jak się to wszystko widzi.

Ja miałem wrażenie, że 70% czasu gry jest Noc:E

Opublikowano
1 minutę temu, Spychcio napisał(a):

Z udźwigiem i miejscem w plecaku nie miałem problemu, ale faktycznie twórcy gry mogliby poprawić balans dnia i nocy. Zwłaszcza, że w ciągu dnia gra jest dużo ładniejsza i bardziej klimatyczna jak się to wszystko widzi.

Ja miałem wrażenie, że 70% czasu gry jest Noc:E

No własnie dzień jest za krótki powinien być o te 30min dłuższy.

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Jak w wiedżminie. Przez pierwsze 100h uznawałem za mechanikę niezbędną. Później za zbytek i upierdliwość.

Tyle że Wiedźmin nie jest grą survivalową, nie dzieje jest w post-apo świecie.

Edytowane przez Jaycob
Opublikowano (edytowane)

Nie zamierzam się licytować. Nie ma gry idealnej, która pasowałaby każdemu. Pewne genialne mechaniki w dłuższej perspektywie męczą.
Ktoś narzekał na brak pielęgnowania konia i wypróżniania w Kindgom i że by je chciał. Ja bym przy tym padł.
Zresztą Wieśka modowałem, jak zły, aby go "urealniać". Pamiętam tę podnietę (!), jak powstał mod animacji picia, jedzenia itd. - WOW!
Po trzech dniach... odinstalowałem, bo dostawałem szału na to picie i jedzenie. :)  

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

Cholera mam ten problem co wszyscy. 1440p ULTRA + DLSS Q + FG, ok. 100-125 FPS, po dłuższym czasie gry spadek do 10-12 FPS, rwanie. Przełączyłem z DLSS Q na XeSS UQ to klatki takie same, jedynie w dropie spada do 20 no i mam wrażenie, że dłużej gra jest stabilna przed dropami. Próbowałem jakichś fixów parametrów ze steama ale nic to nie daje. No słabo bo gra jak na chwilę obecną mi się podoba.

  • Upvote 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...