Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Service packi, udźwig, słabsze potwory, teraz widzę, doszedł mod na lepszy balans noc / dzień. 

To niedługo wszystko poza AI i optymalizacją oraz wyglądem naprawią gracze-fraje... pasjonaci :E 

Edytowane przez Zas
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

Na tosterach stuttering brak więc niech to lepiej naprawia 

Też jest na xboxie. A w przypadku bardzo mocno wymagających czy ciulowo zoptymalizowanych miejscówek od strony CPU np. z dużą ilością npc giera nawet potrafi na sekundy przyciąć :E

Oglądałeś materiał od DF?

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

No bo ta gra to taki kapiszon trochę 

4 minuty temu, lukadd napisał(a):

Też jest na xboxie. A w przypadku bardzo mocno wymagających czy ciulowo zoptymalizowanych miejscówek od strony CPU np. z dużą ilością npc giera nawet potrafi na sekundy przyciąć :E

Oglądałeś materiał od DF?

Nie jeszcze, a ludzie mówili, że na klocku tego nie ma wtf

Opublikowano
15 minut temu, Lameismyname napisał(a):

Cholera mam ten problem co wszyscy. 1440p ULTRA + DLSS Q + FG, ok. 100-125 FPS, po dłuższym czasie gry spadek do 10-12 FPS, rwanie. Przełączyłem z DLSS Q na XeSS UQ to klatki takie same, jedynie w dropie spada do 20 no i mam wrażenie, że dłużej gra jest stabilna przed dropami. Próbowałem jakichś fixów parametrów ze steama ale nic to nie daje. No słabo bo gra jak na chwilę obecną mi się podoba.

To się wyklepie :lol2:

  • Haha 1
Opublikowano

Jakiej metody skalowania używacie na kartach RTX 4080/90? Właśnie sobie tak sprawdzam co lepiej wygląda i według mnie TSR jest najlepsza. Drzewa w oddali wyglądają w miarę normalnie, na pozostałych jakbym patrzył przez sitko.

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

No bo ta gra to taki kapiszon trochę 

Nie jeszcze, a ludzie mówili, że na klocku tego nie ma wtf

 

Ludzie na konsolach są wiele bardziej odporni na microstuter, jakbyś grał całe życie w 30klatkach z dropami do 20 to pewnie też tak byś miał :E

 

Zobacz sobie materiał DF na samym końcu materiału po 20 minucie i zobaczysz jak frametime się magicznie wyrównuję po zablokowaniu klatek. CPU przestaje wtedy ograniczać i gra działa znacznie równiej.
Blokują fps na ryzenie 3600 na 30fps, a na 7800X3d na 60fps.

 

Ogólnie DF na koniec zaleca blokadę klatek w tej grze :E Nic innego nie poradzisz, przynajmniej dopóki twórcy nie poprawią gry od strony nadmiernego obciążenia CPU.

Edytowane przez lukadd
  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Zagrałem....

 

Gra sprawia wrażenie produkcji AA, coś jak Charnobylite. Ma brzydkie assety, wystrój wnętrz prostacki, ogólnie trąci starością lub brakiem doświadczenia level designerów. Nie zrozumcie mnie źle - ogólny zarys początkowych lokacji jest spoko ale graficznie to nie wygląda ładnie.

 

Kompilacja shaderów trwała u mnie z zegarkiem w ręku 4 minuty, gra sama ustawiła detale epickie, ja tylko włączyłem DLAA i wio do Zony.

 

Pierwszy problem to nie wykrywa w ogóle mojego pada od Xboxa, drugi problem to dziwaczny schemat sterowania na klawie i myszy, postać rusza się zbyt ociężale,  niektóre tutoriale są nieintuicyjne.

 

Póki co gra nie robi na mnie dobrego wrażenia.

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, caleb59 napisał(a):

Zagrałem....

 

Gra sprawia wrażenie produkcji AA, coś jak Charnobylite. Ma brzydkie assety, wystrój wnętrz prostacki, ogólnie trąci starością lub brakiem doświadczenia level designerów. Nie zrozumcie mnie źle - ogólny zarys początkowych lokacji jest spoko ale graficznie to nie wygląda ładnie.

 

Kompilacja shaderów trwała u mnie z zegarkiem w ręku 4 minuty, gra sama ustawiła detale epickie, ja tylko włączyłem DLAA i wio do Zony.

 

Pierwszy problem to nie wykrywa w ogóle mojego pada od Xboxa, drugi problem to dziwaczny schemat sterowania na klawie i myszy, postać rusza się zbyt ociężale,  niektóre tutoriale są nieintuicyjne.

 

Póki co gra nie robi na mnie dobrego wrażenia.

Jaki cpu?? 

Opublikowano

Po braku wykrywania pada ściągnąłem raz jeszcze, ale drugiej nocki nie zarywam. Dziecięcy szał na grę opadł, przeciwnicy maja aimbota i wh w jednym, potwory to gąbki i walenie w nie żeby w końcu padły męczy i jest zwyczajnie głupie, gdy takie stado miesaczy okazuje się jeźdźcami apokalipsy. I jutro, a pewnie dłużej, robię przerwę.

Opublikowano (edytowane)
31 minut temu, DżonyBi napisał(a):

@lamparcicho

To znaczy? O jakiego fixa chodzi?

 

Ja uzywam Dualsense w Stalkerze z game passa..

Niektórym gra nie wykrywa pada/padów. Na steam jest pełno tematów i wpisów o tym bo trochę szukałem sam czy aby ktoś na coś nie wpadł i nie odkrył w czym może leżeć przyczyna. Tzn. inaczej: pad jest wykrywany ale nie działa - przynajmniej u mnie tak to wygląda. Przy uruchomionej grze jak go wypnę z portu usb i wepnę z powrotem to jest rozpoznany ale nic nie da się zrobić. W menu w zakładce sterowanie przy wypięciu i podłączeniu pojawia się schemat pada ale nie ma reakcji na nic, żaden przycisk itd nie działa.

 

Jak to się mówi "zazdraszczam" że Ci działa no ale cóż... mi nie i to jest mega dziwne :E 

 

Próbowałem 3 padów, od xbox series, jakiegoś 8BitDo i Dual Sense'a też przez ds4windows emulowany na x360 bo natywnie gra mi go nie widziała w żaden sposób.

 

Nie gadaj, że Tobie śmiga natywnie :D 

 

Edytowane przez lamparcicho
  • Upvote 1
Opublikowano

U mnie na steamie pad jest wykrywany, są wibracje, a gram na padzie xbox series po kablu. Pograłem, pogadałem z npcami, połaziłem po okolicy, robiłem kilka misji, postrzelałem do wszystkiego co chce mnie zabić, i jednak FG musi być off, bo fps leci w okolicę 20fps, bez FG mam te ~40fps w mieście, a poza z limitem 60fps, 55-60, jak na konsoli xbox xD preset medium plus efekty i oświetlenie wysokie, cienie zabierają trochu fps, więc nie mogę podnieść. Czuć, że jest problem i to spory, nie wiem czy coś poprawią, bo graficznie to mi się wydaje, ze Stalker na modach wygląda o niebo lepiej, aż chyba sobie odpalę i porównam :E No i zmieniłem z pełnego ekranu na borderless dla testu.  

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@Reddzik Git, że Ci śmiga :) Niestety ale wersja z gejpasa nie ma steam input i tych różnych opcji, tak bym coś pokombinował na pewno ;) 

 

8 godzin temu, Jaycob napisał(a):

Chyba chodzi mu o stick drifting. Wielu graczy ma z tym problem.

 

 

Akurat chciałbym mieć tylko ten problem :P A może nie ... :E 

Też widziałem, że są i na to narzekania. Strasznie niedo... pracowana ta gra :/ 

 

8 godzin temu, DżonyBi napisał(a):

Bezprzewodowo z programem DualSenseX. Śmiga bez problemu.

A widzisz, tego nie znałem ;) Thx, potestuje jutro bankowo tym sposobem.

Edytowane przez lamparcicho

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
    • Ktoś pozjadał wszystkie rozumy i zapomniał spalić te kalorie.  
    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...