caleb59 149 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Digital Foundry poleca na końcu swojego filmu by zrobić locka na 60fps bo wtedy frametime robi się gładki, testował ktoś?
Reddzik 290 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu No jak Ci nie spada poniżej 60fps to będzie gładko wtedy masz masełko, bez zbędnego wyciskania soków 1
Isharoth 164 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 1 minutę temu, caleb59 napisał(a): Digital Foundry poleca na końcu swojego filmu by zrobić locka na 60fps bo wtedy frametime robi się gładki, testował ktoś? Niekoniecznie 60, ale żeby po prostu zablokować na takim poziomie, który CPU/GPU dadzą radę stabilnie utrzymać. I tak, pomaga to. Nie tylko w Stalkerze. Generalnie pomaga to w bardzo wielu grach. 2
blabla123 71 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 5 minut temu, Joloxx9 napisał(a): https://www.gry-online.pl/newsroom/system-a-life-w-stalker-2-nie-dziala-tak-jak-powinien-problemy-z/z42b772 Tak jak mówiłem, a life nie ma(takiego jakie mialo być juz w jedynce) tylko jakaś popierdolka co generuje wszystkie wydarzenia niedaleko gracza Na razie im działa system A-Lie. 6
lukadd 242 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Chodzi o to żeby nie lecieć na limicie cpu blokując klatki. 2
dawidoxx 102 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu (edytowane) Istny idiotyzm z tym psuciem broni po wystrzeleniu kilkudziesięciu pocisków.. Jak to możliwe że ludzie wystawiają pozytywne opinie tytułowi, który dosłownie jest jednym wielkim poligonem bugów Skopana optymalizacja, pełno błędów a tu 80% pozytywów na steam 🤣 Edytowane 6 godzin temu przez dawidoxx 1
Jaycob 281 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Jest perk do broni wydłużający żywotność o 15%. 3
Lypton 27 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu (edytowane) Co do A-Life 2.0, jeden z developerów przyznał w wywiadzie, że w tym systemie chodzi o spawnowanie npców w okolicy gracz i liczenie, że wejdą ze sobą w interakcje. https://www.sector.sk/game-news/305358/how-real-world-events-shaped-the-story-and-content-of-stalker-2.htm Cytat As you exit, you see A-life spawning a couple of stalkers passing by. They are attracted by the events and see there might be something to loot as well. They enter the Arch-Anomaly. You continue to run away, and the Poltergeist starts chasing you. It notices the stalkers and now targets them. They start fighting each other, but they’re doing it in the dangerous center of the Arch-Anomaly. At this point, anything may happen. If A-life decides, a bunch of pseudodogs could spawn, and the whole situation could evolve in different ways. You might join the stalkers, defeat the looters, share the loot with them, or simply step aside, observe how they get killed or die in the anomaly, and loot them afterward. In many cases, A-life tries to create a unique experience for you. In short, it shows that you are not the only one living in this Zone. Edytowane 6 godzin temu przez Lypton
Crew 900 88 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu (edytowane) Jak dla mnie to z AI to było kompletne kłamstwo z ich strony. Patrząc na stan gry to co opisywali przed premierą o tym systemie to po prostu było pic na wodę. Ale co się spodziewać po odłamie ruskich. Edytowane 6 godzin temu przez Crew 900 1
dawidoxx 102 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Teraz, Lypton napisał(a): Co do A-Life 2.0, jeden z developerów przyznał w wywiadzie, że w tym systemie chodzi o spawnowanie npców w okolicy gracz i liczenie, że wejdą ze sobą w interakcje. Tylko jak to działa idiotycznie.. Ubiłem grupę kilku gości dosłownie na totalnym wygwizdowie - odszedłem na 10m odwróciłem się i respawn 🤣 1 1
Crew 900 88 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu (edytowane) 2 minuty temu, dawidoxx napisał(a): Tylko jak to działa idiotycznie.. Ubiłem grupę kilku gości dosłownie na totalnym wygwizdowie - odszedłem na 10m odwróciłem się i respawn 🤣 Dokładnie. Patrząc na ten poziom co jest aktualnie, niemożliwością było stworzenie tego co opisywali przez nich. Wyszła gra i zmienili opis na karcie produktu dotyczącego AI. Edytowane 6 godzin temu przez Crew 900
Lypton 27 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 7 minut temu, dawidoxx napisał(a): Tylko jak to działa idiotycznie.. Ubiłem grupę kilku gości dosłownie na totalnym wygwizdowie - odszedłem na 10m odwróciłem się i respawn 🤣 To się wyklepie. If radius > 100m = spawn enemies. 2
DITMD 135 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu (edytowane) Ludzie się zachowują jakby ten system to była jakaś zaawansowana sztuczna inteligencja, powodzenia w zrobieniu czegoś takiego w grze z otwartym światem na taką skalę. Niech ogarną to co jest żeby nie było takie nachalne, irytujące i rzucające się w oczy i będzie dobrze. Edytowane 6 godzin temu przez DITMD 1 1
Crew 900 88 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 2 minuty temu, DITMD napisał(a): Ludzie się zachowują jakby ten system to była jakaś zaawansowana sztuczna inteligencja, powodzenia w zrobieniu czegoś takiego w grze z otwartym światem na taką skalę. Niech ogarną to co jest żeby nie było takie nachalne, irytujące i rzucające się w oczy i będzie dobrze. No ogarnęli na tym poziomie na jakim mogli. Respawn parę metrów od ciebie i aimbot ustawiony na twarz 1
Szambo 29 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 3 minuty temu, DITMD napisał(a): Ludzie się zachowują jakby ten system to była jakaś zaawansowana sztuczna inteligencja, powodzenia w zrobieniu czegoś takiego w grze z otwartym światem na taką skalę. Niech ogarną to co jest żeby nie było takie nachalne, irytujące i rzucające się w oczy i będzie dobrze. Paanie... Oni za to kasę biorą. Respawnujący się przeciwnicy to już w Far Cry 2 irytowali. 1
DITMD 135 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Nasi kopacze też za to kasę biorą, i to większą niż ci developerzy, a jakie maja wyniki? 2
galakty 228 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu 3 godziny temu, Joloxx9 napisał(a): Odpalilem metro Exodus, ktore ma 5 lat, ale przyjmijmy wersje ulepszona to 3 sa 3 lata roznicy, a w grafice wyglada jakby Exodus byl mlodszy o 2 generacje. Już wrzucali filmy, stary Stalker na modach wygląda i działa lepiej...
CavieZ 16 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu @Spychcio ? Albo pozostali co grają w grę na Xbox.. Jak szybko skorzystać z przedmiotu z ekwipunku? Jestem w nim i chce szybko coś użyć to klikam na przycisk i wybieram użyj. Ale ja chce od razu użyć da. się? Np zjeść kanapkę. Nie mam tu na myśli przypisanie do szybkich skrótów.
Stjepan 267 Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu Wieczorem będę grać, drink z whyski, konserwa i jedziemy, najpierw muszę uratować kolejnego laptoka ze śmietnika. 1
userKAMIL 136 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Godzinę temu, maras2574 napisał(a): Ja mam i działa Nie jest że na 100% i to pasuje https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/45 W opisie na nexus jest aby Move the extracted paks to the gamedir\S.T.A.L.K.E.R. 2- Heart of Chornobyl\Stalker2\Content\Paks\~mods Create "~mods" folder if you don't have it. Nie mam u siebie tego Content folderu to stworzyć oba?
maras2574 94 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) W GP nie masz content ? Musisz mieć ! Ja zainstalowałem mody przez Vortex Edytowane 5 godzin temu przez maras2574
userKAMIL 136 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) Dobra był jeszcze jeden folder i tam jest. Działa dzięki. Edytowane 5 godzin temu przez userKAMIL 1
Reddzik 290 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Jak ktoś chce się pobawić warto przetestować, https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/2?tab=description default wersja, ta wersja "ver2" jednak nie daje takich rezultatów. W mieścinie jest o wiele lepiej, nie rwie tak jak normalnie, jest nawet wyższy fps o jakieś 5-10, podbiłem detale, gra wygląda ładniej i działa dużo lepiej, inne zapotrzebowanie na vram i ram, RAM dobija do ok 27-29GB, normalnie ma się ok 20GB, Wrzucamy do katalogu mods - bez ~ tylko nie wiem czemu tak podają, aktualnie póki nie ma patcha to będę grać z tym modem jest sztos. Na zewn w mieście mam od 42-43fps do 60fps zależnie na co patrzymy, ale nie czuć rwania, spadków poniżej 40fps. Gram na padzie. Za miastem mam z 60-70+, ale zablokuję na 60fps i tak będę grać. Inna gra. Przykład: Teraz, userKAMIL napisał(a): Dobra był jeszcze jeden folder i tam jest. bez tyldy "~" bo inaczej nie zadziała. Testowałem na modzie zwiększony dzień, zresztą w.w mod też działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się