Frog67 222 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 1 minutę temu, Necronom napisał(a): Są są, mam przegrane 4h i występują takie jaja. Czyścisz teren z wrogów, lootujesz i z nie wiadomo skąd respią się nagle psy. Zawsze jak czyścilem teren to po wszystkim bylo czysto, inna sprawa jak odejde i wróce tam za jakiś czas to ktoś nowy zawsze się znajdzie.
caleb59 372 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada (edytowane) Chwilę sprawdziłem pada w grze i stwierdzam, że też są braki - nie ma płynnego przełączania się na pistolet, broń główną 1 i 2 - zawsze wybiera między bronią główną 1 i 2 a pistolet pomija wciskając "Y" na padzie - trzeba korzystać z menu kołowego by wybrać pistolet, tak samo nieresponsywne jest małe menu związane z dodatkami do broni w czasie rzeczywistym - zdejmowanie tłumika z pistoletu działa od razu ale założenie tłumika trzeba potwierdzać guzikiem "A" i nie zawsze to zatrybi - nie wyobrażam sobie czegoś takiego w trakcie walki, kiedy np. trzeba zmienić kolimator na lunetę itd. Wychylanie się na boki też nieintuicyjne - w prawo nie ma problemu bo trzeba przycelować z broni trzymając "LT" na padzie i wcisnąć 1x "RB" na padzie, z kolei w lewo to już niewygoda totalna bo musisz palcem środkowym przytrzymać "LT" na padzie by wtedy użyć palca wskazującego by nacisnąć 1x "LB" na padzie - dla mnie totalnie niewygodne bo muszę dwa paluchy zatrudniać do jednej czynności. Pewnym obejściem na to byłaby zmiana celowania na "naciśnięcie 1x" zamiast "trzymania" "LT" na padzie ale wtedy z kolei trzeba by było naciskać 2x klawisz "LT" - 1x by przycelować, i drugi by przestać celować co też może być upierdliwe no ale jest za to obsługa jednym palcem. Do tego ktoś tu wspominał, że jest drift kontrolera i rzeczywiście czasami postać sama potrafi obracać się w prawo w moim przypadku czego w innych grach nie ma. @azgan pisał wcześniej, że gubił wibracje - tego nie zweryfikowałem ale wierzę na słowo. Wracam na klawę i mysz póki co bo wsparcie pada wymaga poprawek ze strony GSC. Edytowane 23 Listopada przez caleb59 2 1
JeanPepin 93 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 1 minutę temu, Frog67 napisał(a): Aż się czuje dziwnie o tym czytając, a nigdy nie widziałem u siebie. Jak miałem coś takiego dwa razy jak czyściłem jakiś znak zapytania , powybijalem, i pokręciłem się bo budynku szukać fantów , wychodzę i nagle dostaje strzały , nie ma co za długo przesiadywać w jednym miejscu na swoim configu miałem po za wioską z 65 FPS z epickimi i dlss quality , w wiosce spadki do 25, włączyłem wczoraj generator i w terenie 90-100, w wiosce 60-65, rozdzielczość 2k
DITMD 188 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 7 minut temu, Necronom napisał(a): Jak usuną te spawny wrogów znikąd to może zacznę w to grać, bo to taka upierdliwa bolączka, która całkiem psuje doznania na ten moment. Pop-in i te spawny rujnują kompletnie immersję 1
azgan 836 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada (edytowane) 45 minut temu, DITMD napisał(a): Między Sercem, a Cieniem jest przepaść jeśli chodzi o grafikę. Pokaż ukrytą zawartość Ale S.T.A.L.K.E.R Anomaly (Zew Prypeci) już nie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile lat dzieli te tytuły Edytowane 23 Listopada przez azgan 2
Jaycob 552 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 1 godzinę temu, azgan napisał(a): Ej ten stuttering to widać nawet na tym krótkim promocyjnym materiale od NVIDIA więc nie mówcie że jest O.K bo nie jest Taki drobny? Praktycznie nieodczuwalny.;) 1
babayaga 22 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada To ja dużo nie grałem, a takich sytuacji miałem kilka. Wchodzę na wysoki punkt, rozglądam się nie ma nikogo w obrębie 300 metrów. Schodzę biegnę kilkanaście metrów, patrzę w prawo, 30 metrów ode mnie nagle mutanty. Albo idę spokojnie przez czysty teren, rozglądam się, pusto. Biegnę kilkanaście metrów przed siebie, patrzę w tył a tu 6-7 neutralnych stalkerów sobie maszeruje 20 metrów ode mnie w przeciwną stronę. Skąd się tam wzięli nagle. I takie sytuacje też widzę na gameplayach, bo grę już zwróciłem. Po prostu gra respi co chwilę różne istoty w pobliżu naszej postaci. Są w ogóle momenty w grze, poza zeskytpowanymi misjami, że widzimy oddział wroga z 200-300 metrów i możemy ich wysnajpić? Czy to za daleko, żeby się zrespili? ;p. Już nawet pomijam te respy dosłownie na plecach w budynkach. Myślałem, że ten cały alife 2.0 to będzie jakaś tam symulacja ekosystemu, a to po prostu zbugowany system do randomowego respienia postaci/wrogów/mini eventów w okręgu 50 metrów od gracza. 3
Jaycob 552 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada Też tak miałem, rozglądam się na boki i pusto, przechodzę 20 m i respawn przeciwników za moimi plecami. 1
azgan 836 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 6 minut temu, babayaga napisał(a): Myślałem, że ten cały alife 2.0 to będzie jakaś tam symulacja ekosystemu, a to po prostu zbugowany system do randomowego respienia postaci/wrogów/mini eventów w okręgu 50 metrów od gracza. A-Life 2.0#77* 1
Jaycob 552 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 1 godzinę temu, Element Wojny napisał(a): Skoro Sony miało jaja wywalić Cyberpunka ze sklepu "ze względu na stan techniczny", nie widzę powodu by tutaj nie miało być podobnie. Steam 79% pozytywów na 23k graczy, nikt już tego nie wywali.
Necronom 93 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada Ale żeby nawet bindy klawiatury były popsute to już szczyt. 1
Element Wojny 745 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 2 minuty temu, Jaycob napisał(a): Steam 79% pozytywów na 23k graczy, nikt już tego nie wywali. To że gra jest dobra to zapewne prawda, ale jej stan techniczny jest poniżej wszelkiej krytyki. I tak, pewnie nikt tego nie wywali, ale memów z błędami to będą całe setki. No i też żal ludzi, którzy zamiast się bawić, robią za betatesterów. 4
Reddzik 585 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada Na 60fps zablokowanych w RTSS działanie pada jest lepsze, czyli skopany jest lock w grze, który powoduje jakieś dziwne odczucia rwania i braku płynności. Ale ogólnie gra ma lepszą responsywność przy braku blokowania na 60fps, takie mam wrażenie, nawet gdy mam 63fps na liczniku, dziwne. Wrócić do grania na myszce i tak muszę poznać klawiszologie, bo nie znam skrótów, grałem na padzie, ale pogram dłuższą chwilę na myszce. Granie na średnich detalach to mordęga, brzydko, migotanie tekstur czy cieni, Stalker Anomaly jest dużo ładniejszy i działa sto razy lepiej. Ta gra powinna zostać w blokach startowych, a nie wyskakiwać do biegu na 100m, jak poległa po 5m. 1
Element Wojny 745 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 4 minuty temu, Reddzik napisał(a): Ta gra powinna zostać w blokach startowych, a nie wyskakiwać do biegu na 100m, jak poległa po 5m. Jaja to się ponoć odwalają w 2-giej strefie, tam widzę sporo osób ma kosmiczne problemy i spadki do 10 fps'ów. 1
azgan 836 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 12 minut temu, Michaelred napisał(a): Kiedy patch? 🤔 1
Reddzik 585 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada (edytowane) Jakiś plus, zarobiłem ponad 5zł na kartach na steamie, bo lecą karty z gry, sprzedałem i zawsze to będzie na następną popsutą grę edit: o kurde jeszcze 1 karta pozostała do dropu, to nic Edytowane 23 Listopada przez Reddzik
ODIN85 647 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 1 godzinę temu, Reddzik napisał(a): Jedno z dziwniejszych błędów w grze, czy jak to nazwać, jak się ustawi blokadę na 60fps mimo, że np gra i tak w tym miejscu nie osiąga takiej liczby, grając na padzie czułem dziwną ślamazarność, ociężałość, jakiś input lag? Podczas gdy mam bez limitu, czy nawet 120fps nawet z 40fps w mieście, czy 60-70fps poza miastem pad działa bez zastrzeżeń, jest coś skopane i to poważnie skopane. edit: Łapiąc za myszkę i obracając kamerę przy limicie fps nie odczuwam tego co się czuje na padzie, widać, że obsługa pada jest skopana, tak samo jak jego wykrywanie u niektórych graczy. Potwierdzam. Lock na 30 i 60 jest niegrywalny. Coś skopali nawet na myszce. 1
Reddzik 585 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada No co, muszę mieć jakieś przebłyski dobrego humoru w tym całym szajsie jakie mnie spotkało z tą grą. Dobra koniec beznadziejnego spamu z mojej strony, bo zaraz wpadnie mod, że wypisuję głupoty i nabijam posty. Pieski są super w tej grze, z tej miłości próbują przepychać się przez ściany by się z nami przywitać Kulka w głowę i tak został. 2
azgan 836 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 23 minuty temu, Reddzik napisał(a): Jakiś plus, zarobiłem ponad 5zł na kartach na steamie, bo lecą karty z gry, sprzedałem i zawsze to będzie na następną popsutą grę edit: o kurde jeszcze 1 karta pozostała do dropu, to nic To musisz jeszcze dozbierać bo nie wystarczy nawet na polskie Call of Duty: WWII https://store.steampowered.com/app/256190/Enemy_Front/ 🤭 1
tgolik 106 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 45 minut temu, Jaycob napisał(a): Steam 79% pozytywów na 23k graczy, nikt już tego nie wywali. Przypominam, że Cyberpunk miał po 20 dniach od premiery 80% pozytywów na STEAM od 270 tys użytkowników. I też go ze STEAMA nie wywalili.
caleb59 372 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada Godzinę temu, babayaga napisał(a): To ja dużo nie grałem, a takich sytuacji miałem kilka. Wchodzę na wysoki punkt, rozglądam się nie ma nikogo w obrębie 300 metrów. Schodzę biegnę kilkanaście metrów, patrzę w prawo, 30 metrów ode mnie nagle mutanty. Albo idę spokojnie przez czysty teren, rozglądam się, pusto. Biegnę kilkanaście metrów przed siebie, patrzę w tył a tu 6-7 neutralnych stalkerów sobie maszeruje 20 metrów ode mnie w przeciwną stronę. Skąd się tam wzięli nagle. I takie sytuacje też widzę na gameplayach, bo grę już zwróciłem. Po prostu gra respi co chwilę różne istoty w pobliżu naszej postaci. Są w ogóle momenty w grze, poza zeskytpowanymi misjami, że widzimy oddział wroga z 200-300 metrów i możemy ich wysnajpić? Czy to za daleko, żeby się zrespili? ;p. Już nawet pomijam te respy dosłownie na plecach w budynkach. Myślałem, że ten cały alife 2.0 to będzie jakaś tam symulacja ekosystemu, a to po prostu zbugowany system do randomowego respienia postaci/wrogów/mini eventów w okręgu 50 metrów od gracza. Pewnie dlatego nie ma w grze lornetki bo co byś obserwował jak niczego nie ma dopóki się nie ruszysz. Ciekawostka - niektórzy NPC mają lornetki i ich używają (animacja). Tak samo nie ma "słynnych" cieni od latarki ale już NPC używające latarek generują cieniowanie. 1
babayaga 22 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada Ja pewnie do gry wrócę za parę miesięcy albo rok. W obecnym stanie szkoda mi czasu w nią grać. Jak pisałem zwrot poszedł. Obawiam się tylko, że jej nie naprawią do satysfakcjonującego mnie poziomu. Bo albo nie będzie im się chciało, albo nie będą mieć wystarczających zasobów, albo po po prostu nie będą potrafili. 3 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się