Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Isharoth napisał(a):

Też tak mam, ale zwaliłem winę na napisy. Nie zawsze jestem w stanie się na nich skupić, jak robię coś w grze. Ale z drugiej strony nie chcę też zmieniać na angielski dubbing, bo jednak ukraiński robi ten klimat.

Właśnie robi Ci taki klimat, że go gubisz bo nie rozumiesz co mówią i nie zawsze masz czas/ochotę skupiać się na napisach. Angielski nie pasuje, owszem, ale jeśli ktoś rozumie ten język to automatycznie ma łatwiejszy próg wejścia i nie rozpraszają go napisy i pilnowanie każdego słowa co przekłada się na lepsze zrozumienie zadań, fabuły i motywacji postaci moim zdaniem.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1
Opublikowano
4 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Kolego tutaj wszyscy suwaki na max w prawo od lat. 😅

ale to nie ja narzekam xD

 

Taki minipc pod tv z padem z łoża to czasem lepsze jak mamut pc  xD

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Pff, wątpię ze ktokolwiek posiadający coś mocniejszego niż 4060 będzie chciał grać na najniższych :E

 

Ogólnie tak, fabuła z dupy mocno, zalatuje mi mocno assasynami, czyli latanie od npc do npc i w sumie bez celu. Co chwilę kolejne postacie, kolejne imiona, dwie misję poboczne i gość zapomniany a na jego miejsce kolejny taki sam. Może coś się zmieni, jestem na etapie stacji Azymut..

 

Nie jestem jakiś wielkim fanem stalkera, grałem w poprzednie części bardziej z fascynacji Czarnobylem 86', tego ogrywam na poziomie fabuły, byle przejść póki jeszcze GP aktywne. 

 

Optymalizacja kuleje, nie ma co się oszukiwać. Próbowałem grać z lockiem 60fps ale mimo stabilnego frametime, to jakoś tak mało płynnie było, jak w trybie jakimś filmowym 24fps. Więc odblokowałem i tak sobie lata 70-120fps, przypominam, na wysokich z dlssQ 1440p, najgorzej jak się biegnie przez gęste trawy, bagno to czuć stutter

Opublikowano (edytowane)

@caleb59 już był wcześniej ten link ze steam, dobrze niech łatają ile wlezie, za rok to będzie miodzio gierka. :)

Na 4060 gram na wysokich, na najniższych nie wiem 2060, 1660, 1650, 3050 6GB, A580, A380, R6500, R6400. :E

Edytowane przez Stjepan
Opublikowano (edytowane)

Ja tam po niemal 20h jestem zachwycony tym co otrzymałem. Początkowa irytacja tym balansem czy to HP potworów, kg ekwipunku, psucie się broni, ceny naprawy etc... To wszystko już teraz można dostosować pod siebie. Za naprawę shotguna nie płacę już 11K tylko 2K i dla mnie jest to racjonalne teraz. A nie, że biegam zbieram wszystko i większość hajsu na naprawę wydaję. Zrobiłem te elementy tak aby mi pasowały i tyle. Wiele świata nie widziałem jeszcze ale to co do tej pory wygląda naprawdę świetnie i jest zróżnicowane. Zaglądam pod każdy kamień i liżę każdą ścianę! Gra cały czas trzyma te 100-120FPS dla mnie problem z optymalizacją nie istnieje.

 

obraz_2024-11-23_201639142.png

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
  • Haha 2
  • Upvote 1
Opublikowano

Jeśli było to sorry, nie zauważyłem.

 

To ma być hotfix - sami napisali, że wypuszczą kilka na najbardziej palące problemy i dopiero później zajmą się większymi aktualizacjami ale to nie zmienia faktu, że cały proces naprawy będzie maksymalnie rozwodniony i rozcieńczony na dłuższy czas.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
42 minuty temu, Karro napisał(a):

ale to nie ja narzekam xD

 

42 minuty temu, Karro napisał(a):

Taki minipc pod tv z padem z łoża to czasem lepsze jak mamut pc  xD

 

To teraz wrzuć taki materiał z np. chociaż pierwszej wioski po prologu i dodaj do tego jeszcze w OSD wykres i wyniki frametime 8:E

Opublikowano

Pograłem trochę, wciąga. Niestety oswietlenie jest skopane, środek dnia, wchodzę do budynku a tam dosłownie nic nie widać, słońce niby wpada przez okno ale wszystko dookola tak czarne, jakby był środek nocy. Ciekawe czy to ogarna bo to kina, żebym w ciągu dnia musiał odpalać latarkę.

Opublikowano
53 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Ja tam po niemal 20h jestem zachwycony tym co otrzymałem. Początkowa irytacja tym balansem czy to HP potworów, kg ekwipunku, psucie się broni, ceny naprawy etc... To wszystko już teraz można dostosować pod siebie. Za naprawę shotguna nie płacę już 11K tylko 2K i dla mnie jest to racjonalne teraz. A nie, że biegam zbieram wszystko i większość hajsu na naprawę wydaję. Zrobiłem te elementy tak aby mi pasowały i tyle. Wiele świata nie widziałem jeszcze ale to co do tej pory wygląda naprawdę świetnie i jest zróżnicowane. Zaglądam pod każdy kamień i liżę każdą ścianę! Gra cały czas trzyma te 100-120FPS dla mnie problem z optymalizacją nie istnieje.

 

obraz_2024-11-23_201639142.png

Doslownie jak bym widzial Fallouta 76. Ta gra ma grafike na poziomie medium-high poprzedniej generacji. Niby ladnie ale czlowiek sie juz spodziewa czegos wiecej

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Kolejny dowód na to, że to konsumenci niszczą gry. Gra jest zabugowana do granic możliwości i nie zawiera AI poza punktami spawnu a jednak ma wysoki poziom sprzedaży jak i 79% pozytywnych komentarzy na steam. Upadek totalny...

Tutaj jest użytkonik ładnie opisał na jakiej zasadzie "działa" A.I

https://steamcommunity.com/app/1643320/discussions/0/4626980894528321814/

 

Z tego co gościu opisał, to jest scenariusz na jakim AI ma być spawnowany i to według GSC było A.I 2.0, a teraz udają idiotów.

Także napiszę co wcześniej, w zapowiedziach gra była opierana o same kłamstwa, "twórcy" jeżeli można ich tak nazwać nie posiadają umiejętności na dzień dzisiejszy by wprowadzić to co zapowiadali. 

Edytowane przez Crew 900
  • Like 4
  • Upvote 1
Opublikowano
8 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

Pograłem trochę, wciąga. Niestety oswietlenie jest skopane, środek dnia, wchodzę do budynku a tam dosłownie nic nie widać, słońce niby wpada przez okno ale wszystko dookola tak czarne, jakby był środek nocy. Ciekawe czy to ogarna bo to kina, żebym w ciągu dnia musiał odpalać latarkę.

Ta gra wygląda jak RT OFF, a brakuje RT ON. xD

 

  • Upvote 1
Opublikowano

Dokładnie - te wszystkie problemy z oświetleniem, dziwną jakością grafiki itd. przypominają mi premierowe Dying Light 2 i ktoś tu wcześniej słusznie to samo zauważył - tam dodanie RT zdecydowanie wyszło na plus więc i tutaj powinno bo nie tylko ożywi oświetlenie ale i cieniowanie.

 

Tylko jedno ale - zanim to zrobią niech ogarną poprawkami podstawową wydajność gry bo obecnie dodawać tu RT to samobój dla GSC.

Opublikowano

Problemy od strony Lumen jeżeli są to nie wina Lumen tylko majstry nie potrafią odpowiednio ustawić Lumen. Odbicia są marne bo to softowy Lumen gdzie odbicia są dużo gorsze i znacznie tańsze.

 

Lumen nie działa dobrze od strzała. Problem z cieniami i pojawiającymi się obiektami to prawdopodobnie celowy zabieg by zmniejszyć wymagania od strony CPU.

  • Upvote 1
Opublikowano
4 minuty temu, Doamdor napisał(a):

Ta gra wygląda jak RT OFF, a brakuje RT ON. xD

 

Mam wrazenie jakby AO nie było albo nie wiem, coś z wypalaniem światła statycznego było zepsute. Dochodzi do sytuacji, że mamy ok pogode(powiedzmy popołudnie pochmurnie) jest jakaś chatka, nirmalnie są okna a ja nie widzę 3/4 pomieszczenia bez latarki i widoczne jest tylko to co jest bezpośrednio oświetlone przez okno. Takie cieniowanie z ery (powtórzę się po raz któryś w tym wątku) direct x 8, gdzie mamy cienie kompletnie czarne albo nie ma ich wcale.

 

Chwała im za to, że czarny jest czarnym i to widać zajebiscie na oledzie, mada gier w tym cp2077 i np taki starfield mają okropnie podniesiony poziom czerni, przez to zawsze jest ta "mgiełka" tutaj tego niema i mogłoby byc tak pięknie ale nie, coś skopali. Tutaj nie trzeba RT, tylko zmienić metodę jak oswietlenie jest wypalane chyba. Bo mi nie może być tak, że nam potrzebna jest latarka za dnia w zwykłym pomieszczeniu :E

15 minut temu, Crew 900 napisał(a):

Kolejny dowód na to, że to konsumenci niszczą gry. Gra jest zabugowana do granic możliwości i nie zawiera AI poza punktami spawnu a jednak ma wysoki poziom sprzedaży jak i 79% pozytywnych komentarzy na steam. Upadek totalny...

Tutaj jest użytkonik ładnie opisał na jakiej zasadzie "działa" A.I

https://steamcommunity.com/app/1643320/discussions/0/4626980894528321814/

 

Z tego co gościu opisał, to jest scenariusz na jakim AI ma być spawnowany i to według GSC było A.I 2.0, a teraz udają idiotów.

No i proszę, miałem rację zwykle skrypty walnęli, dlatego usunęli to o A-Life 2.0 z opisu gry i jak mówisz udają idiotow :E Nie ogarnęli tego a life pod UE 5 albo też, zwyczajnie ich to przerosło i w sumie, dla nas nie powinno to być nic aż tak złego, tylko znowu, nie ostajemy czegoś unikatowego co było w jedynce i działało, tylko rzucają nam jakas protezę, do tego zrobiona na kolanie na za przeproszeniem od******l. Inaczej tego się już nazwać nie da skoro są kwiatki typu spawnujacy sienrozwciwnicy jeden po drugim w odległości 5m od gracza. Serio zmiennej blokującej spawn nie ogarnęli, gdy gracz jest bliżej niż 50m etc?  To samo jeśli chodzi o ogólny spawn, patrzysz na miejscówkę orzez lunete z 200m, nikogo nie ma, podbijasz a tutaj z niakd ludzie, psy etc wyskakują. Halo mamy 2024, takie rzeczy były ogarniane w asasynach 10 lat temu gdzie połowa gry to było kopiuj wklej.

Opublikowano

Co do dodatków - właśnie obrobiłem jeden ze schowków za zakup edycji ultimate - matko boska - to nie są żadne skiny jak zapowiadali tylko normalne przedmioty, niektóre z nich są OP na początku gry.

  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...