Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, Crew 900 napisał(a):

U mnie na laptopie z 3070ti ani razu nie miałem takich dropów. Rozdzialka 2560x1440 ustawienia wysokie, dlss jakość.

Grasz na wysokich, więc nie ma problemu i nigdy nie było. Gorzej się robi na Epic. 

Opublikowano
23 minuty temu, seba842005 napisał(a):

Grasz na wysokich, więc nie ma problemu i nigdy nie było. Gorzej się robi na Epic. 

Na wysokich też wywala, testowałem, na pewno bezpieczniej jest grać bez FG. 

Opublikowano
12 godzin temu, Kakarotto napisał(a):

Na GP patch jest dostępny do pobrania i waży 21.7 GB.

Trzeba pobrać i spać, mam nadzieję, że sejwów mnie nie pokasuje. xD

Człowiek ujawnił swoją nadnaturalne zdolności... Znikły sejwy z jakieś godziny grania przed aktualizacją, ale przywróciłem je z kopii zapasowej, którą uprzednio zrobiłem. :cool:

Opublikowano
Godzinę temu, STALKER napisał(a):

Co tam się polepszyło po tym pachu 1.0.3

Na pewno zniknęło migotanie ekranu przy włączonym FSR3.0. Gra wydaje się stabilniejsza, ale już po poprzednim patchu crashe u mnie się skończyły.

Opublikowano

Pograłem dobre kilka godzin, żadnego crasha, żadnego spadku FPS do jednocyfrowych wartości, te same ustawienia, bez moda na "wydajność", fps jaki mam taki mam, coś ala xbox SX, tylko że ja miewam te 60fps w przeciwieństwie do konsoli :E to wszystko z DLSS balans.
Były śmierci, było wczytywanie gry, gdy jednak coś poszło nie tak, wszystkie zależności do jakich mogło doprowadzić spadek FPS przerobiłem, gra działała idealnie(nie patrząc na niski fps).
Idę do apteki po lekarstwa, jak tylko wrócę to zrobię sesję z tym samym ale z FG, obstawiam, że zaliczę crasha ewentualnie dropy do <10fps ponieważ to FG to powoduje i nie ma bata żeby było inaczej. Przed wyłączeniem gry w osadzie miałem 7.22GB więc nie tak źle, tekstury na wysokie, dlss balans przy 1440p, oświetlenie średnie, cienie wysokie, włosy niskie, głębia niskie, reszta to epickie, bo to są ustawienia z filmiku z YT. Jak widać nie ma problemu na 8gb vram.

Opublikowano
2 godziny temu, STALKER napisał(a):

Co tam się polepszyło po tym pachu 1.0.3

 The latest 1.0.3 patch we prepared will address following issues:

 

Crashes and memory leaks:

Multiple ACCESS_VIOLATION_ERROR fixes.

Multiple LowLevelFatalError crash fixes.

 

Controls adjustments:


According to your feedback, we adjusted following parameters/values to decrease input lag on keyboard+mouse input:

Mouse Smoothing is disabled by default.

Mouse Acceleration is disabled by default.


Additionally, default values of mouse sensitivity were updated to allow a predictable default experience for our players with new values of two parameters mentioned bellow:

Camera sensitivity: 25%.

Aim sensitivity: 15%.

 

Main and Side missions:

Fixed issue with  that were able to chase player outside  during the 

In Search of Past Glory

 mission.
Fixed an issue where the NPCs  would die after trying to enter a building during the mission 

On the Edge

.
Fixed issue with  which could despawn before player loots a collar from it during 

In the Name of Science

 mission.
Fixed issue with player potentially locking oneself during 

Dangerous Liaisons

 mission.
Fixed issue with  becoming hostile upon noticing a player  during 

King of the Hill

 mission.
Fixed an issue when  despawns in front of the player after the dialog in the bunker during 

A Heavy Burden

 mission.
Fixed issue with NPC's despawning when player successfully finishes 

Legends of the Zone

 mission.

 

AI:

Fixed an issue with mutant bodies stretching after a shot from an automatic weapon.

Fixed an issue that caused NPCs to block the doors during the 

Back to the Slag Heap

 mission.

 

Balance:

Fixed issue with  not selling certain ammo types.

 

Saves:

Fixed issues with missing player saves after a hard reboot of the PC/Xbox.

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Reddzik napisał(a):

...jak tylko wrócę to zrobię sesję z tym samym ale z FG, obstawiam, że zaliczę crasha ewentualnie dropy do <10fps ponieważ to FG to powoduje i nie ma bata żeby było inaczej.

Zgadza się. Było kilka gier, które dostawały sraczki z generatorem klatek do AMD, z kolei z generatorem od Nvidii nie było problemów.

Opublikowano

To jest parodia, że gra totalnie bez optymalizacja, bez A.I, z masą błędów, z błędami w dźwięku posiada 84% pozytywnych komentarzy na steam. Przecież ta gra jest o wiele bardziej zepsuta niż te SW Outlaws z którego ludzie mają bekę i zmiażdzyli ją recenzjami...

  • Like 4
  • Upvote 3
Opublikowano

W końcu mam jakiś egzoszkielet. Ale i tak nie mogę go na razie u nikogo ulepszyć. Jeszcze się wróciłem do Kordonu. Tam to już w ogóle. :E 

 

Podoba mi się że zawsze ładnie widać jaki aktualnie strój mamy założony. Ale nie tylko widać. Słychać też. Bieganie i ogólnie poruszanie się w egzoszkielecie to zupełnie inny zestaw dźwięków. Nawet przy otwieraniu ekwipunku czy machaniu nożem.

Opublikowano
1 godzinę temu, Isharoth napisał(a):

Właśnie nie ulepszyłem. Biegam sobie bez sprintu. :E 

 

A jest w ogóle takie ulepszenie?

Jest w Prypeci.

2 minuty temu, sniper76 napisał(a):

Cień Czarnobyla ważył coś ok 5GB i posiadał mnóstwo błędów, a tutaj mamy ponad 155GB, więc nie ma co się dziwić, że podczas rozgrywki wychodzą anomalie ;) pewnie Microsoft cisnął na konsole... 

Gdyby to były śmieszne błędy to ok ale tu było blokowanie fabuły i savów.

Opublikowano
5 godzin temu, Crew 900 napisał(a):

To jest parodia, że gra totalnie bez optymalizacja, bez A.I, z masą błędów, z błędami w dźwięku posiada 84% pozytywnych komentarzy na steam. Przecież ta gra jest o wiele bardziej zepsuta niż te SW Outlaws z którego ludzie mają bekę i zmiażdzyli ją recenzjami...

To dlatego, że to jest S.T.A.L.K.E.R!!!:red:

 

madness-this-is-sparta.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Ja testuję w tylko w grach(mowa najczęściej o 0.1% lows), benchmarki są dla mnie bez znaczenia. Na tyle, na ile miałem czasu babrając się z ustawieniem mojego 8000.   8000CL36 zapewnia lepsze wyniki od nawet najbardziej zacieśnionego 6400CL28 czy 6200CL26. Prawdopodobnie jest to poziom lub minimalnie szybciej od idealnie ustawionego 6600 w 1:1(znakomita większość procesorów tego nie robi).   Przy 8000 MT UCLK=FLCK jest najwydajniejszą kombinacją w grach. Trybu pełnej synchronizacji nie da się "na siłę" przegonić ustawiając FCLK nawet na 2200 MHz. Niski VSOC jest super bonusem jeśli ktoś się zdecyduje na używanie trybu 2:1. W przypadku gier ma to sens już od 7600 MT(odpowiednik 6200 dla 1:1).   Oczywiście różnice w grach, ogólnie przy takich porównaniach(Ryzeny X3D) są bardzo niewielkie. Tutaj nie ma za wiele do ugrania.   Teraz mam bezpieczny profil wrzucony, ale dla przykładu Ci pokażę aby była jasność, co chcę.   Na zielono, co mam przetestowane i działa stabilnie, pozostałych nie testowałem niżej lub gubię stabilność jeśli zejdę niżej. Chcę mieć tRDRDSC 1, to nie działa, próbowałem już chyba wszystkiego. Niezależnie od pozostałych timingów jeśli ustawię tRDRDSC(czyli odczyt do odczytu w innych grupach banków) choćby na 9 zamiast 10 to wywala błędem, zawsze. Jeśli zostawię 10 to pozostałe (niektóre)timingi mogę jeszcze zacieśnić i będzie działało stabilnie. Jest to również dziwne dlatego, że zapis do zapisu w innych grupach banków(tWRWRSC) bez problemu działa z 1. Nikt nie potrafi znaleźć przyczyny takiego stanu rzeczy ani sensownie tego wytłumaczyć. 
    • On drwi, bo oceniając rosję stosujecie zachodnie standardy. A to ziemniaki za drogie, a to gospodarka kuleje, a to nie ma ludzi, a to nie ma sprzętu, a to słonce zaczęło krążyć wokół ziemi. Tymczasem ruski powoli, ale nieustannie robią postępy i będą je robić i nie zabraknie im ludzi, sprzętu, pieniędzy, dilitu i co tam jeszcze rzekoma ma się im skończyć. Umieją i będą umieli te zasoby pozyskać. Zresztą mają swoich sojuszników cichych i głośnych, którzy nie pozwolą im przegrać. No i zadał jedno słuszne pytanie. To kiedy się rosji skończą zasoby? Za 2 lata? Te słynne mityczne, szurskie 2 lata?   edit. o widzę że już to zostało zmienione. No trudno nie moja wina.
    • Akurat tutaj to jeszcze takie uciążliwe nie jest, dopiero w następnych częściach jest to odczuwalne. Burze piaskową lub fatamorgane widziałeś?   Podpisałbym się, gdyby nie fakty że zacząłem grać w Elden Ring, to jest takie RDR2 w świecie Soulsów, myślałem że po RDR2(patrząc na to jako openworld) nic mnie lepszego w moim już "marnym" życiu gajmingowym nie spotka, a tu taki hicior  
    • Też mi się taki scenariusz najbardziej prawdopodobny wydaje.   Dodatkowo od siebie dodam, że o ile nie dojdzie do jakiegoś olbrzymiego konfliktu typu WW3, w najczarniejszym scenariuszu Polska zostanie na mapie (choć dla samej zasady straty terytorialne będą, możne brak dostępu do morza? Rosja będzie chciała mieć wspólna granicę z Niemcami), z tym że w charakterze satelity jak Białoruś. No może może, on jest jednak dość nieobliczalny.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...