Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie jako że uważam tę grę za ciekawą na naszym rynku chciałbym kontynuować wątek z innego forum. Czekam na wasze opinie i przemyślenia o grze i dodatku.

Sam w Starfield 1 mam:(174h + dodatek przepracowany; 61 z 62 osiągnieć zdobytych - brakuje tylko tego co trzeba level 100 wbić - szkoda na to czasu).
I powiem tak podobno jeszcze jeden dodatek fabularny nam szykują (oczywiście po statystykach widać że tylko procent graczy ukończyło dodatek pewnie przez zaporową cenę)
Tak w sumie jedyne co mi przypadło z ostatnich aktualizacji to jednak nie nowe bronie ale łazik, który znacznie przyspiesza rozgrywkę jak MAKO w serii ME.

Opublikowano

Kwestia gustu. Gra jest dalej w fazie naprawiania i dodawania contentu, Bethesda jest bardzo powolna a i tak później modderzy muszą po nich poprawiać. Jeśli nie masz w co grać i pilnie ciśnie na Starfielda to możesz dać szansę, najbardziej palące błędy zostały naprawione a co będzie dalej to czas pokaże. Osobiście kiedyś tam wrócę ale jeszcze nie teraz.

Opublikowano

Ja gram po najnowszym paczu i już dorzuciłem kolejne 30h. Jest dobrze, ale w tak skomplikowanej grze, nadal można znaleźć glicze. Mnie to nie zniechęca, mimo, że dostałem ją do sprzętu, to często do niej lubię wracać, aby poszwędać się po kosmosie i pozbierać kredyty i złom :D:D

Opublikowano

Najśmieszniejsze, że nawet na kod na olx polowałem zanim się okazało jaki to trash:E. Dobrze, że jednak nie kupiłem. Pewnie kiedyś się kupi dla beki i coś pogra, ale na mega promce. 

Opublikowano
7 godzin temu, Keller napisał(a):

Chciałbym dać szansę temu czemuś bo lubię Skyrima czy Oblivliona, ale boje się że stracę sympatię do twórców :( 

Po ostatniej poprawce warto dać szansę grze, zwłaszcza jak lubisz zbierać pierdyliard rzeczy, zwiedzać niemal puste, ale klimatyczne planety i szukać zadań. Walka w kosmosie też jest i potrafi być trudna, ale i sprawia przyjemność. Rozwój postaci w miarę ciekawy, ale aby w pełni wszystko rozwinąć, to trzeba by chyba postaci na 300 LV. Ja po 330h mam "dopiero" 53 LV 😄

Lubię wracać do gry, aby wpaść na nową planetę lub wykonać kolejne zadanie.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.11.2024 o 02:26, PaVLo napisał(a):

Po ostatniej poprawce warto dać szansę grze

Mam w planach tak zrobić jest na liście do ogrania i nawet mam pomysł jak się za to zabrać 😉

 

 

 

 

Edytowane przez azgan
  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Coś tam jeszcze grzebią :yuppie:

Starfield – aktualizacja 1.15.216 – 22 maja 2025 r.

 

Najnowsza aktualizacja gry Starfield wprowadza dodatkowe wsparcie dla dzieł, a także liczne poprawki zadań, pojazdów, interfejsu i nie tylko. Czytajcie dalej, aby zapoznać się ze szczegółami!
 

NAJWAŻNIEJSZE NOWOŚCI

• Dodano bardzo niskie ustawienie wyświetlania, aby zwiększyć wydajność gry na niektórych urządzeniach.
• (Creation Kit) Wprowadzono możliwość dodawania w dziełach nowych ikon do gry.
• Od teraz sklep z dziełami wspiera pakiety dzieł.
• (Creation Kit) Od teraz można wgrywać dzieła, których wielkość przekracza 2 GB.
 

POPRAWKI BŁĘDÓW

OGÓLNE

• (Dzieła) Usunięto błąd mogący wystąpić podczas przywracania kolejności wczytywania, jeśli zainstalowano, a następnie usunięto, dużą liczbę modyfikacji.
• (Creation Kit) Usunięto błąd mogący powodować nagłe wyłączanie się gry podczas wczytywania wtyczki z formą składników.
• Rozwiązano kwestię blokady sterowania, która mogła wystąpić przy zmianie widoku podczas siedzenia w fotelu pilota po wylądowaniu.
• Wyeliminowano rzadko występującą blokadę ruchu, która mogła wystąpić podczas wymuszonych scen dialogowych.
• Naprawiono blokadę sterowania, która mogła wystąpić, gdy dzieła z pojazdami zostały wyłączone i nastąpiła próba wczytania zapisu, który był od nich zależny.
• Naprawiono rzadko występującą blokadę sterowania, do której mogło dojść podczas otwarcia menu zaraz po wczytaniu zapisu dokonanego podczas startu statku kosmicznego.
• (PC) Usunięto błąd, który mógł uniemożliwiać wyjście z widoku podziwiania wyglądu postaci gracza.
• Usunięto potencjalny błąd związany z przenoszeniem lub usuwaniem budowli w głównej placówce w Andrafonie.
• Usunięto rzadko występujący błąd powodujący nagłe wyłączenie się gry podczas wchodzenia do Jedności.
• Usunięto błąd, przez który szybkie naciskanie przycisku szybkiego zapisu mogło powodować usunięcie części szybkich zapisów.
• Ogólne poprawki związane z wydajnością i stabilnością.
• Poprawki i usprawnienia interfejsu dzieł.
 

ROZGRYWKA

• (Umiejętności) Od teraz limity tworzenia połączeń towarowych i robotów związane z umiejętnościami zarządzania placówką będą zachowywane po przejściu przez Jedność.
• (Broń) Legendarny efekt kosmicznej wprawy nie ma już ujemnego modyfikatora obrażeń zadawanych na powierzchni planet lub księżyców.
• (Opcje rozgrywki) Usunięto problem z niektórymi wnętrzami, które uniemożliwiały dostęp do ładowni.
• (Opcje rozgrywki) Doprecyzowano opis efektu niedożywienia i nawodnienia.
• Rozwiązano problem ze skokiem grawitonowym, który mógł wystąpić po odebraniu sygnału w przestrzeni Kolektywu lub ZK.
• Usunięto rzadko występujący problem, który mógł wpłynąć na przedmioty wystawiane w Razorleafie.
• Rozwiązano problem z pociskami, które mogły zapobiec otrzymaniu przez gracza PD.
• Usunięto błąd związany z rozmieszczeniem gracza, który mógł wystąpić po zainstalowaniu nowego dzieła i wczytaniu zapisu wykonanego na pokładzie OZK Vigilance.
• Usunięto błąd, przez który stworzenia mogły zostać przeniesione do wody, gdy zdarzyło im się utknąć w miejscu.
• Naprawiono problem, który powodował, że upuszczone przedmioty traciły status skradzionych.
• (Brama piekła) Miecz Tygiel nie powoduje już uszkodzeń statków na orbicie, gdy zostanie użyty w statku.
• (Brama piekła) Od teraz odgłosy miecza Tygla są odtwarzane poprawnie po wczytaniu zapisu lub po szybkiej podróży.
• Od teraz tablica z misjami w siedzibie głównej Przymierza Tropicieli ma właściwe interakcje dźwiękowe.
 

OPRAWA GRAFICZNA

• Zaktualizowano listę wspieranych rozdzielczości o 32:9 i 32:10 oraz o więcej rozdzielczości 16:9, 16:10 i 21:9.
• (Wydajność) Rozwiązano problem, który mógł powodować spadek liczby klatek obrazu na sekundę podczas otwierania skanera w trakcie długich sesji gry.
• Od teraz ciała niebieskie powinny pozostawać widoczne na niebie po wejściu i wyjściu z wnętrza.
 

ZADANIA

• (Wszystko, co można kupić za pieniądze) Usunięto rzadko występujący błąd, przez który winda Wieży Handlowej nie działała.
• (In memoriam) Usunięto błąd, który powodował, że ukończenie zadania „Brama piekła” z Sarą jako towarzyszką mogło uniemożliwić ukończenie zadania „In memoriam”.
• (Idealny przepis) Od teraz Shonda odzyska zdrowie, jeśli zostanie powalona podczas zdobywania mięsa ashty.
• (Gwiezdny porywacz) Dostosowano opcje dialogowe wyświetlane dla postaci, które przeszły przez Jedność.
• (Z LUN na szczyt) Rozwiązano problem blokady sterowania, który mógł wystąpić po sprzedaży danych badawczych Philowi Hillowi.
• (Przymierze Tropicieli) Usunięto błąd, w wyniku którego zadania ze skanowaniem poszukiwanych mogły zakończyć się z powodu przekroczenia limitu czasu.
• (Przymierze Tropicieli) Usunięto rzadko występujący błąd, który powodował, że zabicie lub ogłuszenie celu nie kończyło misji poszukiwania przestępcy.
• (Dwa światy) Usunięto błąd, który umożliwiał graczowi zbyt szybkie opuszczenie planety po wyjściu ze świątyni.
 

LOKACJE

• Manekiny będą teraz pozostawać na swoim miejscu w apartamencie w Nowej Atlantydzie zgodnie z założeniami.
• Gracze powinni być teraz w stanie modyfikować półki i szafki w posiadłości w Rdzeniu w mieście Akila.
• Usunięto błąd, który mógł uniemożliwić skanowanie niektórych okazów flory.
• (Brama piekła) Ośrodek badań nad plazmą pojawia się teraz na mapie powierzchni.
• Naprawiono widoczny otwór w opuszczonym laboratorium biotycznym.
• Od teraz kominy gazowe są wyświetlane poprawnie na Jemisonie.

 

Oraz reszta poprawek
 

Spoiler

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

• (Kreator statków) Usunięto błąd związany z menu ulepszania statku, gdy tylko jeden moduł jest dostępny do ulepszenia.
• (Kreator statków) Usunięto problem z zaznaczaniem podczas korzystania z dużych fontów.
• (Dekorowanie statku) Zaktualizowano nazwy pustych modułów statku.
• Od teraz powinny działać wszystkie przyciski w menu tworzenia pojazdu, gdy włączone są duże fonty.
• (Lokalizacja) Od teraz opis odwodnienia nie jest ucięty w języku hiszpańskim i polskim, gdy włączone są duże fonty.
• (Lokalizacja) Ujednolicono tekst tablicy z misjami w siedzibie głównej Przymierza Tropicieli.
• (Lokalizacja) Od teraz opisy efektów nawodnienia i odwodnienia związanych z atakami z zaskoczenia są w pełni zlokalizowane.
 

POJAZD

• (PC) Od teraz można przypisać przyśpieszenie do klawisza klawiatury.
• Od teraz znacznik pojazdu będzie wyświetlany na kompasie gracza.
• Rozwiązano problem z kamerą, który mógł wystąpić w przypadku graczy, którzy osiągnęli maksymalny poziom umiejętności badania.
• Ulepszono logikę opuszczania pojazdu, gdy jest on częściowo zablokowany.
• Pojazd będzie teraz rozstawiany również po lądowaniu w miejscach innych niż porty kosmiczne i lądowiska.
• Usunięto widoczny artefakt graficzny widoczny podczas przyśpieszania we mgle za pomocą REV-8.
 

Shattered Space

• Moduły placówek Va'ruun są teraz dostępne dla graczy po wejściu do Jedności.
• (Umiejętności) Zabijanie wrogów w bańkach grawitacyjnych na Dazrze będzie teraz zaliczane do rozwijania umiejętności gimnastyki.
• Rozwiązano problem z przyciskami na windzie na poziomie Mourninga w Dazrze.
• (Broń) Półcień Va'ruun zadaje od teraz dodatkowe obrażenia od trafienia w głowę.
• (Wydajność) Usunięto błąd, który mógł powodować lekkie zacinanie się gry w Studni i na zewnątrz Dazry.
• Siekacz Va'ruun nie jest już rozpikselowany w menu danych.
• Usunięto migotanie efektu flary w Cytadeli na Dazrze.
• (Fanatyczne przekroczenie) Dostosowano opcje dialogowe Mireka, aby uwzględniały postacie, które przeszły przez Jedność.
• (Fanatyczne przekroczenie) Usunięto błąd, który mógł wystąpić, jeśli gracz oczyścił Stację Cienia Epsilon przed rozmową z Ekrisem.

 

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

• Dodano kilkadziesiąt nowych ekranów ładowania, teraz ekrany ładowania mają ekrany ładowania, eksploracja kosmosu nigdy nie była tak wciągająca.

 

:hihot:

Edytowane przez DITMD
  • Haha 3
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Roman_PCMR napisał(a):

Tej gry nic nie uratuje. Fundamenty sa spiepszone. 

Tak jak w Skyrimie czy Fallocie byla ciekawa eksploracja tutaj to lezy. A eksploracja to fudament gier bathesdy.

Dla mnie level scaling od zawsze zabijał eksplorację w grach Bethesdy. Po co mam włazić do lochu na drugim końcu mapy, skoro na jego końcu czeka na mnie pięknie zdobiona skrzynia, a w niej zepsute jabłko i kromka chleba, ale gdy udam się tam trochę później, to w tej samej skrzyni znajdę miecz daedryczny itp. To samo tyczy się nagród za zadania. Biegam przez pół świata, robiąc zadania dla jakiegoś typa, żeby po godzinie, albo dwóch gry dostać jakiś szajs, który nie ma podjazdu do pierwszego lepszego lootu z jakiejś randomowej jaskini. Co mi po tych wysokopoziomowych itemach, gdy za chwilę wszyscy wokół mnie w nich biegają. Nie wspominając o tym co najbardziej mnie boli w grach Bethesdy, a mianowicie o braku jakichkolwiek konsekwencji naszych wyborów. Bethesda nawet nie próbuje cię od niczego odciąć, musisz zobaczyć wszystko co gra ma do zaoferowania podczas pierwszego podejścia. W ilu grach możesz zostać arcymagiem, skrytobójcą, dowódcą gildii złodziei i zbawcą świata jednocześnie? A to co robisz nie ma praktycznie żadnego znaczenia, bo nie jest ani odzwierciedlone w fabule, ani w świecie gry. Dla mnie przykładem świetnej eksploracji, jak i ukazania naszej wędrówki od zera do bohatera jest seria Gothic. Żadne z popłuczyn od Bethesdy nie mają do tego podejścia, Obsidian pokazał jak daleko w tyle są goście z Bethesdy w New Vegas.

Edytowane przez DITMD
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Te poprawki to śmiech na sali, ale to było do przewidzenia. Czekam na wersję Enhanced Edition na UE5, z tymi samymi ekranami ładowania :D

Edytowane przez Ryszawy
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, mag_zbc napisał(a):

Czy to jest jakiś żart? Ostatni update był w listopadzie, więc pół roku zajęła im praca nad mikro usprawnieniami do Creations plus trochę bugfixów?

Musieli dopracować gierkę pod standardy Sony:E

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, DITMD napisał(a):

Co mi po tych wysokopoziomowych itemach, gdy za chwilę wszyscy wokół mnie w nich biegają

Jakiś łachudra na trasie pomiędzy lokacjami jakimś cudem dorobił się daedrycznej zbroi, bo przypadkiem za bardzo przylevelowałeś. Jeszcze nie daj boże ty się zajmowałeś pierdołami i levele zdobyłeś na kowalstwie i alchemi, to dopiero jesteś w czarnej d*pie bo teraz nie masz podjazdu do byle kmiotka.

Edytowane przez mag_zbc
Opublikowano (edytowane)

Powiem szczerze że zrobię wszystkie opcję na ultra i włączę wszystkie smaczki graficznie to moim zdaniem  gra wygląda naprawdę dobrze!:witojcie2:

 

Skala świat który możemy zwiedzić doprowadza u mnie do przysłowiowego opadu szczęki:woot:    

W dniu 25.05.2025 o 04:15, ODIN85 napisał(a):

Musieli dopracować gierkę pod standardy Sony:E

Już mówią że Phil to zdrajca:E

Edytowane przez Czubatka Boża
Opublikowano (edytowane)

He, he, ale tu nie ma żadnej skali świata. Masz "super miasta", wiesz takie "największe w całej galaktyce", składające się z kilkunastu budynków i kilkudziesięciu ekranów ładowania, i tysiąc planet z czterdziestoma POI, które losują się w miejscu lądowania (i tak, wszystkie są identycznie, nie ma tu losowego mieszania elementów, więc zawsze w tym samym miejscu są te same zwłoki, znajdźki i notatki), no dobra jest też kilkanaście unikalnych, ale to nic nie zmienia. Plus miejsca w których możesz znaleźć specjalne moce, i te miejsca zawsze są takie same, latasz tam do świecących gwiazdek, jak jakiś debil, i zawsze, na koniec, wyskakuje wesoły Astrianin, strzelając w twoją stronę z tego co ma akurat pod ręką, więc o czym ty piszesz?

Edytowane przez Ryszawy
  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano

Gra okrutnie leniwie upitolona. Całkiem fajny pomysł na uniwersum, ja bym z tego zrobił SF-postapo dla dorosłych, Fallouto-Cyberpunka w kosmosie. Bethesdzie zabrakło na to pomysłów i JAJ przede wszystkim. Proceduralne generowanie etapów w FPSie nie sprawdziło się już dawno temu w Hellgate London, a i tak tam było to 100 razy lepiej zrobione. A tak mamy kilkaset pustych planet i ciekawych zadań jak na lekarstwo.

Fajne jest w tym budowanie statków i sama walka, ale trzeba ustawić poziom trudności jak najwyżej. Podobały mi się też kwestie związane z grawitacją lub jej brakiem oraz sam design tych wszystkich kosmiczności, jest bardzo dopracowany i klimatyczny. Na niektórych planetach są fajne potwory.

 

Miało być coś super-fajnego a wyszło jak Ziemia w "Powrocie z Gwiazd" Lema - jedno wielkie mli-mli.

 

I GDZIE DO CH*JA SĄ MECHY???!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...