Skocz do zawartości

Intel Arrow Lake / Lunar Lake / Panther Lake - 15 generacja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
31 minut temu, sert napisał(a):

A dlaczego to nikt mi nie zaproponował tego darmowego testu na Steamie...? co?...;) 

 

Bo stosunkowo mocno siedzi na GPU, w przeciwieństwie do ShadowOfTheTombRaider (może też jest darmowa wersja DEMO na STEAM).

Opublikowano
11 godzin temu, Phoenix. napisał(a):

Schadow of Tomb Raider moze masz? ?? 

4 minuty temu, Kyle napisał(a):

ShadowOfTheTombRaider (może też jest darmowa wersja DEMO na STEAM).

Sprawdzę, jutro. Jak będzie tanio, to kupię i wrócę do Was z pytaniem - co dalej?

Opublikowano

Czy to z RT w okolicach 100 fps, czy bez RT w okolicach 200 fps, cały czas limituje GPU w tym demie Black Myth Wukong. Do testu CPU się nie nadaje.

@sertJak testujesz CPU w grze/demie to włącz sobie monitoring użycia GPU w MSI Afterburner. Jak użycie jest 97-100%, to wynik zależy od GPU.

Opublikowano
12 minut temu, Krzysiak napisał(a):

wyłącz całkiem RT jeśli chcesz CPU sprawdzić ;) 

:thumbup: "Mądrego to aż miło posłuchać"

Chyba nie jest źle?  ;) 

myk72rto.thumb.jpg.dc9d13fed7c85e8280405b42400abffd.jpg

5 minut temu, wamak napisał(a):

@sertJak testujesz CPU w grze/demie to włącz sobie monitoring użycia GPU w MSI Afterburner. Jak użycie jest 97-100%, to wynik zależy od GPU.

No, muszę się wziąć za tego Afterburnera....

  • Upvote 1
Opublikowano
12 minut temu, Krzysiak napisał(a):

No to możesz pyknąć benchmark 720p z suwakami w lewo ;)

Nawet w 800x600 można z tego co pamiętam i ze skalowaniem do 25% czy coś takiego.

Opublikowano
26 minut temu, Krzysiak napisał(a):

No to możesz pyknąć benchmark 720p z suwakami w lewo ;)

Nie widzę tam opcji benchmarku (może w demo niema?)

2 godziny temu, Karro napisał(a):

masz metro LL lub 2033?

Przykro mi, nie mam.

----------------------------------------

Ilę Waszym zdaniem tak na oko/na szybko, powinienem miec teoretycznie fps we wbudowanym teście CP2077 w 1440p na wysokich z RT, bez FSR - na 7900XT?

Opublikowano (edytowane)

@sert, w demo SotTR jest opcja sprawdzenia wydajności tylko, że ono nie zostało zaaktualizowane i wyniki są inne niż w pełnej wersji gry.

 

Możesz zrobić test w Cyberpunk 2077 w rozdzielczości 1080p, na najniższych ustawieniach (czyli z włączonym FSR). Ja mogę zamieścić do porównania wynik 285K uzyskany właśnie na takich ustawieniach.

Edytowane przez SebastianFM
Opublikowano (edytowane)

@SebastianFM To proszę, wrzuć pierwszy - ja się "chrzanię" z nakadką AMD pokazującą wydajność i za nic w świecie nie mogę nagrać z nią video, bo jak nagrywam ekran  to i tak nakadki nie widać, chociaż na ekranie jest. Nie znalazem w sieci jeszcze rozwiązania tego problemu, a nie tylko ja chciabym potrafić to zrobić...

Edytowane przez sert
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, tomcug napisał(a):

Ale zmieniają się wtedy proporcje, przy 4:3 CPU jest mniej obciążony niż przy 16:9 (mniejsze pole widzenia).

O, istotna uwaga. Jednak z drugiej strony zarówno w 800x600 jak i 1280x720, jeszcze przy tym wychlastanym skalowaniu 0,25, wąskim gardłem NIE będzie GPU ... nawet takie słabsze.

Edytowane przez Kyle
Opublikowano

No w porządku. Po prostu jak mierzycie wydajność CPU między sobą, to faktycznie musicie pamiętać, by ustawienia były identyczne (nie tylko proporcje, ale też np. detale), pomimo, że CPU jest wąskim gardłem.

Opublikowano (edytowane)

Uporałem się :) 

Tak więc: jestem pod wrażeniem i zostaję zwolennikiem generatora klatek od AMD tj. AMD Fluid Motion Frames 2 ;) Przez to - mam 2x więcej klatek w CP2077, bez straty jakości..... Działają na poziomie sterowników poza grą, więc nie widzą tego frapsy aftery i inne burnery itp...... tylko nakładka od AMD je widzi.  Nie znalazłem na stronie ItHardware artykułu na ten temat (może źle szukałem), więc proszę podejść na spokojnie, że wklejam link taki: https://www.purepc.pl/amd-fluid-motion-frames-2-generator-klatek-juz-oficjalnie-stabilna-wersja-dostepna-w-amd-software-adrenalin-edition

 

"Zapraszam.... do oglądania !" ;) 7900XT

https://www.youtube.com/watch?v=s2rVH88Qy7I

Edytowane przez sert
Opublikowano
16 minut temu, SebastianFM napisał(a):

@Kyle, nie mieszaj proporcji ekranu z ograniczeniem przez GPU. Przy innych proporcjach co innego jest widoczne na ekranie, gra wykonuje inne obliczenia więc wydajność też jest inna.

Mniej widocznych obiektów na ekranie spada ilość draw calls co przekłada się na niższe obciążenie CPU ;) Obliczenia się nie zmieniają tylko jest ich mniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...