Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Tutaj to nowocześni gracze i debile uważający się za ekspertów

image.png.2c8a183aa35c720803cd586c11b6fa83.png

powiedzą tak:

 

- po lewej brzydko, za dużo kolorów, gra wygląda jak z PS2

- po prawej super, wspaniałe nowoczesne oświetlenie, nie ma tej sterylności i sztuczności, fotorealizm, wspaniałość cudowność, 10/10

Edytowane przez VRman
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

E, cienizna.

 

Poza ogólną biedą, znowu ktoś zrobił grę nie rozumiejąc sedna grania w strzelanki tego typu. MA. BYĆ. FUN.

 

A to oznacza fajne dźwięki. Minigun to nie pistolet na kapiszony, a dźwięki nagrane z trzęsienia pudełkiem z butem w środku nie nadają się jako dźwięk dla tego typu broni.

Podobnie jak do tego typu gry nie nadają się jakieś spawarki, łuki, kusze czy inne działa makaronowe z dźwiękiem mlaskania przy wystrzale. 

Tylko dubeltówkę jakoś słychać, a reszta to "daj pan spokój". 

Minigun powinien dawać graczowi poczucie "powera". 

A do tego potrzeba odpowiedniego sampla. Jak w Blake Stone czy MDK (super cannon / super działo dostawało konkretniejszy dźwięk, co dawało masę radochy)

 

 

 

 

 

***

 

 

 

Tymczasem marka Assetto Corsa się rozrasta dalej. Po Assetto Rally, nadchodzi gra nastawiona na tuning. Przy pracach nad grą pomagają Polacy i to widać.

 

 

 

 

image.thumb.png.6a82434a74249d5a5a17383262758023.png

 

image.thumb.png.713d959b7e87b76ae2df1ac3d5d24aee.png

 

(zrobiłem to naszym forumowym botem AI)

 

 

 

Edytowane przez VRman
  • Haha 6
Opublikowano (edytowane)

Przy okazji napiszę, bo pewnie większość ogarnia Steama. Wiecie, jak dodać swój film z Youtube do zakładki społeczności, pod konkretny tytuł gry, gdy ma się już kanał YT powiązany z kontem Steam i filmy na swoim prywatnym profilu? Tak jak tu na przykładzie gry Portal 2. Jak się wchodzi na społeczność, do zakładki "video", jest tam opcja zaznaczona u mnie na screenie na czerwono, by przesłać video. Czyli niby wszystko ok. Jak w nią wchodzę, to jest mój profil, gdzie widzę swoje filmy (w tym przypadku 2), powiązane z moim kontem Youtube. No i nie wiem, co dalej. Nigdzie nie widzę opcji, jakiegoś ptaszka do zaznaczenia, by dało się te video zaznaczyć i można je było dodać na walla z filmami całej światowej społeczności gry. Jak to zrobić? To samo jest zarówno w programie Steam na dysku, jak i na www Steam. Oczywiście gry, do których chcę dodać video, mam kupione w bibliotece. Co ciekawe na przykład w zakładce z grafiką "prace graficzne", bez problemu można coś wrzucić na walla społeczności, ale w przypadku zakładki video już nie. 

 

dwa.jpg

jeden.jpg

Edytowane przez Áltair
Opublikowano

Microsoft Xbox

Kanał na Moore Law is Dead zamieścił kolejny filmik na temat nadchodzącego klocka, ale dowiadujemy się w nim.. w sumie niczego. Wszystko już było, tylko gość powtarza. Sugeruje też mocno, że nowy klocek będzie peceto-konsolą.

 

To samo sugeruje PPE na podstawie wywiadu z babką szefującą Xboxowi w MSie.

Babka potwierdza, że będzie bardzo drogo.

 

Tymczasem MS podniósł ceny na konsole i podnosi na devkity.

Ludzie chcą nowego Halo, więc MS ma ponoć (plotka nie wiem nawet skąd) nowa gra ma powstać przy ogromnym wykorzystaniu AI. Pachnie oryginalnścią i wysoką jakością, no nie? :E

 

Widać więc wyraźnie kierunek obecnych władz działu Xboxa. 

 

Prosto w dół i pod ziemię.

 

Opublikowano (edytowane)

RTX Failix kolejny:

https://wccftech.com/unrealrtx-remix-mod-replay-1998-classic-rtx-on/

 

Wygląda jak gówno, a mimo bycia grą z 1998r. przynajmniej na nagraniu wyraźnie ma problemy z płynnością. Może jak twórcy nie potrafią nagrać w 60fps to się niech nie zabierają za mody.

Tacy ludzie teraz decydują o tym jak robić gry. Niestety. :(

 

A, mod zajmuje 50GB.

Ktoś zrobił ten mod bo się zakochał w RT. Tymczasem gry na PS2 wyglądały dużo lepiej niż ta gra z modem RT. 

 

Już nie wspominając o zniszczeniu oryginalnego stylu graficznego gry, co jest typowe dla każdego takiego posranego pomysłu na pchanie RT do gier sprzed 25+ lat.

 

 

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano
1 godzinę temu, VRman napisał(a):

Większość tego nie wie bo zazwyczaj jak jest głośno o RT to mowa jest tylko o oświetleniu, a w tych wszystkich modyfikacjach zrobionych przez RTX Remix wszystkie tekstury i modele są automatycznie zmieniane przez sztuczną inteligencję dlatego niemalże wszystkie te modyfikacje wygląda jak gówno i dlatego też do Half-Life 2 RTX wszystkie modele i tekstury nie są robione przez tą sztuczną inteligencję, a ręcznie przez różnych fanów którzy zgłosili się do projektu:

 

https://www.artstation.com/search?sort_by=relevance&query=half-life rtx

Opublikowano (edytowane)

Wygląda jak gówno. Nie wystarczy wrzucić mapkę do nowoczesnego silnika. To co się sprawdza w takim Minecrafcie, bo tam te shadery z Path Tracingiem wyglądają super na mapach złożonych przecież z sześcianów, tutaj się nie sprawdza. Trzy wielgaśne płaszczyzny udające górę, bez prawidłowych map PBR, wyglądają jak pomalowane bezbarwnym matowym lakierem, to samo z trawą. Ogólnie wszystko wygląda na pociągnięte warstwą lakieru. Nie o takie remastery RTX nic nie robiłem...

 

https://youtu.be/DFgFc2IAgwY?si=hhDmLxCAnJ4QU1mh

Edytowane przez Ryszawy
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Edit. Jednak nie ważne, podejrzewam, że to sponsorowane padło, więc wrzucam w spoiler i nie marnuję waszego czasu. Może z czasem wyjdzie z tego coś dobrego lub to co zawsze.

Spoiler

Skoro pojedynczy dev - doświadczony modder potrafi zrobić coś takiego, w parę lat to jestem ciekaw na co przepalana jest kasa i roboczogodziny korporacji z UE5... Filler i nieistotne bzdety, a podstawowy projekt rozgrywki jest olany...
Niby UE5, ale wymagania niskie...
Ciekawe czy to się nie stoczy na dno, ale koleś wydaje się pełny pasji, posiadając wizję, czytając jakieś wywiady.

Ewentualnie jest to kolejny symulator koszenia trawy, a twórca to psychopata płacący za recenzję. :E Ale wątpię, bo ma parę fajnych pomysłów.
Edit. Twórca filmu odpowiedział i jednak ustawił dość niski poziom trudności... Lubi koszenie trawy, więc nie nadaje się do oceny systemu walki oraz przeciwników.


 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)

W komentarzach pojawiają się ludzie, którzy przy tym pracowali.
Szkoda że gra była ponoć beznadziejna pod względem rozgrywki, ale użyto tam aż trzech silników fizyki Havoc, DMM oraz Euphoria.
RT oczywiście jest znacznie prostszy i tańszy, bo jeszcze usprawnia tworzenie oświetlenia, a fizyka wymaga licencji lub wiele dobrego programowania, a następnie odpowiedniego projektu gry, optymalizacji oraz pomysłu na wykorzystanie tego z głową.
DMM był użyty tylko w tej grze na duża skalę oraz porzuconym projekcie Indiana Jones. W drugiej części olali to, ponieważ niewielu ludzi zwróciło na to uwagę, a było niezwykle trudne do zaimplementowania w grze i kosztowne do spięcia z rozgrywką. 

Z tego co czytam to jeszcze Quantum Break użyło DMM oraz śladowe pozostałości były w drugiej części tych Star Wars i nic więcej nie ma...
8:50 zrobi małe wow.

 

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

W tamtym tygodniu był cytat jakieś deva który ubolewał nad tym, że genialne rozwiązania sprzed lat są stracone i teraz nikt tak nie potrafi. Dlatego w grach jest regres. Tak powiedział, choć bez "nikt tak nie potrafi". To już ja dodałem jako "oczywistą oczywistość". Dziś pasjonatów z umiejętnościami w game devie nie ma, bo jak Carmack w Mecie, jeśli mają się użerać z debilem w krawacie psującym wszystko, to mówią "to ja to pier...lę i nara". I idą pracować w innym zawodzie albo nie w game devie przynajmniej.

 

 

 

Ale o czym my tu gadamy. Przecież programiści programów zarabiających setki milionów i będących wiodącymi komunikatorami nie wiedzą nawet, że w szukaniu fajnie się sprawdza * jako dowolny znak, a scrollowanie historii rozmów o 2 strony A4 dużą czcionką nie powinno powodować zacięcia i wyj...bania wszystkiego w PIS Dudy o kilka ekranów. Do tego jak wrócisz o kilka podstron to... wywala to cache'u i jak chcesz przewinąć to robi to ZNOWU. I tak od 2 lat. Nikt z tym nic nie zrobił. "Dobrze jest". Najpopularniejszy bulwa mać komunikator DLA FIRM. Poważna sprawa. :E

 

W 2050 będziemy mieli grafę z PS1, bo nikt nie będzie potrafił sterownika napisać.

Edytowane przez VRman
  • Upvote 2
Opublikowano

Fizyka w grach dawno umarła, no może po za kilkoma wyjątkami jak RDR2. 

 

 

23 lata temu jak to widziałem byłem w szoku i byłem ciekaw jak to się będzie rozwijać, a po takim czasie to się uwsteczniło i zanikło całkowicie, do tego gra świateł i nie trzeba było jakiś RT/PT aby dobrze to robić. A producenci juz teraz nawet optymalizację olewają bo są "wspaniałe" ficzery jak fg, dlls i mfg... 

Opublikowano

Splinter to jednak była giera. Żeby nawet taki antyfan skradanek i gier w 30fps jak ja w to dłużej pograł (nie skończyłem, ale ze 2/3 pierwszej części na Xboksie przelazłem) to już musiało być "coś". I było. Podobnie jak MGS2 zresztą. Do dziś nie tknąłem żadnej innej skradanki. 

 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, VRman napisał(a):

 Podobnie jak MGS2 zresztą. Do dziś nie tknąłem żadnej innej skradanki. 

 

MGS2 był w 60fps, więc może dlatego w to grałeś :E MGS3 już miał 30fps, przez większe mapy itd.

Kiedyś coś słyszałem o tej sztuczce z wodą i dziurami po strzale. Bardzo prosto to zrobili, gdzie skrypt analizuje jaki jest poziom wody nad dziurą oraz ich ilość, dostosowuje efekt strumienia i tempo zmiany poziomu wody. Fizyki tam nie ma, za to jest fajna sztuczka imitująca wodę, a wystarczy prosta matematyka.

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)

Ale nadal skradanka ;)

MGS2 miał supergrafę, fajny klimat, bardzo fajny gameplay z elementami oddającymi hołd grom na automatach arcade, no i filmowość, której dziś jestem przeciwnikiem, bo mi się przejadła, ale wtedy mnie to jarało. 

I tak, przez 30 odpuściłem sobie MGSa 3. Może w remake w VR zagram, jeśli zdąrzę.

 

 

 

***

 

https://gamerhub.co.uk/angry-video-game-nerd-8-bit-review/

Grał ktoś?

 

Puściłem video przez shaderglass.  Nie wygląda tak najgorzej :)

Lubię AVGNa więc może kiedyś zagram. Tylko pytanie czy ktoś o słabym skillu w ogóle powinien próbować, czy gra jest cholernie trudna i lepiej nie...

Edytowane przez VRman
Opublikowano
12 godzin temu, AndrzejTrg napisał(a):

Fizyka w grach dawno umarła, no może po za kilkoma wyjątkami jak RDR2. 

Z jednej strony smutne, z drugiej dla tych 2% graczy którzy się tym podniecają to im się pewnie nie opłaca wdrażać... No i wydajność też na tym cierpi, a CPU dzisiaj to nawet 9800x3d potrafi bottleneck robić. Ehhhh.

Opublikowano

Smutne, ale popatrz jaką to robotę robi, i by wielu było zachwycona takimi rzeczami, a nie jakieś RT gdzie w dynamicznych grach tego nie zauważysz, a na wydajności się to też odbija, a to takie mehhh jest. Podniecają to jest złe określenie, to poprawia znacznie odbiór gry, może ktoś się podnieca, tak samo jak RT, ja już z podniety grami wyrosłem także ten tego. A młodzi to chcą chaos i miliony światełek. O wiele większą przyjemność by mi fizyka zrobiła, niż śledzenie promieni :)  Wydajność w dzisiejszych czasach leży i kwiczy, ponieważ devom się nie chce optymalizować produkcji przecież są "wspaniałe" ficzery :) które im za free robi optymalizację. 

Opublikowano (edytowane)

Crysis z 2026 roku na"super" Unreal Engine czyli 19 lat później ale za to z gorszymi drzewami i wymaganiami zapewne wyższymi (o nie wiem ile chyba kilka tysięcy procent) pod dzisiejsze sprzęty.

Fizyki i interakcji z otoczeniem też tutaj zapewne nie będzie.

 

b5ac25ad244b78070b21.jpg

733e27b7c3f1c2891bfd.webp

e0763bb7cf8fc3dedbb4.jpg

Edytowane przez Gothic
  • Haha 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mam win11 najnowszy updejt. I powiem tak, aktualizację z automatu wyłączam jak i defendery i inne pierdoły ale to już od czasów win7 czy win8. Aktualizuję jak mi się przypomni ale to też od dawna tak robię. Nie czytam, nie patrzę po forach, czy kolejny updejt coś zepsuł, po prostu odkładam czasowo i nie miałem nigdy żadnych problemów z aktualizacjami.   Co do skryptu to już pisałem, ale się powtórzę, mi coś namieszał, a laik nie jestem, zrobiłem na samym początku przywracanie ale nie zadziałało, i z większego problemu to tylko zauważyłem nie działającą apkę od pada do xboxa, jakbyś chciał zaktualizować to lipa ponieważ błąd wyskakuje. Więc jak ogarniałeś ręczne wyłączanie updejtów czy innych defenderów to lepiej zrób to ręcznie     Ogólnie między winxp a tym nie widzę różnicy oprócz otoczki graficznej, z każdym systemem postępuje tak samo i czy to win7 czy win11 działa jak powinien.    Na Twoim miejscu bym olał te wszystkie problemy(w 99% przypadkach ludzie są powodem problemów) i wybrał opcję 2, ewentualnie 5/6 tylko z tym skryptem by uważał, ja instalowałem ponad dwa lata temu i kwiatki jak wyżej, niby pierdoła ale trochę irytująca  
    • Dobry. Mam pytanie. Płyta główna Gigabyte B450 AORUS ELITE Socket AM4, obecnie procesor AMD RYZEN 5 3600. Tak patrząc po tym co się  wyprawia z cenami myślę czy by nie stuningować tego co mam na ile się da bazując na tej płycie. Jaki tu można wsadzić bezproblemowo najmocniejszy procesor?? Ramy różnych producentów zakładając, że trzymają te same parametry mogą grymasić??
    • sprobuj ustawic kolory wgl tego co podalem i posiedz tak 30min i zobaczy cz sa jakies roznice - jak nie to wroc do defaultowych bo why not   korzystaj z profilu USER/uzytkownik to moze ustawienia sie zachowają.   jesli nie te monitory to nad jakimi myslisz?
    • Fajny bo mega stabilny, ale mało kulek na minutę.  Życia by brakło aby tyle nabić albo to jakieś chińczyki grają 24/7 na zmianę. 
    • Mam do zainstalowania system na dwóch nowych komputerach i im więcej czytam tym mam większy mętlik w głowie, serio. Oba komputery mają służyć do zabawy i podstawowych zastosowań (gry, emulatory, programy Adobe i podobne) 1 konfiguracja   procesor: AMD Ryzen 7 9800X3D chłodzenie: be quiet! DARK ROCK ELITE płyta: MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI pamięć: GOODRAM 32GB (2x16GB) 6000MHz CL30 IRDM BLACK V karta graficzna: Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti GAMING OC (16 GB) zasilacz: MSI MPG A850G PCIe5.0 850W 80 Plus Gold ATX 3.1 obudowa: Corsair AIRFLOW 7000 Black 2 konfiguracja   procesor: AMD Ryzen-7 7700 AM5 chłodzenie: Arctic Freezer 36 Black płyta: Gigabyte B650 EAGLE AX AM5 pamięć: GoodRam IRDM 32GB (2x16GB) DDR5 6000 CL30 Black karta graficzna: ASUS Prime Radeon RX 9070 OC Edition 16GB GDDR6 zasilacz: Seasonic FOCUS GX-750 (80 PLUS GOLD) obudowa: Corsair AIRFLOW 4000 White  Mam wrażenie że w czasach Windowsa 10 wszystko było prostsze i mniej problemowe, teraz ciągle gdzieś czytam o tym jak to jakas aktualizacja Win11 coś totalnie zjeb**ła i trzeba czekac na porządny updajte , poleca sie też blokować aktualizacje Problem w tym że szczerze ja już mam dosyć na starość pierdole**nia sie z tym wszystkim , śledzenie forum, czytania newsów i ręcznego blokowania wybranych aktualizacji. Ktoś może napisać, ze przecież wystarczy zatrzymać aktualizacje i zainstalować ją później jak "już bedzie dobrze", tyle że to jest jest problem jednorazowy, Mały Miękki co chwila coś odwala i jedna aktualizacja psuje drugą, oni tam totalnie nie ogarniają tematu (pewnie przez hindusów zatrudnionych za miske ryżu) W związku z tym nie wiem co robić, Windows 11 aktualnie też juz wystepuje w różnych wersjach np 23h2, 24h2,25h2  Poniżej parę teoretycznych rozwiązań: 1) Zainstalować Windows 10  2) Zainstalować Windows 11 zaktualizować go na maksa i zacisnąć zęby. 3) Zainstalować Winsows 11 ale nieco starszej wersji np 23h2 i zablokować aktualizacje (pytanie jakie będą tego konsekwencje teraz oraz w dłuższym terminie) 4) Zainstalować Windows 11 LTSC  5) Zainstalować Windows 11 w nieco starszej wersji i odpalić jakiś skrypt oczyszczający 6) Zainstalować Windows 11 w najnowszej wersji i odpalić jakiś skrypt oczyszczający 7) Zainstalować jakąś customową wersje Win11 8) Są też takie wynalazki jak ATLAS OS W całym tym bałaganie jest jeszcze kwestia 1 konfiguracji wymienionej wyżej (mam na mysli procesor) Nie wiem na ile to co tutaj jest poniżej napisane jest aktualne Niektórzy w internecie dla świętego spokoju polecają zainstalować Windowsa 11 LTSC IoT (podobno nadaje sie lepiej do gier niż zwykły LTSC wg niektórych osób)  i w tym windowsie polecają doinstalować ręcznie odpowiedni komponent do obsługi procesorów AMD X3D    
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...