Skocz do zawartości

Gothic 1 Remake


Isharoth

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Keleris napisał(a):

walka to jeden z ważniejszych aspektów

Z założenia walka na początku ma być drętwa, bez jakiejkolwiek koordynacji, surowa, toporna. Na tym polegał satysfakcjonujący system rozwoju. Nowych sekwencji uczyło się z pewnym poziomem wydanych PD,  ciekaw jestem ile graczy porzuci gre, bo nie będzie w niech piruetow od początku. 

Natomiast co wyżej powiedział, bardzo martwi, zwłaszcza że rzeczywiście gość to czuje. No cóż, najwyżej się nie kupi

Edytowane przez Voodoo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będzie flop, muszą przesunąć premierę. Animacje, zbyt długie zbieranie przedmiotów, walka jest ślamazarna. To wszystko jest źle zrobione. Chodzenie też jest dziwne.

I nie mówcie, że tak am być. W Gothicu nie zbierałeś się do tego miesiącami by walczyć, tylko siekałeś, lewo prawo lewo prawo i potwór zabity.

Edytowane przez Keller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kelam napisał(a):

Bez ogarniętej walki nic z tego nie będzie. Daty premiery jeszcze nie ma. Może im pozwolą dalej dłubać. 

Walka jest taka jaka ma być. Jakby wprowadzili tutaj jakieś fikołki, pół obroty i inne bzdury, to by straciła na tym, zwłaszcza wiernych fanów. 
Zobacz jaki sukces odniósł darmowy mod Kroniki Myrtany: Archolos. Drewno aż wysypywało się z ekranu, a gra została wyróżniona jako najlepsza modyfikacja w 2021 roku w ModDB. Sam sprawdziłem i wciągnęła mnie na 180 godzin świetnej zabawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o żadne fikołki, tylko o dziwaczne animacje i zamulony feeling w tym rimejku. Było już o tym pisanie przy okazji pokazania dema. Mam obcykane wszystkie gierki rybek poza Elexem 2, na którego nie mogę patrzeć.  Materiał obadaj z cda i sam zobacz co typek opowiadał. Nie musisz mi pisać o Kronikach, bo grałem w okolicach premiery i szeroko polecałem na labie wielokrotnie:E. Dwa pełne runy z maksowaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej opinii nie chodzi o piruety bo sam nie lubię walki gdzie więcej się robi fikołków niż walczy, tylko pewnie o czas reakcji postaci od naciśnięcia guzika, w starych gothicach było topornie ale guzik=atak, i teraz w zależności jakie umiejętności miała postać po animacji można było stwierdzić kiedy kliknąć drugi atak żeby postać wykonała kolejne uderzenie. Na początku było ślamazarnie bo czas żeby zrobić kolejny atak był dłuższy niż przy wyższych umiejętnościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam cichą nadzieję że będzie to w ostatecznej wersji poprawione i nie odbije się jak od gothic3 dwa razy. Najpierw przez wymagania później przez system walki gdzie machało się jak cepem - spam LPM/PPM, na 1lvl kładło się orki, a na 20lvl stado Wilków były sporym wyzwaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walką walką. Mnie zabijała bylejakość poboczna, obijanie wioch i te straszne przycinki. Patche nie patche - nic dosłownie nie dało się zrobić by to wyeliminować. Komp z nasa by nie pomógł - chyba pod gry generacje kompów próbowałem ogarnąć:E. To jest jedyny Gothic, którego zaliczyłem tylko jeden raz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co innego drewno, a co innego takie zamulenie. Jak się było dobrze obcykanym w takim G2, to świeżym Bezim dało się bić co mocniejsze stwory. Tutaj bardzo wątpię. Zresztą wystarczy popatrzeć na demo. Tam jest coś mocno nie tak i jak tego nie ogarną, to ich fani zjedzą. Bo to fani kupią, nie causale. I oczekują czegoś więcej niż stare gothici - nie tylko pod względem grafiki. Cudów być nie musi, ani skomplikowanych combosów - niech będzie gothicowo, ale responsywnie i żeby to było przemyślane pod bestariusz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że to marzenie ściętej głowy ale bardzo bym chciał system walki jak z blade of darkness, który do takiej gry z mocno rozbudowanym rozwojem postaci to zapewne słaby pomysł i klikacz lewo, prawo, przód, blok będzie lepszym rozwiązaniem niż umiejętność gracza do wykonywania sekwencji jak w mortal kombat. Uwielbiam system walki z bod, dawał mnóstwo satysfakcji i żadne piruety z fiołkami i klikaniem tylko LPM tej przyjemności nie dadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Kelam zmienił(a) tytuł na Gothic 1 Remake

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...