Ocynk kosztuje a zarobić trzeba, również na naprawach karoserii. Poza tym to przykład wymuszenia na kliencie akceptacji zaniżenia jakości, nie zostawiając konsumentowi wyboru. Jeśli na ocynk byłaby zwracana należytą uwaga oraz potraktowane jako wymóg to byłby częściej stosowany.
Francuzy ocynk stosowali, pozostali w znacznie mniejszym stopniu. Sprzedawali się gorzej? Nie. Ocynk był z pkt widzenia sprzedaży koniczny czy nawet istotny? Nie.
Kogoś dziś interesują losy auta na rynku wtórnym? Kategorycznie nie, gdyż nie mogą być trwałe bo konsument skierowałby się na rynek wtórny a nie na nowe auta. Dlatego dziś ciężko wybrać coś używanego, co zapewni spokój bo nie może.
Czyli na potrzeby jechania konkurencji Niemca wrzucili zdjęcie Tesli bez manetki sugerując że nie ma sterowania a obecnie wszystkie takie sterowanie mają. Dodatkowo na podstawie materiału z 2020r sugerują że w 2025 to nie działa
Tak to działa w Tesli 3 z 2022r i tak samo działa to dzisiaj we wszystkich teslach.
Ekran do niczego nie jest potrzebny!
IMG_6282 3.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Kadajo,
Zasady "przechwycania" dla nieogarniętych ;)
Rekomendacja dodana przez Kadajo
1 reakcja
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się