Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, azgan napisał(a):

 

Nie rozumiem, jak mogą popełniać taką abominację :E jak nie ogarniają PSSR na tym SDK, na którym jest obecnie SH2 to wystarczy wrócić do DRS/TAA z wersji 1.00 i gra będzie śmigać i wyglądać ok :E 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, caleb59 napisał(a):

Czekam na meldunek czy dalej gra sypie się przy wyłączaniu z crashlogiem Unreal Engine na czarnym tle.

Melduje panie kapitanie, że cichego crasha nie było... bo gra się sypnęła po około kwadransie z crashem "głośnym" do pulpitu :E 

 

Wcześniej była stabilna cały czas, pewnie mi się Ryzen zdegradował :D 

Wygląda na to, że naprawili Dual Sense'a (pewności nie mam jeszcze na 100%) ale przy okazji coś popsuli :P 

 

edit: naprawili skoro ludki piszo o tym, o crashach też wspominajo po najnowszym patchu ;) 

 

https://steamcommunity.com/app/2124490/discussions/0/4638239892706444474/

 

images?q=tbn:ANd9GcRqw4BtS7HLAG5cobQQpof

Edytowane przez lamparcicho
  • Thanks 1
Opublikowano
13 godzin temu, lamparcicho napisał(a):

O, pan cześć jak czopek wrócił ;) 

 

Chyba naprawili W KOŃCU te upierdliwe usterki dotyczące obsługi padów :D 

 

https://www.konami.com/games/silenthill/2r/news/eu/en/update_106

 

-Fixed interference between saving a game and properly performing vibrations on the controllers

-Improved range and step for mouse sensitivity

-Fixed mouse input issues

-Fixed issues with game controllers

 

Wrócił, wrócił 😁

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Za mocne macie kąkutery do tej gry u mnie na wysokich z dlssQ 1440p przez kilka minut jest 120-140fps, a później "nie wiadomo dlaczego" spadek do 70fps. Nawet zastanawiam się czy dziś nie odpalić z fps lockiem 60 i zobaczyć jak to będzie działać. Bo przy 120 dziala elegancko a potem sobie tak faluje 120 70 90 120 70.. I to mocno się odczuwa 
    • VUJO WOŁAJO CIE @Vujo @Vujo @Vujo  @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo
    • Tak patrząc na cały temat związany z grą jedno jest pewne że gra wyszła w takim stanie że to nie miało prawa mieć status gold tylko pre-beta. Silnik gry dosłownie wali shutterem a wycieki pamięci są wszechobecne. Z 70 FPS potrafi grę tak ściąć że na 30-40s mam 1-2 FPS w mieście wystarczy że szybko się obrócę i mogę pójść sobie zrobić herbatę i przy tym problemie opcje są dwa poczekać z dobrą minutę zanim się silnik odmuli albo wywali raport crash. Problemem jest też zarządzanie"zatwierdzaniem,anulowaniem,zapisaniem" danego ruchu w grze litery A,X,S,Y zmieniają swoje przypisanie , przesuwanie mapy też graniczy z cudem . Jak złapie chorobę to można tylko zapisać i zrestartować grę. Tylko nie rozumiem jednej rzeczy dlaczego gra została wydana jak stan techniczny nie pozwala na wydanie takiej gry. Czyli jeśli z fabryki wyjdzie super samochód ładnie wygląda ma wszystko z zewnątrz a gdy go się kupi z salonu i poprowadzi okaże się że jest w bardzo złym stanie technicznym... Ale przecież to jest nowe dopiero co wydane ... Ponad milion ludzi by miało wypadek akurat tym ładnym samochodem  A tak na serio ... Gdzie są testerzy aby wyłapywać takie rzeczy , co oni zrobili z optymalizacja przecież gra technicznie nie powinna być przepchnięta do publica a tym bardziej gra nie powinna zostać wydana . Na moje jeszcze dobry rok pracy brakuje im aby można było powiedzieć że są na dobrej drodze do wydania gry . Łapie się za głowę że takie coś im wyszło ... Szok ... Coś czuję że hotfixy i łatki nie rozwiążą problemu w taki sposób jaki tego chcemy. Gra moim zdaniem zbyt szybko wydana.  Niech najpierw ogarną podstawowe błędy a potem niech rzeźbią optymalizację ... RT/PT w tej grze serio ? Jak od podstaw mają problemy z grą to gdzie takie pomysły 🤦 Przecież fragmentacja na CPU leży w tej grze to tym bardziej GPU będzie dostawał łomot ? Popatrz sobie przy 720p co się dzieje z CPU. 
    • Dalej są ładniejsze planety no i niektóre bazy czy stare fabryki też fajnie wyglądają.
  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      Jaycob
      Jaycob
      192
    2. 2
      Kelam
      Kelam
      168
    3. 3
    4. 4
      Camis
      Camis
      162
    5. 5
      azgan
      azgan
      159
×
×
  • Dodaj nową pozycję...