Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

overtake.gg

 

Controls:

         Logitech Trueforce audio fix

 

To na mojej kierownicy zachowuje się dziwnie.

Niby ulepszenie, ale lepsze było poprzednie zachowanie. 

Teraz odczuwam jakieś przestery, może to za wysoka częstotliwość tych wibracji.

Edytowane przez tekkno
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, galakty napisał(a):

Ale coś więcej w changelogu było czy tylko to? :E 

M4 wstawili z przodu jedynki i teraz czuć co się dzieje :D

 

A F1 dalej jak dla mnie jakieś nijakie.

Edytowane przez Dominix
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Dominix napisał(a):

A F1 dalej jak dla mnie jakieś nijakie.

Dobre czucie opon jest przy niższym FFB. U mnie kierownica na 11 Nm a siła w grze w okolicach 35%. Bardzo dobrze da się odczuć przyczepność i sleep angle.

Jeśli FFB jest mocne, "krew w piach".

Edytowane przez tekkno
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Dominix napisał(a):

A F1 dalej jak dla mnie jakieś nijakie.

Może dawno już nie jeździłeś F1 w AC ? Jak ja z resztą. Przyzwyczailiśmy się do F1 od Codemasters/EA :hmm: Między tymi dwoma grami zawsze była różnica w prowadzeniu bolidu ;)

W ACE trochę pojeździłem i wydaje mi się że jest podobnie jak w AC. Ale mogę się mylić, j.w., dawno nie jeździłem w AC :(

Edytowane przez maras2574
Opublikowano

Zrobilem kilka kolek w AC i ACE i no jendak AC czuje lepiej ten bolid a mowie o domyslnych ustawieniach tu i tam.

Jest lepiej niz bylo wczesniej kiedy wyszlo 0.3 bo wtedy tam strasznie topornie sie skrecalo, jakby damping byl na 200% ustawiony, teraz jest znacznie lepiej ale dalej to nie to samo.

Inne autka prowadzi sie ok, to M4 czy 296 jest git gud :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

0.3 juz oficialnie wyszlo

KUNOS Simulazioni and 505 Games are excited to announce that the third release of Assetto Corsa EVO’s Early Access Program, including multiplayer, is now available for all game users, refresh your Steam client and make sure to update to the new version.


Below the full changelog, while, by visiting the news section, you can check out a descriptive blog post about what’s coming with 0.3.

Assetto Corssa EVO – 0.3 Update Patch Notes
New Content
• Cars Added:
• Audi RS 6 Avant
• BMW M4 GT3 Evo
• BMW M3 E30 Evo II
• Caterham Seven Academy Racer
• Dallara Stradale
• Ferrari F2004
• Lamborghini Huracán Supertrofeo EVO2
• Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II
• Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport
• Tracks Added:
• Red Bull Ring
• Spa-Francorchamps
• Multiplayer:
• Step 1 Multiplayer introduced.

Multiplayer & Netcode
• Improved overall server stability with multiple client/server updates.
• Fixed sporadic crashes when joining MP sessions.
• Fixed setup page hanging during multiplayer session changes.
• Improved setup messages and safety checks in netcode.
• Increased software timeout and added more server logging.
• Server list now shows only unique servers and remembers filters/sorting.
• Fixed opponent audio issues.
• Various optimizations to reduce spammy logs, desyncs, and crashes.

Physics & Handling
• Tyres:
• New tyre model introduced:
• More predictable grip on Eco/Road compounds.
• Increased grip and better thermal behaviour on performance compounds.
• More natural slip/slide recovery.
• Improved road feedback from bumps/kerbs.
• Global tyre revision with adjusted damping.
• Cars:
• Adjusted steering lock, power, and gear ratios for multiple cars:
BMW M3 E30, Mercedes 190E Evo II, Ferrari 296 GTB, Lancia Delta, Lotus Emira, Lotus Exige V6, Audi RS 3, Audi RS 6, BMW M2 CS Racing, Toyota GR86, VW Golf 8 GTI
• Updated Lamborghini Huracán ST Evo2 setup limits.
• Porsche Cup variants now have dedicated setup/electronics limits.
• Fixed inconsistent ABS across Porsche Cup cars.
• Caterham Academy: fixed fuel limits, revised base setup.
• Mazda MX5 Cup: updated default setup.
• BMW M4 GT3: fixed front suspension geometry and updated to Evo spec.
• Porsche 964 X88: fixed rev limiter.
• Various suspension, setup, hybrid, ignition, and limiter fixes across cars.
• FFB:
• New per-car FFB gain settings.
• Added optional FFB effects: G-force, kerbs, slip, ABS.
• Increased default FFB gain for Dallara.
• Improvements to low-speed vibration.

AI
• Improved braking, steering, and overtaking logic.
• Better pitlane exit handling in crowded situations.
• Increased safety margins when near player or in entry situations.
• Reduced player collisions and improved AI awareness.
• Added pre-start revving for AI cars.
• Temporarily disabled collisions between AI cars in dense early-race situations to avoid pileups.

Gameplay & UI
• Paintshop: performance optimizations, added parts categories.
• HUD/MFD:
• HUD no longer interferes with MFD control when hidden.
• Added new HUD widgets (pit limiter, wrong way warnings, FF strength).
• Notifications and layouts improved, including triple-screen support.
• Persistence for last used driving/onboard cameras and HUD layouts.
• Server Lobby: improved filters, sorting, and persistence.
• Replay:
• Added replay metadata and tagging.
• End-of-session replays now available.
• Fixes for tyre dirt/damage and VFX.
• Menus:
• Added weather in pitlane menu.
• Improved session info display in pause menu.
• Corrected localization issues and fonts.
• Fixed crashes and UI inconsistencies (career, tutorials, paintshop, leaderboards).
• Controls:
• Gamepad Steer Assist improvements (new Assisted mode).
• Disabled FFB soft lock until further improvements.
• Fixed issues with electronics hotkeys, softset inputs, and wipers.
• New controls page in MFD for on-the-fly adjustments.
• Logitech Trueforce audio fix.

Graphics & Visuals
• Major rendering improvements:
• Dynamic Global Illumination 2.0
• Enhanced night lighting, shadows, mirrors, crowds, grass, and post-processing effects.
• Optimized VRAM, CPU, and GPU usage.
• Improved VR and triple-screen performance, reducing popping/shadow issues.
• Updated lighting and LED scripts for:
• Chevrolet Camaro, Lamborghini Huracán STO, Toyota GR86
• Porsche 992 GT3 Cup, Porsche 718 Cayman GT4 CS
• BMW M4 GT3 Evo, BMW M2 CS, BMW M4 CSL, Audi RS 3, Audi RS 6
• Multiple car model fixes and updates (Ferrari 296 GTB splitter, Caterham Academy stance, BMW M4 GT3 Evo geometry, etc.).

Audio
• Introduced audio versioning and new default volumes.
• Added startup sounds across all cars.
• Major rework of backfire sounds, distance filtering, and logic.
• Fixed various idle, limiter, and backfire sound bugs.
• Improved Honda NSX, Lancia Delta, and Porsche 964 sound profiles.
• EVs now feature correct power on/off sounds.
• Improved limiter, ignition, dust, and damage sound behaviours.

Architecture & Optimization
• Multiple CPU/GPU optimizations across gameplay, UI, and content loading.
• Fixed VRAM leaks and periodic stuttering.
• Improved asset preloading and caching for smoother performance.

⚠️ Known Issues ⚠️
• Occasional crash when joining MP sessions.
• Crashes in some SE/Academy events.
• Penalty popups may persist on session transitions.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

G3e6LwwXAAAmx0V?format=jpg&name=large

Ferrari SF25

 

I oprócz tego

Alfa Romeo 33 Stradale

BMW M2 G82 (with M Performance parts)

Ferrari Purosangue

Ferrari SP1

McMurtry Spéirling

Porsche 911 GT3 RS 992

 

Monza

Sebring

Watkins Glen

 

W listopadzie w 0.4

Edytowane przez Tomek1623
Opublikowano

Kunos to za małe studio żeby zrobić to wszystko. W temacie ACR dałem z ich discorda dlaczego tak jest a z F1, gdyby nawet była taka możliwość to nie sądzę że F1 by się zgodzili na zrobienie tego pod banderą Evo, chcieli by osobnej gry.

Opublikowano
14 godzin temu, Tomek1623 napisał(a):

G3e6LwwXAAAmx0V?format=jpg&name=large

Ferrari SF25

 

I oprócz tego

Alfa Romeo 33 Stradale

BMW M2 G82 (with M Performance parts)

Ferrari Purosangue

Ferrari SP1

McMurtry Spéirling

Porsche 911 GT3 RS 992

 

Monza

Sebring

Watkins Glen

 

W listopadzie w 0.4

To co wrzuciłeś to chyba plany na wersję 0.5 w późniejszym terminie.

Opublikowano
W dniu 17.10.2025 o 18:47, galakty napisał(a):

 

Tak jakby w AC, ACC czy AMS2 go nie było :E 

No ja jeżdżę w AC na online, ale jednak model FFB i ogólnie fizyka w EVO jest dużo lepsza. Udało mi się dopasować ustawienia Mozy w taki sposób, że wrażenie jest dosyć przekonujące o prawdziwości prowadzonego pojazdu - w bazowym AC to wiecznie jakiś kompromis - albo za sztywno przy niskich prędkościach, albo za miękko przy wysokich itd. No mniejsza - najważniejsze jest to, że to ma być nowy, świeży skan, a Nord się zmienia.

Opublikowano

AC niestety bez pluginów jest słabe, do FFB najlepiej mieć jakiś autotuner który dostosuje moc, bo albo właśnie nie ma czucia, albo ciągle clipping. Ale to jednak stara gra... 

 

Mi EVO nie pasuje, BMW GT3 jeździ mocno dziwacznie porównując do ACC czy LMU, F1 to wgl dramat. Ta gra będzie się zmieniać jeszcze setki razy, póki co tylko ciekawostka na 5 minut. 

Opublikowano
18 minut temu, galakty napisał(a):

AC niestety bez pluginów jest słabe, do FFB najlepiej mieć jakiś autotuner który dostosuje moc, bo albo właśnie nie ma czucia, albo ciągle clipping. Ale to jednak stara gra... 

 

Mi EVO nie pasuje, BMW GT3 jeździ mocno dziwacznie porównując do ACC czy LMU, F1 to wgl dramat. Ta gra będzie się zmieniać jeszcze setki razy, póki co tylko ciekawostka na 5 minut. 

Używam kilku bajerów z Content Managera. Ogólnie da się to dobrze wyprowadzić, ale jak ostatnio jeździłem 2-3h po Red Bull Ringu, to jednak czuć, że fizyka jest nieporównywalnie bardziej skomplikowana w EVO i jest z tego efekt na kierownicy.

Ja głównie jeżdżę street carami. i30N i jest bardzo dobrze przeniesiony, choć jak chcemy robić wyścig z botami, to trzeba ograniczyć do tych samych aut, bo inaczej na prostej i30n dostaje wciry od wszystkiego co jest w grze :D.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
    • Ktoś pozjadał wszystkie rozumy i zapomniał spalić te kalorie.  
    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...