Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

"Assetto Corsa Evo to pełnoprawna kontynuacja symulacyjnej gry wyścigowej autorstwa studia Kunos Simulazioni z 2014 r. Tytuł stawia na realizm, oferując szeroki przekrój samochodów drogowych i wyścigowych z różnych epok"

 

Kontynuacja tematu z laba

 


 

 

hq720.jpg

Edytowane przez pieciak
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

 

Będzie rzecz za którą ludzie kochali Gran Turismo! Będzie można kupić samochód w różnych wersjach silnikowych i wyposażenia. Na przykład możesz mieć dane auto z wolnym dieslem lub z mocną benzyną!

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

mega sprawa, już nie mogę sie doczekać 16 stycznia 2025. Fakt że to tylko wczesny dostęp ale dobre i to. Oby nic nie przełożyli :)

Edytowane przez pieciak
Opublikowano
1 godzinę temu, KiloKush napisał(a):

Na przykład możesz mieć dane auto z wolnym dieslem lub z mocną benzyną!

No ale nie będzie tam zmiany silników, tylko wybór konfiguracji? 

 

Ogólnie fajnie to wygląda, ale obawiam się że zatracili zapał do fizyki i FFB, a poszli w Gran Turismo / Forza :( 

Opublikowano
Godzinę temu, galakty napisał(a):

Ogólnie fajnie to wygląda, ale obawiam się że zatracili zapał do fizyki i FFB, a poszli w Gran Turismo / Forza

Ci co mieli okazję już pograć, mowią zupełnie co innego. AC zawsze force feedbackiem stało, tu ma być lepiej niż w ACC.

  • Upvote 2
Opublikowano

Żeby było lepiej niż w ACC to oni nie musieli robić NIC tylko skopiować AC :E 

 

Wiem że Jardier zachwalał Evo, a on jest fanatykiem ACC i nie ukrywa że takie LMU ma lepszy FFB, także racja, jest nadzieja. 

Opublikowano
4 godziny temu, galakty napisał(a):

Żeby było lepiej niż w ACC to oni nie musieli robić NIC tylko skopiować AC :E 

 

Wiem że Jardier zachwalał Evo, a on jest fanatykiem ACC i nie ukrywa że takie LMU ma lepszy FFB, także racja, jest nadzieja. 

Bez przesady, poza grafiką jest cała lista rzeczy wymagających nazwijy to aktualizacji. Ale sam przepis rzeczywiście tylko do skopiowania, no może jeszcze bym dodał driver rating.

Opublikowano
6 godzin temu, Zas napisał(a):

Co kupiłeś? Jakąś Mozę czy innego Aseteka? :E 

Siedziałem w ekosystemie Thrustmastera, mam kilka obręczy 599XX Evo, SF1000, i padło na nową direct axial drive T598, premiera w Europie za 2 tygodnie.

Opublikowano

Odważnie ale w sumie jak masz obręcze to się nie dziwię... Sam chciałem przejść na Moza ale z obręczami spory koszt wychodzi :/ 

 

Haha, czemu oni nie potrafią dać LC już.... od razu trzeba upgrade robić :E 

Opublikowano
7 minut temu, Dominix napisał(a):

Nie trzeba się ograniczać ze wszystkim od jednego producenta ;)

 

Nie trzeba, ale też nie widzę powodu skakania po kilku na raz, na moje potrzeby w zupełności mi wystarczy. 

Opublikowano
28 minut temu, Dominix napisał(a):

Nie trzeba się ograniczać ze wszystkim od jednego producenta ;)

 

Tylko wtedy bundle nie mają sensu, bo musisz się bawić w sprzedaż. Mam teraz T-LCM i jak widzę że do Mozy R5 dają badziewne manipulatory to serio uśmiech się pojawia na twarzy :E A kto Ci to kupi? Nikt, bo w bundle każdy dostaje, a jak ktoś szuka osobno to nie weźmie czegoś takiego, chyba że za 50% wartości. 

 

21 minut temu, Tomek1623 napisał(a):

Nie trzeba, ale też nie widzę powodu skakania po kilku na raz, na moje potrzeby w zupełności mi wystarczy. 

Sorry ale Load Cell są dużo ważniejsze niż Direct Drive. 

Opublikowano
4 minuty temu, galakty napisał(a):

 

 

Sorry ale Load Cell są dużo ważniejsze niż Direct Drive. 

Ale ja dobrze o tym wiem, miałem na pasku t300, chciałem coś na DD to kupiłem. Ja tu żadnego problemu nie widzę, pojeżdżę na magnetycznych, ubzdura mi się LC to sobie dokupię trzeci pedał i tyle. Nie ścigam się jak jakiś pros żeby walczyć o setki, chce mieć fajne odczucia z jazdy, a DD w porównaniu do paska mi to da.

Opublikowano (edytowane)

Jak wolisz, ale własnie żeby mieć fajne odczucia z jazdy to LC jest wymagany, bo inaczej hamujesz w powietrzu :E Spróbuj tym pojeździć w autach bez ABSu

 

Mam T300, testowałem R12, chodzę regularnie na profesjonalny rig i mogę Ci szczerze powiedzieć, że LC robi dużo większą różnicę ;) 

Edytowane przez galakty
Opublikowano (edytowane)

Kiedy LC są tanie i dd, bundle nie są jakieś idealne. To jak z gotowcami pc.

Lepiej sobie dobrać pod siebie niż kupować gotowy zestaw.

Bo jak kupisz osobno to łatwiej to sprzedać później jeśli masz zamiar zrezygnować albo ulepszyć.

Minus z LC jest taki że musisz mieć stabilny rig, a nie pedały oparte o ścianę i siedzenie na krześle ;)

Wiadomo, do okazjonalnego jeżdżenia to i zwykle wystarcza i kiera na zębatkach:)

 

Do czegoś co będzie właśnie w asseto, jazda po ulicach a nie torach, coś czego raczej nie robię ale może tutaj spróbuję. Przydała by mi się okrągła obręcz do tego, bo tego mi głównie brakuję i jak wrócę do pracy to pewnie to będzie jedną z pierwszych rzeczy do kupienia.

Edytowane przez Dominix
Opublikowano

Mam zwykły stojak Wheel Stand Pro i w zupełności wystarcza ;) Po prostu nie mogą stać luzem na podłodze. 

Ja bym powiedział że porządny rig to jest potrzebny do mocnego DD, jak zamontowałem na nim R12 to zaczął się rozkręcać i składać XDDDD 

 

Też nie mam okrągłej obręczy, miałem, sprzedałem po tym jak założyłem Ferrari 488 GT3. Niestety ale T300 nie ma szybko-złączki więc nie widziałem sensu w trzymaniu kółka. Największy minus tej bazy, bo FFB mi wystarczy w zupełności. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...