Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja właśnie głównie jeżdżę w GTE, GT3, LMP2 i LMDh więc łopatki stykają, dokupiłem tylko magnetyczne nakładki i feeling jest znacznie lepszy.

 

Miałem kiedyś zajawkę na drifting, dokupić skrzynię, łapę... ale nie mam rigu porządnego i miejsca :/ 

Opublikowano
7 godzin temu, galakty napisał(a):

A umiałeś dobrze w między gaz przy redukcji? Dla mnie to kosmos i ciężko ogarnąć :E Hamowanie i dodawanie gazu jedną stopą nie dla mnie.

Erm...a w realu nie umisz robić?Gorzej zrobić heel&toe, to jeszcze nie próbowałem.

6 godzin temu, Dominix napisał(a):

Nawet w AC przeciez byla asysta do sprzegla wiec mimo ustawienia manualnej zmiany biegow byla opcja wlaczenia automatycznego sprzegla jak sie go nie mialo i bylo git, wiec w ACE z asystami nie powinno byc problemu zaleznie jakie sprzeglo bedzie mialo auto.

Jedna uwaga - AC ma wbudowaną time penalty dla osób jadących manual na łopatkach. Ludzie używający shiftera i 3. pedału są szybsi o jakieś 0.3s, co na średnio wyższym poziomie robi sporą różnicę.

10 godzin temu, galakty napisał(a):

Przecież nawet w AC miałeś możliwość automatu dla każdego auta, gra ma być przystępna więc na bank dadzą taką opcję. Do tego automatyczny międzygaz, ABS itp.

 

Już widzę jak siadają ludki do aut bez ABS na peda_łach bez load cell i blokują koła co każdy zakręt :E

Tak, powinna być przystępna. Chociaż na zwykłym sprzęcie też się da nie blokować kół. FFB coś tam daje znać i jest też dźwięk opon. Sam wolę jeździć w wyścigach bez ABS, bo jest mniej idiotów.

Opublikowano

A to nawet nie wiem, mało na lfm jeździłem autami które mają h-pattern.

Jeszcze co do Ace, to multi będzie dodane dopiero w drugim lub trzecim patchu, nie będzie tego na premierę, a jak będzie to przez simgrida ma być obsługiwane m

Opublikowano
Godzinę temu, NotQuite napisał(a):

Erm...a w realu nie umisz robić?Gorzej zrobić heel&toe, to jeszcze nie próbowałem.

No właśnie o heel&toe mi chodzi, inaczej między gaz to popierdółka ;) 

 

Godzinę temu, NotQuite napisał(a):

Tak, powinna być przystępna. Chociaż na zwykłym sprzęcie też się da nie blokować kół. FFB coś tam daje znać i jest też dźwięk opon. Sam wolę jeździć w wyścigach bez ABS, bo jest mniej idiotów.

To już zależy od gry, w AC da się w miarę, ale w takim LMU zapomnij, raz spalisz kapcia i już do końca wyścigu flat spota czuć :E 

Opublikowano
10 godzin temu, Dominix napisał(a):

Szybkie operowanie to w F1 głównie. Ale akurat zmiana biegów to najłatwiejsza asysta do nauczenia i dająca sporo frajdy. 

A dla mnie najtrudniejsza, ABS już częściej wyłączam niż włączam, TC to różnie, zależnie od samochodu. A o biegach to nawet myśleć mi się nie chce :E (tak, wiem, że zwykle słychać, kiedy obroty są za wysokie, do tego lampki na kierownicy itp.) 

Opublikowano

Imo na manualu, bez ABS czy TC jest o wiele lepiej bo samemu wbijasz bieg kiedy tracisz trakcję, czy zrzucasz bieg kiedy blokujesz koła. Ja się uczyłem najpierw na manualnej, później łatwiej wyłączyć ABS czy tc jak wiesz jak operować biegami.

Ma początku liczyłem biegi ale z czasem ten manual działa jak automat, sam już wiesz ile zrzucić do zakrętu że robisz to z "automatu" ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...