Vulc 293 Opublikowano Sobota o 20:08 Opublikowano Sobota o 20:08 (edytowane) 2 godziny temu, DżonyBi napisał(a): Tryb jakosci na zwyklym PS5 nie byl dla mnie grywalny w wiekszosci przypadkow, bo 30 fps, czy nawet po odblokowaniu klatek z VRR troche brakowalo. W Pro ten problem zniknal, a dzieki PSSR moga popchnac wydajnosc jeszcze dalej. To fakt, pamiętam jak odpaliłem Demon's Souls na PS5, druga gra na tej konsoli (bo pierwszą był Astro ) - nowe generacja, nowa moc, wrzucam wiec performance mode i na dzień dobry dostaję solidnego plaskacza. Tryb absolutnie niegrywalny. W Pro powinno być ok, choć to się jeszcze zobaczy ile z oprawy trzeba będzie ucinać, żeby utrzymać 60 fps. Konsole to od zawsze zabawa w kompromisy, niestety. Edytowane Sobota o 20:09 przez Vulc 1
voltq 169 Opublikowano Sobota o 20:27 Opublikowano Sobota o 20:27 @DżonyBi masz dużo racji , ok niech dodają RT , ale trzymał bym się rozdzielczości bazowej 1440p+ i 50-60 fps spadki poniżej 50 są odczuwalne wtedy można dodawać RT i inne bajery
DżonyBi 212 Opublikowano Sobota o 20:57 Opublikowano Sobota o 20:57 (edytowane) Wlasnie o te kompromisy chodzi, a sa one wyraźnie mniejsze na PS Pro. Zejda troche z ceny, wejda uzywki na olx, w miedzy czasie poprawia PSSR, dojdzie jeszcze klika patchy do gier i poleca wszyscy na zakupy, i nagle sie okaze, ze pro nie jest takie zle. Nawet najtwardsi zwolennicy PC odpuszcza, bo juz zadnego ulepa z porownywalna wydajnoscia nie zlozą. Dla mnie Sony dalo ciala z napedami i nie ma zadnej informacji z ich strony. Celowa zagrywka niestety. Badaja pewnie jak daleko moga sie posunac. I ta zenujaca informacja na pudelku disc-free console. To trzeba tępić. Edytowane Sobota o 21:05 przez DżonyBi 1
Kadajo 395 Opublikowano Sobota o 21:02 Opublikowano Sobota o 21:02 Tylko jest jeden problem, te wszystkie gry, które oni pokazali to są gry albo stare, albo które były pierwotnie kierowane na zwykle PS5. Bardzo wątpię ze nowe gry w wersjach dla konsoli Pro pozwolą jej utrzymać ciągle 60 FPS, bo ona, tak jak podstawowe PS5 zaraz się zestarzeje, szczególnie że ma to samo CPU. Sony kłamie mówiąc ze cena nie jest problemem, to dokładnie cena jest problemem i to ze konsola nie ma napędu w zestawie co podnosi tą cenę jeszcze bardziej. Przypomnijmy tylko ze PS4 Pro w momencie premiery nie dość, że miało napęd to te samą cenę co zwykle PS4 w czasie premiery. 2 1
Geble 11 Opublikowano Sobota o 21:12 Opublikowano Sobota o 21:12 13 minut temu, DżonyBi napisał(a): Dla mnie Sony dalo ciala z napedami i nie ma zadnej informacji z ich strony. Celowa zagrywka niestety. Badaja pewnie jak daleko moga sie posunac. I ta zenujaca informacja na pudelku disc-free console. To trzeba tępić. My sobie tu możemy gadać o głosowaniu portfelem, tymczasem reszta świata https://www.ppe.pl/news/357129/ps5-pro-z-zaskakujacym-wynikiem-sprzedazy-roznica-jest-naprawde-duza.html To oczywiście wynik "tylko w Japonii", ale nie spodziewam się niczego innego w pozostałych większych rejonach. 2
Spychcio 270 Opublikowano Sobota o 21:16 Opublikowano Sobota o 21:16 Zen2 został i tutaj jest problem... a Zen6 dopiero w PS6 1
maxmaster027 86 Opublikowano Sobota o 21:22 Opublikowano Sobota o 21:22 Takie pytanko, kupil ktos prosiaka> kto ma GT7?
Kadajo 395 Opublikowano Sobota o 21:23 Opublikowano Sobota o 21:23 11 minut temu, Geble napisał(a): My sobie tu możemy gadać o głosowaniu portfelem, tymczasem reszta świata https://www.ppe.pl/news/357129/ps5-pro-z-zaskakujacym-wynikiem-sprzedazy-roznica-jest-naprawde-duza.html To oczywiście wynik "tylko w Japonii", ale nie spodziewam się niczego innego w pozostałych większych rejonach. To ze się sprzeda to było pewne, zobaczymy jak długo się "dobry" trend utrzyma.
DżonyBi 212 Opublikowano Sobota o 21:36 Opublikowano Sobota o 21:36 13 minut temu, maxmaster027 napisał(a): Takie pytanko, kupil ktos prosiaka> kto ma GT7? Patch ma wyjsc w przyszlym tygodniu, ale juz teraz ponoc chodzi lepiej.
voltq 169 Opublikowano Sobota o 21:40 Opublikowano Sobota o 21:40 brak tego napędu najmocniej boli , konsola mogła mieć napęd opcjonalny ale w normalnej cenie 500zł i wtedy podstawowa konsola powinna kosztować mniej
DżonyBi 212 Opublikowano Sobota o 21:44 Opublikowano Sobota o 21:44 27 minut temu, Spychcio napisał(a): Zen2 został i tutaj jest problem... a Zen6 dopiero w PS6 Digital Foundry zauważa, że uaktualnienie procesora do nowszej generacji prawdopodobnie pomogłoby osiągnąć liczbę klatek na sekundę powyżej 60 FPS, ale wynikający z tego wzrost ceny nie byłby tego wart. 1
maxmaster027 86 Opublikowano Sobota o 21:45 Opublikowano Sobota o 21:45 6 minut temu, DżonyBi napisał(a): Patch ma wyjsc w przyszlym tygodniu, ale juz teraz ponoc chodzi lepiej. No wlasnie, ja tam nei wiem, ale updatu zadnego nei bylo, a tam juz recenzenci wszyscy mowia ze jest lepsza grafika, i w ogole oswietlenie lepsze, bardziej wyraziste itp. no i ze lepiej chodzi, w sumie nie wiem u mnie 120fps jest. Ale ponoc najwieksza roznica to menu, ze szybciej sie wlacza i laduje. Tak sie zastanawiam, czy to nie efekt placebo, bo skoro nie bylo zadnego updateu, to ten sam soft, to jak to mozliwe ze poza wlasnie paroma FPS i szybszym wlaczaniem jest lepsza grafika. No ale moze i tak jest, dlatego pytam czy ktos ma zeby powiedzial szczerze czy cos zauwazyl 1
DżonyBi 212 Opublikowano Sobota o 22:00 Opublikowano Sobota o 22:00 (edytowane) Odnośnie patcha do GT "Digital Foundry nadal drąży i bada wydajność PS5 Pro w swoich bieżących relacjach, a jego najnowsze ustalenia ujawniły, że Gran Turismo 7 może działać w natywnej rozdzielczości 4K/120 FPS na nowej konsoli Sony bez łatki PS5 Pro Enhanced. Jest to możliwe za pośrednictwem funkcji Game Boost." Update ma wprowadzić więcej zmian. Edytowane Sobota o 22:06 przez DżonyBi 1
maxmaster027 86 Opublikowano Sobota o 22:10 Opublikowano Sobota o 22:10 8 minut temu, DżonyBi napisał(a): Odnośnie patcha do GT "Digital Foundry nadal drąży i bada wydajność PS5 Pro w swoich bieżących relacjach, a jego najnowsze ustalenia ujawniły, że Gran Turismo 7 może działać w natywnej rozdzielczości 4K/120 FPS na nowej konsoli Sony bez łatki PS5 Pro Enhanced. Jest to możliwe za pośrednictwem funkcji Game Boost." Update ma wprowadzić więcej zmian. No ponoc tam u góry po prawo to Escort :D, po lewo jakis jeep, oby hammer albo mercedes, jakis porshak, stary mercedes po lewo, hmm Najprawdopodobnej, szkoda ze nie hammer albo jakis kozacki jeep ale ten tez jest ok 1
Elvis79 25 Opublikowano Sobota o 22:23 Opublikowano Sobota o 22:23 Godzinę temu, Kadajo napisał(a): Tylko jest jeden problem, te wszystkie gry, które oni pokazali to są gry albo stare, albo które były pierwotnie kierowane na zwykle PS5. Bardzo wątpię ze nowe gry w wersjach dla konsoli Pro pozwolą jej utrzymać ciągle 60 FPS, bo ona, tak jak podstawowe PS5 zaraz się zestarzeje, szczególnie że ma to samo CPU. Sony kłamie mówiąc ze cena nie jest problemem, to dokładnie cena jest problemem i to ze konsola nie ma napędu w zestawie co podnosi tą cenę jeszcze bardziej. Przypomnijmy tylko ze PS4 Pro w momencie premiery nie dość, że miało napęd to te samą cenę co zwykle PS4 w czasie premiery. Nie kłamało, sam Prezes tak mówił w domyśle, że nie zależy im na rekordach sprzedaży ponieważ, cena nie problem bo to konsola dla hardcorowych graczy i jak widać oni kupują
Spychcio 270 Opublikowano Sobota o 23:00 Opublikowano Sobota o 23:00 33 minuty temu, DżonyBi napisał(a): Digital Foundry zauważa, że uaktualnienie procesora do nowszej generacji prawdopodobnie pomogłoby osiągnąć liczbę klatek na sekundę powyżej 60 FPS, ale wynikający z tego wzrost ceny nie byłby tego wart. Sony jest obliczone, nie zrobili za dużo przy PRO żeby przy PS6 była jakaś sensowna różnica w wydajności.
Kowal_ 45 Opublikowano Niedziela o 05:15 Opublikowano Niedziela o 05:15 W kwestii ceny to zapominacie o jednej rzeczy czyli o tym jak przez kilka ostatnich lat szalała inflacja i wszystko mocno podrożało, elektronika również. Pro nie mogło kosztować tyle ile poprzednik, ale ceny 3500zł również to nie usprawiedliwia, tutaj zadziałało to samo co przy podzespołach pc - sony skorzystało z okazji i postanowiło więcej zarobić. Bo to, że amd ich liczy za SoC znacznie więcej to jest pewne. Za gpu czy cpu też sobie liczy znacznie więcej niż kilka lat temu i to nie tylko amd, nv czy intel również. Do tego dochodzi brak konkurencji ze strony MS i mamy co mamy. Tanio już było. PS6 też nie będzie kosztowało 500 dolców, to już nie te czasy, chyba, że będzie to naprawdę słaba konsola. 1 1
kanon7 76 Opublikowano Niedziela o 07:44 Opublikowano Niedziela o 07:44 (edytowane) @Kowal_ aha, czyli po obniżce obecnie PS5 Digital może kosztować 1699 zł a TE SAME PS5 Pro Digital tylko z: - 1 TB więcej - mocniejsze GPU MUSI kosztować 3499 zł? Gdzie się kończy logika, zaczyna się obrona ceny (inflacja) wersji Pro Po prostu dowalili zysk +300% bo nie ma konkurencji (Microsoft Xbox Series). Edytowane Niedziela o 08:10 przez kanon7
DżonyBi 212 Opublikowano Niedziela o 08:16 Opublikowano Niedziela o 08:16 (edytowane) Bądźmy precyzyjni: + 2 GB dodatkowej pamięci vram + wifi 7 Nie piszę już o szybszej pamięci i cpu, bo to OC. Cena PS5 digital to 1999 na ten moment w ceneo. PS5 Pro jest te 30-35% mocniejsze. Co daje cenę na poziomie 2600-2700. Dolicz +1TB za szybki dysk, więcej vram i nowy moduł wifi7. Wychodzi coś w granicy ~3k, więc płacisz 500 zl podatku od nowości. Plus tego taki, ze scalperzy nie zarabiaja. Jak za dużo dla kogoś to niech czeka na obniżki, kupuje zwykłe PS5, xboxa series X lub ulepa PC. Opcji jest dużo. Edytowane Niedziela o 08:32 przez DżonyBi 1 1 1
dawidoxx 98 Opublikowano Niedziela o 08:35 Opublikowano Niedziela o 08:35 9 godzin temu, Spychcio napisał(a): Sony jest obliczone, nie zrobili za dużo przy PRO żeby przy PS6 była jakaś sensowna różnica w wydajności. A co mieli by zrobić? Gdyby dali inny cpu to równie dobrze mogli by to już nazwać ps6 jak widzisz np tworzenie gier na dwa różne konfigurację cpu? 1
kanon7 76 Opublikowano Niedziela o 08:42 Opublikowano Niedziela o 08:42 (edytowane) @DżonyBi jak chcesz być precyzyjny to ceny na dzisiaj są: - PS5 Digital 374 euro - PS5 Pro 799 euro Pro droższe od Slim o 2.13 raza więcej, a różnice pod lupą trzeba szukać. Te Twoje WiFi 7 to koszt 1.5$ a dodatkowe DDR5 2GB koszt 2$ - nie bądźmy śmieszni. Podatek od jeleni nie wynosi tutaj 500 zł, tylko 1000 zł. Microsoft nie wydał Xbox Series X Pro, więc Sony doi kasę od graczy. Plują w twarz a gracze mówią że to deszcz pada. Brak napędów na rynku przemilczę Edytowane Niedziela o 08:46 przez kanon7 3
DżonyBi 212 Opublikowano Niedziela o 08:44 Opublikowano Niedziela o 08:44 (edytowane) Gdzie moge kupic w Polsce PS5 digital za polowe i mniej ceny pro? Zapomniales o dysku +1TB. Twoim zdaniem Pro powinno kosztowac 2.5k w dniu premiery. Naprawde smieszny jestes i zyjemy chyba na dwoch roznych planetach. Ale jak tak sie bawimy to ja uwazam, ze pro powinno kosztować 1999zl, tyle co teraz zwykły digital, a na black friday 1999zl + 1zl za naped. Edytowane Niedziela o 08:57 przez DżonyBi
dawidoxx 98 Opublikowano Niedziela o 08:57 Opublikowano Niedziela o 08:57 (edytowane) Up a ile tak naprawdę wydałeś na ps pro? Pisałeś że sprzedałeś poprzednia ps5 i dołożyłeś kase.. Czyli realny koszt prosiaka po odsprzedazy starej konsoli ze strata to lekko ponad 4500 i to bez napędu i podstawki - dokładając te ficzery masz cenę blisko 6k.. Niedługo w trosce o graczy to nawet kabli już nie będą dodawać a ludzie będą się z tego cieszyć 🤣 Edytowane Niedziela o 09:01 przez dawidoxx 1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się