Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
13 minut temu, Sheenek napisał(a):

4k zarzyna karte, ale za to tez daje ci sporo wiecej detali, jak ze wszystkim, cos za cos.

W AC Shadows bardzo ważna jest płynność i maksymalna ilość detali, w przeciwnym razie obraz z tą ilością i gęstością roślinności staje się małoczytelny.

Opublikowano
5 godzin temu, bbandi napisał(a):

Jam bym mojego 40" 21:9 z HDR 400 na pewno na 27" czy 32" Oled nie zamienił, ta wielkość ekranu robi mega immersje w grach

Też tak do tego podchodziłem jak siedziałem na 150 calach i projektorze. Teraz tego 65’ OLEDa w życiu już do gier nie zamieniłbym na projektor. Inna bajka to filmy.  

Opublikowano
Godzinę temu, userKAMIL napisał(a):

Też tak do tego podchodziłem jak siedziałem na 150 calach i projektorze. Teraz tego 65’ OLEDa w życiu już do gier nie zamieniłbym na projektor. Inna bajka to filmy.

Fajne porównanie projektor z plamką metr na metr do monitora :D DLSS 4 robi miazgę u mnie w Stalku 2, wiem co mam.

Kończę temat bo odklejka się robi.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, bbandi napisał(a):

Fajne porównanie projektor z plamką metr na metr do monitora :D 

Porównanie było do imersji i wielkości ekranu o czym sam wspomniałeś. Zresztą w życiu bym nie zamienił projektora za 20K na jakikolwiek inny ekran TV\Monitor z wyjątkiem właśnie topowego OLEDa.

OLED zmiata wszystko co widziałem w swoim życiu a tych ekranów przez lata masa się w domu przewaliła.

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano
8 godzin temu, bbandi napisał(a):

Jam bym mojego 40" 21:9 z HDR 400 na pewno na 27" czy 32" Oled nie zamienił, ta wielkość ekranu robi mega immersje w grach, a HDR 400 też spoko coś pomiędzy SDR a real HDR, ale tego też nie wytłumacze bo nikt takich ekranów tu nie kupuje.

A i fajnie że odkrywacie gry na nowo bo dźwięk deszczu szum traw itp był na tym samym poziomie w Brakpoint, a także innych grach UBI i nie tylko - a o grafie nie wspomne.

21:9 możesz sobie zrobić też na OLEDzie 65" to jest dopiero bajka ;) 

7 godzin temu, Element Wojny napisał(a):

Wszystko zależy od tego, jaką masz przestrzeń do zagospodarowania - jedni mają cały pokój i tworzą sobie future-proof gaming room rodem z Cyberpunka, w który inwestują grube tysiące - a inni mają po prostu biurko w pokoju, na którym wszystko musi się zmieścić. 

 

Ja mam biurko, i monitor 27'' to dla mnie jedyna opcja - próbowałem 34'' i się nie zmieścił; 31'' haczył mi o boczną ścianę i był problem z obracaniem.  

Dokładnie tak, mnie się kiedyś tak spodobało granie na konsoli na dużym ekranie, że zrobiłem sobie stanowisko jak na tym filmiku poniżej i nawet już na PC monitor 34" 21:9 stał nieużywany, bo takie granie to całkiem inne wrażenia z gry, czy to PC, czy konsola. Zawsze go wklejam jak ktoś się dziwi jak można grać na TV 65" na PC jak na monitorze. 

 

7 godzin temu, Sobtainer napisał(a):

Duży ekran = duża plamka = kiepska jakość obrazu, dlatego przy dużym ekranie trzeba wybierać 4k, co zarzyna komputer. Przerabiałem Lenovo 31,5 na IPS w 1440p, jakość obrazu była żenująca, zwłaszcza jak coś projektowałem, nie wspominając o scanlines których doświadczyłem. 

Ale  2160p z DLSSQ wygląda rewelacyjnie, zwłaszcza teraz przy DLSS4, gdzie nawet ten tryb środkowy wygląda bardzo dobrze, mówię oczywiście o grach i wcale nie trzeba mocarnej karty.

 

 

Opublikowano
23 minuty temu, skunRace napisał(a):

21:9 możesz sobie zrobić też na OLEDzie 65" to jest dopiero bajka ;) 

Miałem, i za dopłatą bym do tego nie wrócił, parę gier na krzyż to wspiera, wszędzie czarne pasy, praktycznie w każdym tytule trzeba było stosować hacki, mody żeby się pozbyć pasów, ogarnąć UI itp :thumbdown:

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Jak to pozbyć pasków? Przecież nie da się zrobić 21:9 z 16:9 bez pasków...

... No, OK, jakąś modyfikacją pola widzenia/perspektywy kamery, by zachować panoramiczny obraz "na szerokość" i dodać tylko więcej nieba na górze pewnie się da - no ale to faktycznie raczej w mniejszej, niż większej liczbie gier... 

 

Osobiście też by mnie raczej denerwowały czarne paski w grze, to nie film.

Edytowane przez Zas
Opublikowano
24 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Tak z ciekawości jak? Nigdy nie bawiłem się w takiej proporcji obrazu.

Robisz sobie custom rozdziałkę w panelu sterowania nvidia w zakładce rozdzielczość 3840x1600 i masz Ultra Wide tryb :E

 

A jak masz oleda LG TV to w jego menu gamingowym wystarczy wejść w opcje obrazu i tam masz tryby Ultra Wide, klikasz 21:9 i masz sam ci zmienia :E 

2 minuty temu, Zas napisał(a):

Jak to pozbyć pasków? Przecież nie da się zrobić 21:9 z 16:9 bez pasków..

Na oledzie to nie problem bo i tak masz wygaszone na zero pixele, góra/dół które nie są używane przy UW.

A na 42" 3840x1600 daje ci ~39" przekątną.

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
36 minut temu, skunRace napisał(a):

21:9 możesz sobie zrobić też na OLEDzie 65" to jest dopiero bajka ;) 

Dokładnie tak, mnie się kiedyś tak spodobało granie na konsoli na dużym ekranie, że zrobiłem sobie stanowisko jak na tym filmiku poniżej i nawet już na PC monitor 34" 21:9 stał nieużywany, bo takie granie to całkiem inne wrażenia z gry, czy to PC, czy konsola. Zawsze go wklejam jak ktoś się dziwi jak można grać na TV 65" na PC jak na monitorze.

Można tylko pytanie na jak długo a ten filmik co dałeś, nie wiem kiedy ale szybko znikną ze stanowiska ten LG i wrócił normalny monitor... ciekawe dlaczego. ;)

 

7200bb8eead90fea83b8814f25419e3d.thumb.png.6e2b68738df5770863197c877bcccdd6.png

  • Haha 2
Opublikowano
3 minuty temu, Zas napisał(a):

Jak to pozbyć pasków? Przecież nie da się zrobić 21:9 z 16:9 bez pasków...

... No, OK, jakąś modyfikacją pola widzenia/perspektywy kamery, by zachować panoramiczny obraz "na szerokość" i dodać tylko więcej nieba na górze pewnie się da - no ale to faktycznie raczej w mniejszej, niż większej liczbie gier... 

 

Osobiście też by mnie raczej denerwowały czarne paski w grze, to nie film.

Miałem na myśli monitor z ratio 21:9 i natywną 1440p.

Opublikowano (edytowane)

Ustawiłem te 21:9 w Assasinie (plus rodzielczość w win) i niby faktycznie troszkę więcej po bokach widać. Czarne pasy u mnie to akurat nie problem bo w pokoju i tak wszystko się zlewa z czarnymi ścianami i sufitem. Ekran szerszy się wydaje ale jednak na wielkości stracił. Ciekawe jak w multi by się tak grało np w Warzona. 
Jako ciekawostka fajny bajer. 

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano (edytowane)
42 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Tak z ciekawości jak? Nigdy nie bawiłem się w takiej proporcji obrazu.

Dokładnie tak jak napisał @lukadd dajesz w panelu sterowania nvidii rozdzielczość dostosowana i ustawiasz 3840x1600 i masz 21:9. Do takich gier jak RDR2, W3, czy właśnie Shadows jest ekstra jako ciekawostka, ale w większości gier preferuje 16:9.

22 minuty temu, DITMD napisał(a):

Miałem, i za dopłatą bym do tego nie wrócił, parę gier na krzyż to wspiera, wszędzie czarne pasy, praktycznie w każdym tytule trzeba było stosować hacki, mody żeby się pozbyć pasów, ogarnąć UI itp :thumbdown:

Tak było w 2017 roku jak kupiłem pierwszy monitor 21:9, trzeba było instalowac dodatkowy program Od kilku już lat 21:9 to żaden problem.

12 minut temu, Kadajo napisał(a):

Można tylko pytanie na jak długo a ten filmik co dałeś, nie wiem kiedy ale szybko znikną ze stanowiska ten LG i wrócił normalny monitor... ciekawe dlaczego. ;)

 

7200bb8eead90fea83b8814f25419e3d.thumb.png.6e2b68738df5770863197c877bcccdd6.png

Od 2018 roku tak siedzę i gram i nie wyobrażam sobie już grania inaczej, czy to na PC, czy konsoli. Dwa monitory 27" 1440p i 34" 3440x1440 stoją od tej pory nie używane, aż mi w końcu kot jeden rozwalił polując na ćmę  :E

Edytowane przez skunRace

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...