kalderon 270 Opublikowano 23 Grudnia 2024 Opublikowano 23 Grudnia 2024 Chodzi o to żeby przez te kilka lat obsłużyć po kilka mln dodatkowych pasażerów i o te kilka mln bardziej napompowany rynek przekazać do CPK. CPK nie da się przyspieszyć, rozbudowa Okęcia to mniejsze zło żeby mocniej napompować rynek.
ryba 452 Opublikowano 23 Grudnia 2024 Opublikowano 23 Grudnia 2024 Ale rozumiesz to, ze rozbudowa Okecia = utrudnienia i na ten czas przepustowosc i zyski spadna? Rozbudowa nie bedzie trwac roku, a od jej zakonczenia do odpalenia CPK nie minie 10 lat, zeby to mialo sens?
kalderon 270 Opublikowano 24 Grudnia 2024 Opublikowano 24 Grudnia 2024 Utrudnienia będą minimalizowanie. Nie musi minąć 10 lat, wystarczy kilka żeby LOT rozbudował siatkę połączeń, slotów na zagranicznych lotniskach którą potem przeniesie na CPK.
kalderon 270 Opublikowano 24 Grudnia 2024 Opublikowano 24 Grudnia 2024 Maciej Wilk to taki lotniczy Obajtek, wybił się za czasów PiSu i przekonany o swojej nieomylności przepychał własną wizję CPK w najmniejszych szczegółach.
ryba 452 Opublikowano 24 Grudnia 2024 Opublikowano 24 Grudnia 2024 Dobrze, to zrobmy fact checking. Lotnisko Chopena przy ok 20mln pasazerow wygeneruje ok 370mln zysku na czystko. Ile lat trzeba zeby min. 2.5mld sie zawrocilo uwzgledniajac zmniejszenie zyskow na czas remontu zakladajac 20% spadek przepustowosci lotniska na 5 lat? Ale ja bym dyskusje zakonczyl po stwierdzeniu, ze praktycznie rozrycie polowy lotniska (dla sortowni), nazywasz mala ingerencja i brakiem wiekszych utrudnien w dzialaniu lotniska 1
kalderon 270 Opublikowano 24 Grudnia 2024 Opublikowano 24 Grudnia 2024 41 minut temu, ryba napisał(a): zakladajac 20% spadek przepustowosci lotniska na 5 lat To nie jest fack-chacking tylko jasnowidztwo. Roboty potrwają 2 lata, a dobudowywanie nowych miejsc dla samolotów nie oznacza likwidacji starych po trzecie i najważniejsze, co powtarzałem wielokrotnie, mniej chodzi o to żeby samo Okęcie się zwróciło ale o jak najlepszy start CPK - z jak największą ilością pasażerów i jak najszerszą siatką połączeń LOTu, czego nie da się zrobić obecnie bo zaraz Okęcie się zapcha i nastąpi stagnacja.
ryba 452 Opublikowano 24 Grudnia 2024 Opublikowano 24 Grudnia 2024 2 lata dobre masz tam zarty dzisiaj. Rozbudowa lotniska, to nie tylko miejsca dla samolotow. Skoro powyzszy material jest dla Ciebie zbyt lamerski i malo wiarygodny, daj swoje zrodlo informacji.
kalderon 270 Opublikowano 24 Grudnia 2024 Opublikowano 24 Grudnia 2024 Ale rozbudowa Okęcia wyjaśnia właśnie jego wątpliwości (i jest planowana na lata 2026-2028). Sam mówi że np. zwiększenie liczby miejsc postojowych to dobra, ale spóźniona decyzja mimo że to również on uwalał tą rozbudowę w 2016-17 roku! Bo CPK! Zaorać wszystko co nie jest CPK! Zero myślenia o tranzycji na nowe lotnisko, o stanie, o napompowaniu LOTu/Okęcia/rynku lotniczego w PL żeby CPK miał jak najlepszą pozycję wyjściową, nie da się i tyle. Tylko CPK i magicznie wszystko się rozwiąże, taki propagandowy chochoł.
ryba 452 Opublikowano 24 Grudnia 2024 Opublikowano 24 Grudnia 2024 ale miejsca postojowe to nie jest jedyne waskie gardlo, ogarnij to. 1
trepek 343 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Jest decyzja lokalizacyjna dla CPK: https://www.money.pl/gospodarka/kluczowa-decyzja-dla-cpk-zapadla-7112394465340160a.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się