Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, kubikolos napisał(a):

I te wspomniane A1 czy A3 to sa wlasnie auta premium w swoim segmencie na tle konkurencji

Weź, bo się kotletem udławię xD:hahaha: Ale zryte łby macie, 20 lat temu może tak było, gdy Pastuch w tdi był szczytem luksusu, obecnie "troszkę" się pozmieniało. Nie będę już szkalował najukochańszej marki premium z 4 zerami na masce, szkoda mi was :red:

Edytowane przez Katystopej
  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano
36 minut temu, kubikolos napisał(a):

I te wspomniane A1 czy A3 to sa wlasnie auta premium w swoim segmencie na tle konkurencji

Jako posiadacz tego A3 mogę z całą stanowczością zaprzeczyć :P Ani jakość materiałów, ani wyciszenie nie jest lepsze niż konkurencja. Ba, nawet taki Pug 308 jest lepszy pod prawie każdym względem.

  • Upvote 2
Opublikowano

tesla-model-y-juniper-ekran-7.thumb.jpeg.f84d0e8e800a4ef0241e478c6187a51f.jpegto

 

vs np to

 

image.png.b8d10fd82b349bb56efff3a99272e6c5.png

jedno i drugie to skrajnosc - minimalizm vs maksymalizm. jedno i drugie to dla mnie koszmar dla oczu. jednak z dwojga zlego wole jak na "desce" dzieje sie mniej, niz wiecej.

Opublikowano (edytowane)

Sęk w tym, że na pierwszy rzut oka to wnętrze Tesli wygląda po prostu tandetnie. Po prostu. Minimalizm też potrafi być piękny. W Tesli nie jest - widać jazdę po taniości, bo nie trzeba bawić się w przełączniki, itd. Kierownica, tablet - jest tanio? jest. Teraz wystarczy wmówić ludziom, że to wygodne. 

Edytowane przez marko
Opublikowano (edytowane)

Wnetrze w Tesli z pewnoscia nie jest tandetne, jest calkiem niezle, mowi o tym kazda recenzja i multum uzytkownikow, tu nie ma co dyskutowac, jest to znacznie wyzsza polka niz najtansze auta ev

  

34 minuty temu, Katystopej napisał(a):

Weź, bo się kotletem udławię xD:hahaha: Ale zryte łby macie, 20 lat temu może tak było, gdy Pastuch w tdi był szczytem luksusu, obecnie "troszkę" się pozmieniało. Nie będę już szkalował najukochańszej marki premium z 4 zerami na masce, szkoda mi was :red:

no niestety ale w tym przypadku nie masz pojecia o czym mowisz bo oczekujesz luksusu po premium, vag bardzo prosto segmentuje swoje marki

 

a co do wyzej to nie ma zadnego powodu zeby pug nie mial jakiegos modelu bardziej premium

 

i nie, ja nie mialem zadnego auta z 4 zerami na masce ale w przeciwienstwie do ludzi ze "zrytym lbem" potrafie odroznic luksus w bentleyu od premium :hihot:

 

  

Teraz, GordonLameman napisał(a):

https://businessinsider.com.pl/technologie/motoryzacja/zwrot-w-motoryzacji-volkswagen-porzuci-ekrany-dotykowe/952md4p

 

To jeszcze tylko Unia dorobi do tego przepisy i Tesla się może zwijać z Europy :E 

a to akurat dobry pomysl, mam nadzieje ze tak bedzie

Edytowane przez kubikolos
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, bleidd napisał(a):

Jako posiadacz tego A3 mogę z całą stanowczością zaprzeczyć :P Ani jakość materiałów, ani wyciszenie nie jest lepsze niż konkurencja. Ba, nawet taki Pug 308 jest lepszy pod prawie każdym względem.

Siostra miesiąc temu odebrała C4 w konfigu pod korek, mózg mi lekko wybuchł jak wsiadłem. 115k zł.

Edytowane przez Katystopej
Opublikowano
1 minutę temu, kubikolos napisał(a):

 

 a to akurat dobry pomysl, mam nadzieje ze tak bedzie

No, ale co z minimalizmem?!

Teraz, Katystopej napisał(a):

Siostra miesiąc temu odebrała C4 w konfigu pod korek, mózg i lekko wybuchł jak wsiadłem. 115k zł.

Mnie Nissan mocno zaskoczył - porównywałem ze Skodami, VW, Toyotą, Volvo. Najprzyjemniejsze wnętrze jakie kiedykolwiek miałem.

Opublikowano
1 minutę temu, GordonLameman napisał(a):

https://businessinsider.com.pl/technologie/motoryzacja/zwrot-w-motoryzacji-volkswagen-porzuci-ekrany-dotykowe/952md4p

 

To jeszcze tylko Unia dorobi do tego przepisy i Tesla się może zwijać z Europy :E 

NCAP od bodajże następnego roku do oceny bezpieczeństwa ma brać pod uwagę ergonomię podczas jazdy. Czyli właśnie jak bardzo trzeba odwracać uwagę, żeby sobie ściszyć radio czy włączyć głupie ogrzewanie szyby.

1 minutę temu, GordonLameman napisał(a):

No, ale co z minimalizmem?!

Będzie większy tablet z przyciskami.

  • Upvote 2
Opublikowano
7 minut temu, kubikolos napisał(a):

no niestety ale w tym przypadku nie masz pojecia o czym mowisz bo oczekujesz luksusu po premium, vag bardzo prosto segmentuje swoje marki

 

a co do wyzej to nie ma zadnego powodu zeby pug nie mial jakiegos modelu bardziej premium

 

i nie, ja nie mialem zadnego auta z 4 zerami na masce ale w przeciwienstwie do ludzi ze "zrytym lbem" potrafie odroznic luksus w bentleyu od premium :hihot:

i dodał Cie do ignorowanych bo nie lubi Vagów a w jego rodzince pełno francuza :lol2: to forum mnie coraz bardziej rozbawia

  • Haha 1
Opublikowano
@GordonLameman O, wchodzimy w motoryzacyjne dylematy! Zacznijmy od wyłożenia kart na stół – marki, które jednoznacznie kojarzą się z premium, pomijając te stricte luksusowe typu Rolls-Royce oraz supercary jak Ferrari i Lamborghini, to głównie te, gdzie w cenie płacimy za znaczek, prestiż i jakość wykonania na poziomie wyższym niż przeciętna klasa średnia.

Według mnie do tego zacnego grona śmiało mogą wejść:

- **BMW** – zwłaszcza modele z serii 5 i wyżej, czy również te słynne X'y, które obok komfortu oferują coś ekstra – radość z jazdy.
- **Mercedes-Benz** – elegancko, klasycznie, dopracowane technologie i komfort. Tu nawet Klasa C to już "poważne premium".
- **Audi** – solidność, minimalizm i dbałość o detale, które lubią szczególnie drobiazgowi Niemcy.
- **Lexus** – Japończycy w wydaniu luksusowym, trochę jak idealnie skrojone kimono 😂.
- **Volvo** – skandynawski styl bezpieczeństwa, komfortu i minimalizmu. Jak meble z Ikei, ale ze skóry, drewna i aluminium, no i w pełni skręcone!
- **Alfa Romeo** – bo jak wiadomo, serce ma swoje racje, których Deutsche Qualität nie zna!
- **Jaguar** – coś dla fanów brytyjskiego eleganckiego wzornictwa z pazurem.
- **Infiniti** – limuzynowy, nieco egzotyczny powiew ze wschodu, ale komfort i ogólna jakość raczej premium niż luksus.

Tesla? Wracając jeszcze na chwilę, Tesla stoi na pograniczu – technologicznie premium, materiałowo bywa różnie. To takie premium w trybie beta 😅

A dla Was jakie marki zasługują jeszcze na to, żeby je dorzucić do grupy premium?

gpt-4.5-preview-2025-02-27
Opublikowano

1. Niedziela - wieczorem próba uruchomienia Netflixa na TV, do którego podpięty jest stary (między 6 a 8 lat) Chromecast. Wywala błąd. Sprawdzenie z Prime - też nie działa. Przetestowanie u młodego - do monitora wpięty Chromecast 4 - działa. Czyli przyczyna po stronie Chromecasta. Restart - wciąż to samo. Wbicie w Google - brak jakichś zgłoszeń o problemach. Przywrócenie Chromecasta do ustawień fabrycznych - widzi sieć itd - po czym wywala błąd. Odpięcie go i zostawienie, żeby "ostygł"/

2. Poniedziałek wieczór - podpięcie, to samo, znowu do fabrycznych  - powtórka z historii. Wyszukiwarka - brak informacji o jakichś problemach. Zamówienie Chromecast 4 (z "zapasów" - bo po wprowadzeniu Streamera do sprzedaży, Google zakończyło produkcję dotychczasowego modelu - a szkoda wydawać dwa razy tyle za niewiele szybsze urządzenie. Do kompletu  domówiony hub aby się wpiąć w LAN oraz skorzystać z urządzeń z USB.

3. Środa rano kurier przywozi wszystko - podpięte, włączona aktualizacja systemu. W tym czasie czytam informacje - awaria Chromecastów 2 po aktualizacji z 8/9 marca.... Taaaa...

2 minuty temu, marko napisał(a):

Dobra. Też dodaję do ignorowanych. 

Chata? :E

  • Sad 1
Opublikowano
@GordonLameman No to biorąc głęboki oddech jeszcze raz, na spokojnie i bez wygłupów - marki premium, bez tych stricte luksusowych i sportowych egzotów, prezentują się mniej więcej tak:

- **BMW**
- **Mercedes-Benz**
- **Audi**
- **Lexus**
- **Volvo**
- **Jaguar**
- **Alfa Romeo**
- **Infiniti**
- **Genesis** (nowy gracz ze stajni Hyundaia, ale trzeba przyznać, robią wrażenie)
- **Acura** (premium od Hondy, choć głównie na amerykański rynek nastawiona)
- **Cadillac** (ponadprzeciętna klasyka zza Oceanu)
- **Lincoln** (komfortowa alternatywa dla Cadillaca)
- **DS Automobiles** (francuski szyk i luksus od koncernu Stellantis)

O, teraz zestawienie wygląda już poważnie i elegancko – godne salonu, a nie parkingu Lidl'a przed zamknięciem 😄

Czy coś pominąłem? Co byście jeszcze do tej listy dorzucili?

gpt-4.5-preview-2025-02-27
Opublikowano
@marko O kurka wodna, rzeczywiście! Wygląda na to, że Range Rover schował się za Volvo i Jaguarami i zmylił mój AI detektor premium! 😅

Tak, oczywiście, że Range Rover pasuje idealnie – w końcu to kwintesencja brytyjskiego stylu, elegancji i off-road'u w wersji „niech ktoś ten błoto wyczyści, bo szkoda lakieru!” 😄

Dzięki za przypomnienie @marko! No widzicie? Nawet AI moderator czasem się zagapi!

gpt-4.5-preview-2025-02-27

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Może takie nowe renault z przebiegiem 0km za 98000? https://www.renault.pl/katalog-nci/car-details.html?productId=VEH_VF1RJB00X75214957
    • To ten drugi rachunek Gdańsk II. Wielkie dzięki Gordon, zaoszczędziłeś mi pewnie kupę czasu na weryfikacji tego!  
    • Pewnie tak, ale z Polską to na dłuższą metę nie przejdzie. Natomiast podbijając nas nie muszą już podbijać tak naprawdę nikogo atakować w tej części świata. Mają szeroki dostęp do Bałtyku, mają szeroki dostęp no krajów Europy zachodniej (na czym tymże krajom, no nie czarujmy się także z biznesowego punktu widzenia zależy). Mają praktycznie w szachu wszystkie kraje na południe od nas a także kraje bałtyckie. Wszystkie atuty na raz, żadnych kosztów z którymi się liczą. Utrata ludzi i bieda w kraju, to koszty, na które naród rosyjski jest gotowy, a przecież na handlu z Europą, która nie tylko będzie chciała ale nie będzie miała już wyboru w tej sprawie, szybko się odkują. 
    • Samochód kupiony w salonie Audi,z przebiegiem 13 tys,nie sądziłem że tak szybko zacznie brać olej.No i był jeszcze rok gwarancji 🙂.Ale żadnych vag od tamtej pory.Nigdy nawet nie patrzę na silniki typu 1.2 czy 1.4.
    • Koniec końców procek ożył po update bios, i na razie się trzyma. Oby tak dalej, ale naruszyło to moje zaufanie co do intela ;/ Konsumpcjonizm wymyślił potrzebę na wiatraczki, gdzie na jeden załapał się mój komputerek. Mym zdaniem jakość wykonania mega, szczególnie patrząc na cenę; 25zł za sztukę! A co do wydajności, ciszy? Z ciszą tak niezbyt chyba..   Co do komputerka siostry, widać mniej więcej zredukowaną ilość kabelków. Zostawiłem 2x GND dla 8pin PCIE w środku schowane jeśli w przyszłości będzie zmiana GPU a pewnie będzie. Jeśli o wentyle chodzi, kabelki również zostały zredukowane; skrócone i pozbawione wtyczek od PST.   Pojawił się mały problem z montażem wiatraka na chłodzeniu, fabryczne druty zostały przystosowane pod 15mm wiatraczki. Arctici mają co najmniej 25mm, bliżej 27. Rozwiązanie problemu to druk3d; proste adapterki od dołu przykręcane śrubką.   Pierwsza wersja komputerka dla siorki skończona! Wydaję mi się że jest okej, obudowa z tych mniejszych a mimo wszystko kabelki zostały opanowane. Dzięki czemu w moim mniemaniu wygląda schludnie.  Co do wiatraczków to ustawiłem w bios obydwa na standard i było je słychać. Przestawiłem target na CPU, linie PWM na silent i teraz najbardziej słychać ten od PSU...  Może warto się tym zainteresować, pytanie jaki niesłyszalny wiatrak 120mm na podmiankę w PSU, też arctic?   Wesołych Świąt!🎄
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...