Najlepsze ze nie trzeba wcale na marketing wydawać dużych pieniędzy jeśli gra będzie dobra, bo najlepszą reklamę grze zrobią sami gracze.
I Vice Versa... SW Outlaws, ostatni Dragon Age, czy nawet STALKER 2. Te gry to nieukończony lub wręcz skopany do rdzenia ściek, który został ostro sprowadzony na ziemie przez graczy a ile kasy stracili na jego promowanie i "obronę".
Niezmienna prawda jest jedna:
Dobre gry bronią się same, reszta to odpad i stracone pieniądze.
Inna sprawa, że akurat ta produkcja miała naprawdę przeciętną kampanię marketingową, żeby nie powiedzieć słabą. Wiadomo, to nie jest wielka produkcja AAA, ale wstępne wrażenia sugerują, że powinna otrzymać lepszą promocję, bo na to zasługuje.
Ale skan i zdjęcie czego miałby słać nastolatek? I komu? Kto miałby odpowiadać za weryfikację?
Do tego dziś, gdy generowanie AI pozwoliłoby to obejść od razu.
Masa trudnych do wdrożenia zmian, do tego kontrowersyjnych, by i tak były masowo obchodzone.
A co do obchodzenia to i tak przy założeniu publikowania swoich treści. Bo przeglądać można na koncie kogoś innego.
I to co już pisałem, stary dobry youtube też ma już ogrom shortów.
Zresztą nawet za czasów długich materiałów to tam były pranki i inne głupoty zamieszczane.
Coś tu jest nie tak. Przy każdym uruchomieniu muszę ustawić Okno a potem wrócić do Okna bez ramek żeby normalnie to chodziło.
Też tak macie? Wersja GP.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się