Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 minuty temu, DITMD napisał(a):

Niech najpierw zajmą się dopracowaniem mechanik w grach i porządną fizyką. Co mi po pięknej oprawie wizualnej, jeśli gram w grę z archaicznymi systemami rodem z lat 90tych, i sztuczną inteligencją na poziomie cegły?

Bo stare wygi / wyjadacze wymierają i ziemią się nacierają.
Gimby co nie znajo, dobrych gier, nawet nie mają świadomości, że karmi się ich dziś gównem, więc nie ma motoru do pchania gry do dobrych mechanik.
Dla kogo? Dla dzieciarni i mobilek, dla ręcznych konsolek, dla graczy maincrafta, fortnite?
Ja naprawdę się martwię, że gaming i jego mechaniki się wręcz wypłaszczają, robi się banalny, niewciągający, itd.
Popada w tik-tok'owość. Nie musi być mądrze, nie musi być wartościowo. Ma być ładnie, chwytliwie i "na czasie" (czyt. np. DA4).  

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

PT to tylko dodatek jak będzie działał jak liczył oświetlenie i jak będzie się to przekładało na lepsze odbicia, refleksy, cieniowania itd. zobaczymy w ruchu w tej konkretnej grze i w innych, ale dalej to tylko ciekawostka i prezentacja.

 

Sama gra jej gameplay, animacje, textury, fabuła, mechaniki itd. to całkowicie oddzielna kwestia i oczywiście najważniejsza. Nie wiem z jakiego powodu fiksujecie jak tylko usłyszycie o bardziej dokładnych technikach przetwarzania oświetlenia za pomocą promieni :E Tak są wymagające, ale kiedyś będą standardem w grach. Ale dzisiaj już na własnych kompach możemy sobie tego popróbować i po testować. I to jest świetne. Świat nie stoi w miejscu idzie do przodu, powoli, ale idzie :E

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

A ja się zastanawiam jak w taki Dead Island 2 zrobili taką ładna grafike wnętrz bez żadnego RT i PT , po prostu wmawia się ludziom że RT to mus dla nowych wrażeń ale nie koniecznie tak jest - zależy też od gry bo np taki CP2077 robi z tego użytek ale będzie wysyp gier gdzie to całe wspaniałe oświetlenie to pic na wodę.

Opublikowano
1 minutę temu, lukadd napisał(a):

PT to tylko dodatek jak będzie działał jak liczył oświetlenie i jak będzie się to przekładało na lepsze odbicia, refleksy, cieniowania itd. zobaczymy w ruchu, ale dalej to tylko ciekawostka i prezentacja.

Nic nie mam do PT jeśli to faktycznie jest dodatek który chcesz to wł/wył, ale jesli bez PT gra nie ma cieni ani nawet SSAO to wiadomo o co chodzi i jaki był cel zubożenia gry, a już tak bywalo.

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, bbandi napisał(a):

A ja się zastanawiam jak w taki Dead Island 2 zrobili taką ładna grafike wnętrz bez żadnego RT i PT

Sobie zobacz frazy baked lighting, pre-baked lighting i będziesz wiedział jak zrobili. I jakie ta technika ma ograniczenia odnośnie zmiennych/dynamicznych warunków oświetleniowych itd.


RT robi to real time przy każdych warunkach oświetleniowych i przy różnych zmiennych źródeł światła.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano (edytowane)

No to jest totalna beka z tymi płatnymi wczesnymi dostępami. Cały patch day one będzie 9tego na oficjalną premiere dostępny przynajmniej dla ludu :E 
Nie wiem czy testerzy/recenzenci z prasy etc. dostaną wcześniej.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

Zakupilem Game Passa, Stalker to rozczarowanie. Indiana Jones zobacze ale pewnie anuluje subskrypcje.

 

Moze ogram kampanie Call of Duty 6. Ogolnie game pass jest fajny dla nowych graczy albo tych co ogrywaja wszystko po kolei. Dla wybretnych graczy raczej srednia opcja.

Opublikowano (edytowane)

Gra będzie dostępna w GP, więc jak ktoś ma aktywnego, grzechem byłoby nie zerknąć. Nie zapowiada się na nic porywającego, ale takiego przygodowego settingu ostatnio za często nie dostajemy. Obadam na premierę jak to wygląda.

 

Wczesny dostęp bez RT - może i drogo, ale za to biednie. :E Wiadomo, dla niektórych to groszowe sprawy, ale zachęcanie twórców do takich absurdów, nic dobrego nikomu nie przyniesie.

Edytowane przez Vulc
  • Upvote 1
Opublikowano
34 minuty temu, PaVLo napisał(a):

Będzie grane, czy czekacie na recki lub streamy? 

 

Ja na spokojnie zobacze recki. Odpale gierke tak czy siak bo wykupilem po to GP.

Nie nastawiam sie na nic wybitnego. Jezeli chodzi o oczekwiania to dla mnie jest to taki AVATAR, niby czekalem ale odpalilem gierke i pogralem moze 3 godziki i koniec.

Opublikowano (edytowane)

https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/indiana-jones-and-the-great-circle-benchmarks-pc-performance-analysis/

 

Very Ultra xD  

 

TheGreatCircle_2024_12_06_00_22_38_095.j

 

"Graphics-wise, Indiana Jones and the Great Circle looks absolutely stunning in close-ups. The character models and the environments look amazing. RTGI also makes the game look incredible. Just look at some of the indoor screenshots below (which showcase what RTGI can do). This is why more and more games should be using RTGI from the get-go. At times, Indiana Jones and the Great Circle pushes some of the best visuals I’ve seen."

 

Jak to było? Wygląda jak Mafia 2 albo gra z ps3 :E 

Edytowane przez lamparcicho
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • I ja się skusiłem czytając Wasze opinie tak chwalicie ale jeszcze nie grałem 😉
    • Teoretycznie żaden, bo to złącze nie nadaje się do niczego, skoro przy niższym poborze też jest pajacerka. W praktyce brać takie, gdzie piny nie cofają się w kostce i każda żyła jest w jakimś oplocie. Wtedy nie będą się tak grzać i luzować przy okazji.   Bawię się z tym od kilku dni i widzę, że tylko to może zminimalizować sytuacje fajerwerków. Czy istnieją takie, które się nie cofają? Nie wiem. Sam zamówiłem customa, bo nie ma kabli do mojego zasilacza a już tym bardziej kątowych. W ciemno innych producentów nie będę podłączał jak się okaże, że pinout w zasilaczu inny.   Na suprimie normalnie tego kabla używałem. Przy astralu dopiero zobaczyłem, że coś nie tak. Na stocku odpalając cyberpunka 5 diod na czerwono i skoki od 3 do 12A.  Przy UV do 400W trochę lepiej, ale dalej wystarczające skoki, żeby sobie mrugały.    Nie wróciłbym już do karty bez monitorowania 
    • Czekałem na to i teraz na spokojnie będę mógł sobie ograć pełny prodókt i w niższej cenie 😁👍    
    • https://www.purepc.pl/nvidia-dostawy-pakiety-aib-pamiec-vram-kryzys-karty-graficzne "NVIDIA całkowicie wycofuje się z dostarczania kości GDDR7 w pakietach AIB, czyli zestawów chipów GPU i pamięci VRAM dla partnerów odpowiedzialnych za produkcję kart graficznych GeForce RTX 5000 z rodziny Blackwell. Powodem jest to, że producenci pamięci: Samsung, Micron i SK hynix, nie są w stanie zaspokoić popytu na układy konsumenckie. Rosnące zamówienia na pamięć operacyjną dla rynku sztucznej inteligencji zapewniają im wyższą marżę i stabilniejszy dochód, przez co priorytety produkcyjne zostały przesunięte. Według informatora "Golden Pig" NVIDIA nakazała swoim partnerom samodzielne pozyskiwanie kości GDDR7 potrzebnych do produkcji kart graficznych."
    • Napisalem u mnie jest 2-4% po przesunieciu POWER LIMITU. I tak też było.  Bo to wczesniej sprawdzalem. Natomiast napisalem CI jak krowa na rowie ze sa GPU ktore dobijaja do 1.1V albo nawet wyzej i one potrzebuje wiecej PL i to jest dosc czeste w konstrukcjach chlodzonych woda albo w drozszych kartach typu Astral      Dałem Ci przyklad ze 5070Ti najczesciej dostanie 1-2%, ALE jak masz 8% (chociaz powątpiewam że po samym przesunieciu PL masz az 8% ale niech Ci bedzie)to oczywiscie SUPER najwidoczniej masz rdzen 1.07 lub 1.08V czyli max jaki sie moze trafic.  Masz zestawienie 5080 FE 8250pkt vs 5070Ti asus prime 6800pkt po OC i przesunieciu PL z 20% robi sie 30%. Bo tak reaguja na to GPU z wyższym napieciem rdzenia.  Skończ wreszcie bo sam to zaczales. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...