lukadd 2 915 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Jak dobrze pamiętam to w ustawieniach trudności jest chyba opcja odpowiadająca za znaczniki. 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Potwierdzam, jest taka możliwość włączenia znaczników na stałe w opcjach trudności. Nie trzeba co chwilę otwierać mapy, ale znacznik pojawia się tylko do najbliższego celu. 1
Roman_PCMR 866 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Czy ktos z 4090 mogl by wkleic swoje ustawienia graficzne? Podziekowal
Gret 558 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 @Roman_PCMR wszystko w prawo + DLSS Q + FG 3
miro 712 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 14 godzin temu, JeRRyF3D napisał(a): Po prostu no tak , w tej Watykańskiej bibliotece mam pierwszego babola Spoiler nie mogłem sobie poradzić z olbrzymem i zakończyłem grę ( jak pisałem ) odpalam grę znowu, daję kontynuuj, a tu już "posprzątane" , olbrzym zniknął?! nawet ciało nie leży nigdzie.. otwieram wrota medalionem i do sterowca.. olbrzym pojawia się przy sterowcu z kolegami...
lukadd 2 915 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Ja tam też miałem babola, tylko mi Gina się zablokowała i musiałem save wcześniejszego wczytać.
Pavel87 703 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 49 minut temu, Roman_PCMR napisał(a): Czy ktos z 4090 mogl by wkleic swoje ustawienia graficzne? Podziekowal U mnie aktualnie wszystko w prawo oprócz "cieni", które mam na "niskie". PT + DLAA + FG (bez DLSS). Mam 65-75 FPS w Watykanie. W tej dżungli na początku musiałem się posiłkować DLSS Q 1
PaVLo 921 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Godzinę temu, Roman_PCMR napisał(a): Czy ktos z 4090 mogl by wkleic swoje ustawienia graficzne? Podziekowal 1
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 3 godziny temu, Gret napisał(a): @Roman_PCMR wszystko w prawo + DLSS Q + FG Ja to samo. 1
PaVLo 921 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 U mnie FG powoduje jakieś dziwne pływanie obrazu , dlatego mam to wyłączone
Jaycob 1 934 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 3 godziny temu, lukadd napisał(a): Ja tam też miałem babola, tylko mi Gina się zablokowała i musiałem save wcześniejszego wczytać. U mnie był save uszkodzony i musiałem powtarzać jeden z etapów. Na szczęście gra robi dodatkowe kopie. Nie rozumiem też czemu nie ma ręcznego postępu.
luk21pl 42 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 W ostatniej lokacji jest jedno przebranie czy dwa?
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 (edytowane) 7 godzin temu, lukadd napisał(a): Jak dobrze pamiętam to w ustawieniach trudności jest chyba opcja odpowiadająca za znaczniki. 6 godzin temu, Jaycob napisał(a): Potwierdzam, jest taka możliwość włączenia znaczników na stałe w opcjach trudności. Nie trzeba co chwilę otwierać mapy, ale znacznik pojawia się tylko do najbliższego celu. Wrrr. Albo debileję na starość, albo wcale nie widzę ustawień trudności. Gdzie to jest zaszyte? Wróć. Znalazłem. Pobite gary. Edytowane 17 Grudnia 2024 przez JeRRyF3D
lukadd 2 915 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 (edytowane) W pierwszej zakładce w opcjach. HUD i rozgrywka. Ale musisz być już w grze, bo w głównym menu przed odpaleniem gry tego nie widziałem. Edytowane 17 Grudnia 2024 przez lukadd 1
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 (edytowane) mod na 8gb vram. https://www.nexusmods.com/indianajonesandthegreatcircle/mods/29 BTW. Powiem Wam, że żadna gra w tym roku tak mnie nie zaskoczyła pozytywnie i znikąd, jak Indy. Banishers też jest całkiem spoko i "bez echa", ale Indy kupuje mnie z butami. Edytowane 17 Grudnia 2024 przez JeRRyF3D
luk21pl 42 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Jest bo znalazłem jeden wraz z areną
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Na GP jakiej 1GB aktu wjechało.
Jaycob 1 934 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 10 minut temu, luk21pl napisał(a): Jest bo znalazłem jeden wraz z areną To nie jest ostatnia lokacja.
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 (edytowane) https://updatecrazy.com/indiana-jones-and-the-great-circle-update-2-patch-notes-dec-17-2024/ Indiana Jones i Wielki Krąg – informacje o aktualizacji 2 – 17 grudnia 2024 r. Poprawki specyficzne dla komputerów PC Cyt: PPE. Poprawiono wydajność na większych poziomach gry podczas korzystania z kart graficznych wyposażonych w 8 GB VRAM. Usunięto błąd, przez który użycie skrótu Alt+Tab uniemożliwiało późniejsze otwieranie ekwipunku. Wprowadzono poprawkę, dzięki której użycie opcji „Cofnij” działa poprawnie w przypadku zmiany trybu graficznego. Poprawiono migotanie płomieni pochodni i zapalniczki podczas gry z wysoką częstotliwością odświeżania obrazu. Naprawiono renderowanie efektów przesypywania się piasku i wyświetlania płomienia pochodni na peruwiańskim poziomie podczas korzystania z karty firmy AMD. Usunięto błąd, przez który jednoczesne włączenie HDR i DLSS mogło powodować wyświetlanie prążków moiré na białych ścianach. Usunięto błąd, przez który podczas scenek przerywnikowych w jaskini w Peru w oczach Indy’ego mogły pojawić się czarne usterki graficzne. Usunięto błąd, który powodował, że na ekranie pojawiały się sporadycznie czarne kwadraty podczas korzystania ze skalowania renderowania w niektórych rozdzielczościach na kartach graficznych AMD. Wprowadzono poprawkę umożliwiającą prawidłowe eksportowanie zdjęć z zapisów w chmurze Steam w przypadku przejścia na zapisy w chmurze Xbox. Przypominamy, że obsługa AMD FSR zostanie dodana w przyszłej aktualizacji gry. Spoiler Informacje o aktualizacji Indiany Jonesa – 17 grudnia 2024 r. Indiana Jones Patch 2 – informacje Ogólne Naprawiono błąd, który powodował, że automaty do gry mogły wyglądać na uszkodzone lub brakujące bez faktycznego problemu. Rozgrywka Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom wyposażenie się w bicz Indy'ego. Naprawiono błąd, który powodował, że kamera Indy'ego pozostawała na stałe wyposażona. Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli stracić kamerę, gdy szybko ją wyposażyli podczas sprawdzania innego pobliskiego przedmiotu. Grafika Naprawiono błąd, który sprawiał, że "podwójne widzenie" utrzymywało się po prawie utonięciu; Powtórzenie "Omal nie utonąłem" usunie teraz tę lukę u graczy, których to dotyczy. Zmniejszono zacinanie się gry spowodowane zduplikowanymi klatkami podczas przerywników filmowych. Misje i zadania Przed nami kilka spoilerów. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Gina nie zbliżała się do tajnego wejścia do Skarbca Watykańskiego, co blokowało postępy w misji. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Gina mogła przedwcześnie otworzyć zamek wyjściowy w Skarbcu Watykańskim, pomijając kluczowe wydarzenia fabularne. Naprawiono błąd kolizji, który pozwalał graczom spadać przez podłogę w pobliżu ściany zigguratu w Sukhothai. Poprawki specyficzne dla komputerów PC Naprawiono problemy z wydajnością powodowane przez Nvidia DLSS po włączeniu. Naprawiono błąd, który sprawiał, że generowanie klatek Nvidia nie aktywowało się poprawnie z HDR. Rozwiązano problemy z wydajnością w trybie niskiego opóźnienia Nvidia, gdy był używany razem z generowaniem klatek. Naprawiono błąd, w wyniku którego globalne podświetlenie mogło zostać wyłączone w systemach z pamięcią VRAM poniżej minimum. Rozwiązano problem zbyt jasnego oświetlenia we wnętrzach podczas korzystania ze śledzenia ścieżki w średniej lub wysokiej jakości. Znany problem: Generowanie klatek Nvidia może zostać tymczasowo wyłączone, gdy HDR jest aktywowany po raz pierwszy. Aby rozwiązać ten problem, wyłącz i ponownie włącz DLSS (wymagane tylko raz). Nawiasem. Instalator miętosi całe 113 GB od nowa. Edytowane 17 Grudnia 2024 przez JeRRyF3D
PaVLo 921 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 No zobaczymy czy też poprawi u mnie FG, bo po włączeniu, było wyczuwalne opóźnienia ruchu kamery.
Butcher358 1 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 (edytowane) Siemka, zaktualizowałem grę i teraz nie mogę jej uruchomić , wywala crash ,macie jakiś pomysł na to ?😔 Edytowane 17 Grudnia 2024 przez Butcher358
Phoenix. 4 730 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 https://bethesda.net/en/article/4lXgd5pRCMbAkv9clGQW6A/indiana-jones-and-the-great-circle-tm-update-2 PC Specific fixes Fixed an issue where Nvidia DLSS may cause performance problems when enabled. Fixed an issue where Nvidia Frame Generation wasn’t activated properly if HDR is in use. Fixed an issue where Nvidia Low Latency Mode could cause performance problems when used with Frame Generation. Fixed an issue where global illumination may be completely disabled when playing with below minimum VRAM graphics cards. Fixed an issue where Lighting may be over bright in interior spaces if Path Tracing (Full Ray Tracing) is set to Medium or High Quality. Known Issue: Nvidia Frame Generation may be temporarily disabled if HDR is activated for the first time. To work around this issue, disable and then re-enable DLSS. This only needs to be done once.
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Odnoszę wrażenie, że cut sceny się wygładziły.
Jaycob 1 934 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 (edytowane) 14 minut temu, Butcher358 napisał(a): Siemka, zaktualizowałem grę i teraz nie mogę jej uruchomić , wywala crash ,macie jakiś pomysł na to ? A jak wciśniesz nie to co się dzieje? Edytowane 17 Grudnia 2024 przez Jaycob 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się