Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, aureumchaos napisał(a):

No i po update 2 FG nie działa już ani bez hdr ani z hdr xD Na steam widzę nie tylko mi. Nawet stery na clean zainstalowałem i bez Nvidia app... Najwięcej problemu jak wyczytałem jest z 4080S... Jestem teraz w tej wiosce sakoti jakoś tam i tu FG by się przydało bo fpsy lecą poniżej 60... Do tego jak uruchamiam gre to fps skacze od 10 po sekundzie np na 80 i znow po sekundzie na 10... Dopiero 2x alt i enter i wchodzą na pi razy drzwi 60... Ale FG no work. 

U mnie po patchu działa (4070), ale przestaje jak przesadzę z teksturami (Ultra) w 3440x1440 z PT. Zajętość wtedy dobija do 12 GB, niżej z teksturami działa bez problemów. Może to kwestia rozdzielczości u Ciebie + jakość tekstur? 

 

Edit:

Jak się prześledzi FPS w TEST Indiana na danej karcie w 2K i 4K z FG i bez to widać gdzie zaczyna brakować VRAM. Jak grasz w 4K to jakość tekstur powyżej High może być przyczyną braku FG.

Edytowane przez crux
  • Upvote 1
Opublikowano
3 godziny temu, crux napisał(a):

U mnie po patchu działa (4070), ale przestaje jak przesadzę z teksturami (Ultra) w 3440x1440 z PT. Zajętość wtedy dobija do 12 GB, niżej z teksturami działa bez problemów. Może to kwestia rozdzielczości u Ciebie + jakość tekstur? 

 

Edit:

Jak się prześledzi FPS w TEST Indiana na danej karcie w 2K i 4K z FG i bez to widać gdzie zaczyna brakować VRAM. Jak grasz w 4K to jakość tekstur powyżej High może być przyczyną braku FG.

No pewnie jest. 16GB to za mało dla tej gry z ficzurami na ON i ultra. Chyba z tego co czytałem z ficzurami włączonymi potrafi się rozpaść do trochę ponad 20 GB Vramu :E ale mogę pierdzielić bo nie mam 4090 aby przetestować a tylko czytałem. 

Opublikowano

Pograłem i ja. Na razie pewnie nie więcej niż 1h, ale zapowiada się świetnie. Bałem się o modele poruszania się i walki, ale jest bardzo przyjemnie. No i gra wygląda piękni. 

 

IMG_20241219_013011027_HDR.thumb.jpg.2d3208e400b66bce24884a7c71688d0d.jpg

 

Ogólnie przypomina mi o Peter Jacksons King Kong, też swego czasu bardzo fajna gra. Aż dziw że tytuł robiony pod film nie był crapem. 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, lukadd napisał(a):

Ta ~20GB się buja całkowita alokacja na 4090 dla 4k z DLSS-Q i FG.

 

Na ppc robili testy w takich nastawach i 4080 z 16GB vram solidnie obrywa na wydajności nawet po ustawieniu bufora textur na high dla 16GB vram.

Czemu ty grasz na dlss q? U mnie fajnie smiga na dlaa w 4k🤔

No chyba ze ty z PT?

Edytowane przez Sheenek
Opublikowano

Jaki słodki i infantylny, Indianowy klimat, a to, co się odjaniepawla w...
 

Spoiler

Szanghaju z tymi samolotami, to już sztos sztosów :) - kino Indiowe w całej krasie. :)


Odrobinkę przeszkadza mi to, co 60 sek. "musimy uciekać Jones,", gdy jesteśmy w sercu jakiejkolwiek akcji (serio? nie domyśliłby się?), ale, to jest cecha charakterystyczna dla tych akurat filmów, więc można tę wadę wyjątkowo i paradoksalnie uznać na plus. 

Opublikowano

Tu jest dużo takich tekstów, które ktoś mógłby uznać za niepotrzebne, oczywiste, ale ewidentnie mają one budować klimat filmu i nieco uaktywniać towarzyszy.

 

A klimat w Egipcie jest pierwsza klasa. Na razie zrobiłem Sfinksa a resztę lokacji tylko skubie, żeby jeszcze się za daleko nie zapuszczać.

Opublikowano

Pytanie do uźytkowników 4090.

Gram w 3840x1600, wszystko w prawo ;) dlss q + FG i np. w watykanie na tym dużym placu na początku etapu, widzę obciążenie GPU na poziomie 80-90%, czyli CPU 13700k jest za słabe ?! Zmiana na dlss balanced faktycznie nie podbija ilości klatek. Owszem są lokalizacje gdzie jest 100% obciążenia GPU, ale są i takie że mam wrażenie że to CPU nie wyrabia.

Też macie podobnie ?

Opublikowano
2 godziny temu, IceMan napisał(a):

Pytanie do uźytkowników 4090.

Gram w 3840x1600, wszystko w prawo ;) dlss q + FG i np. w watykanie na tym dużym placu na początku etapu, widzę obciążenie GPU na poziomie 80-90%, czyli CPU 13700k jest za słabe ?! Zmiana na dlss balanced faktycznie nie podbija ilości klatek. Owszem są lokalizacje gdzie jest 100% obciążenia GPU, ale są i takie że mam wrażenie że to CPU nie wyrabia.

Też macie podobnie ?

A ile masz tam tych klatek? Z FG powinno być 120+.

Jak masz ~70fps to znaczy, że FG się nie załączyło.

No i miejscami z PT tak gra jest wymagająca od strony CPU.

Opublikowano
1 godzinę temu, lukadd napisał(a):

A ile masz tam tych klatek? Z FG powinno być 120+.

Jak masz ~70fps to znaczy, że FG się nie załączyło.

No i miejscami z PT tak gra jest wymagająca od strony CPU.

90-100fps kiedy jest takie słabe wykorzystanie GPU

120+ w mniej wymagających lokacjach i wtedy GPU 100%

FG mi działa napewno

 

Opublikowano (edytowane)

@IceMan

 

U mnie to się nie dziwię, że 10700k robi ograniczenia od strony CPU, ale 13700k to ciekawe. Aby wyeliminować ograniczenia z strony silnika gry względem kwestii cpu możesz sprawdzić te miejscówki jak u ciebie wygląda.

 

To jest miejscówka wczytywana z save w tym miejscu gra z automatu zapisuję na placu w Watykanie. Więc jak zapisze i wczytasz save będziesz miał to samo co ja w tej miejscówce.

 

oVgtVQJ.jpeg

 

Na 10700k buja mi się tutaj 85-87% wykorzystania gpu. 3840x1600 DLSS-Q + FG.

Nastawy max + PT max, ale z wyłączonymi rozmydlaczami jak niżej i pole widzenia(fov) ustawione na równe 100

cpmUPfm.png

 

 

 

Druga ciekawsza opcja sprawdzenia gry od strony CPU, ewentualnie niewydolności ogarnięcia silnika przez twórców gry :E To ta sama miejscówka, ale w natywnym 3840x1600 DLAA z FG off wszystko jak wyżej w nastawach max, rozmydlacze off, fov 100, ale z opcji PT tylko włączone cieniowanie u mnie CPU wtedy wgląda, że już klęka totalnie. RTX 4090 jest napędzony wtedy tylko w ~60% :E

 

Lx6ohW5.jpeg

 

Czekam na 9800x3d, ale to dopiero najwcześniej w styczniu. Wiec jak komuś się chce jeszcze sprawdzić to wrzućcie wyniki.

Edytowane przez lukadd
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
    • #Warzone sezon 1. Będzie osłabiony sbmm, podobnie jak w BO7 Częstszy balans broni. Zmiany kategorii i balansu perków. NERF Aim Assist Nowe tryby czasowe (LTM): Amped BR (tylko weekendy) oraz High Octane BR Rebirth Island: zimowe odświeżenie (Sezon 02)    
    • Tak, teraz widzę. Myślałem że to ta sprawa o której suchy pisał. Wybacz  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...