Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jaki słodki i infantylny, Indianowy klimat, a to, co się odjaniepawla w...
 

Spoiler

Szanghaju z tymi samolotami, to już sztos sztosów :) - kino Indiowe w całej krasie. :)


Odrobinkę przeszkadza mi to, co 60 sek. "musimy uciekać Jones,", gdy jesteśmy w sercu jakiejkolwiek akcji (serio? nie domyśliłby się?), ale, to jest cecha charakterystyczna dla tych akurat filmów, więc można tę wadę wyjątkowo i paradoksalnie uznać na plus. 

Opublikowano

Tu jest dużo takich tekstów, które ktoś mógłby uznać za niepotrzebne, oczywiste, ale ewidentnie mają one budować klimat filmu i nieco uaktywniać towarzyszy.

 

A klimat w Egipcie jest pierwsza klasa. Na razie zrobiłem Sfinksa a resztę lokacji tylko skubie, żeby jeszcze się za daleko nie zapuszczać.

Opublikowano

Pytanie do uźytkowników 4090.

Gram w 3840x1600, wszystko w prawo ;) dlss q + FG i np. w watykanie na tym dużym placu na początku etapu, widzę obciążenie GPU na poziomie 80-90%, czyli CPU 13700k jest za słabe ?! Zmiana na dlss balanced faktycznie nie podbija ilości klatek. Owszem są lokalizacje gdzie jest 100% obciążenia GPU, ale są i takie że mam wrażenie że to CPU nie wyrabia.

Też macie podobnie ?

Opublikowano
2 godziny temu, IceMan napisał(a):

Pytanie do uźytkowników 4090.

Gram w 3840x1600, wszystko w prawo ;) dlss q + FG i np. w watykanie na tym dużym placu na początku etapu, widzę obciążenie GPU na poziomie 80-90%, czyli CPU 13700k jest za słabe ?! Zmiana na dlss balanced faktycznie nie podbija ilości klatek. Owszem są lokalizacje gdzie jest 100% obciążenia GPU, ale są i takie że mam wrażenie że to CPU nie wyrabia.

Też macie podobnie ?

A ile masz tam tych klatek? Z FG powinno być 120+.

Jak masz ~70fps to znaczy, że FG się nie załączyło.

No i miejscami z PT tak gra jest wymagająca od strony CPU.

Opublikowano
1 godzinę temu, lukadd napisał(a):

A ile masz tam tych klatek? Z FG powinno być 120+.

Jak masz ~70fps to znaczy, że FG się nie załączyło.

No i miejscami z PT tak gra jest wymagająca od strony CPU.

90-100fps kiedy jest takie słabe wykorzystanie GPU

120+ w mniej wymagających lokacjach i wtedy GPU 100%

FG mi działa napewno

 

Opublikowano (edytowane)

@IceMan

 

U mnie to się nie dziwię, że 10700k robi ograniczenia od strony CPU, ale 13700k to ciekawe. Aby wyeliminować ograniczenia z strony silnika gry względem kwestii cpu możesz sprawdzić te miejscówki jak u ciebie wygląda.

 

To jest miejscówka wczytywana z save w tym miejscu gra z automatu zapisuję na placu w Watykanie. Więc jak zapisze i wczytasz save będziesz miał to samo co ja w tej miejscówce.

 

oVgtVQJ.jpeg

 

Na 10700k buja mi się tutaj 85-87% wykorzystania gpu. 3840x1600 DLSS-Q + FG.

Nastawy max + PT max, ale z wyłączonymi rozmydlaczami jak niżej i pole widzenia(fov) ustawione na równe 100

cpmUPfm.png

 

 

 

Druga ciekawsza opcja sprawdzenia gry od strony CPU, ewentualnie niewydolności ogarnięcia silnika przez twórców gry :E To ta sama miejscówka, ale w natywnym 3840x1600 DLAA z FG off wszystko jak wyżej w nastawach max, rozmydlacze off, fov 100, ale z opcji PT tylko włączone cieniowanie u mnie CPU wtedy wgląda, że już klęka totalnie. RTX 4090 jest napędzony wtedy tylko w ~60% :E

 

Lx6ohW5.jpeg

 

Czekam na 9800x3d, ale to dopiero najwcześniej w styczniu. Wiec jak komuś się chce jeszcze sprawdzić to wrzućcie wyniki.

Edytowane przez lukadd
  • Like 1
Opublikowano

To była Hell of a ride! Jak dla mnie to 10/10. Zabwa przednia. Ściezka dzwiekowa genialana. Momenty jak w filmach, Karrate mnie zabilo xD. Scenerie pioekne i PT dalo rade. Mam nadzieje, ze zrobia jednak nastepna czesc. Teraz pozostaje pustka.... Co dalej jak Tomb Ridery juz dawno ograne i Unacharted tez. Szkoda ze tak malo  ludzi gralo bo gra jest przednia. Oby wiecej takich. 

 

 

Screenshot 2024-12-20 184758.png

  • Like 2
Opublikowano

Ja kończąc, grę widzę, jak dałem ciała.
Jak pobiegłem za główną ścieżką i nie zakumałem, że poboczne są równie fajne i filmowe, jak główne.
Kończę grę i... teraz (!) załapałem, że drogowskazy do szybka podróż w miejsca już znane / odkryte! :)

Skończę i... zaczynam od nowa z lizaniem ścian.
Dla mnie gra roku.
 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
2 godziny temu, lukadd napisał(a):

@IceMan

 

U mnie to się nie dziwię, że 10700k robi ograniczenia od strony CPU, ale 13700k to ciekawe. Aby wyeliminować ograniczenia z strony silnika gry względem kwestii cpu możesz sprawdzić te miejscówki jak u ciebie wygląda.

 

 

No cóż, to mam coś skaszanione.

Ta sama lokalizacja i ustawienia i mam 92 FPS.

Obciążenie karty 74%, procek obciążony 43%.

 

ij2.jpg

Opublikowano

siemano, szybkie pytanie, 

gra działała normalnie do wczoraj, problem jest tego typu, ze tekstury wyglądają na bardzo niskiej rozdzielczości, gdzie bufor jest ustawiony na maksa, próbowałem usunac hd texture pack i dac go od nowa jednak nadal jest mega mydło a zarazem bardzo postrzępione tak jakby byly w 640x480, na reedit jest watek gdzie ludzie wskazują jako problem DLSS, ale to nie moze byc to jako, ze poprzednio dzialalo okej z dlss oraz hdr, nic innego nie znalazlem na szybko, 

Opublikowano
51 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Kończę grę i... teraz (!) załapałem, że drogowskazy do szybka podróż w miejsca już znane / odkryte! :)

Serio? Też nie wiedziałem, mam 13 godzin nabite i jakoś na to nie wpadłem 😀 wszystkich znajdziek nie robię, ale poboczne i tajemnice już tak, przednia zabawa 🙂

Opublikowano
Godzinę temu, JeRRyF3D napisał(a):

Jak pobiegłem za główną ścieżką i nie zakumałem, że poboczne są równie fajne i filmowe, jak główne.

No są np. jak cie kolorowa żaba dziabnie to się robi niezła faza :E

51 minut temu, IceMan napisał(a):

No cóż, to mam coś skaszanione.

Ta sama lokalizacja i ustawienia i mam 92 FPS.

Obciążenie karty 74%, procek obciążony 43%.

No to ciekawe, faktycznie coś tam gdzieś nie gra.

 

45 minut temu, Kadajo napisał(a):

Zmień sterowniki na wcześniejsze. i wywal ta aplikacje Nvidii jeśli używasz.

Sterowniki nie wiem, ja lecę na tych najnowszych 566.36 i jest ok.

A apka też z ciekawości sprawdzałem, ale tylko w tej grze i nic nie zmienia jeśli chodzi o fps.

Opublikowano
Godzinę temu, JeRRyF3D napisał(a):

Ja kończąc, grę widzę, jak dałem ciała.
Jak pobiegłem za główną ścieżką i nie zakumałem, że poboczne są równie fajne i filmowe, jak główne.
Kończę grę i... teraz (!) załapałem, że drogowskazy do szybka podróż w miejsca już znane / odkryte! :)

Skończę i... zaczynam od nowa z lizaniem ścian.
Dla mnie gra roku.
 

Ja poboczne wszystkie zrobiłem bo po prostu fajne były, i dodawały do fabuly i do tego, zwiedzanie, zwiedzanie, zwiedzajcie, zagadki, śmieszne sceny, gadki.... Znajdę wszystkich nie zrobilem... Nie jestem completionist... Co nie znaczy, że nie wrócę kiedyś i do zbiera, bo po skończeniu gry można wszystko dokończyć. 

Opublikowano

U siebie nie ominąłem żadnego zadania pobocznego, ale w Watykanie zostawiłem trochę znajdziek. Rzadko ostatnimi czasy msksuję gry, ale tutaj zrobię wyjątek. Będzie czyszczone do zera.

Opublikowano
49 minut temu, lukadd napisał(a):

 

No to ciekawe, faktycznie coś tam gdzieś nie gra.

 

 

Dzięki za pomoc w weryfikacji problemu.

Zacznę od świeżego w11 na drugim dysku i zobaczę co dalej.

Także w święta będzie co robić ;)

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Ale... nawet w tych pierwszych regionach?
Można się"cofnąć" do Watykanu albo Egiptu? :o

Tak, w ogóle w każdej chwili możesz się tam wybrać, przed skończeniem gry też. Zakładka podróże. 

Edytowane przez aureumchaos
  • Like 1
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...