Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Kadajo No dobry ten nowy swapper, na pewno działa 100%. I w ogole w starszych grach przy 4k nie ma sensu dawac niczego wiecej jak DLSS performance. Tekstury i tak sa pewnie FULLHD. 


Screenshot(318).thumb.png.aecb3b14dfc509e163031dcbda3dd0cb.png

Tu masz DLSS performance najnowszy transformer


Screenshot(260).png.282da5c052e3b73871f9c5ba9854f891.thumb.png.60368e6e3772ce063b2f007bc8a7fbb2.png

Tu TAA 100%

Wiatrak w dalszym ciagu lepiej wyglada na DLSS perf :) I to nie tylko wiedzmin w wielu grach tak jest wlasnie, RDR2 itp starsze karty dalej można z powodzeniem uzywać.

Opublikowano

DLSS się testuje w ruchu a nie na statycznych obrazkach.

Co do tekstur to z tym różnie ale Wiedźmin chyba po tych updatach ma je w wyższej rozdzialce. No i jest też mod od hogana który podbija co się da do 4K. To samo w cp2077. Ja mam za mało Vram żeby tym się bawić w 4K ale w 2,5K używałem.

Opublikowano

wczoraj spontanicznie odpaliłem W3, gdzieś na Skellige, przed walką z dziekim gonem, nie wiem gdzie byłem dokładnie, bo nie grałem z pół roku.. zastanawiałęm się czy zacząc od początku czy lecieć dalej- postanowiłem lecieć dalej jako, że mam level 40 i już kilkukrotnie robiłem tak, że zaczynałem od nowa, a te etapy początkowe znam całkiem dobrze a gry po walce z dzikim gonem tak po prawdzie nie pamiętam.. mniejsza z tym. 

 

oczywiście gra przywitała mnie kraszem podczas kilku prób odpalenia w DX12, zmieniłem na DX11 z GSYNC i odnoszę się tutaj do obserwcaji kogoś kilka stron wcześniej na DX 11 gra jest masło, mega responsywność, pograłem kilka minut w ten sposob, no myślę sobie halo, jak już mam ten next gen to chce go mieć sto procent, i udało mi się grę odpalić w DX12,  rzecz jasna z framegenem itd, i respnsywność jest ciut mniejsza niz z DX12, właśnie teraz sobie przypomniałem, że przeciez FG daje to opoźnienie, ale przecież to nie jest FGx4 ... 

8 godzin temu, Pavel87 napisał(a):

Ja gram na E3 2014 LM v3 i bardzo mi się podoba:

 

hej, co do tego moda- to widzę, że on poprawia kolory tak, że nawet w Touissant one nie są aż nadto cukierkowe- zawsze szukałem moda, który sprawi, że ten świat będzie bardziej mrroczny niż w oryginalnej kolorystyce.. czyżbym go znalazł. 

 

swoją drogą, kiedyś używalem komend na zmianę pogody ( zawsze zmiana na burzę albo deszcz) probowałem z "weatherchange Rain" ale coś nie działało, 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, samsung70 napisał(a):

(...) zmieniłem na DX11 z GSYNC i odnoszę się tutaj do obserwcaji kogoś kilka stron wcześniej na DX 11 gra jest masło, mega responsywność, pograłem kilka minut w ten sposob, no myślę sobie halo, jak już mam ten next gen to chce go mieć sto procent, i udało mi się grę odpalić w DX12,  rzecz jasna z framegenem itd, i respnsywność jest ciut mniejsza niz z DX12, właśnie teraz sobie przypomniałem, że przeciez FG daje to opoźnienie, ale przecież to nie jest FGx4 ... 

 

To ja to zauważyłem i mnie to uwiera.
To nie jest IMO FG. To coś innego. w DX12 mi ewidentnie haczy, gdy pod DX11 jest masło.

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
1 minutę temu, JeRRyF3D napisał(a):

To ja to zauważyłem i mnie to uwiera.
To nie jest IMO FG. To coś innego. w DX12 mi ewidentnie haczy, gdy pod DX11 jest masło.

helloł. 

gdybyś o tym nie wspomniał, to pewnie i mnie by to nie uwierało :Da tak to siedzi w głowie, a tak to po przesiadce z DX11 na DX12 potrzeba kilku minut aby zapomnieć o tym nazwijmy to opóźnieniu :/ 

nie no świruję, ja zwracam uwagę na takie pierdoły. 

chociaż muszę dodać, że to opóźnienie w moim wypadku jest odczuwalne na kontrolerze z xbox series x łączonym przez BT, przy K+M tego nie było! jest to onserwacja na szybko, jak to u Ciebie wyglądało? 

Opublikowano (edytowane)

Ja wyłącznie K+M.
Padem... przewracam się idąc po prostej. ;)
 

Jeszcze raz cytat, jak to u mnie wyglądało. 

Spoiler

Miałem już prawie dolizanego configa i mocno dociśniętego pod korek (4K, RT, full modów = i dawało to ok. 75-80 fps w DX12), czyli całkiem zjadliwy próg bólu.
I zauważyłem, że przy ostrych siekankach, młynkach, wilkach, itp. i z tym "tryskaniem" juchy... pomimo 80 fps, pomimo fr 7ms wrażenie płynności jest jakieś z dupy.
Przełączam na DX11 (wiadomo już bez RT i ok. 130-140 fps) i jest M A S Ł O ! wracam do DX12... wyłączam RT (!), więc doskakuję do tych 100-110 fps i... dalej "wizualne" odczucie jest dużo gorsze. ;(
Fps 100, fr 7ms, niby wszystko OK na OSD, ale... coś nie bangla. Wbijam DX11 i MASŁO.

Już nawet skasowałem mody, co do sztuki i odpalałem golasy DX11 vs DX12.
DX11 miód, DX12 znacznie gorsze "w odczuciu" pomimo 80 fps na budziku.

 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
Godzinę temu, JeRRyF3D napisał(a):

To ja to zauważyłem i mnie to uwiera.
To nie jest IMO FG. To coś innego. w DX12 mi ewidentnie haczy, gdy pod DX11 jest masło.

haczyło, tak jak by to o czym mowisz na zwykłym DLSS, jak wrzucisz najnowszy DLSS + DLSS G do folderu widzmina (znaczy podmienisz) gra działa o wiele płynniej. A jak jeszcze zrobisz to Swapperem i wymusisz preset K nawet z FG działa Ci naprawde płynnie. Chodzi jak oryginalny wiedzmin 2014-2015

Opublikowano
12 godzin temu, Phoenix. napisał(a):

Preset K to DLSS transformer aka DLSS4 ;) 

A konkretnie J i K to transformer. Podobno w niektórych przypadkach J moze byc lepszy, ale to raczej sporadyczne sytuacje.

 

K w większości przypadków robi robotę.

 

PS. Też nawet nie wiedziałem że nowy Swapper ma możliwość zmiany profilu. Dzieki za cynk

Opublikowano
16 godzin temu, maxmaster027 napisał(a):

haczyło, tak jak by to o czym mowisz na zwykłym DLSS, jak wrzucisz najnowszy DLSS + DLSS G do folderu widzmina (znaczy podmienisz) gra działa o wiele płynniej. A jak jeszcze zrobisz to Swapperem i wymusisz preset K nawet z FG działa Ci naprawde płynnie. Chodzi jak oryginalny wiedzmin 2014-2015

dzisiaj około w godzinach nocnych spróbuję tak jak kolega mówi tym swapperem i zobaczymy czy będzie takie masełko- mam nadzieję, że tak :)

  • Upvote 1
Opublikowano

ja jednak zrobiłem tak: 

rozdziałka 1440p, wszystko na MAX Uber +, RT MAX, wygładzanie krawędzi na TAAU oraz FG On - w takim ustawieniu DLA MNIE - obraz wygląda bardzo dobrze ten lag jest jakby niewidoczny oraz przekłamania obrazu w ruchu są o wiele lepsze FPS chyba 100 do 140 niż takie same ustawienia z 2160p DLSS na Jakość wtedy FPS 70 - 90. Teraz tak- ja gram na TCL z włączonym G-Sync i nie wiem czy to jest wina gra czy TV i te przekłamania obrazu przy zmiennym refresh rate biorą się z tego jak G-Sync jest tam zaimplementowany. 

Opublikowano

Mam nadzieję, że panowie, którym haczy 120 fps w 4k z HDR mają kable HDMI 2.1?

W przeciwnym razie haczenie jest naturalne. Także 99% przejściówek HDMI-DP i splitterów ma zbyt mały transfer dla płynnego przesyłu obrazu tej jakości.  

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Phoenix. napisał(a):

Jak nie mają kabla to nie odpala a nie że coś będzie haczyc ;) 

Nie ma czegoś takiego jak zbyt mały transfer na czymś czego nie da się odpalić 🤣

Piszę na podstawie własnych doświadczeń. Od dawna szukam sposobu, żeby podłączyć drugi TV do karty graficznej, która ma tylko jedno wyjście HDMI i 4 DP. Wszystkie kable, adaptery, przejściówki z DVI na HDMI 2.1 i splitery, które kupiłem, gubią klatki przy próbie wyświetlania 4k@120 + HDR.  

Edytowane przez tgolik
Opublikowano

Tak potrzebny jest kabel o przepustowości minimum 36 lub 40 GB/s.

Przy za długich kablach HDMI obserwuję rwanie sygnału aż do zaniku sygnału, natomiast utrata klatek pojawia mi się we wszystkich przejściówkach i adapterach displayport na HDMI, niezależnie od tego co piszą sprzedawcy. 

Jeśli ktoś zna splitter  pozwalający pozwalający rozmnożyć jedno HDMI na dwa czy trzy wyjścia z zachowaniem pełnej jakości to będę wdzięczny za informację.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...