Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, muszka napisał(a):

Prawda, trailer nie porwał na kolana. I szczerze mówiąc to Ciri już sporo graliśmy w wieśku 3, więc nie wiem czy gra z nią w roli głównej była potrzebna. 

 

Wolałbym jakąś oryginalna historię nieznanego nam wiedzmina, bo wtedy by było spore pole do popisu. 

 

Cóż, każdy fan wiedzmina i tak kupi i zagra bo jakością 3ki kupili sobie zaufanie na kilka następnych gier z tego cyklu.

No właśnie że nie każdy fan kupi , bo mnie taka gierka w stylu souls by tylko zainteresowała a na pewno tak nie będzie 

6 godzin temu, galakty napisał(a):

Dla mnie chyba największym problemem jest robienie na siłę z Ciri głównej postaci i to w dodatku wiedźmina, gdzie doskonale wiemy że nie przeszła prób. Jeśli główny bohater serii Wiedźmin nie jest wiedźminem no to ekhm, słabo :E 

 

Z drugiej strony wiele osób chciało Ciri w kolejnej odsłonie, sam pisałem że chętnie bym zagrał, chociaż z perspektywy czasu nie jestem już taki pewien.

 

A tak naprawdę nie wiemy, czy Ciri będzie główną postacią. Na bank CDP zbiera opinie i dostosuje grę, a potem powiedzą że to była tylko wizja artystyczna albo inna bzdura. 

To tak jak by w grze o nazwie  Spiderman głównym bohaterem był kapitan Ameryka xD

Opublikowano

Ciekaw że "franchise and lore designer" jest niejaki Cian Maher.

 

Zajmował się wcześniej głównie pisaniem newsowych artykułów o grach. Jednak po premierze drugiego sezonu serialu od Netflixa napisał "ciekawy" artykuł broniący wszystkich jego zdaniem zmian w lore jako, że były dobre i uzasadnione, a z kolei ich krytyka była często nieuzasadniona. Czy mamy sie bać?


https://ftw.usatoday.com/2021/12/the-witcher-season-2-books Tu jego artykuł

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 2
Opublikowano
5 godzin temu, Pavel87 napisał(a):

@GordonLameman No właśnie, może się okazać, że jakimś cudem jako nastolatka czy tam dorosła kobita przeszła próbę traw, która "wypaliła" jej inne umiejętności i nie będzie już Panią miejsca i czasu

Nowa logika cdpr poświęć moce telekinezy, teleportacji itd itd żeby zyskać możliwość wyciskania 150 kg sztanga na ławce xD

Opublikowano
5 godzin temu, PaVLo napisał(a):

Po prostu kontynuacja będzie na podstawie pozytywnego zakończenia Wiedźmina 3.

 

661d2a8bd9306_o_medium.jpg.f10cb8dacccbf90b7819565b48dc588c.jpg

A które zakończenie to jest pozytywne a które negatywne ? To jakieś nowe wymysły?

Opublikowano
1 minutę temu, voltq napisał(a):

A które zakończenie to jest pozytywne a które negatywne ?

Jak Geralt myśli że Ciri nie żyje, ubija ostatnią Panią Lasu i załamuje się osamotniony w domku na bagnie, otoczony przez potwory to raczej moim zdaniem negatywne zakończenie :P

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Opublikowano

Moim zdaniem ten zwiastun jest bezsensowny, ale jak widać niektórym się podoba ;), przede wszystkim Ciri to podobno miała być bardzo potężna postać, za którą kiedyś uganiało się pół świata a tu wygląda jak reskin Geralta 1:1, eliksiry, miecze, nawet ubiera się tak samo, poza tym wiedźmińska sztampa aż wylewa się z tego trailera, znowu zlecenie na potwora i ten tekst na końcu który słyszeliśmy już 1000x o tym, że ludzie to potwory... ileż można, nie wiem kto wpadł na pomysł tego trailera ale wygląda to tak jakby to było wygenerowane z ChataGPT.

  • Like 1
  • Upvote 4
Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, Frog67 napisał(a):

Ciekaw że "franchise and lore designer" jest niejaki Cian Maher.

 

Zajmował się wcześniej głównie pisaniem newsowych artykułów o grach. Jednak po premierze drugiego sezonu serialu od Netflixa napisał "ciekawy" artykuł broniący wszystkich jego zdaniem zmian w lore jako, że były dobre i uzasadnione, a z kolei ich krytyka była często nieuzasadniona. Czy mamy sie bać?


https://ftw.usatoday.com/2021/12/the-witcher-season-2-books Tu jego artykuł

O Panie, to mnie bardziej zmartwiło niż ten średni trailer. 

 

 

Nic mnie tak nie wkurwia jak robienie seriali na podstawie znanych książek i zmienianie czego tylko się da przez scenarzystów. Jak te pacany są takie świetne w pisaniu to niech sami napiszą książkę, która się ludziom spodoba i niech sobie z niej róbią serial a nie zmieniają coś co fani polubili i chcą po prostu zobaczyć w innym medium.

Edytowane przez muszka
  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Frog67 napisał(a):

Przypadek.... nie sądze.

Pewnie jadą na RTX 9090 Ti Super bo gdzieś w okolicach jej wydania ten wiesiek wyjdzie. Więc na czym oni tam to testowali obecnie nie ma znaczenia.

Opublikowano
4 godziny temu, galakty napisał(a):

Oficjalnie w sadze były 3 szkoły, ale Redzi sobie dorobili żeby było więcej ubrań do grindu xD 

Teraz już 4 bo w nowej książce pojawia się cech żmiji

4 godziny temu, Vulc napisał(a):

Percival i Marcin Przybyłowicz, nie zapominajmy. ;)

I Adam skorupa też kawał dobrej roboty w wiedźminie 2

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Jaycob napisał(a):

A jaka Ciri jest z charakteru (nie czytałem książek)? Będzie mi brakowało tych błyskotliwych ripost Geralta.

W książce przypomina emhrya dlatego nawet  jego tępe wojsko odrazu się poznało że są spokrewnieni 

 

Godzinę temu, Element Wojny napisał(a):

A na kiedy jest przewidziany Remake jedynki? 

Jedynka będzie nadrabiać słabą sprzedaż 4 xD

41 minut temu, tuhmunud napisał(a):

Jak Geralt myśli że Ciri nie żyje, ubija ostatnią Panią Lasu i załamuje się osamotniony w domku na bagnie, otoczony przez potwory to raczej moim zdaniem negatywne zakończenie :P

W każdym zakończeniu można wymienić aspekty negatywne i pozytywne , więc nie ma czegoś takiego jak zakończenie pozytywne czy negatywne jednoznaczne 

Edytowane przez voltq
  • Like 1
Opublikowano
46 minut temu, voltq napisał(a):

A które zakończenie to jest pozytywne a które negatywne ? To jakieś nowe wymysły?

Ty no zakończenie, w którym Ciri ginie a Gerwazy (co zostało dobitnie zasugerowane) umiera w tym domku ubity przez chmarę potworów raczej pozytywne nie jest :E

Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, GTM napisał(a):

Moim zdaniem ten zwiastun jest bezsensowny, ale jak widać niektórym się podoba ;), przede wszystkim Ciri to podobno miała być bardzo potężna postać, za którą kiedyś uganiało się pół świata a tu wygląda jak reskin Geralta 1:1, eliksiry, miecze, nawet ubiera się tak samo, poza tym wiedźmińska sztampa aż wylewa się z tego trailera, znowu zlecenie na potwora i ten tekst na końcu który słyszeliśmy już 1000x o tym, że ludzie to potwory... ileż można, nie wiem kto wpadł na pomysł tego trailera ale wygląda to tak jakby to było wygenerowane z ChataGPT.

Wg mnie mogli iść w drugą stronę i miało by to sens , jakieś zagrożenie które niszczy wszystkie światy, ciri zostawić stare i jeszcze ulepszyć skille i gra w stylu souls like sekiro itd , z dobrą fabuła 

Po co ta próba traw ?

Oczywiście to tylko moje zdanie

3 minuty temu, TmK napisał(a):

Ty no zakończenie, w którym Ciri ginie a Gerwazy (co zostało dobitnie zasugerowane) umiera w tym domku ubity przez chmarę potworów raczej pozytywne nie jest :E

Ciri nie ginie w każdym zakończeniu, a śmiercią parszywego odmieńca kto by się przejmował xD

Bez wiedzmakòw na tym etapie historii świat byłby lpeszy

Edytowane przez voltq
Opublikowano

Czegoś tu chyba nie rozumiem, jak twórcy klepią cały czas to samo to wszyscy narzekają na schematyczność, jak pojawia się coś nowego to niektórzy narzekają, że muszą grać kobietą :E

Opublikowano
43 minuty temu, voltq napisał(a):

A które zakończenie to jest pozytywne a które negatywne ? To jakieś nowe wymysły?

Dla mnie negatywne, gdy Ciri zostaje Cesarzową lub ginie (prawdopodobnie), a pozytywne, gdy zostaje Wiedźminką.


Nie wiemy jeszcze czy czwarta część będzie na podstawie wyboru drogi Wiedźminki, czy gdy Ciri "poświęca" się by przerwać niszczenie światów przez Białe Zimno, ale ostatecznie przeżyje.

 

QBPp5vz.jpg

Opublikowano
12 minut temu, Kris194 napisał(a):

Czegoś tu chyba nie rozumiem, jak twórcy klepią cały czas to samo to wszyscy narzekają na schematyczność, jak pojawia się coś nowego to niektórzy narzekają, że muszą grać kobietą :E

Mogę grać kobietą ale jak mam widok z 3 osoby to bohaterka musi mieć kształty jeszcze lepsze niż w stellar blade :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Na pewno są rzeczy, które można zrobić lepiej lub "pożyczyć" z innych gier. Taka szybka podróż właśnie, z losowymi zdarzeniami, dobrze pasowałaby nawet do kanonu, gdzie Geralt ze swoim skromnym kolegą grajkiem, wpadali w kłopoty często przez przypadek. To dobry pomysł, bo obecnie fast travel zazwyczaj ogranicza się do kliknięcia w punkt i pufff, jesteś po drugiej strony mapy. Z ograniczaniem sejwów nie wiem, ludzie raczej tego nie lubią. Choćby z powodu tego, że jak gra się wysypie w połowie zadania (co dla dzisiejszych gier nie jest czymś niespotykanym), taki system powodować będzie tylko irytację. Do przemyślenia.   Właśnie w kwestii trudności jest trochę do zrobienia i poprawienia, ale trzeba też mocno uważać. Wiedźmin to nie Soulsy i nie powinno się iść tą drogą. Za to gra mogłaby lepiej "zachęcać" do korzystania z mikstur czy smarowideł na miecz, bo w trójce to działało raczej średnio. Inna sprawa, że łatwiej to powiedzieć niż zrealizować. Przydałyby się też bardziej rozbudowane zlecenia na potwory, wymagające sensownego wykorzystania bestiariusza i zdobycia konkretnych przedmiotów, aby się go w ogóle podjąć. Zwłaszcza, że Ciri w tym biznesie weteranem nie jest.   Chętnie zobaczyłbym całkiem nowy system ekwipunku. Coś innego niż "plecak" ciągle wypełniony jakimiś bezwartościowymi zbrojami, mieczami i innym złomem, który człowiek zbierał tylko po to, żeby zaraz sprzedać. Słabo to się łączy z settingiem, choć wiem równocześnie, że jest nieodłącznym elementem tego gatunku. Tutaj nie ma co kombinować, w grę wchodzą tylko zestawy wiedźmińskiego rynsztunku. Wiedźmin ma wyglądać jak wiedźmin, nawet wpłynie to na różnorodność w obrębie wyposażenia.   To co mnie najbardziej martwi to poziom opowieści, tutaj poprzednie odsłony zawiesiły poprzeczkę dość wysoko. To jest na pewno wyzwanie, zmienia się postać głównego bohatera, zmienia się perspektywa. Ciri nie brakuje charyzmy, ale to nie jest postać nawet w połowie tak popularna jak Geralt i z tym trzeba się zmierzyć. Dialogi, interakcje, wszystko jest do przepisania.   Teoretycznie najmniej problemów powinno być z systemem walki, bo o ile Wiedźmin 3 to produkcja pod wieloma względami wybitna, tak ten element zrealizowany był bardzo przeciętnie. Podobnie z rozwojem postaci, gdzie nawet mocne modyfikacje w jednej z łatek, sytuacji za bardzo nie zmieniły. Tutaj jest sporo do ugrania, choć ciężko wymagać rewolucji. Gatunek został już tak przez lata przemaglowany, że lepiej nie mieć zbyt wysokich oczekiwań. Tak czy inaczej mam nadzieję, że Redzi się czegoś nauczyli, bo w C2077 był ten sam problem i późniejsze przerabianie w patchach.   O muzykę martwić się nie trzeba. Przybyłowicz, Stroiński i Percival zrobili kawał dobrej roboty w W3, doskonale czują się w tych klimatach. Nie będzie chyba tylko Stroińskiego, ale P.T Adamczyk już udowodnił, że zna swój fach.   Pozostaje czekać, wyglądać nowych informacji. Jakie mamy obecnie rynkowe realia, każdy wie, ale nie sposób się tym nie interesować. Rzadko kiedy ponownie ogrywam open worldy, trójkę ogrywałem trzy razy, i dalej nie mam dość.  
    • Najpierw masz 3 do zrobienia. Zarówno 3 jak i 4 to ponownie próby są. Tylko bardziej hardcore, bo Seh ma 3 całe poziomy zamiast 1 który robiłeś przy pierwszej próbie. Na końcu każdego poziomu boss. Czwarta próba ma 10 poziomów Chaos, w tym 3 bossy i poziom areny nie pamiętam teraz 75 lub 76 minimum. Niezły hardcore to już jest, trzeba się nieźle spocić, żeby zaliczyć. No ale to jeszcze masz czas, robi się w okolicy 80 lvl postaci i raczej nie za 1 czy 2 razem.
    • A mi sie fajnie gra w te ubigry. Lubie je i przechodze wiekszosc na 100%   AC:Shadows raczej nie kupie bo chce zeby zbankrutowali 
    • @Gret jak dla mnie to wygląda na normalną sprawę. Coś chyba za bardzo dramatyzujecie. Od kąd pamiętam to w każdym monitorze jaki miałem czy to IPS czy OLED miałem coś takiego. Szczególnie to widać np w grze War Thunder gdy się wleci samolotem w chmury. Gdyby nie to, że poruszyliście tą kwestię tutaj to w życiu bym nie pomyślał, że to jakiś problem.
    • Mocy produkcyjnych europejskiego NATO to szkoda nawet komentowac. Jedyne co pociesza, ze ruskie nie maja sprzetu i ze NATO ma lotnictwo ktore w ciagu jednego dnia rozwalilo by wszystko co wazne w odleglosci 300km od linii frontu. Kolejna sprawa, ze ruskie nie maja OPL, wiec jakis tak lek przed pajacowaniem miec musza. Tylko zamiast cieszyc sie swoja sila cieszymy sie slaboscia wroga, a na to drugie niestety nie mamy wplywu.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...