Phoenix. 4 713 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca (edytowane) 10h w tej grze to nawet nie jest wprowadzenie A fabularnie rolecoster dosc dlugo sie rozkreca. Ale oczywiscie rozumiem i ponoic dwojka ma wiele rzeczy poprawic, w tym wlasnie to, ze ma byc od razu bardziej miesiscie 19 minut temu, Element Wojny napisał(a): Zwyczajnie nie mogę pojąć jak ludzie, którzy w większości stawiali na gameplay, gdzie ma być dobry, wciągający, efektowny, efektywny itd. nagle teraz piszą że to łażenie z paczkami to jednak dobre jest. Ale podaj jakies konkrety, jacy ludzie, jakies cytaty ?? Czy tylko rzucasz pusymi frazesami bez pokrycia?? jak kogos gra wciagnela to dlaczego ma nie pisac, ze jest dobre?? A pojecia ,ktorymi sie polsugujesz kazdy moze intepretowac innacze, bo co tzn ze gameplay jest dobry ?? Rownie dobrze dobrym gameplayem mozna nazwac strzelanie w codzie gdzie robisz non stop to samo A ktos napisze, ze to tlko proste nudne strzelanie Edytowane 22 Czerwca przez Phoenix.
Element Wojny 4 775 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Żadne frazesy bez pokrycia, przecież temat na labie odnośnie DS był całkiem spory, sam tam byłeś więc teraz nie udawaj że nie pamiętasz o czym tam pisano Niestety nic Ci nie podepnę, bo nie mam dostępu do archiwalnych tematów z laba. 1
Reddzik 2 762 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Wiesz ten gameplay dla jednego będzie "be" a np mi pasuje, polubiłem takie łażenie, fajna odskocznia od np naparzanek w Soulsy, gdzie muszę mieć oczy dookoła głowy(postaci), by mnie coś nie zabiło, a jak wiadomo i tak zabije. Tutaj też jest trochu kombinowania, co wziąć ze sobą by dowieźć te paczki, potem dochodzą przesyłki premium gdzie mamy minimalne uszkodzenia, czy przesyłki na czas więc trzeba tak kombinować- choć to nie jest jakieś skomplikowanie, by to zrobić. Dobra gierka na odstresowanie się, mamy motor, ciężarówki, autostrady czy inne pomoce by szybciej dowieźć, a jak trzeba iść na piechotę to mamy wiszący bagażnik, który możemy ciągnąć za sobą. Tutaj żeby nie było tak nudno mamy właśnie przeszkadzajki w postaci bossów, przeciwników jak wynurzeni, muły czy deszczu temporalnego- który niszczy przesyłki i wszystko co zostanie za długo na deszczu. Nie piszę tego, żeby przekonywać o wyższości gry nad inną, ale uważam, że nie jest do końca taka nudna, jest ciekawa na swój sposób i w pełni rozumiem, że ktoś nie musi lubić tego typu rozgrywki, ja też pewnych gier nie lubię. 3
ODIN85 3 501 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca 2 godziny temu, Element Wojny napisał(a): Pamiętam jak często tu i na Labie podejmowało się temat, co jest ważniejsze - fabuła czy gameplay. Przypominając sobie tamte dyskusje, sądzę że było jakieś 75% na gameplay i 25% na fabułę jako czynnik decydujący. Wiecie, krzywdzące byłoby gdybym nie grał, a oceniał na podstawie YT albo czyjejś opinii. Ale ja serio te dobre 10h pograłem - 10% to były cutscenki i momenty w bazie; 90% to były łażenie z paczkami od punktu A do B. Zwyczajnie nie mogę pojąć jak ludzie, którzy w większości stawiali na gameplay, gdzie ma być dobry, wciągający, efektowny, efektywny itd. nagle teraz piszą że to łażenie z paczkami to jednak dobre jest. Ja wiem że każdy z nas ma jakieś fanaberie, i czasem gra w coś w ramach wygłupów czy z nudów, ale kurde nie róbmy z tego poezji Widzisz to głupie noszenie paczek to nawiązanie do naszej marnej egzystencji. Albo pójdziesz na skróty albo wszystko starannie zaplanujesz albo czysty spontan. Jak pokierujesz swoim życiem zależy tylko od Ciebie 1 1
Phoenix. 4 713 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Ciekawe czy na PC tez wyjdzie po roku jak jedynka?
Reddzik 2 762 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Też jestem ciekaw, oby tylko była dobrze grywalna na zwykłej PS5, nie było takiego bluru jak w FF 7 Rebirth.
Element Wojny 4 775 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Godzinę temu, ODIN85 napisał(a): Widzisz to głupie noszenie paczek to nawiązanie do naszej marnej egzystencji. To jest chyba jedna z najmądrzejszych rzeczy, jakie kiedykolwiek napisałeś. Może w tym tkwi geniusz tego całego Kojimy?
Reddzik 2 762 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca (edytowane) Jestem ciekaw czy wyślą mi DS2, bo patrzę do aplikacji Ceneo Free a MM wrzuciło info, że planowana wysyłka 9 października Edytowane 22 Czerwca przez Reddzik 1
ODIN85 3 501 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca 5 godzin temu, Element Wojny napisał(a): To jest chyba jedna z najmądrzejszych rzeczy, jakie kiedykolwiek napisałeś. Może w tym tkwi geniusz tego całego Kojimy? Pewnie tak a jak wiadomo geniuszy nie każdy rozumie
YouKnowSedri 28 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca Przy pierwszym podejściu gra mnie trochę bo traktowałem to jak symulator DPD ale wróciłem do niej po kilku tygodniach i okazało się, że to bardzo dobra gra.
DITMD 787 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca Sporo gameplayu wyciekło, także radzę uważać z wchodzeniem na Reddity, YT itp, żeby nie popsuć sobie gry.
Reddzik 2 762 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca 34 minuty temu, DITMD napisał(a): Sporo gameplayu wyciekło, także radzę uważać z wchodzeniem na Reddity, YT itp, żeby nie popsuć sobie gry. Muszę się pilnować do października Damy radę, chcę skończyć DS DC na steamie, i spróbuję wbić platynę.
ODIN85 3 501 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca (edytowane) Recki o 14. Edytowane 23 Czerwca przez ODIN85 2
DżonyBi 1 969 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca (edytowane) Edytowane 23 Czerwca przez DżonyBi
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca Bardzo dobre recenzje! Pograłbym z chęcią, bo "jedynka” była świetna! Ale niestety brak PS-a. Mam nadzieję, że szybko ogłoszą wersję na PC.
Reddzik 2 762 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca Cytat Absurdalnie dobre są też czasy ładowania w Death Stranding 2, bo przejście z menu głównego do rozgrywki zajmuje około sekundy, a wszystkie przejścia pomiędzy lokacjami są płynne, bez ekranów ładowania https://futurebeat.pl/newsroom/gra-ktora-wyglada-jakby-zrobiono-ja-na-playstation-6-recenzja-tec/z12df05 Na pewno zagram na PS5 a kiedyś tam na PC. Jak czytam o grze pod względem technicznym to jest bajka. Wiadomo, że nie będzie super ale nie powinno za bardzo odbiegać i na pewno powinno być po stokroć lepiej niż ten badziewny FF 7 Rebirth https://www.gry-online.pl/recenzje/recenzja-death-stranding-2-hideo-kojima-przeszedl-samego-siebie-i/z64738
Reddzik 2 762 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca (edytowane) Edytowane 23 Czerwca przez Reddzik 1
DżonyBi 1 969 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca (edytowane) Polecam film digital foundry od 21:00 minuty. Tam dobrze opisali roznice. Nawet na porownaniu statycznym wyzej widac roznice w krawedziach na plecaku lub na ramieniu. Te krawedzie migocza podczas ruchu na zwyklej PS5 w jedynym grywalnym trybie performance 60fps. Porownanie jakosci obrazu jest proste: PS5 Quality (tryb niegrywanlny 30fps) = PS5 Pro performance (tryb grywalny 60fps+) Edytowane 23 Czerwca przez DżonyBi
DITMD 787 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca (edytowane) Nie tylko na krawędziach plecaka, na PS5 Pro masz wyższą rozdzielczość, a co za tym idzie wszystko jest bardziej wyraziste, lepiej zdefiniowane, z lepszym LOD'em i mniejszym shimmeringiem. Na zwykłym PS5 nie wygląda to jakoś tragicznie. Chyba sobie kupię, ogram w trybie wydajności, a potem, jak wyjdzie wersja na PC, zagram tak, jak od początku powinno się grać Edytowane 23 Czerwca przez DITMD
Vulc 2 191 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca (edytowane) W dniu 22.06.2025 o 18:13, Element Wojny napisał(a): Żadne frazesy bez pokrycia, przecież temat na labie odnośnie DS był całkiem spory, sam tam byłeś więc teraz nie udawaj że nie pamiętasz o czym tam pisano Niestety nic Ci nie podepnę, bo nie mam dostępu do archiwalnych tematów z laba. Tak w istocie było, gra budziła skrajnie różne emocje - od zachwytów, poprzez umiarkowany entuzjazm, po zwykłe rozczarowanie czy wręcz właśnie niechęć. Nie jest to nic nietypowego dla produkcji Kojimy, który znany jest zarówno z fantastycznych pomysłów, jak i sporego ego. Jedynka wyróżniała się przede wszystkim świetnym settingiem, ciekawą linią fabularną z zapadającymi w pamięć postaciami (Unger, Heartman czy Fragile). Świat był intrygujący, niestety nie do końca udało się go zapełnić odpowiednim gameplay'em. Założenia były w porządku, ale znużenie podczas dostarczania kolejnych paczek, dość szybko dawało o sobie znać. Dodatkowo, ten ostatni element, będący przecież podstawową mechaniką, został tak naprawdę mocno spłycony. Całość sprowadzała się do biegania z wciśniętymi przyciskami "równowagi", co praktycznie eliminowało wszelkie problemy. W późniejszej fazie poruszanie się pieszo zastępował motocykl, za pomocą którego nawet przewożenie bardzo niebezpiecznych materiałów, było dziecinnie proste (kto grał, wie o jakie materiały chodzi). Budowanie połączeń między placówkami? Spoko, do pewnego momentu. Gameplay nie wymagał specjalnej ostrożności, nie był wymagający, więc robiła się z tego sztuka dla sztuki. Jedynka warta jest ogrania choćby dla świata, postaci i fabuły, o to się nie martwię w przypadku sequelu. Twórcy obiecywali za to nie raz, że problemy natury gameplay'owej zostaną zaadresowane. Z tym wiążą się moje największe nadzieje i zarazem obawy, bo obietnice nic nie kosztują, a gracze nie potrafią developerów rozliczać z ich niedotrzymywania. Dlatego bardzo wysokie oceny mnie nie ruszają, ale możliwe że spróbuję sam. Nie kupiłem pudełka na PS5 od dobrego roku jak nie dłużej i to jest w sumie dobra okazja, bo w razie czego można z małą stratą odsprzedać. Edytowane 23 Czerwca przez Vulc 1
Element Wojny 4 775 Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca 5 minut temu, Vulc napisał(a): Twórcy obiecywali za to nie raz, że problemy natury gameplay'owej zostaną zaadresowane. Z tym wiążą się moje największe nadzieje i zarazem obawy, bo obietnice nic nie kosztują, a gracze nie potrafią developerów rozliczać z ich niedotrzymywania. Dlatego bardzo wysokie oceny mnie nie ruszają, ale możliwe że spróbuję sam. Redaktor GOLa daje grze 10/10, po czym przyznaje w komentarzach, że rdzeniem rozgrywki jest łażenie z paczkami od punktu A do B Zrozumiałbym, gdybym dał grze 10/10 za element fabularny (czyli to samo co dałem Yakuzie 0 - 10 za fabułę, reszta na 9) - ale nie całej grze przy tak nużącym i monotonnym gameplayu. No ale ja się na tych geniuszach raczej nie znam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się