Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

300k sprzedanych wersji demo to niezły wałek.

Z początkiem myślałem o tym ale odpuściłem, kumpel kupił ale zrobił zwrot. Jeśli wersja 1.0 ma być za rok to ciekawe czy do tego czasu ten projekt przeżyje 

  • Like 2
Opublikowano

Brodaty powiedział w swoim filmiku, że będzie ciężko wydać to za ten rok, choć jak było podane ma być pod koniec 2026.

Duże aktualizacje mają być co 3 miesiące to daje ich 4 lub 5 jeśli ma wyjść z końcem 2026, patrząc na obecny stan tego dema, to muszą to być wielkie i bogate aktualizacje. Zobaczymy za kilka miesięcy jaki będzie stan tej gry i jak wyglądają te aktualizacje, bo może być tak że wyjdzie w 2027, choć wielkość gry może być mizerna. 

Opublikowano
48 minut temu, ODIN85 napisał(a):

A czemu ma nie przeżyć? jak inne mniej znane marki dały radę.

Bo jest już kilka dobrych gier na rynku, a tu nie wiadomo co będzie i w jakiej formie. PoE2 w preorder miało 100x więcej contentu...

Opublikowano

Gra tego typu w takiej formie nie ma prawa być płatna imo.  A teraz kiedy HnS jest sporo na rynku, tym bardziej takie coś nie przejdzie. Zobaczymy czy się udać bo z początku byłem zainteresowany ale teraz się cieszę że nie kupiłem.

Opublikowano

Grim Dawn nadal solidne i mocne hns, inne pomniejsze hns, szczególnie, że TQ2 ma nie mieć sezonów- czyli nie będzie tym czym są gry, które mają sezony. 

Sporo jest hns, a nie tylko te 3 wymienione, szczególnie, że Diablo dzieli się na D2R i D3 i D4. PoE na 1 i 2(EA)

Opublikowano

Zazwyczaj gry pod tzw live service są inaczej tworzone niż gry typu TQ1 czy Grim Dawn. Będzie inna zawartość, TQ2 może dostać duże płatne dodatki ale nie dostanie to co oferuje się na sezonach jako pomniejsze "atrakcje". 

Mnie sezony też mało co interesują, od święta zagram ale tak jak widać po TQ2 to jest małe demko, nawet na tle innych gier w EA wygląda blado, to będą musieli się sprężać z patchami/aktualizacjami by w miarę szybko to ogarnąć do końca 2026. 

Z zakupem czekam, niech wyjdzie 1 czy 2 aktualizacje, to się zobaczy w jakim kierunku to idzie, z czym będziemy mieć do czynienia, aktualnie lepiej nie pchać i nie mrozić kasy na 1.5 roku, a może i dłużej. 

Opublikowano
4 minuty temu, Dominix napisał(a):

Ty i tak tylko kampanię zrobisz.... Jak wyżej masz wymienione, samo diablo to 3. Ale czego oczekiwać od ciebie. W sumie na nic więcej nie liczyłem.

I w te starocie i tak już nikt nie gra. Liczy się tylko D4.

Opublikowano

Ty tak uważasz ale znajdzie się masa graczy co gra, tak samo nie każdemu pasuje D4, to nie będzie patrzeć na D4 tylko zagra w starsze Diablo, ewentualnie inną grę, a tych jest trochu na rynku i można dobrać pod siebie.

Opublikowano
57 minut temu, Dominix napisał(a):

On nawet w D4 nie gra, przeszedł kampanię i zapomniał. To samo tyczy się innych gier, a w hns kampania to za mało żeby gra sie utrzymała.

Z tym się akurat nie zgodzę. Grim Dawn jest tego świetnym przykładem. Wiem że to dosyć "mały" tytuł w porównaniu z np PoE ale on świetnie pokazuje że nadal jest zapotrzebowanie na ARPG bez sezonów z opcją gry offline gdzie po prostu możesz rozwijać sobie postać jak długo tylko chcesz i w jakim tempie chcesz. 

 

A myślę że TQ II ma pod tym względem dużo większy potencjał, grafika dużo ładniejsza, combat niczego sobie, pomysł na klasy i skille też fajny. Ja tam mam nadzieję że jednak coś z tego będzie bo sam bym chętnie pograł, w takie typowe niesezonowe ARPG a GD mi się już jednak przejadł. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Fajnie nawet to wygląda jak na Unreal Engine. Mam pytanie z nienacka, sorry jeśli było, bo nie czytałem całego wątka:

 

- ta gra na konsolach jest pod 30 czy pod 60fps?

 

- grał w to ktoś na słabym sprzęcie? Np. Ryzen 3600 i RTX 2060? Pytam bo jak optymalizacja jest OK, to może na średnim będzie spoko działać w UE VR w 3D, a tutaj by się przydało nie mieć spadków poniżej 90fps i mieć wysoką rozdzielczość.

edit:

O, już działa. :)

 

 

edit 2:

niestety cudów nie ma i gra jak to gry na UE5, ma wymagania niestety spore:

https://www.youtube.com/watch?v=kUphou-Eycs

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)

Przeszedłem obecny kontent cztery razy(bawiłem się buildami, jak to ja), zajęło mi to sumarycznie blisko 18 godzin i mam następujące przemyślenia:

 

- mechanika rozgrywki jest przyzwoita, choć momentami nieco toporna

 

- system atrybutów dość uproszczony, ale kombinacje klas i ulepszania skilli dają pewne pole do zabawy, choć należy dodać, że na pierwszy rzut oka widać, iż niektóre są zdecydowanie lepsze od innych, no ale to EA; balans się pewnie zmieni jeszcze wiele razy przed premierą

 

- zawartość nawet jak na EA jest dość biedna, jeśli plan zakłada wydanie pełnej gry pod koniec przyszłego roku to będą musieli ostro cisnąć aby dodać odpowiednią ilość kontentu, która na tle konkurencji nie będzie uboga

 

- optymalizacja nie istnieje, zainstalowałem z ciekawości na moim drugim komputerze/słabszej konfiguracji (7800x3d + RTX4080S), w 4K nawet z wyłączonymi efektami RT nie trzymało stałych 60 kl/s; przy takiej "optymalizacji" to multi zabije nawet RTX 5090, co jest słabe mając na uwadze następny punkt

 

- oprawa wizualna jest przyzwoita, ale mocno nierówna, otoczenie wygląda ładnie, efekty cząsteczkowe już raczej średnio i jest ich relatywnie niewiele, a modele, szczególnie bohatera/bohaterki to jakiś ponury żart(4K, maksymalne ustawienia):tq2.thumb.jpg.ce16f9ab45e48c3b0a8ad8363a0c41ba.jpg

 

Serio?

Edytowane przez Imm
  • Like 3
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
    • Jaki Linuks dla początkujących?Która dystrybucja Linuksa jest najlepsza dla osób początkujących. Czy dla komputera co ma 4 GB pamięci RAM gdyby wybrać Gnome albo KDE to czy wystarczyłoby miejsca w pamięci RAM na uruchomienie przeglądarki internetowej czy lepiej jest wybrać pulpit XFCE albo jeszcze lżejszy. Czy pulpit Cynamon jest lekki czy ciężki. Czy to złe pomysł wybierać lekkie ale mniej znane pulpity jak LXDE. Czy programy w Linuksie są pisane tylko pod konkretną dystrybucję Linuksa czy też pod konkretny pulpit KDE albo Gnome albo XFCE? Ubuntu ma taką polityke że tam muszą być tylko pakiety na darmowej licencji to tam zabraknie kodeków i ma swój rodzaj pakietów to też jest na minus. To że w Google najwięcej stron odnosi się do Ubuntu to nie znaczy że to najlepsza dystrybucja. Rozważam tylko 2 dystrybucje. Linuksa Mint albo Linuksa Debiana i taki pulpit graficzny żeby był jak najlżejszy żeby zostało coś wolnej pamięci RAM ale jednocześnie popularny żeby miał jak najmniej błędów to XFCE wydaje mi się oczywistym wyborem bez względy na to jaką bym wybrał dystrybucję Linuksa. Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana ale Linuks Debian jest dużo czystszym Linuksem od Linuksa Minta i dużo stabilniejszy i ma programy z w wersji ESU z długoterminowym czasem wsparcia na przykład przeglądarka internetowa Firefox. Interesuje mnie taki Linuks żeby był na zasadzie żeby zainstalować i zapomnieć i się z nim nie mordować. Co z tego że Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana jak Linuks Debian ma dużo więcej deweloperów i jest dużo lepiej dopracowany i stabilniejszy i jak coś będzie trudniej zainstalować to można użyć ChataGPT. Sprawdzałem różne Linuksy w wirtualnej maszynie VMWare Worsktation to sporo programów w Linuksie Mincie i tak trzeba ręcznie z konsoli za pomocą ChataGPT zainstalować i Linuks Debian oferuje dodatkowo większą stabilność. Czy da się tak Ustawić Linuksa żeby w czasie uruchamiania systemu nie trzeba było wpisywać hasła i nawet do wchodzenia do panelu sterowania i zarządzania partycjami i żeby systemowa konsola każde polecenia traktowała jako administratora tak jak to jest w Windowsie? Na naukę Linuksa najlepszy jest osobny komputer z przydzielonym całym dyskiem to nie ma takiej obawy że usunie przez pomyłkę Windowsa. Mam zainstalowanego Windowsa 10 22H2 64 bit na dysku talerzowym i tylko 8GB pamięci RAM to jest to do dupy pomysł żeby powolny dysk twardy jeszcze obciążać instalację Linuksa na VMWare Workstation. W takiej własnie konfiguracji Lnuks będzie najbardziej mulił. Czy gdybym zdecydował się na instalacje Linuksa na komputerze z 2003 roku na procesorze 1 rdzeniowym i obsługującym tylko 32 bity to czy lepszym pomysłem jest wybranie ostatniej dystrybucji Linuksa Debiana albo Minta co jeszcze obsługiwała 32 bity czy mniej znanej ale najnowszej co obsługuje 32 bity. Czy na procesorze 1 rdzeniowym muliłby YouTube gdyby na takim komputerze był zainstalowany najlżejszy możliwy graficzny Linuks. Dla Windowsa żeby oglądać bezpośrednio YouTube absolutne minimum to 2 rdzenie i 2 wątki. Czy Linuks nadaje się do codziennego użytku zamiast Windowsa. Czy MacOS jest dużo lepszy od Linuksa i czy Linuks jest tylko dlatego alternatywą dla Windowsa że jest darmowy i nie wymaga specjalnych komputerów i czy gdyby wszyscy ludzie byli bogaci to gdyby zrezygnowali z Windowsa to czy braliby tylko pod uwagę MacaOSa? Czy Linuks jest dla biednych osób i trudny terminal w Linuksie jest za kare że nie chciało się ludziom pracować i zarabiać więcej pieniędzy żeby sobie kupić lepszy komputer do najnowszego Linuksa albo komputer od MacaOSa?
    • Czy dałoby się w laptopie HP 530 8HTF12864HDY-667E1 Mobile Intel Calistoga-GME i945GME wymienić 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz na 2-rdzeniowy procesor Intel Pentium Dual-Core T4200. Znalazłem zapusty laptop PP33L z popękanym i zepsutym monitorem i uszkodzoną płytą główną i 2-rdzeniowym procesorem Intel Pentium Dual-Core T4200 ale mam sprawny laptop HP 530 ale ma tylko 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz i chciałbym ten procesor wymienić na 2-rdzeniowy. Oryginalnie ten laptop miał 1 GB pamięci RAM i wymieniłem RAM na 4 GB. Jaki system operacyjny najlepiej pasowałby do tego laptopa HP 530. Nie wiem jaki model ma płyta głowna z Laptopa PP33L dlatego że nie dało się tego laptopa uruchomić żeby sprawdzić w BIOSie albo w systemie. Spisałem jakieś liczby z płyty głownej tego laptopa CN-OP-132H-48643-8CB-0220-A00 DP/N OP132H BPB8C0020 002219 DA8B70-LanID GX D-VOA 94V-0 2-1 0842 E0EC 909G8222E M47 REV :  D DA0FM7MB8D0 PWB T012G REV : A00 Weźcie pod uwagę że zero to moze być duża litera o i odwrotnie.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...