musichunter1x Napisano %s o %s Zgłoś Udostępnij Napisano %s o %s (edytowany) Jedni uwielbiają za ciekawe doświadczenie, inni jeszcze muszą docenić symulator kuriera Przynajmniej tutaj mogę wbić swoją flagę. Za jakiś czas przejdę drugi raz, tym razem na PC. Jak będę miał dostęp do komputera to wkleję mapę tyrolek, którą wykonałem po swoim przejściu na PS4. Szkoda byłoby to stracić na Pclab. Polecam przeczytać Homo Ludens, jeśli ktoś chce wiedzieć o co chodzi Kojimie z tą "maskotką studia" i utworem Ludens. Te intro loga robiło niezapomniane wrażenie w czasie premiery, przynajmniej dla mnie. Edytowano %s o %s przez musichunter1x Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musichunter1x Napisano %s o %s Autor Zgłoś Udostępnij Napisano %s o %s (edytowany) PClab jeszcze przechowuje załączniki, inaczej bym tego nie znalazł Zielone kropki to moje, a czerwone to tyrolki postawione przez innych graczy, linie to połączenia między nimi. Trasa po lewej była postawiona dla zabawy, aby zgrabnie wszystko połączyć, na szczycie góry znalazł się magazyn przedmiotów, postawiony przez kogoś z paroma zapasami. A teraz trochę o tym, jak to działa... Gra ma limit twoich budowli, gdzie każda zabiera ileś tam punktów, limit można zwiększyć poprzez "reputacje" lub coś tam od odbiorców paczek i przyłączanie sektorów. Gra losowo wrzuca budynki innych graczy, ALE można wybrać których graczy chcesz mieć więcej w swojej sesji. Twoje budowle również losowo pojawiają się w jakimś %, dlatego nigdy cała trasa nie będzie obecna. Przez interakcję lub coś tam, możesz zwiększyć % budowli danego gracza w twojej sesji. Abym mógł połączyć każdy ważny punkt siecią tyrolek, musiałem ulepszać je do ostatniego poziomu, dla maksymalnego zasięgu, inaczej nie starczyłoby. Również potrzebny było szczęście z budowlami innych graczy, ale system jakoś o to dba. Aby ulepszyć ostatni poziom, potrzeba zazwyczaj więcej surowców, często tych ciężkich, więc czasem zasuwałem z zaprzęgiem wózków po górach, np. te po lewej. Na dodatek wymaga to jakiejś konserwacji lub stawiania w obszarach bez magicznego deszczu, ale gdy sprawdziłem po paru miesiącach to trzymało się w miarę dobrze. Nie wiem jak to działa, ale pewnie musi być używane w jakiejś sesji, aby czas był odliczany. Zrobiłem to również na pierwszej mapie i też było to angażujące doświadczenie., ale nie mam mapki Pięknie zasuwało się przez te góry. W drodze powrotnej, w czasie głównej misji złapały mnie te "duchy" i się mocno zdziwiłem, bo myśłam, że jestem bezpieczny na tyrolkach. Było niezapomniane, gdy musiałem improwizować w środku gór południowych. Wpadła platyna na PS4, a nawet te znajdźki był często ciekawe, choć przydałby się lepszy sposób na znajdywanie ich. Gdyby nie trochę sztywne napisanie postaci pobocznych lub ich zachowania i niektóre interakcje to byłaby to moja ulubiona gra... Baa, w pewnym sensie jest dla mnie ważniejsza od gier Valve, ale zabrakło nieco lepszego napisania pobocznych postaci lub stylu interakcji z nimi. Było to czasem takie sztywno pozytywne i zabrakło jakiś stawek, niekiedy emocji itp., ale pewnie nie takie było założenie. Super byłoby mieć ograniczony czas na podjęcie dostawy od ogłoszenia i jego realizację, przez co można jakieś zadania na dobre stracić, z konsekwencjami dla kogoś... No, ale wtedy byłoby to trochę za mocne dla tak szerokiej grupy docelowej. Choć jest co najmniej jeden odbiorca w takim mroczniejszym stylu, o którym pamiętam. Edytowano %s o %s przez musichunter1x Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azgan Napisano 20 godzin temu Zgłoś Udostępnij Napisano 20 godzin temu Mam nadzieję że Death Stranding 2 szybko pojawi się na STEAM tak jak pierwsza część Premiera DS1 na PlayStation - 8 listopada 2019 a na PC trafiła już 14 lipca 2020. Tutaj powinno wyglądać to podobnie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryszawy Napisano 10 godzin temu Zgłoś Udostępnij Napisano 10 godzin temu Ja trochę odpadłem, przez specjalność Kojimy czyli cringowe dialogi. Niektóre były tak śmieszno-pompatyczne, że po prostu popsuły mi cały odbiór gry. Ale ciągle o tej grze myślę, oglądam filmiki z muzyką na Tubie. Kiedyś wrócę. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azgan Napisano 3 godziny temu Zgłoś Udostępnij Napisano 3 godziny temu 6 godzin temu, Ryszawy napisał: Ja trochę odpadłem, przez specjalność Kojimy On już dawno odleciał i jest na innej planecie https://www.gry-online.pl/newsroom/jesli-stworze-cos-z-czego-jestem-zadowolony-wieki-pozniej-kosmici/zc2b25a Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kelam Napisano 3 godziny temu Zgłoś Udostępnij Napisano 3 godziny temu Kolejna gierka z kupki wstydu. Kupiłem, a leży. Potem kupiłem upgrade i nadal leży. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się