Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Nie ma harda. Jest fabuła i normal.

Przeszedłem grę dwa razy, więc najpewniej pomyliło mi się z NG+. Moim zdaniem wyższe poziomy trudności, jak Hard, powinny być dostępne od początku.  Nie lubię takich blokad za NG+. 

Jak jest za łatwo, to grajcie bez tarczy (Skin Suit):
 

Cytat


Skin suits are outfits specially crafted by Mother Sphere. It covers the body of the Airborne Squad Member and deploys on its own., or expands and contracts depending on the situation. In other words, it's like a living skin. (Shield is disabled when you put on this Skin Suit.)

https://game8.co/games/Stellar-Blade/archives/451495

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, brainq napisał(a):

No niby tak ale jak ulepszysz swoją postać i broń to wcale nie jest ciezko bez przesady.

No to w demie przecież jest sporo wbitych skilli z drzewka. Nie wiem, czy więcej, niż normalnie da się zdobyć na tym etapie w pełnej wersji, ale jeśli tak, to tym gorzej dla mnie :E  Chyba, że tego bossa wycięli z jakiegoś dalszego etapu, ale chyba nie, bo jego pojawienie się ma sens w kontekście reszty tego etapu. 

 

Dlatego koledze wyżej polecam fabularny. Są nawet wskazówki, co wcisnąć, dobre do treningu (choć docelowo bym je pewnie wyłączył, nie ma co przesadzać).

Edytowane przez Zas
Opublikowano

Dla jednych za proste, dla drugich za trudne, i weź tu człowieku, traf w gusta graczy :lol2: Boss na koniec pierwszego aktu trochę mi napsuł krwi, aż sobie przypomniałem, jak się gra :cool:

  • Upvote 2
Opublikowano
21 minut temu, DITMD napisał(a):

Dla jednych za proste, dla drugich za trudne, i weź tu człowieku, traf w gusta graczy :lol2: Boss na koniec pierwszego aktu trochę mi napsuł krwi, aż sobie przypomniałem, jak się gra :cool:

Dla souls-like'owców to pewnie wręcz samo przechodząca się gra, ale dla wszystkich innych to może być wyzwanie albo wręcz bardzo frustrujące doświadczenie. Przez kilka minut spróbowałem grać Clair na najwyższym poziomie trudności - nie dałbym rady skończyć 1-ego aktu na tym poziomie; ba, wątpię czy dałbym radę w ogóle cokolwiek na tym poziomie wygrać. Zwyczajnie nie mam skilla do takich gier, refleksu też nie.

  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano
39 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Dla souls-like'owców to pewnie wręcz samo przechodząca się gra, ale dla wszystkich innych to może być wyzwanie albo wręcz bardzo frustrujące doświadczenie. Przez kilka minut spróbowałem grać Clair na najwyższym poziomie trudności - nie dałbym rady skończyć 1-ego aktu na tym poziomie; ba, wątpię czy dałbym radę w ogóle cokolwiek na tym poziomie wygrać. Zwyczajnie nie mam skilla do takich gier, refleksu też nie.

Jestem noga w soulsach a tu idzie jak masło póki co.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Ale w to można grać i grać. W tego typu grach grinduję długo na słabych mobach  i przechodzę to x2 dłużej niż wymiatacze.

 

Ok poziom trudności rośnie diametralnie:thumbup:

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Ale w to można grać i grać. W tego typu grach grinduję długo na słabych mobach  i przechodzę to x2 dłużej niż wymiatacze.

Tak, dziesiątki godzin grindowania na słabych mobach, i w pewnym momencie tracisz kontakt z fabułą i poczucie, że grasz w grę single player. No nie na tym to powinno polegać. Grindowałem setki godzin jak grałem w SWTOR MMO, ale tam to było to było wręcz wymagane z założenia. 

 

 

Twórca Stellar Blade chciałby, aby druga część wydana została w 2027 roku, jednak gra wciąż znajduje się w fazie badań i rozwoju, więc nie jest to pewne. Zespół początkowo przygotowywał DLC, ale rozrosło się ono do takiego stopnia, że postanowiono przenieść je do kontynuacji. Na tę chwilę postępy w pracach nie są zbyt duże, gdyż skupiono się na wersji PC pierwszej części.

 

Kim przyznał, że fabuła Stellar Blade była nieco uboga z powodu ograniczeń produkcyjnych. Zespół musiał zrezygnować z wielu przerywników filmowych ze względu na ich wysokie koszty i ograniczyć się w tym aspekcie wyłącznie do wątku głównego. Ponadto planowano zaimplementować znacznie więcej szczegółów fabularnych, np. wyjaśnienie, dlaczego Eve zmienia stroje. Zdaniem Kima cała historia jest też dość oklepana, gdyż porusza powszechnie występujący temat relacji pomiędzy AI a ludzkością.

 

Twórca zapewnił, że sequel postawi na nieco poważniejszą fabułę, a do tego cechować będzie się znacznie ulepszoną narracją.

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
7 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Tak, dziesiątki godzin grindowania na słabych mobach, i w pewnym momencie tracisz kontakt z fabułą i poczucie, że grasz w grę single player. No nie na tym to powinno polegać. Grindowałem setki godzin jak grałem w SWTOR MMO, ale tam to było to było wręcz wymagane z założenia. 

Bo na tym to nie polega. To jest jego sposób, bo sobie nie radzi, więc robi overleveling i przebija grę statystykami, a nie skillem. W soulsach najważniejsza jest cierpliwość, nauka na błędach i rozkminianie schematów przeciwników. A nie tłuczenie mobków w kółko. Są przecież gracze, którzy przechodzą całość na pierwszym levelu - to pokazuje, że nie poziom robi robotę, tylko ogarnięcie.

 

 

  • Upvote 2
Opublikowano
6 minut temu, Jaycob napisał(a):

Są przecież gracze, którzy przechodzą całość na pierwszym levelu - to pokazuje, że nie poziom robi robotę, tylko ogarnięcie.

No pewnie że są, fani souls-like'ów, przecież o tym jest rozmowa od samego początku :) Niestety coraz więcej gier typowo rpg skręca w tę stronę, co widzę jakieś ogłoszenia że action rpg to znowu souls-like. Ja wiem że łatwiej zrobić taką nawalankę niż dobrego rpg'a z fajnymi mechanikami, ale za dużo tego trochę. 

Opublikowano

Rozumiem zmęczenie soulsopodobnymi zapowiedziami, ale realnie patrząc - takich gier nie wychodzi aż tak dużo, a tych naprawdę dobrych to już w ogóle. W tym roku tylko jeden pełny tytuł i jedno DLC. Więc raczej niedobór niż przesyt.

  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Reddzik napisał(a):

 

Tu możesz grać na łatwym i może to pozwoli obniżyć zbędny grind do minimum?

Tu nie jest aż tak trudno jak w typowym soulsie. Nie ma dużej ściany. Wzrost trudności polega na tym że boss pada za 5-6 razem a nie pierwszym:E

57 minut temu, Jaycob napisał(a):

Bo na tym to nie polega. To jest jego sposób, bo sobie nie radzi, więc robi overleveling i przebija grę statystykami, a nie skillem. W soulsach najważniejsza jest cierpliwość, nauka na błędach i rozkminianie schematów przeciwników. A nie tłuczenie mobków w kółko. Są przecież gracze, którzy przechodzą całość na pierwszym levelu - to pokazuje, że nie poziom robi robotę, tylko ogarnięcie.

 

 

Ale i tak jest ogromna satysfakcja z pokonania bossa.

Opublikowano
7 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Wychodzi na to że na Ps5 grają głównie baby:E

Nie, wychodzi na to że polityka ex'ów już od dawna się nie sprawdza. Ciekawe ile by zrobili, gdyby gra wyszła w tym samym momencie multiplatformowo, teraz można jedynie zgadywać. 

A znając życie, Stellar 2 znowu będzie czasowym ex'em. 

Opublikowano
6 godzin temu, slafec napisał(a):

"Majority of PC sales from China thanks to Chinese dub (not on console) and regional pricing ($38 vs $60)"

Dosyć istotna informacja.

Odlicz podatki i cena bazowa wyjdzie podobna. 

Opublikowano

Gooner game of the year Stellar Blade's mods are 41% smut, ensuring gamers will never see the light of heaven

 

Cytat

Dwa dni temu gra Stellar Blade trafiła na PC, ale zamiast rozmów o jej fabule czy mechanice, większość uwagi skupia się na pośladkach głównej bohaterki. Od razu pojawiły się modyfikacje (mody), z których znaczna część uczyniła grę jeszcze bardziej NSFW (czyli zawierającą treści nieodpowiednie w pracy). Aż 41% dostępnych modów ma oznaczenie „dla dorosłych”, a część nieoznaczonych prawdopodobnie też zawiera treści erotyczne. Najpopularniejsze to mody rozbierające postacie, zmieniające menu główne w twarde porno albo pokazujące bohaterkę w fartuszku. Autor tekstu nie potępia takich działań, ale zastanawia się, co skłania ludzi do takiej przesady — czy nie lepiej byłoby, gdyby erotyka była mniej wszechobecna, a bardziej wyjątkowa? Na koniec zauważa, że najpopularniejsze 10 modów do gry to te „tylko dla dorosłych”, ściągnięte łącznie ćwierć miliona razy.

 

Gooner game of the year xD  Nowa kategoria? :E  Ale kogoś tam piecze. :E 

 

 

  • Haha 2
  • Upvote 1
Opublikowano

Piecze nie piecze, szkoda że nikt się nie zajął stworzeniem jakichś fajnych tech wdzianek dla głównej bohaterki, albo jakichś nowych designów broni (o czym twórcy zapomnieli albo mieli w dupie).

Zamiast tylko konkurs na to, kto bardziej rozbierze główną bohaterkę i załaduje w nią większy bolec. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • A od kiedy graniczymy z Federacją Rosyjską ?  Nie mato jak zlot pelikanów tutaj... ale lubię do kawki przejrzeć te wypociny 
    • Sygnatura wszystko przyjmie. Nie byłeś, nie widziałeś  Równie dobrze może siedzieć na jedynym słusznym i mocarnym 1050ti tocząc nierówną walkę z siłami czerwonych   Czasem się zastanawiam czy tacy ludzie jak on nie piszą takich rzeczy dla beki aby wbić szpilę i "pobudzić" rozmówców i mieć z tego niezły śmiech.
    • Skoro ostatnio przeglądałem tą kwestię to podzielę się wnioskami... Do handheldów wchodzą lepsze ekrany IPS na LTPS - lepsza jasność, kolory, GTG... Ponoć trwałość jest teoretycznie gorsza. W telefonach od jakiegoś czasu są obecne, ponieważ ich technologia wykonania zużywa mniej prądu i ma same zalety, poza kosztami i trwałością. Nie wiem jak z monitorami, kiedyś był problem z większymi matrycami oraz uzyskiem.  RG476h właśnie ma LTPS 120hz, 1280 x 960 i Valve mogłoby odświeżyć Steam Deck LCD podobnym panelem + bebechy z OLEDa lub chociaż zmieniona rewizja płyty względem starego LCD, ale nadal 7nm.   GammaOS ponoć znacznie uprzyjemnia korzystanie z retro konsolek, a niedawno zrobili wersję dla układu T820, więc RG476h akurat skorzystał, mimo świeżej premiery. Inne konsole to m.in. seria rg406, rg556, RG cube i Slide..., może jest coś jeszcze. Przy cenie promocyjnej ~650 zł za 476 tracą sens. System również rozwiązuje problemy z nierównym odświeżaniem ekrany, ponieważ standardowo jest trochę ponad 60 / 120hz po przecinku, ale może producent naprawił to w aktualizacji rg476h.   Konsolki emulujące wszystko z PS2 / Gamecube bez problemu mogą kosztować tyle co używany Steam Deck LCD, więc mają niewiele sensu... Szczególni gdy emulator PS2 na androida jest porzucony, będąc w gorszym stanie niż ten x86. T820 radzi sobie z tymi konsolami, ale nie ze wszystkim grami. Ponoć działa trochę lepiej na GammaOS. Do gier 2D lub prostych 3D raczej nie ma sensu brać czegoś ponad T820, chyba że pojawi się Steam dla ARM. Dla emulacji Switcha, można kupić używanego Switch Lite.  Ewentualnie dla 16:9 można kupić Retroid Pocket 5, ale za ~1000 zł. Można uprzeć się na AYANEO z ryzenem... Ale znowu Steam Deck LCD jest już niedaleko tych cen, a brakuje mu tylko lepszego ekranu. Modyfikacja Deck HD jest już lepsza, ale to nadal "stary" ips, bez ltps.   Koniec końców uznałem, że na takie głupotki nie chcę wydawać więcej, a kompromisy trochę nieodpowiadają mi, poza RG476h, gdzie wolę poczekać na więcej opinii użytkowników. Kupiłem używanego Gamesir G8 oraz Samsung a55 na zablokowanej sieci. Wyszło mniej niż RG406h, ale rozmiar jest dość szeroki, a Samsung jeszcze jedzie.
    • Uwielbiam jak inni wiedzą lepiej jak mam swoje pieniądze wydawać.
    • Nikt normalny nie rozbiera nowego GPU ale ja jak postanowiłem w nowej Inno3d 5070ti dnia pierwszego położyć PTMa na rdzeń zauważyłem, że wszystkie cewki były fabrycznie zalane jakąś żywicą do okoła (kolor przezroczysto-mleczny). Wątpię aby mi się to przewidziało, chociaż robiłem to po nocy zmęczony jak koń po westernie. Może to tutaj tkwi cała magia... a może nie. Tak czy srak nie znam przypadku głośnych cewek w Inno3d co traktuję jako wartość dodaną. No i zawsze jest dupochron w postaci 14 dniowego zwrotu jakby rzeczywiście miało się mega pecha. A tak na marginesie, uwielbiam prosty industrialny styl, więc akurat design Inno3d mnie urzeka. To taki Glock wśród GPU  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...