Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ściągnijcie sobie"demo" i sami sprawdźcie. Po ostatniej aktualizacji gra się na prawdę przyjemnie, ale wymagania do 4k, to ma pod RTX 5090 :E

 

mIzAFID.jpg

 

I jeszcze kilka ujęć z gry w spoilerze.

 

Spoiler

YeD7zdk.jpg

 

VR8TCjV.jpg

 

IOUJxEt.jpg

 

extxgHJ.jpg

 

K6Dk4UZ.jpg

 

Xz1WUtp.jpg

 

 

 

 

 

Opublikowano
28 minut temu, PaVLo napisał(a):

ale z tego co czytałem, to tak sobie to wymyślili, aby jeszcze logować się na innej platformie :woot:

I co ciekawe z Kazdego PC,sprawdzone przed chwila na drugim z 4070ti

Opublikowano (edytowane)

Star wars ładnie dociska gpu,z 270wat i 70 fps na 4070ti

Bez FG zupełnie niegrywalne by było na maksie

A vram przereklamowany .11Gb widywało sie wiecej na starszych grach

Edytowane przez Karro
Opublikowano (edytowane)

Żeby jeszcze screeny oddawały te kosmiczne wymagania, ale ta gra nie wygląda lepiej niż Shadow of the Tomb Raider, ona jest po prostu zepsuta na wielu poziomach i dlatego prawie nikt w to nie gra.

Edytowane przez GTM
  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
37 minut temu, Karro napisał(a):

A vram przereklamowany .11Gb widywało sie wiecej na starszych grach

w 4k i niemal wszystko na Ultra, alokuje ponad 22GB VRAM

15 minut temu, GTM napisał(a):

Żeby jeszcze screeny oddawały te kosmiczne wymagania, ale ta gra nie wygląda lepiej niż Shadow of the Tomb Raider, ona jest po prostu zepsuta na wielu poziomach i dlatego prawie nikt w to nie gra.

Grałem w tego TR i nie wiem co Ty w nim takiego lepszego widzisz, dla mnie nowy SW jest o niebo ciekawiej przedstawiony, a ten mit o zepsuciu gry, to po ograniu najnowszej poprawki?, czy "Jutubowy Guru" tak ci powiedział pół roku temu?

Opublikowano
2 godziny temu, PaVLo napisał(a):

Grałem w tego TR i nie wiem co Ty w nim takiego lepszego widzisz, dla mnie nowy SW jest o niebo ciekawiej przedstawiony, a ten mit o zepsuciu gry, to po ograniu najnowszej poprawki?, czy "Jutubowy Guru" tak ci powiedział pół roku temu?

Napisałem tylko, że ta gra nie wygląda lepiej od Tomb Ridera a nie że Tomb Rider to jakaś wybitna gra, to ty sam zaorałeś Star Wars: Outlwas wstawiając screena który wygląda fatalnie i jeszcze pisząc pod spodem że "wymagania do 4k, to ma pod RTX 5090", ja właśnie głównie do tego się odniosłem a to, że Outlwas jest też ubogi pod względem gameplayu to też raczej żadna wielka tajemnica.

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano
4 godziny temu, Karro napisał(a):

Star wars ładnie dociska gpu,z 270wat i 70 fps na 4070ti

Bez FG zupełnie niegrywalne by było na maksie

A vram przereklamowany .11Gb widywało sie wiecej na starszych grach

A w jakiej rozdzielczości? 

Opublikowano
48 minut temu, GTM napisał(a):

Napisałem tylko, że ta gra nie wygląda lepiej od Tomb Ridera a nie że Tomb Rider to jakaś wybitna gra, to ty sam zaorałeś Star Wars: Outlwas wstawiając screena który wygląda fatalnie i jeszcze pisząc pod spodem że "wymagania do 4k, to ma pod RTX 5090", ja właśnie głównie do tego się odniosłem a to, że Outlwas jest też ubogi pod względem gameplayu to też raczej żadna wielka tajemnica.

Na tych zdjęciach nie ma niektórych efektów, które są w grze. Obstawiam, że Twój monitor nie radzi sobie z odwzorowaniem kolorów, bo jedyny masz coś nie tak do tych zrzutów :woot:

Widać od razu, że nigdy nie grałeś więc kończę tą bezproduktywną dyskusję z Tobą, bo nie masz żadnych godnych argumentów.

  • Haha 2
Opublikowano
15 minut temu, PaVLo napisał(a):

Obstawiam, że Twój monitor nie radzi sobie z odwzorowaniem kolorów, bo jedyny masz coś nie tak do tych zrzutów :woot:

Widać od razu, że nigdy nie grałeś więc kończę tą bezproduktywną dyskusję z Tobą, bo nie masz żadnych godnych argumentów.

Widzę że muszę mieć ograną grę, żeby skomentować jakość grafiki na screenach które wkleiłeś, to może pytanie do ludzi czytających ten temat, czy podoba wam się screen poniżej? Czy patrząc na niego powiedzielibyście "wow nic dziwnego że 4090 klęka"?
 

mIzAFID.jpg


A może wasz monitor też nie radzi sobie z odwzorowaniem kolorów ;)

  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano
9 minut temu, GTM napisał(a):

Czy patrząc na niego powiedzielibyście "wow nic dziwnego że 4090 klęka"?
 

 

Nie powiedziałbym ale możliwe jest że mój monitor też nie radzi sobie z odwzorowaniem kolorów :(;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zastąp ją aplikacją fan Control pod windowsa. Szczerze polecam.  Czkawki masz od razu po uruchomieniu gry czy po paru minutach ? 
    • @DziarsonTe piki to już konretna scina jest , te mniejsze piki to jest stuter który my widzimy. A w zasadzie to się nazywa ponoc micro stutter 😁
    • Dużo osób nie rozumie, że to nie "studio" tworzy gry, ale ludzie z nim pracujący. Często to te konkretne grupy, działy, osoby, często są "ojcami i matkami" największych sukcesów danego studia. Często mówimy tutaj o jednostkach wręcz wybitnych, których nie da się zastąpić "nowym naborem". Utrata takich ludzi często skutkuje ogromnym spadkiem jakości. W temacie CDPR i Wieśka 3 nie będę się wypowiadał, bo nie kojarzę wszystkich nazwisk, zapewne wielu z Was potrafiłoby lepiej to opisać - ale na przykładzie Bioware, które znam lepiej - po utracie wpierw Gaidera, a potem Darraha - Dragon Age już się nie podniosło. Po utracie (zwolnieniu!) Mary Kirby, która pisała postacie do gier z tej serii przez ponad 15 lat, nagle okazało się że jej następcy to amatorzy, nie ogarniający podstaw. Mass Effect 3 był dobrą grą z kontrowersyjnym finałem, ale nie tak dobrą, jaką mógłby być, gdyby Drew Karpyshyn nadał był na pokładzie. To były dobre, a nawet wybitne jednostki. O tak ludziach jak Zeschuk czy Muzyka nawet nie będę wspominał, bo to legendy. Ale nawet oni potrzebowali dobrego zespołu, osób z którymi praca przyniesie określone efekty. Taki Sasko, pracujący w CDPR już prawie 13 lat, może jest dobry, a nawet wybitny w niektórych elementach, ale ostatecznie jest tak dobry, jak dobry jest jego zespół.    Jak długo te wszystkie "legendarne" studia, tracąc jednych pracowników i zatrudniając ich następców, kierowały się stricte ich umiejętnościami i doświadczeniem, tak długo było dobrze. Problemem jest, co wszyscy wiemy, że od jakiegoś czasu, te dwa czynniki nie są decydujące. To nie kolor włosów, płeć czy preferencje seksualne, powinny być choćby w najmniejszym stopniu brane pod uwagę, przy zatrudnianiu powiedzmy - specjalisty od tworzenia poziomów w grze. 
    • szkoda że nic nie widać z opisu technologii NV - byśmy już wiedzieli czego NIE będzie w RTX 40 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...