Skocz do zawartości

Auta elektryczne (BEV)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

jak w kazdym typie napedu - ASO nie oznacza, ze robia wszytko, wiec auta moga byc transportowane na lawetach z roznych powodow.  tym powodem nie musi tez byc jego uszkodzenie/awaria

20 minut temu, IceMan napisał(a):

Ja jestem realistą i pomimo posiadania BEV ,wiem że dla zwykłego Kowalskiego mieszkańca bloku jest to słaba opcja.

 

dla zwyklego Kowlaskiego z bloku, posiadanie auta w ogole staje sie slaba opcja. i nie ma znaczenia jaki typ napedu, jezeli nie ma go gdzie parkowac ;) i obecnie to jest wiekszy problem, a nie gdzie ladowac. to tak w kwestii bycia realista ;)

Edytowane przez SuLac0
Opublikowano
2 godziny temu, marko napisał(a):

Czy jest możliwość, że dany serwis Tesli nie wykonuje wszystkich napraw? 

Nie, serwisy świadczą dokładnie takie same usługi. Możliwe, że w Pradze czas oczekiwania na umówioną wizytę był bardzo długi i ktoś zwyczajnie umówił się w Berlinie bo obsłużą go znacznie szybciej. To normalne. 

3 godziny temu, IceMan napisał(a):

Ale ja w trasy rzadko jeżdżę i zasięg 1000km nie jest mi do niczego potrzebny. 

W zeszłym tygodniu przez 7 dni zrobiłem 1600km kręcąc się po między Łodzią a Warszawą i ani razu nie odwiedziłem ładowarki publicznej. Cały tydzień auto ładowane w garażu w nocy. Takiego tygodnia jeszcze nie miałem :E 

 

Opublikowano (edytowane)
39 minut temu, DjXbeat napisał(a):

Możliwe, że w Pradze czas oczekiwania na umówioną wizytę był bardzo długi i ktoś zwyczajnie umówił się w Berlinie bo obsłużą go znacznie szybciej. To normalne

Serio? Wywozić auto kilkaset kilometrów lawetą, w dodatku za granicę? odebrać auto też ma lawetą czy dojedzie sobie pociągiem?

Edytowane przez marko
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, marko napisał(a):

Serio? Wywozić auto kilkaset kilometrów lawetą, w dodatku za granicę? odebrać auto też ma lawetą czy dojedzie sobie pociągiem?

Normalne w sensie że ludzie decydują się wstawić auto do warsztatu, który ma najkrótszy czas oczekiwania na naprawę Równie dobrze mógł zwyczajnie umówić się na wizytę w serwisie w Pradze ale pewnie mieli takie obłożeni roboty iż czekał by 2-3msc na termin naprawy więc skorzystał z możliwości i wstawił auto do innego serwisu który naprawi mu auto szybciej To jest całkowicie normalne. 
Zdarzało się, że ludzie na wymianę baterii w Warszawie mieli czekać 3msc, wstawiali auto do Berlina i naprawa gwarancyjną zrobiona w tydzień. Na naprawę możesz umawiać się do dowolnego serwisu a w Berlinie jest największy warsztat Tesli w Europie.
 

 

Edytowane przez DjXbeat
Opublikowano (edytowane)

Serio? Jeśli serio tak jest, to dla mnie taka marka jest skreślona grubą kreską. I absolutnie nie uderzam tutaj konkretnie w Teslę czy BEV (bo niewiadomo po co to auto tam jechało), tylko o samo założenie, że ja mam bujać się, żeby ktoś łaskawie naprawił mi auto i nie trwało to wieczność  

 

Sorry, No Go. 

Edytowane przez marko
Opublikowano

Przecież w każdym serwisie czy to Audi, Ford czy nawet Tesla trafiają się takie okresy gdzie mają od groma aut w naprawie i terminy przyjęć kolejnych aut do napraw są bardzo odległe i trzeba czekać nawet kilka miesięcy. 
W Fordzie czekałem na wizytę prawie 2 miesiące. 

Opublikowano (edytowane)

Przerabiałem kilka marek. Max na termin naprawy po awarii, to dwa tygodnie. Rekord naprawy, to 2 godziny.

Raz bujałem się ponad miesiąc zastępczym w serwisie VW, ale tylko dlatego, że ubezpieczalnia przeciągała sprawę. W aucie brakowało tylnej ćwiartki :E

 

Poza tym. Jak dany serwis nie ma terminów, to jedziesz do miasta obok, a nie kraju obok :E Tutaj kłania się brak siatki serwisów. To jest to, z czym możesz mieć problem, kupując chińskie auto 

Edytowane przez marko
  • Upvote 2
Opublikowano
11 minut temu, galakty napisał(a):

Ostatnio na Instagramie leci często przeróbka piosenki "Ja nie wiem... Ja nie wiem... ja chyba jestem ge..." i właśnie Audi w tle :E 

W przypadku kiecola to gorsze odchyły są, niż homosiowanie XD 

 

images (43).jpeg

  • Haha 3
Opublikowano
21 godzin temu, marko napisał(a):

Przerabiałem kilka marek. Max na termin naprawy po awarii, to dwa tygodnie. Rekord naprawy, to 2 godziny.

Raz bujałem się ponad miesiąc zastępczym w serwisie VW, ale tylko dlatego, że ubezpieczalnia przeciągała sprawę. W aucie brakowało tylnej ćwiartki :E

 

Poza tym. Jak dany serwis nie ma terminów, to jedziesz do miasta obok, a nie kraju obok :E Tutaj kłania się brak siatki serwisów. To jest to, z czym możesz mieć problem, kupując chińskie auto 

Ja na termin wymiany EGR w Mondeo MK5 czekałem prawie 2 miesiące ale zgadzam się z tym, że siatka serwisów to podstawa. W Polsce Tesla ma kilka serwisów i z reguły na naprawę czeka się w granicach 2-3 tygodni od zgłoszenia. Sporą część roboty robiły serwisy mobilne gdzie u Ciebie pod domem usuwali znane usterki i to w ciągu 2-3dni. Im więcej aut na drogach tym serwis powinien się rozwijać ale Tesla nie zarabia na serwisie jak inni producenci więc punktów jest zwyczajnie mało. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 28.10.2025 o 08:07, Katystopej napisał(a):

Na zdjęciu kierownik kolejki, Jacek EV xD

 

Kometo przybywaj.

Kometa przybyła. 
Ładowarka nie ma zasilania i będzie wyłączona do końca roku a od 01.01.2026 będzie już płatna 😀

Zarządzający wziął sprawy w swoje ręce i wyłączył ładowarkę.

Edytowane przez DjXbeat
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 3
Opublikowano
3 godziny temu, DjXbeat napisał(a):

Kometa przybyła. 
Ładowarka nie ma zasilania i będzie wyłączona do końca roku a od 01.01.2026 będzie już płatna 😀

Zarządzający wziął sprawy w swoje ręce i wyłączył ładowarkę.

Mogli korzystać jak ludzie, ale nieeee po co :E 

Jeszcze jakby mu sprawę sądową nałożyli za bezprawne zarządzanie... Ahhhh.

Opublikowano (edytowane)

Tak zachowują się ludzie z kompleksami. Chcą być kimś większym, czymś zarządzać, o czymś decydować. 

 

Sprawy mu nie założą, bo nie było jakiejś szkodliwości społecznej. Jakby ktoś tracił na tym hajs, to co innego

Edytowane przez marko
Opublikowano (edytowane)

Zarządcą ładowarki jest gmina. Wyłączyli zasilanie ze względu na olbrzymią ilość skarg na tego typu praktyki zarządzania czyimś mieniem. 
Gmina od stycznia wprowadza płatną ładowarkę. 
Mogli by im dowalić z 3zł/kWh :E 

Edytowane przez DjXbeat
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Godzinka odśnieżania. Takie coś ostatnio pamiętam 1 listopada w latach 90ych
    • Dasz screena ze swoimi ustawieniami hud? Chciałbym takie ostre ładne kolorki co ty masz Chyba, że to mi telefon amoledem tak wypukla
    • Witam, proszę o pomoc w doborze podzespołów pod nowy PC, ponieważ spontanicznie... chociaż kusi od dłuższego czasu... myślę o zmianie mojego leciwego zestawu (i7-6700k, 16GB DDR4, GTX 1080) na coś nowszego, co mi może znowu posłuży lata. Spontaniczna decyzja, bo racjonalnych powodów wstrzymywałem się z tym już długo (mało czasu na granie), ale ceny RAM odlatują, a mi sie udało spontanicznie "ostatnim rzutem" kupić je jeszcze w akceptowalnej chyba cenie. Dodatkowo  "ludzie gadają", że inne rzeczy jak dyski, GPU też poleca w góre, wiec możliwe, że ostatni dzwonek na zakup czegoś w "przyzwoitych" pieniądzach.  Zestaw głównie do grania + ewentualnie zabawa w obróbka/montaż foto/wideo, ale do tego mam tez MB Pro M4 Pro z 48 GB RAM. Część rzeczy zostaje, z obecnego zestawu, bo niedawno kupowane lub jeszcze nadaje sie do użytku - obudowa, chłodzenie custom LC, wentylatory, dyski SSD M.2, itd. Obecnie używam monitora 4K MSI MAG 321UPX QD-OLED. Myślę nad poniższymi częściami: AMD Ryzen™ 7 9800X3D MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI - tutaj może coś innego jeszcze zaproponujecie  CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB DDR5 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 (CMP64GX5M2B6000Z30) - ilość na wyrost pewnie, ale spontanicznie już kupione 5 listopada na Amazon za 1399PLN, zanim ceny juz kompletnie odleciały. Mam możliwość zwrotu do 31.01.2026, ale nawet jakby te RAMy były kiepskie, to teraz za tę cenę już raczej nic lepszego i w takiej ilości nie kupię). NZXT C1200 Gold ATX 3.1  / CORSAIR RM1000x -  wybrane z podpiętego tutaj na forum tematu z polecanymi zasilaczami. Moc zawyżona pewnie, ale lubie cisze, wiec chce żeby wentylator sie "nudził", a nie wiem jeszcze w jakie GPU bede celował. GPU - tutaj nie wiem czy czekać na modele SUPER od nV (chyba maja bys opóźnione?), czy kupować co jest, bo przez sytuacje z RAM, ceny GPU tez moga poleciec znowu ostro w górę. Patrząc na ceny chyba celowałbym w coś typu RTX 5070Ti lub Radeon  RX 9070 XT. Kompletnie nie znam obecnie rynku, wiec proszę o jakieś propozycje solidnych modeli GPU (cena/jakość, względna cisza).
    • Jasne, ten MSI Center chyba też może coś szczerze przeszkadzać, z tego co czytałem to więcej złego robi niż dobrego, z Latencymon jeszcze nie miałem okazji korzystać na obecnym zestawie. Jeżeli chodzi o ustawienia graficzne to nie robi to jakoś większej różnicy, w gierki typu Valorant/LOL/Fortnite gram na najniższych, w War Thunder testowałem na niższe było delikatnie tylko lepiej przez to że pewnie mniej shaderów musiało się doczytywać. ( tak jak mówię na ultra bez problemu mam 200+ fps tylko ten micro stutter o 2-5 fps w dół )  Sprawdzałem na locked 60 fps też są spadki np do 47. Jeżeli chodzi o blokowanie klatek to mam vsync, czyli 144 fps idealnie do monitora, gdy robię limit fps ręcznie na 144 lub 3 mniej to powstaje screen tearing i obraz się rozjeżdża, efekt taki jakby monitor był przecięty na pół przy mocniejszych ruchach myszki albo mimo że mam te stałe fps to nie ma wcale płynności obrazu. Dzięki za linki do tematów innych, czytałem już je i raczej średnio co mi pomoże patrząc że to kompletnie inny procek, chipset itd. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...