Skocz do zawartości

Doświadczenia ze skepem proline.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jakie macie doświadczenia przy zakupach w sklepie proline.pl?

Czy wysyłka jest szybka w przypadku kuriera (jeśli towar jest "Dostępny w magazynie wysyłkowym")?

Czy wysyłany towar jest dobrze zabezpieczany?

Jak wygląda sprawa zwrotów? Bezproblemowa?

Czy reklamacje to droga przez mękę?

 

Edytowane przez pawciog
Opublikowano

Widzisz a nie grzmisz... Będziesz o każdym sklepie zakładał temat? Poczytaj następnym razem ze ZROZUMIENIEM jak wygląda czas wysyłki i nie będziesz niepotrzebnych tematów zakładał.

 

Aby nie offtopować.

Kupiłem u nich kiedyś raz, bez problemu.

Zależy od regulaminu. Czytanie ze zrozumieniem.

Dobrze.

Nie korzystałem.

JW.

 

 

 

Opublikowano
6 godzin temu, pawciog napisał(a):

Jakie macie doświadczenia przy zakupach w sklepie proline.pl?

Czy wysyłka jest szybka w przypadku kuriera (jeśli towar jest "Dostępny w magazynie wysyłkowym")?

Czy wysyłany towar jest dobrze zabezpieczany?

Jak wygląda sprawa zwrotów? Bezproblemowa?

Czy reklamacje to droga przez mękę?

 

To są pytania do sklepu.

Kupowałem często.

Bezproblemowo.

 

Opublikowano (edytowane)

AndrzejTrg czy ty jesteś jakimś upośledzonym januszem biznesu? Bo przyczepiłeś się do mnie jak rzep.

19 godzin temu, Pan Mateoo napisał(a):

+1 nie spam tematami.

Poszukaj na guuglu czy innych redditach albo samodzielnie zweryfikuj wyglad strony

Jaki spam tematami? Napisanie dwóch nowych tematów we wtorek i czwartek to jest spam tematami?

W góglach se poszukam, ale interesuje mnie opinia normalnych użytkowników forum.

Edytowane przez pawciog
Opublikowano

Napisałeś pytanie o jeden sklep bo nie wysłali towaru w niedzielę, a teraz pytasz o drugi w nowym temacie, równie dobrze można było zapytać o Proline w tamtym.

No i trochę spokojniej, nowemu użytkownikowi raczej zalecałbym więcej pokory.

Opublikowano
3 godziny temu, pawciog napisał(a):

AndrzejTrg czy ty jesteś jakimś upośledzonym januszem biznesu? Bo przyczepiłeś się do mnie jak rzep.

 

Wypraszam sobie i trochę kultury. Takie informacje dorosły, myślący człowiek potrafi znaleźć sam, choć co można się spodziewać po kimś, komu czytanie ze zrozumieniem nie idzie... To że w regulaminie sklepu, masz napisane że czas wysyłki po zatwierdzeniu zamówienia to 3 dni robocze, a Ty po jednym dniu zakładasz temat bo Ci towaru nie wysłali świadczy tylko o Tobie :) i można się spodziewać że co zamówisz z byle jakiego sklepu będzie się kończyło kolejnym tematem... Więc lepiej coś utemperować u zalążka, niż później czyścić syf który pozostawisz. 

  • Like 1
Opublikowano

Kilka raz w proline kupowałem i wszystko było ok. Reklamację miałem jedną, po roku coś padło w jakimś telefonie xiaomi. Reklamacja przebiegła bez problemu. Tylko zaznaczę, że to wszystko było kilka lat temu, od tego czasu kontaktu ze sklepem nie miałem.

Opublikowano

Kupowałem tam dwa ostatnie kompy, tj. części do nich i jeszcze inne graty. Nigdy nie było żadnych problemów, a z 20k się tam wydało. :D

Ostatni kompa był tam kupowany prawie cztery lata temu i od tego czasu nic, więc moja pozytywna opinia może nie być aktualna.

Opublikowano

Również polecę sklep,kupowałem tam kilkanaście razy.Ostatnio kupowałem system Windows.Sklep istnieje już sporo czasu,jak na nasze warunki.Towar dobrze zabezpieczony. Jedyne co ,to nie dokonywałem zwrotu.

Opublikowano

Kupowałem wiele razy i bez zastrzeżeń. Reklamowałem trzy rzeczy - płytę główną, kartę graficzną i uszkodzoną obudowę. Wszystko przebiegło bez problemu. Na GPU długo czekałem, ale to z winy serwisu MSI. Ostateczniej jednak zwrot kasy i możliwość kupna nowszego i wydajniejszego modelu za lekką dopłatą :thumbup:

 

 

Dla mnie plusem Proline jest to, że nie są aż takim molochem jak morele czy inny x-kom. A w związku z tym idzie się łatwiej dogadać z pracownikami i nie odpisują jak boty metodą kopiuj-wklej. Jak ostatnio załatwiałem jeden problem (dość zawiły, no ale i takie się pojawiają) w sklepie owocowym, to dyskusję prowadziłem z trzema różnymi pracownikami, z czego każdy rzucał tylko ogólnikowymi oficjalnymi formułkami i nie odpowiadał na zadane pytanie. Ostatecznie udało się sprawę rozwiązać pomyślnie, ale wystarczyłoby bardziej ludzkie podejście do sprawy i można to było załatwić dużo szybciej.

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...