Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, DITMD napisał(a):

To ma być psychologiczny horror z fajną fabułą i klimatem, a nie gra akcji, większość walk i tak pewnie pominę. Zresztą zobaczymy jutro, wracam z pracy i ogrywam Silenta, albo mi podejdzie, albo nie :cool:

No właśnie nie bardzo, bo już miesiąc temu pisali, że ta część jest znacznie bardziej nastawiona na akcję, unikanie wrogów jest trudniejsze a sama gra może być trudna.

Czy "Almost Souls-esque boss fight".

Opublikowano
10 minut temu, DITMD napisał(a):

To ma być psychologiczny horror z fajną fabułą i klimatem, a nie gra akcji, większość walk i tak pewnie pominę. Zresztą zobaczymy jutro, wracam z pracy i ogrywam Silenta, albo mi podejdzie, albo nie :cool:

Ciekawe, bo niektórzy recenzenci pisali: "Too much action at times".

Opublikowano (edytowane)

Ja oczekuję od tej gry przede wszystkim wciągającej fabuły, klimatu i napięcia. Jeśli to dostanę, to nieważne, ile będzie w niej akcji.


 

Cytat

 

Silent Hill f will have 5 endings and a game-changing New Game Plus

 

Players will experience one specific ending on their first playthrough, developers from Konami and NeoBards Entertainment said during a recent press event in Tokyo attended by Polygon. Silent Hill f writer Ryukishi07 noted that the game's creators wanted players to experience a purposefully crafted story, then experience new perspectives on that story in subsequent playthroughs. Which ending players get on additional playthroughs will depend on the player's actions and choices. Ryukishi07 said that it will not be "black and white which endings are good or bad."

 

Konami and NeoBards are including a New Game Plus mode in the game. New Game Plus runs will include expanded exploration, different boss battles, and new story developments told through new cinematics, developers said. 

 

:glodny:

Edytowane przez DITMD
  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

360p :hihot:

 

 

No raczej nieprawda - w materiale nic takiego nie padło. Na bazowym PS5 performance mode działa w okolicach 1080p, a quality mode w okolicach 1440p. Na PS5 Pro jest nieco powyżej 1080p, ale przez PSSR obraz ma sporo artefaktów, więc nie wygląda znacząco lepiej.

  • Confused 1
Opublikowano

Tak sobie myślę, że sporo dziwnych decyzji podjęto przy tworzeniu tej gry, z mojego punktu widzenia:

-nastolatkowie jako postacie główne - kogo to ma przyciągnąć? ewidentnie odbiorcą jest Azja, ale co z resztą świata? nastolatka w grzecznym mundurku ma mnie przyciągnąć do gry?
-wygląd walki - w sensie brzydkie rwane animacje, źle animowany i przesadzony unik, brak reakcji wrogów na uderzenia, zatrzymanie klatki przy niektórych uderzeniach (bug?) - zabrakło albo talentu albo pomysłu
-silent hill nigdy nie był tak azjatycki, więc dlaczego teraz, dlaczego Japonia, dlaczego nastolatka i jej problemy

Kiedyś zagram pewnie, ale totalnie jestem rozczarowany, bo nie tak sobie wyobrażałem nowego SH.

Opublikowano

Jakieś takie ostre jak na 360p :] To że render wewnętrznie tak generuje nie znaczy że gra na tyle wygląda :/ zresztą. To domena UE5 - niskie rozdzielczości startowe, ostry obraz przy dobrej implementacji upscalingu.

 

Odpaliłem póki co na laptopie, bo rano odblokowali i trzeba iść do pracy :E , ale na 4070m przy dlssq / 1080p i maks detalach trzyma stabilnie 60 klatek. Zobaczymy jak będzie na 3060, bo mam akurat pod ręką na zapleczu to się sprawdzi. Wizualnie, bardzo ładnie póki co.

Opublikowano

Kobieta w takim wdzianku jest mokrym snem wielu facetów:lovin:

2 minuty temu, @MUZ napisał(a):

Tak sobie myślę, że sporo dziwnych decyzji podjęto przy tworzeniu tej gry, z mojego punktu widzenia:

-nastolatkowie jako postacie główne - kogo to ma przyciągnąć? ewidentnie odbiorcą jest Azja, ale co z resztą świata? nastolatka w grzecznym mundurku ma mnie przyciągnąć do gry?
-wygląd walki - w sensie brzydkie rwane animacje, źle animowany i przesadzony unik, brak reakcji wrogów na uderzenia, zatrzymanie klatki przy niektórych uderzeniach (bug?) - zabrakło albo talentu albo pomysłu
-silent hill nigdy nie był tak azjatycki, więc dlaczego teraz, dlaczego Japonia, dlaczego nastolatka i jej problemy

Kiedyś zagram pewnie, ale totalnie jestem rozczarowany, bo nie tak sobie wyobrażałem nowego SH.

 

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

To nie jest kobieta i to nie jest takie wdzianko jak masz na myśli:) nawet tego nie dowieźli

Stworzyli grę pod nastolatków/młodych ludzi z gore i tematami dla dorosłych - gdzie tu logika?

Edytowane przez @MUZ
Opublikowano
11 minut temu, aureumchaos napisał(a):

I jak tam? Gra juz ktos na pre orderze? Jak wrazenia???? 

Zaraz odpalam bo The Beast skończone.

Póki co optymalizacja git.

20 minut temu, Jaycob napisał(a):

Halo, FBI? Stary, ona ma max 15 lat - PEDO! :E 

Kobieta napisałem:red:

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, Jaycob napisał(a):

No raczej nieprawda - w materiale nic takiego nie padło. Na bazowym PS5 performance mode działa w okolicach 1080p, a quality mode w okolicach 1440p. Na PS5 Pro jest nieco powyżej 1080p, ale przez PSSR obraz ma sporo artefaktów, więc nie wygląda znacząco lepiej.

Ale ty podajesz rozdzielczość po upacalingu a nie wyjściowa … 

 

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano (edytowane)
Cytat

 

Na zwykłym PlayStation 5 gra w trybie wydajności działa w przedziale od 720p do nawet 360p, co przypomina standardy ery PlayStation 3 (albo nawet starsze).

Kanał ElAnalistaDeBits opublikował analizę wydajności Silent Hill f na PS5 i PS5 Pro, wskazując na bardzo niskie wartości rozdzielczości w trybie wydajności, który pozwala na rozgrywkę w 60 kl./s. Na zwykłym PlayStation 5 gra działa w przedziale od 720p do nawet 360p, co przypomina standardy ery PlayStation 3. Na PlayStation 5 Pro sytuacja wygląda nieco lepiej, ale nadal rozczarowująco, bo tryb wydajności oferuje stałe 720p, co jest słabiutkim wynikiem jak na sprzęt tej klasy.

 

https://ithardware.pl/aktualnosci/silent_hill_f_debiut_oceny_niska_rozdzielczosc_ps5-45324.html

 

360p... :smiech:

PS5 Pr0 720p :pajac:

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 2
Opublikowano
3 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

Ale ty podajesz rozdzielczość po upacalingu a nie wyjściowa … 

Wszystko jest na filmie. 

3 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Sprawdź DF - nigdzie nie podali, że wyjściowo jest 360p, przynajmniej w transkrypcji. Mówią tylko o internal resolution, czyli tym, co faktycznie renderuje silnik, i że upscaling/PSSR na PS5 Pro robi czasem artefakty.

Na bazowym PS5 performance mode działa wewnętrznie w okolicach 1080p, quality mode w okolicach 1440p, a na PS5 Pro nieco ponad 1080p.

Opublikowano
5 minut temu, Jaycob napisał(a):

Sprawdź DF - nigdzie nie podali, że wyjściowo jest 360p, przynajmniej w transkrypcji. Mówią tylko o internal resolution, czyli tym, co faktycznie renderuje silnik, i że upscaling/PSSR na PS5 Pro robi czasem artefakty.

Na bazowym PS5 performance mode działa wewnętrznie w okolicach 1080p, quality mode w okolicach 1440p, a na PS5 Pro nieco ponad 1080p.

Maintaining this stable frame rate comes at a high price with a fairly low rendering resolution. PS5 Pro stays at 720p, while PS5 ranges between 720p and 360p in performance mode. - Ideally, it would have been better to rescale to 4K from 1080p, as 720p as a starting point does not seem to me to be the ideal resolution for increasing to 2160p.

 

opis pod filmem... 

Opublikowano
5 minut temu, aureumchaos napisał(a):

Maintaining this stable frame rate comes at a high price with a fairly low rendering resolution. PS5 Pro stays at 720p, while PS5 ranges between 720p and 360p in performance mode. - Ideally, it would have been better to rescale to 4K from 1080p, as 720p as a starting point does not seem to me to be the ideal resolution for increasing to 2160p.

 

opis pod filmem... 

Nie ten film. Omawiałem DF, oni tam nic takiego nie napisali. 

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, Reddzik napisał(a):

Szczerze jakieś dziwne mi się to wydaje. Na mobilnym 4070 bez upscalingu w naticve gra trzyma bez większych problemów 30-40 fps w 1080p na maksymalnych ustawieniach. Czyli mobilny układ, zmulony do ca. 90W daje radę renderować grę w akceptowalnym framerate i frametime żeby tutaj locka trzasnąć na 30 i mieć spokój. Skąd w takim razie te 720p na pro ? :E przecież gra na PRO raczej nie ma wymaksowanych sliderów, więc powinna być w stanie spokojnie skalować się od 1080p w 60 klatkach. Może patch Day1 coś tutaj poprawi, tym bardziej że pole do manewru jest bo z analiz wynika że ciągnie równe 60 i 30 niezależnie od trybu. Może zbyt pesymistycznie skaler ustawili, bo UE5+konsole= katastrofa?

Z drugiej strony jak patrzę na skompresowane już treści na YT to nawet te internal720 czy 360 nie wygląda wcale nieostro :/ więc zasadniczo co mnie wewnętrzne renderowanie interesuje jak obraz dostaję jak żyleta.

Edytowane przez Qrdello

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...