Jaycob 1 934 Opublikowano 3 Października Opublikowano 3 Października To te, które działają tylko przy niskiej trwałości broni? Wydaje się trochę mało skuteczne. Trafiło mi się kolejne fajne omamori: 1
DITMD 787 Opublikowano 3 Października Opublikowano 3 Października (edytowane) Nie, chodziło mi o omamori żuka. Wydra też jest fajna. Edytowane 3 Października przez DITMD 1
ODIN85 3 502 Opublikowano 3 Października Opublikowano 3 Października Widzę że są nawet buildy jak w soulsach 1
Necronom 431 Opublikowano 3 Października Autor Opublikowano 3 Października W dniu 30.09.2025 o 13:26, Jaycob napisał(a): Kiszak to już klasyk - przerushował kawałek, notatek nawet nie tknął, stękał na staminę, a w punkty Wiary ani jednego oczka nie wsadził... Redaktor z GOL-a go tam pięknie przeorał, aż miło było poczytać. Kiszka nagrał ponad godzinną odpowiedź na ten post z GOLa. Nie oglądałem i nie wiem na ile to merytoryczne. Nie będę wrzucać bo typa nie trawię, ale jest jak coś.
Jaycob 1 934 Opublikowano 3 Października Opublikowano 3 Października 4 godziny temu, ODIN85 napisał(a): Daj w spoiler jak na najwyższym jakaś zagadka wyglądała bo już na hardzie było ciężko. Nie pamiętam już dokładnie, więc podam świeży przykład. Ta zagadka z pudełkiem na easy ma limit przesunięć do 1 i można ruszać tylko białe pola, a w tekście jest jeszcze na czerwono podkreślone, co dokładnie trzeba znaleźć. Mega ułatwienie. Tak samo ta przy ołtarzu - na łatwym każda figurka ma pętelkę, którą dopasowujesz do podestów, też oznaczonych tymi sami symbolami. Dzieci w przedszkolu by to ogarnęły. Na wyższych poziomach praktycznie zostaje ci tylko enigmatyczny tekst z dzienniczka i zero wskazówek. 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 3 Października Opublikowano 3 Października Dziś zrobiłem dwa endingi (UFO i Ebisugaoka in Silence). UFO - szybkie i śmieszne, a to drugie miało chyba najciekawszego bossa. Na szczęście grałem na easy, bo mam wrażenie, że na najwyższym poziomie męczyłbym się z nim w nieskończoność. Sporo się tam działo, ale udało się nawet zgarnąć achievementa za ubicie go poniżej 10 minut. Zostało mi już tylko ostatnie i koniec. Szczerze, te kolejne NG+ trochę męczą, dobrze chociaż, że część wydarzeń jest pomijana i widać kiedy wpada nowa cutscenka, ale i tak mogli bardziej skrócić kolejne przejścia. 2
Jaycob 1 934 Opublikowano 5 Października Opublikowano 5 Października Zrobiłem wszystkie zakończenia. Jak połączyć wszystkie wątki, to szczerze mówiąc fabuła trochę mnie zawiodła. Spoiler Da się wyłapać głębsze znaczenia i metafory, ale momentami wszystko jest zbyt enigmatyczne i sprowadza się głównie do aranżowanego małżeństwa i społecznej presji. Historia Hinako to w sumie opowieść o walce o własną wolność i prawo do decydowania w Japonii lat 60., gdzie kobiety praktycznie nie miały wyboru. No i sporo rzeczy dzieje się tylko w jej głowie (jak np. cała ta wioska jest kompletnie wymyślona), co trochę odbiera całości ciężar. 2
Ryszawy 402 Opublikowano 5 Października Opublikowano 5 Października (edytowane) A teraz wytłumacz jak historia Hinako wpisuje się w mitologię miasteczka Silent Hill, kultu, zakonu The Order i całej reszty? Bo dla mnie dalej jest to zagadką. Edytowane 5 Października przez Ryszawy
Necronom 431 Opublikowano 5 Października Autor Opublikowano 5 Października Z tego co widziałem to jedynym fabularnym powiązaniem jest White Claudia. Roślina, z której jest wytwarzany narkotyk PTV znany od pierwszej części.
Necronom 431 Opublikowano 5 Października Autor Opublikowano 5 Października I już powstają z tyłka teorie o tym jakoby SHf to rozpoczął, bo wydarzenia dzieją się przed SH1. Tyle, że notatki z pierwszej części wspominają o tym, że ta roślina rośnie na terenach SH już od czasów starożytnych. To samo mówi Lost Memories, że rytuały sięgają XVI wieku.
musichunter1x 1 311 Opublikowano 5 Października Opublikowano 5 Października A czy w Sillent Hill lore nie ma dużego znaczenia, skoro jest to horror do psychologicznej analizy postaci? Jeszcze w żadnego nie grałem, ale interesuje się rynkiem, więc coś tam słyszałem.
Necronom 431 Opublikowano 5 Października Autor Opublikowano 5 Października Jak najbardziej ma znaczenie. To co piszesz to wprowadził SH2 i zrobili z tego trochę miejsce dla ludzi z mental issues. I teraz ludzie, którzy nie grali w 1,3 i 4 mają takie właśnie wyobrażenie o SH. Sam wygląd i w pewnym stopniu obecność Piramidogłowego z SH2 ma odzwierciedlenie właśnie w historii miasta i powiązania z kultem.
aureumchaos 440 Opublikowano 6 Października Opublikowano 6 Października 16 godzin temu, Jaycob napisał(a): Zrobiłem wszystkie zakończenia. Jak połączyć wszystkie wątki, to szczerze mówiąc fabuła trochę mnie zawiodła. Ukryj zawartość Da się wyłapać głębsze znaczenia i metafory, ale momentami wszystko jest zbyt enigmatyczne i sprowadza się głównie do aranżowanego małżeństwa i społecznej presji. Historia Hinako to w sumie opowieść o walce o własną wolność i prawo do decydowania w Japonii lat 60., gdzie kobiety praktycznie nie miały wyboru. No i sporo rzeczy dzieje się tylko w jej głowie (jak np. cała ta wioska jest kompletnie wymyślona), co trochę odbiera całości ciężar. Pelen respect... Mi cos checi opadly na te chwile... gram w horrory indie na razie, ale planuje wrocic... kiedys... 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 6 Października Opublikowano 6 Października (edytowane) No nie dziwię się. Z punktu widzenia gry praktycznie nic się nie zmienia - ciągle biegasz po tych samych lokacjach i tłuczesz tych samych wrogów (no, poza ostatnimi bossami). Zagadki też te same. Nie przepadam za takim rozwiązaniem. Jedynie NieR: Automata zrobiło to fajnie, bo tam przynajmniej walka się trochę zmieniała i miało to sens fabularny. Tutaj ten system imo po prostu nie działa. Także mam dość horrorów, niedługo kupię Super Mario Galaxy, żeby się trochę zrelaksować. Edytowane 6 Października przez Jaycob 1
ODIN85 3 502 Opublikowano 6 Października Opublikowano 6 Października He? Nie ma nowej lokacji jakiejś?
Jaycob 1 934 Opublikowano 6 Października Opublikowano 6 Października No niby tak, jest jedna mała nowa lokacja z nową zagadką potrzebną do odblokowania zakończeń, ale gameplayowo to praktycznie nic nie zmienia.
DITMD 787 Opublikowano 6 Października Opublikowano 6 Października Mogli to chociaż trochę skrócić i usunąć tę głupią końcówkę z pogonią za tym mgielnym potworem, to jest ta najbardziej irytująca część gry. NG+ chyba najwięcej dodaje, notatek i cutscenek, ale większość z nich to wciąż to samo, tylko o kilka sekund dłuższe. Granie w tę grę cztery razy, żeby zobaczyć kompletne zakończenie, trochę mija się z celem, zwłaszcza że każdy z nas ma masę innych gier w backlogu, choć muszę przyznać, że dobrze się bawiłem podczas tych dwóch przejść, ale trzeciego raczej już nie skończę.
caleb59 1 621 Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października Skisłem hardo bo dosyć szybko gra wleciała na gog.com.
aureumchaos 440 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Wy, ze gra jest Bee a tymczasem... https://www.purepc.pl/silent-hill-f-recenzja-gry
Necronom 431 Opublikowano 13 Października Autor Opublikowano 13 Października Wyszło to niech sobie toto żyje. Najważniejsze, że to nie będzie żaden wyznacznik dla kolejnych części. Żałuję tylko, że ja założyłem o tym temat 😜 1
maras2574 891 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Przerwałem toto i wróciłem do "rozgrzebanego" dawno temu Banishers: Ghost of New Eden (ukończyłem właśnie), i muszę stwierdzić że toto nawet podjazdu nie ma do chyba mało znanego tytułu jakim właśnie są Pogromcy Nie wiem też, kto wymyślił nazwę i kaleczy tym samym Silent Hill, bo do SH toto ma baardzoo daleko. Takie moje spostrzeżenie, leci ten gruz z dysku 1 1 1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się