JeRRyF3D 1 726 Opublikowano 7 Czerwca Opublikowano 7 Czerwca W trailerze, korytarz i typ idący przez biura... wzorowe oświetlenie! Nie ma miejsca dla ReShade. Cukierek. Nawiasem. Tu mamy USA, ok... ale Europa. Takie miejsca, takie biura. Jak oni ogarniają... RODO?
Necronom 431 Opublikowano 7 Czerwca Opublikowano 7 Czerwca (edytowane) 6 godzin temu, ODIN85 napisał(a): No jak nie jak tak. Strzelania jest bardzo dużo. Jakoś do RE4R dali Vr. Nie więcej niż w RE4, a w RE5 to już dopiero przeginka. I obie mają TPP. Tak naprawdę RE4 zmienił serię z survival horroru na strzelankę, gdzie przeciwnicy to piniaty, z których wysypuje się amunicja. Ale zagłosowałem za TPP w ankiecie. Statyczne kamery są toporne już dzisiaj, ba nawet SH w 1999 miał już dynamiczną i gra o kilka klas bardziej straszyła. Ale to wynikało nie tyle z samej kamery co po prostu zupełnie innej tematyki. Edytowane 7 Czerwca przez Necronom
Phoenix. 4 727 Opublikowano 8 Czerwca Opublikowano 8 Czerwca Dla mnie stare klasyczne residenty TPP niech zostaną TPP, a nowe niech maja FPP. Te gry od samej produkcji są przystosowane do widoku FPP i TPP do nich po prostu nie pasuje bo cała gra i układ kamery/lokacje musiałaby być przebudowane.
Necronom 431 Opublikowano 8 Czerwca Opublikowano 8 Czerwca Capcom robi główną serię według jakiegoś schematu: RE1-3 -statyczne kamery RE4-6 - typowe TPP RE7-9(?) - FPP W VIII się złamali i dorobili TPP, ale sztucznie to jakoś wygląda właśnie. Jakby gra nie była do tej kamery przystosowana.
Lypton 953 Opublikowano 8 Czerwca Opublikowano 8 Czerwca (edytowane) Ten schemat może mieć jakiś związek z dostępną w tych czasach technologią. TPP/FPP na PSX wyglądałoby fatalnie i byliśmy parę lat przed analogową rewolucją w celowaniu. Na PS2 gry FPP były rzadkością, ale TPP było normą. PS4 pozwalało na niemal fotorealistyczne i immersyjne fppeki. Edytowane 8 Czerwca przez Lypton 1
Reddzik 2 775 Opublikowano 8 Czerwca Opublikowano 8 Czerwca Przeszedłem RE Village w trybie TPP i nie widziałem z tym problemu, mimo, że gra była zrobiona pod FPP.
Phoenix. 4 727 Opublikowano 8 Czerwca Opublikowano 8 Czerwca (edytowane) 44 minuty temu, Reddzik napisał(a): Przeszedłem RE Village w trybie TPP i nie widziałem z tym problemu, mimo, że gra była zrobiona pod FPP. Przecież ona została cała przebudowana pod TPP i tak jak pisałem wymaga to stworzenia gry pod konkretny tryb od nowa. Więc dziwne żebyś widział problem skoro sami twórcy gry zrobili natywny tryb TPP 😉 https://www.eurogamer.pl/kamera-tpp-w-resident-evil-village-wymagala-tyle-pracy-co-nowa-gra-twierdza-tworcy Edytowane 8 Czerwca przez Phoenix. 1
ghostdog 905 Opublikowano 8 Czerwca Opublikowano 8 Czerwca Zamiast Requiem powinni zrobić remake części pierwszej. RE2, RE3 i RE4 w wersji odświeżonej wyszły świetnie. Chętnie bym zagrał w pierwszą część.
Necronom 431 Opublikowano 8 Czerwca Opublikowano 8 Czerwca Capcom wydaje gry trochę naprzemiennie. Nowa część, remake. Ostatnią grą był remake 4, więc teraz nowa. Poza tym jedynka już dostała remake, a później jego odświeżenie. Co prawda jeszcze w starej konwencji, ale jednak. Poza tym nie, nie chciałbym remake'u jedynki zamiast nowej odsłony.
ODIN85 3 502 Opublikowano 9 Czerwca Opublikowano 9 Czerwca 7 godzin temu, ghostdog napisał(a): Zamiast Requiem powinni zrobić remake części pierwszej. RE2, RE3 i RE4 w wersji odświeżonej wyszły świetnie. Chętnie bym zagrał w pierwszą część. Jakieś tam remaki na pewno już robią.
ODIN85 3 502 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca (edytowane) W dniu 7.06.2025 o 15:50, ODIN85 napisał(a): To niech dadzą wybór i każdy będzie zadowolony. Załatwiłem że tak właśnie będzie Edytowane 11 Czerwca przez ODIN85
ODIN85 3 502 Opublikowano 12 Czerwca Opublikowano 12 Czerwca https://ithardware.pl/aktualnosci/resident_evil_9_capcom_80_dolarow_cena-42512.html
Jaycob 1 934 Opublikowano 27 Czerwca Autor Opublikowano 27 Czerwca Czyli taki Resident, gdzie jest mniej strzelania, więcej snucia się po ciemnych korytarzach. Nie wiem, czy to moja bajka - nigdy nie byłem fanem powolnego tempa i oglądania ścian. Obie perspektywy:
ODIN85 3 502 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca Ta jasne. Pewnie pod koniec będzie sieka jak zawsze
Spychcio 802 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca Kicha, wole akcje jak w RE2, RE3 czy Dead Space a nie chodzenie, klękanie, chowanie się i oglądanie ścian, nuda.
Necronom 431 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca Fajnie, że będą elementy nastawione na klimat a nie ciągłe strzelanie. Dom Beneviento w Village to była jedna z najlepszych lokacji w grze. Nie za długa aby znudzić, a w sam raz na trochę horroru. 1
Spychcio 802 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca Tylko, że ja jestem za stary na straszenie i takie momenty mnie nudzą. To pewnie dla młodieży.
Necronom 431 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca No widzisz, a mnie szybko nudzi pew pew i suspense jest potrzebny. Całe szczęście, że pomimo prawie 40 na karku skuteczne budowanie klimatu jeszcze na mnie działa. Dla przykładu SH opierają się głównie na tym i nie są to absolutnie gry dla młodzieży. Mówimy w końcu o serii, która zaliczana jest jednak do survival horroru a nie strzelanki, chociaż kilka części to wypaczyło. 2
Spychcio 802 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca Poczekam do premiery i obejrzę gameplay, może dalej się rozkręci
Lypton 953 Opublikowano 28 Czerwca Opublikowano 28 Czerwca 10 godzin temu, Spychcio napisał(a): (...) może dalej się rozkręci Oby nie.
bleidd 484 Opublikowano 28 Czerwca Opublikowano 28 Czerwca RE VII dla mnie najlepsza część serii. RE2 też mi się podobało, miało swój klimat. Zagadki przyjemnie urozmaicały grę, nie było za dużo strzelania. Za to od czwórki się totalnie odbiłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się