Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Slayer napisał(a):

Zabił mnie gość z wyrzutni, faktycznie jest feeling grania w CoDa

Ale to chyba nie pamiętasz BC2 gdzie tam był spam wyrzutnią Carl Gustav. Zawsze tak było w Battlefield. To zależy tylko i wyłącznie o osób którzy grają po drugiej stronie.

Opublikowano

W tak niedorobionego singla dawno nie grałem. Inteligencja wrogów i towarzyszy nie istnieje. Na grafice,hdrze i dubbingu kończą się plusy. No i fabuła nawet nie jest dokończona-jeszcze jedna misja wskazana.

Szkoda czasu,max 4 na 10.

  • Like 1
  • Sad 1
Opublikowano
6 godzin temu, Slayer napisał(a):

Zabił mnie gość z wyrzutni, faktycznie jest feeling grania w CoDa :E

Nie, nie ma... jest "stary, badziewny BF"... tak jak pisałem - ich zabić - masakra, ale ty zginąć - od tak.

 

Opublikowano

Mi się czasem zdąża kogoś zabić z RPG. Jak celuje w czołg i ktoś się pojawi nie ma czasu na zmianę broni dostaje z RPG.

Wczoraj na tej największej mapce biegam z karabinkiem i jakiś snajper z najwyższego wieżowca do mnie strzela to ja wyciągam RPG i za 3 razem dostał w główkę. Takie trafienia dają dużo frajdy. Strącenie helki RPG też daje dużo frajdy.

 

Pamiętam też, jak w jednym z dodatków do 4 dodali katiusze. To pierwszy frag jaki zaliczyłem to zestrzelenie jeta (oczywiście to był czysty fart) :rotfl:.

Opublikowano
7 godzin temu, Strilok napisał(a):

Też to zauważyłem, zastanawiam się czy te skrzynki nie były czasem rzucone przez przeciwnika i dlatego nie uzupełniało ammo.

Na 100% były z "mojej" strony.  Sojusznicy rzucali mi pod nogi.

Opublikowano
7 godzin temu, SylwesterI. napisał(a):

Powiem wam, że FG robi robotę w tej grze i rzeczywiście nie czuję laga, a na kromki ustawieniach graficzne/cpu bite 240fps 

Nie rozumiem dlaczego włączył FG a nie włączył dlss powinien raczej zrobić odwrotnie 

  • Upvote 1
Opublikowano
4 minuty temu, zlotnik napisał(a):

Nie rozumiem dlaczego włączył FG a nie włączył dlss powinien raczej zrobić odwrotnie 

Ze względu na cpu, dlss daje tylko zysk dla gpu.

U mnie na 13700k i 4090 i undervoltowanym z zegarem na 2580mhz, wcześniej miałem locka na 200fps, ale były mapy gdzie musiałem dać 165fps, wtedy miałem bity fps na tym co zablokowałem. 

Gpu wtedy chodzi na 60-70% obciążenia, bo to procesor sie męczy.

Na jego ustawieniach mam locka na 240fps czyli pełne odświeżanie monitora, gpu dalej 60-70% obciążenia, ale cpu ma łatwiej, a fps jest stały 240 żadnych spadków, nie wyczuwam również laga, no i statystyki się nie pogorszyły, więc widać ze fg w tym wypadku nie wpływa na większy imput lag, a co za tym idzie na pogorszenie rozgrywki.

Mi takie ustawienia odpowiadają, dałem jako ciekawostkę, a ludzie zrobią co chcą.

Opublikowano
9 godzin temu, Wyhylylybymy napisał(a):

Detale Full rozdzielczość 3440x1440p i śmiga w natywnej w akcjach 130-150 FPS na 5090. Dobrze zoptymalizowana gra :) po włączeniu DLSS w trybie jakość dobija do 200 lekko. Piszę o multi oczywiście :)

Z top kompem? Nie rozśmieszaj nas... :hihot: To tak jakbyś się dziwił, że Ferrari wyciąga 200km/h.

2 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

W tak niedorobionego singla dawno nie grałem. Inteligencja wrogów i towarzyszy nie istnieje. Na grafice,hdrze i dubbingu kończą się plusy. No i fabuła nawet nie jest dokończona-jeszcze jedna misja wskazana.

Szkoda czasu,max 4 na 10.

Tak jest od zawsze w tego typu grach, zagraj sobie w jakąkolwiek kampanię z Call of Duty i będziesz miał to samo. Przeciwnicy są głupi bo są tylko przeszkodą byś miał po co strzelać. Nie oczekuj od tego typu gry AI na poziomie Unreal Tournament.

  • Upvote 2
Opublikowano
7 godzin temu, BEM.22 napisał(a):

Kadajo

 

Z włączonym  Frame Generatorem   w BF6 Multi  kariery nie będzie ;)  to daje Ci  30% więcej szans na zgon ze strony przeciwnika z niższym opóźnieniem .

A z padem i aimbotem czy bez :rotfl2:

Szkoda życia na przejmowanie się pierdami.

  • Upvote 2
Opublikowano

W tym poscie z reddit pewnie tyle prawdy co w tym ze Kwasniewski byl po prostu przeziebiony. Nie wiem kto w takie bajki wierzy.

 

Pogralem troche na 2560x1080 w 300 klatkach (gra ma jakis bug-cap na 299 klatek na cpu, ktory da sie obejsc jedynie odpalajac fg) i powiem, ze czuc roznice. Wypowiadalem sie ostatnio ze, ze 120 wystarczy, ale jak sie pobiega z 300... xd Niestety grafa leci mocno w dol, co dla mnie to dyskwalifikuje. Jak zrobia 5k2k 300hz to mnie Baba z domu wyrzuci, ale zamowie od reki. 

 

Strasznie przezzkadza mi bug, w ktorym sprint sie blokuje i jedyna forma naprawy jest ads. Jak Ci sie zablokuje jak masz noz/apteczke to tdzeba zmienic bron i odpalic adsa. Z 10 razy juz przez taka pierdole zginalem. Drugi frustrujacy bug z medem. Nie zawsze da sie kogos podniesc jak sie nie jest medykiem, typ krzyczy, a nie da rady go podniesc. Albo Ty lezysz, przebiega po Tobie 10 typa, frustrujesz sie a oni po prostu podniesc Cie nie moga.

 

No i snajperzy, sa mecze na breakthrough ze masz 1/4 teamu gdzies w gorach. Banowalbym banowalbym, jak na conquescie bardziej to toleruje, tak na mapkach gdzie trzeba coś zpushowac pol składu sobie kampi w najlepsze i ma 0 dodatniego wpływu na rozgrywkę.

 

*please play the fcking objective*

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

To jak z tym FG, będzie opóźnienie czy nie :Do bo niestety bez tego mój 5070 w akcji potrafi zlecieć do 80fps, ze 120/130 i u mnie ta opcja wygląda trochę inaczej niż na filmie i kromki wyżej xd nie mam samej kwestii włączone czy wyłączone a 2/3/4 xD co więcej jak wyłączę generator klatek to mam wrażenie, że menu trochę klatkuje a z generatorem śmiga a milo. 

17603429632392800380521052738549.jpg

Edytowane przez Mosiu92

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę Cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasując do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajrzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...