Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, sino napisał(a):

1. Skąd pewność, że mail dojdzie?

2. I tym bardziej skąd, że ktoś go przeczyta?

 

Należy dzwonić i tyle. A lepiej było tego nie odbierać skoro niezgodne z umową.

Skąd pewność, że ktoś odbierze? :lol2: 

 

3 godziny temu, sino napisał(a):

 

Problem, że będzie sobie pół roku zawracał głowę i się wkurzał, a to dużo warte (w tym czekanie pozwą do sądu czy nie i kiedy, a może wpadnie policja o 6:00? bzdury Gordona działają tylko w utopii, realnie to sędzia decyduje według widzimisię, jak też przedawnienie 5 lat może trwać 100 itp).

brednie. typowe forumowe brednie od gościa, który dosłownie nic nie wie. :) 

 

3 godziny temu, sino napisał(a):

W teorii Gordona obowiązuje inna utopia, zaś realnie:

-pracownicy stoją w pracy po 8-12h i kamera ich pilnuje by na chwilę nie siedli (skrajnie niezgodne z prawem pracy, a realnie tylko robią petycję)

-pracownicy płacą ze swojej pensji za pomyłki (w tym nawet za uszkodzenie stroju służbowego - ubrania roboczego, którego realnie nie da się ochronić itp).

znowu brednie. :) 

 

 

jak kiedyś napiszesz coś co nie jest kłamstwem lub bzdurą to powinni w Mongolii święto narodowe zrobić.

  • Like 1
Opublikowano

Zwykly blad z powodu natloku swiatecznego imo. Sklep odznaczyl ze zaplacone podczas zamawiania kuriera i tyle. 

Najlepiej jak sie op odezwie do nich emailowo albo przez support z czatem/phone call z nagryhwaniem rozmowy - choc oni sami sie powinni upomniec.

Nie ma opcji ze kurier, ktory zadzwonil spytac do centrali zostanie zwolniony bo to sensu nie ma - on ma dostarczac. Papierki i kwitki to sprawa ludzi z biur.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...