Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, musichunter1x napisał(a):

O panie, a myślisz że skąd to znam :E Gdyby nie ograniczenia fanowskiej twórczości, niczym u nintendo to UE5 pewnie byłby złotą erą takich filmów.

To pewnie wiesz jak załatwili twórcę tego cuda. No, ale to nie czas i miejsce 

  • Sad 1
Opublikowano
29 minut temu, Voodoo2 napisał(a):

Nie macie obaw że Wiesiek 4 pod patronem Mary Kenney pójdzie w podobny klimat?

Nie rozśmieszaj jedna osoba nie może odpowiadać za wszystko, poza tym CDPR szanuje źródło jakim są ksiązki

  • Like 1
Opublikowano
Godzinę temu, Element Wojny napisał(a):

Skoro jedynymi wyborami w kreatorze odnośnie Inkwizycji było czy ją rozwiązałeś i z kim romansowałeś, to odpowiedź już znasz. 

 

 

 

 

No ok dzięki, aczkolwiek teraz nie znam odpowiedzi na to z kim romansowałem i czy ja rozwiązałem bo nie pamiętam :E

Opublikowano (edytowane)

I to by chyba było na tyle Panie i Panowie, od 20 minut ilość graczy tylko spada, wygląda na to że ich sobotni premierowy peak to całe 84 tysiące :D 

Jeśli w nocy albo jutro nie wydarzy się coś niespodziewanego, to mamy flopa totalnego. 

 

image.thumb.png.e0a5d0013da73ab75465f861a513f9d8.png

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 2
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Frog67 napisał(a):

jedna osoba nie może odpowiadać za wszystko, poza tym CDPR szanuje źródło jakim są ksiązki

No raczej nie zatrudnili jej i nie dali stanowisko głównego scenarzysty (sprostowałem już że do nowego CP) żeby zmieniła swoje poglądy..  

Edytowane przez Voodoo2
Opublikowano
29 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Jak tam wrażenia grających? Warto spędzić przy tym kolejny wieczór? 

Ja odpuszczam. Przyłapuję się na tym, że zupełnie nie kręcą mnie historia ani postaci, tylko chęć zobaczenia kolejnych widoczków. Ogram sobie po raz drugi Horizona Remaster albo RDR2. 

  • Upvote 1
Opublikowano
35 minut temu, Voodoo2 napisał(a):

Nie macie obaw że Wiesiek 4 pod patronem Mary Kenney pójdzie w podobny klimat?

Ja mam poważne obawy właśnie. Wystarczy wejść na ich stronę i poobserwować supportowane przez nich akcje żeby być w 1000% pewnym jakim podmiotom i zachowaniom hołdują. Obstawiam że z Ciri zrobią lesbe tak czy siak i nie zdziwię się jak Vesemir będzie starym rowerem - protoplastą :uscisk:

  • Sad 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Fenrir_14 napisał(a):

Ja mam poważne obawy właśnie. 

Na moje przeczucie to będzie kompletna klapa, ale możliwe że jest przy innym projekcie, to wtedy on głównie oberwie.
W4 jest chyba nadal robiony głównie w Polsce? Ale nawet wtedy większość weteranów jest gdzie indziej.

Przy Cyberpunku gasiłem hype, gdy ogłosili wersję na PS4... Hypetrain trwał jeszcze parę lat :EPrzynajmniej wtedy tylko technikalia oberwały i może coś z fabuły. Ah oraz część konceptu poleciała, przecież to miało być GTA V online. 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano
12 minut temu, Fenrir_14 napisał(a):

Obstawiam że z Ciri zrobią lesbe tak czy siak i nie zdziwię się jak Vesemir będzie starym rowerem - protoplastą :uscisk:

Jeszcze słowa Andrzeja, że gra mu smrodu i gówna narobiła mogą okazać się prawda :lol2:

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Tyle od Kiszaka, ocena 5/10. 

 

1. Gra oferuje liniowy i powtarzalny system walki.

Walki składają się z sekwencji gauntletów, w których fale przeciwników pojawiają się w ustalonej kolejności.

Przeciwnicy są rozmieszczeni w sposób sztywny, brak tu swobodnego podejścia i rozłożenia przeciwników.

W każdej rozgrywce walki i rozmieszczenie przeciwników są identyczne, co prowadzi do schematycznego doświadczenia.

 

2. Walka jest monotonna, z przeciwnikami będącymi „gąbkami na pociski”.

Gra stawia na powtarzalne starcia, gdzie przeciwnicy posiadają wysoką wytrzymałość na obrażenia.

Brak różnorodności przeciwników i ich ataków sprawia, że walka staje się nużąca.

Struktura gry przypomina bardziej slasher, co odbiega od oczekiwań wobec RPG.

 

3. Dialogi wpływają na fabułę w ograniczonym stopniu.

Pomimo dużej ilości dialogów, nie mają one realnego wpływu na świat gry.

Decyzje podjęte w dialogach nie prowadzą do większych konsekwencji fabularnych.

Dialogi wpływają głównie na relacje postaci, np. możliwość romansów, ale nie wpływają na otaczający świat.

 

4. Brak autentycznego rozwoju postaci w systemie RPG.

System poziomów jest sztywny, a gracz zdobywa poziomy tylko w wyznaczonych miejscach.

Brakuje elastyczności w levelowaniu, ponieważ jest ono ściśle kontrolowane przez twórców gry.

Drzewko umiejętności jest ograniczone, nie pozwala na tworzenie unikalnych buildów i nie oferuje swobody w wyborze statystyk.

 

5. Gra oferuje iluzoryczną eksplorację i ma ograniczoną otwartość świata.

Eksploracja nie jest nagradzana, ponieważ nie ma możliwości dodatkowego zdobywania doświadczenia czy zasobów.

Brak wpływu gracza na tempo rozwoju postaci i ograniczona interakcja z otoczeniem obniżają poczucie wolności.

Gra nie oferuje możliwości dostosowywania poziomu wyzwań przez wybór przeciwników lub eksplorację.

 

6. Mechanika RPG jest uproszczona i ograniczona.

Brak różnorodności statystyk i umiejętności postaci, co eliminuje znaczenie wyboru klasy czy builda.

Gra nie pozwala na wybór atrybutów, takich jak siła czy zręczność, co jest nietypowe dla gier RPG.

System rozwoju postaci jest bardziej zbliżony do gier akcji niż do pełnoprawnego RPG.

 

7. Struktura gry jest wyreżyserowana, z ograniczoną elastycznością rozgrywki.

Gracz porusza się od misji do misji w stałej kolejności, co minimalizuje poczucie odkrywania.

Każde zadanie jest zaprojektowane w z góry ustalonej formie, co obniża replayability.

Brak swobody w dialogach i misjach ogranicza możliwość ponownego przejścia gry w inny sposób.

 

8. Gra zawodzi jako RPG, oferując bardziej liniową akcję niż swobodę.

Elementy RPG, takie jak rozwój postaci i wpływ dialogów, są słabo zintegrowane z resztą gry.

Gra jest bardziej slasherem z dużą ilością dialogów niż klasycznym RPG.

Recenzje mogą wprowadzać w błąd, oceniając grę jako bardziej rozbudowaną, niż jest w rzeczywistości.

 

9. Gra może zyskać pozytywne oceny od okazjonalnych graczy, ale jest mało innowacyjna.

Dla graczy spędzających niewiele czasu przy grach, jej wady mogą być mniej widoczne.

Brak widocznych błędów i przystępność mogą sprawić, że gra spodoba się graczom casualowym.

Wnikliwa analiza gry ujawnia jednak brak głębi i innowacji, co może zawieść fanów RPG.

 

10. Dragon’s Dogma oferuje bardziej autentyczne doświadczenie RPG.

„Dragon’s Dogma” wyróżnia się unikalnym systemem, który kładzie nacisk na eksplorację i rozwój postaci.

Gra ma swoje wady, ale stara się pozostać wierna idei RPG z wyraźnym poczuciem progresji.

Integracja elementów z „Dragon’s Dogma” mogłaby wzbogacić analizowaną grę, szczególnie w zakresie eksploracji i budowania postaci.

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
29 minut temu, Voodoo2 napisał(a):

No raczej nie zatrudnili jej i nie dali stanowisko głównego scenarzysty (sprostowałem już że do nowego CP) żeby zmieniła swoje poglądy..  

Ale w Cyberpunku może sobie cudować ile wlezie nie zachwieje podstaw lore gdzie pleć i ciało nie są żadnym tabu. Żadnej krzywdy nie zrobi to nie Veilguard ze przez przesycenie dodatkowymi trściami może popsuć odbiór.

A z DA:V mogła być naprawdę dobra gra gdyby wprowadzić kilka poprawek.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Wszedłem na dosłownie 3minuty na streama pewnej kobitki która przechodziła Baldura 3 na różne sposoby, nawet solo na najtrudniejszym poziomie -honor mode- oczywiście to całkiem inne gry, a tu robiła non stop uniki grając magiczką i zrozumiałem tylko to: "I wish I was a warrior" nie miała chwili wytchnienia, a jak pokonała zgraję wrogów, to uff.

 

Tutaj jej 5min o przemyśleniach po pierwszym dniu w grze DA
 

 

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano
51 minut temu, Fenrir_14 napisał(a):

Ja mam poważne obawy właśnie. Wystarczy wejść na ich stronę i poobserwować supportowane przez nich akcje żeby być w 1000% pewnym jakim podmiotom i zachowaniom hołdują. Obstawiam że z Ciri zrobią lesbe tak czy siak i nie zdziwię się jak Vesemir będzie starym rowerem - protoplastą :uscisk:

Ale akurat dwie ładne zabawiające się  babeczki są spoko :E

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

@Fenrir_14

o ile dobrze pamiętam w W3 była nawet scena (kąpiel w łaźni), w której grając Ciri mogliśmy wybrać odpowiedź z gatunku "wolę kobiety" :)

 

Natomiast nie da się ukryć, że W3 to akurat świetny przykład, że można tego rodzaju treści sensownie wplatać zamiast walić obuchem po głowie.

Edytowane przez sawner
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Mówicie że Veilguard to flop i w Bioware pewnie już w majtach pełno ale czy na pewno? Tzn. ile graczy używa steam a ile EA app? Są jakieś oficjalne dane sprzedaży? 

 

Z tego wszystkiego chyba kupię Phantom Liberty i ogram CP 2077 (nie bić że jeszcze tego nie zrobiłem). 

Edytowane przez Asag
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Voodoo2 napisał(a):

Nie macie obaw że Wiesiek 4 pod patronem Mary Kenney pójdzie w podobny klimat?

Wiem, że już sprostowałeś. Ale i tak dałeś ponieść się tłumowi. W Night City na ulicy trudno znaleźć osobę "normalną" w naszym rozumieniu a ta pani ma pracować w Ameryce właśnie przy CP 2077.2

Wiedźminem 4 natomiast zajmuje się ekipa polska, choć oczywiście jej trzon stanowią ludzie odpowiedzialni za świetny Phantom Liberty. Co ciekawe, w dodatku do Cyberpunka ilość postaci i wątków które można by okreslić zaimkami, jesli dobrze pamiętam, jest znikoma. Szczególnie w porównaniu do podstawki.

Edytowane przez tgolik
Opublikowano
3 minuty temu, Asag napisał(a):

Z tego wszystkiego chyba kupię Phantom Liberty i ogram CP 2077 (nie bić że jeszcze tego nie zrobiłem). 

Jeśli seryjnie się zastanawiałeś, czy ograć CP2077 czy Veilguarda, to nie masz się co zastanawiać, bo to wybór jak pomiędzy Mercedesem a Trabantem. 

  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Cześć wszystkim, mam zestaw komputerowy, który złożyłem około 5 lat temu. Do tej pory dobrze mi służył z drobnymi wyjątkami, ale ostatnio zaczął odstawać przy nowszych grach i podczas pracy w Unreal Engine i Unity. Czas więc na modernizację sprzętu, ale nie jestem pewien, co najlepiej wymienić, aby uzyskać najlepszy stosunek jakości do ceny. Nie znam się na sprzęcie, dlatego przychodzę do was z prośbą o pomoc. Budżet ok. 3000 zł, wolałbym się zamknąć w tych 3000 zł ale jakby była znaczna różnica w wydajności, a wyjdzie lekko ponad budżet to mimo wszystko wezmę. Poniżej przedstawiam mój obecny zestaw: Procesor: AMD Ryzen 5 3600 AM4 RAM: 16 GB Patriot Viper DDR4 3200 MHz (2x8 GB) + dodatkowe 32 GB IRDM PRO DDR4 3600 MHz (32 GB) Płyta główna: ASRock Fatal1ty B450 GAMING K4 Karta graficzna: Gigabyte Radeon RX 5600 XT Windforce OC 6G Dyski: Kingston SSD M.2 NVMe 500 GB (SA2000M8/500G) Crucial SSD BX500 1 TB SATA3 Zasilacz: Seasonic S12III 500W Bronze Obudowa: SilentiumPC Signum SG1 Główny Monitor: Lenovo Legion Y27F-30 (27", 240 Hz, FHD) Do czego używam komputera? Głównie do gier (najnowsze tytuły AAA, np. Cyberpunk 2077, Baldur’s Gate 3, CoD BO6, PoE2). Tworzenie gier w Unity i Unreal Engine – tu zaczyna brakować wydajności, szczególnie przy większych projektach. Okazjonalnie: programowanie, obróbka grafiki, edycja wideo. Moje cele: Płynność w grach na wysokich ustawieniach z 200+ FPS w grach e-sportowych i przyzwoitym FPS w AAA. Poprawa wydajności w Unreal Engine/Unity, szczególnie przy renderowaniu i pracy z większymi projektami. Modernizacja w granicach rozsądku – nie chcę wymieniać wszystkiego na raz, głównie myślałem nad kartą graficzną, procesorem i płytą główną.
    • @ju-rek Bo Ty chyba ogarniasz. Patrz:     Porównałem to z @Zachy prockiem, u mnie najwyższe napięcie jest niższe niż jego najniższe, to może być powodem, że u mnie Curva kończy się na - 17? W sensie, że on już sam z siebie ma tak niskie napięcia, że po prostu ciężko tu jeszcze cokolwiek zdjąć? 
    • Jeśli chodzi o "co mam obecnie" to:   LG G7 (x2) Huawei Nova 3 Honor View 10 Sony XA2 Motorola G5S Plus (x2) Samsung S6 Edge Samsung S9 (x2) Huawei Mate 20 Pro Samsung Note 10   Muszę się zmobilizować któregoś dnia i powystawiać niektóre w końcu.
    • Dlatego cały czas twierdzę, że coś jest nie tak, bo nawet premierowe wersje tych kart, wypadają dużo lepiej w testach, niż ta kolegi po zmianie pasty na ptm. Zobaczymy jak będzie po kolejnej zmianie. Do autora tematu, jak masz jakąkolwiek pastę pod ręką to zmień dla zasady, powinno być dużo lepiej, ptm połóż na końcu jak już zakupisz.   Pobierz Quake 2 RTX Demo na Steam (najlepszy tester chłodeń na szybko) i daj znać jakie dokładnie tam są temperatury.
    • Projekt jako ciekawostka może i fajny, ale bezsensowny w praktyce. 66 stopni na rdzeniu (hot spot pewnie dodatkowe +7 - 10 stopni) przy poborze ledwo 190 watów na filmie. AIO w formacie jak na filmie (czyli radiator i pompy w obrębie obudowy GPU zawsze będzie gorsze niż powietrze w tym samym rozmiarze. Chłodzenie wodne ma sens tylko jak jest osobny duży radiator który może oddać więcej ciepła niż chłodzenie powietrzem.   Jak ktoś chce maksimum wydajności w minimum przestrzeni to lepiej zrobić jak na filmie:     70 stopni GPU przy ponad 400 watach na GPU i 250 watach na CPU.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...