Vulc 321 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 6 minut temu, musichunter1x napisał(a): O panie, a myślisz że skąd to znam Gdyby nie ograniczenia fanowskiej twórczości, niczym u nintendo to UE5 pewnie byłby złotą erą takich filmów. To pewnie wiesz jak załatwili twórcę tego cuda. No, ale to nie czas i miejsce 1
Frog67 111 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 29 minut temu, Voodoo2 napisał(a): Nie macie obaw że Wiesiek 4 pod patronem Mary Kenney pójdzie w podobny klimat? Nie rozśmieszaj jedna osoba nie może odpowiadać za wszystko, poza tym CDPR szanuje źródło jakim są ksiązki 1
Godlike 76 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Godzinę temu, Element Wojny napisał(a): Skoro jedynymi wyborami w kreatorze odnośnie Inkwizycji było czy ją rozwiązałeś i z kim romansowałeś, to odpowiedź już znasz. No ok dzięki, aczkolwiek teraz nie znam odpowiedzi na to z kim romansowałem i czy ja rozwiązałem bo nie pamiętam
Element Wojny 510 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) I to by chyba było na tyle Panie i Panowie, od 20 minut ilość graczy tylko spada, wygląda na to że ich sobotni premierowy peak to całe 84 tysiące Jeśli w nocy albo jutro nie wydarzy się coś niespodziewanego, to mamy flopa totalnego. Edytowane 2 Listopada przez Element Wojny 2
Voodoo2 84 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) 9 minut temu, Frog67 napisał(a): jedna osoba nie może odpowiadać za wszystko, poza tym CDPR szanuje źródło jakim są ksiązki No raczej nie zatrudnili jej i nie dali stanowisko głównego scenarzysty (sprostowałem już że do nowego CP) żeby zmieniła swoje poglądy.. Edytowane 2 Listopada przez Voodoo2
JeRRyF3D 352 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 29 minut temu, Element Wojny napisał(a): Jak tam wrażenia grających? Warto spędzić przy tym kolejny wieczór? Ja odpuszczam. Przyłapuję się na tym, że zupełnie nie kręcą mnie historia ani postaci, tylko chęć zobaczenia kolejnych widoczków. Ogram sobie po raz drugi Horizona Remaster albo RDR2. 1
Fenrir_14 57 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 35 minut temu, Voodoo2 napisał(a): Nie macie obaw że Wiesiek 4 pod patronem Mary Kenney pójdzie w podobny klimat? Ja mam poważne obawy właśnie. Wystarczy wejść na ich stronę i poobserwować supportowane przez nich akcje żeby być w 1000% pewnym jakim podmiotom i zachowaniom hołdują. Obstawiam że z Ciri zrobią lesbe tak czy siak i nie zdziwię się jak Vesemir będzie starym rowerem - protoplastą 1
Kelam 717 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Już się wypłaszcza peak. Ciekawe czy w bioware zaczynają się stresować: 1
Element Wojny 510 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) 3 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a): Ja odpuszczam. Przyłapuję się na tym, że zupełnie nie kręcą mnie historia ani postaci, tylko chęć zobaczenia kolejnych widoczków. Ogram sobie po raz drugi Horizona Remaster albo RDR2. @userKAMIL @ODIN85 @DITMD A jak tam u Was? Edytowane 2 Listopada przez Element Wojny
musichunter1x 101 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) 4 minuty temu, Fenrir_14 napisał(a): Ja mam poważne obawy właśnie. Na moje przeczucie to będzie kompletna klapa, ale możliwe że jest przy innym projekcie, to wtedy on głównie oberwie. W4 jest chyba nadal robiony głównie w Polsce? Ale nawet wtedy większość weteranów jest gdzie indziej. Przy Cyberpunku gasiłem hype, gdy ogłosili wersję na PS4... Hypetrain trwał jeszcze parę lat Przynajmniej wtedy tylko technikalia oberwały i może coś z fabuły. Ah oraz część konceptu poleciała, przecież to miało być GTA V online. Edytowane 2 Listopada przez musichunter1x
Voodoo2 84 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 12 minut temu, Fenrir_14 napisał(a): Obstawiam że z Ciri zrobią lesbe tak czy siak i nie zdziwię się jak Vesemir będzie starym rowerem - protoplastą Jeszcze słowa Andrzeja, że gra mu smrodu i gówna narobiła mogą okazać się prawda 1
Element Wojny 510 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) Tyle od Kiszaka, ocena 5/10. 1. Gra oferuje liniowy i powtarzalny system walki. Walki składają się z sekwencji gauntletów, w których fale przeciwników pojawiają się w ustalonej kolejności. Przeciwnicy są rozmieszczeni w sposób sztywny, brak tu swobodnego podejścia i rozłożenia przeciwników. W każdej rozgrywce walki i rozmieszczenie przeciwników są identyczne, co prowadzi do schematycznego doświadczenia. 2. Walka jest monotonna, z przeciwnikami będącymi „gąbkami na pociski”. Gra stawia na powtarzalne starcia, gdzie przeciwnicy posiadają wysoką wytrzymałość na obrażenia. Brak różnorodności przeciwników i ich ataków sprawia, że walka staje się nużąca. Struktura gry przypomina bardziej slasher, co odbiega od oczekiwań wobec RPG. 3. Dialogi wpływają na fabułę w ograniczonym stopniu. Pomimo dużej ilości dialogów, nie mają one realnego wpływu na świat gry. Decyzje podjęte w dialogach nie prowadzą do większych konsekwencji fabularnych. Dialogi wpływają głównie na relacje postaci, np. możliwość romansów, ale nie wpływają na otaczający świat. 4. Brak autentycznego rozwoju postaci w systemie RPG. System poziomów jest sztywny, a gracz zdobywa poziomy tylko w wyznaczonych miejscach. Brakuje elastyczności w levelowaniu, ponieważ jest ono ściśle kontrolowane przez twórców gry. Drzewko umiejętności jest ograniczone, nie pozwala na tworzenie unikalnych buildów i nie oferuje swobody w wyborze statystyk. 5. Gra oferuje iluzoryczną eksplorację i ma ograniczoną otwartość świata. Eksploracja nie jest nagradzana, ponieważ nie ma możliwości dodatkowego zdobywania doświadczenia czy zasobów. Brak wpływu gracza na tempo rozwoju postaci i ograniczona interakcja z otoczeniem obniżają poczucie wolności. Gra nie oferuje możliwości dostosowywania poziomu wyzwań przez wybór przeciwników lub eksplorację. 6. Mechanika RPG jest uproszczona i ograniczona. Brak różnorodności statystyk i umiejętności postaci, co eliminuje znaczenie wyboru klasy czy builda. Gra nie pozwala na wybór atrybutów, takich jak siła czy zręczność, co jest nietypowe dla gier RPG. System rozwoju postaci jest bardziej zbliżony do gier akcji niż do pełnoprawnego RPG. 7. Struktura gry jest wyreżyserowana, z ograniczoną elastycznością rozgrywki. Gracz porusza się od misji do misji w stałej kolejności, co minimalizuje poczucie odkrywania. Każde zadanie jest zaprojektowane w z góry ustalonej formie, co obniża replayability. Brak swobody w dialogach i misjach ogranicza możliwość ponownego przejścia gry w inny sposób. 8. Gra zawodzi jako RPG, oferując bardziej liniową akcję niż swobodę. Elementy RPG, takie jak rozwój postaci i wpływ dialogów, są słabo zintegrowane z resztą gry. Gra jest bardziej slasherem z dużą ilością dialogów niż klasycznym RPG. Recenzje mogą wprowadzać w błąd, oceniając grę jako bardziej rozbudowaną, niż jest w rzeczywistości. 9. Gra może zyskać pozytywne oceny od okazjonalnych graczy, ale jest mało innowacyjna. Dla graczy spędzających niewiele czasu przy grach, jej wady mogą być mniej widoczne. Brak widocznych błędów i przystępność mogą sprawić, że gra spodoba się graczom casualowym. Wnikliwa analiza gry ujawnia jednak brak głębi i innowacji, co może zawieść fanów RPG. 10. Dragon’s Dogma oferuje bardziej autentyczne doświadczenie RPG. „Dragon’s Dogma” wyróżnia się unikalnym systemem, który kładzie nacisk na eksplorację i rozwój postaci. Gra ma swoje wady, ale stara się pozostać wierna idei RPG z wyraźnym poczuciem progresji. Integracja elementów z „Dragon’s Dogma” mogłaby wzbogacić analizowaną grę, szczególnie w zakresie eksploracji i budowania postaci. Edytowane 2 Listopada przez Element Wojny 1 1
Frog67 111 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 29 minut temu, Voodoo2 napisał(a): No raczej nie zatrudnili jej i nie dali stanowisko głównego scenarzysty (sprostowałem już że do nowego CP) żeby zmieniła swoje poglądy.. Ale w Cyberpunku może sobie cudować ile wlezie nie zachwieje podstaw lore gdzie pleć i ciało nie są żadnym tabu. Żadnej krzywdy nie zrobi to nie Veilguard ze przez przesycenie dodatkowymi trściami może popsuć odbiór. A z DA:V mogła być naprawdę dobra gra gdyby wprowadzić kilka poprawek. 1
Reddzik 309 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) Wszedłem na dosłownie 3minuty na streama pewnej kobitki która przechodziła Baldura 3 na różne sposoby, nawet solo na najtrudniejszym poziomie -honor mode- oczywiście to całkiem inne gry, a tu robiła non stop uniki grając magiczką i zrozumiałem tylko to: "I wish I was a warrior" nie miała chwili wytchnienia, a jak pokonała zgraję wrogów, to uff. Tutaj jej 5min o przemyśleniach po pierwszym dniu w grze DA Edytowane 2 Listopada przez Reddzik 1
sawner 4 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 41 minut temu, Fenrir_14 napisał(a): Obstawiam że z Ciri zrobią lesbe tak czy siak Ee, to akurat jest zgodne z lore (pamiętamy Mistle ze Szczurów?). 2
skunRace 167 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 42 minuty temu, Element Wojny napisał(a): @userKAMIL @ODIN85 @DITMD A jak tam u Was? KAMIL i ODIN pewnie cisną dalej, bo HDR daje radę i widoczki ładne 1 1
Kelam 717 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Ciri jest biseksualna. Ale akurat nie z tego powodu jej nie lubię. Ona jest zwyczajnie wkurzająca. 1
Godlike 76 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 51 minut temu, Fenrir_14 napisał(a): Ja mam poważne obawy właśnie. Wystarczy wejść na ich stronę i poobserwować supportowane przez nich akcje żeby być w 1000% pewnym jakim podmiotom i zachowaniom hołdują. Obstawiam że z Ciri zrobią lesbe tak czy siak i nie zdziwię się jak Vesemir będzie starym rowerem - protoplastą Ale akurat dwie ładne zabawiające się babeczki są spoko 1 2
Reddzik 309 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Kiedyś polityk w sejmie powiedział, że "na lesbijki to miło popatrzeć" i tak skończyła się jego kariera... więc lepiej uważaj @Godlike
Fenrir_14 57 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada @sawner no dlatego napisałem że tego jestem praktycznie pewien przy aktualnych trendach @Godlike nie da się zaprzeczyć 😀
sawner 4 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) @Fenrir_14 o ile dobrze pamiętam w W3 była nawet scena (kąpiel w łaźni), w której grając Ciri mogliśmy wybrać odpowiedź z gatunku "wolę kobiety" Natomiast nie da się ukryć, że W3 to akurat świetny przykład, że można tego rodzaju treści sensownie wplatać zamiast walić obuchem po głowie. Edytowane 2 Listopada przez sawner 1 1
Asag 32 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) Mówicie że Veilguard to flop i w Bioware pewnie już w majtach pełno ale czy na pewno? Tzn. ile graczy używa steam a ile EA app? Są jakieś oficjalne dane sprzedaży? Z tego wszystkiego chyba kupię Phantom Liberty i ogram CP 2077 (nie bić że jeszcze tego nie zrobiłem). Edytowane 2 Listopada przez Asag
tgolik 19 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) 1 godzinę temu, Voodoo2 napisał(a): Nie macie obaw że Wiesiek 4 pod patronem Mary Kenney pójdzie w podobny klimat? Wiem, że już sprostowałeś. Ale i tak dałeś ponieść się tłumowi. W Night City na ulicy trudno znaleźć osobę "normalną" w naszym rozumieniu a ta pani ma pracować w Ameryce właśnie przy CP 2077.2 Wiedźminem 4 natomiast zajmuje się ekipa polska, choć oczywiście jej trzon stanowią ludzie odpowiedzialni za świetny Phantom Liberty. Co ciekawe, w dodatku do Cyberpunka ilość postaci i wątków które można by okreslić zaimkami, jesli dobrze pamiętam, jest znikoma. Szczególnie w porównaniu do podstawki. Edytowane 2 Listopada przez tgolik
Element Wojny 510 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 3 minuty temu, Asag napisał(a): Z tego wszystkiego chyba kupię Phantom Liberty i ogram CP 2077 (nie bić że jeszcze tego nie zrobiłem). Jeśli seryjnie się zastanawiałeś, czy ograć CP2077 czy Veilguarda, to nie masz się co zastanawiać, bo to wybór jak pomiędzy Mercedesem a Trabantem. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się