darekz 67 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia 1 minutę temu, Zachy napisał(a): Wszystkie 5090 maja PL 100% Max 104% co daje 600W, jeżeli w podstawie mają 575W. Tak mialem w Trio i FE
Zachy 586 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Te lepsze modele mają domyślnie 600W i PL 100% Do tego sie odnosilem
maras2574 891 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia 40 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a): W tym kilka klasyków Kiedy to zrobiłeś jak cały czas tutaj siedzisz Chyba że jak byłeś w Bieszczadach 1
darekz 67 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia 8 minut temu, Zachy napisał(a): Te lepsze modele mają domyślnie 600W i PL 100% Do tego sie odnosilem W porządku 😎
some1 536 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia 39 minut temu, SebastianFM napisał(a): Tak, najważniejsze, żeby zieleninka się realistycznie rozsypywała. 😁 Weź się zastanów przy czym się upierasz. Twórcy bez najmniejszego problemu mogliby to zrobić i to bez użycia PhysX tylko to jest bez sensu. Nie tylko zieleninka, ale też drzazgi i drobne cząstki widoczne na klipie przy cięciu drzwi i innych materiałów. Na ile mogę to ocenić nie mają fizyki, nie odbijają się od otoczenia i błyskawicznie znikają. Na zielenince po prostu najlepiej to widać. Do kwestii dymu już się w ogóle nie odniosłeś. Tym się właśnie wyróżniał PhysX w grach, że miałeś nawet i tysiące drobnych cząstek w scenie, które odbijały się od obiektów, reagowały na ruchy bohatera i NPC, zamiast znikać po sekundzie. Tłuczone szkło, odpryski, gruz rozrzucany przez eksplozje itp. Tego we współczesnych grach nie widać, nawet jeśli fizyka większych obiektów jest dobrze zrobiona, tak jak w AC. I oczywiście PhysX to nie jest żadna magia tylko kolejny middleware i można by podobne efekty liczone na GPU zaimplementować bezpośrednio w silniku gry. Problemem jest jak zwykle czas i pieniądze potrzebne, żeby to zrobić. 1
maxmaster027 887 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Godzinę temu, PiPoLiNiO napisał(a): Jak podłączysz monitor 4k to zrozumiesz po co 5090 mom, 1den 3440 drugi 4k. Wsio śmiga
Kanzu 206 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia 55 minut temu, Zachy napisał(a): Wszystkie 5090 maja PL 100% Wiem, że mają. Chodziło mi o jakiś jego post, w którym pisał coś o 105-110%. Zostało mi to w głowie i myślałem, że kręcił na tym podniesionym PL wyniki a to jakiś błąd z gpu tweak był.
Tolfu 36 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia To prawda, że te nowe sterowniki podwyższają wydajność o 10% rtx 5080?
Tolfu 36 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Teraz, PiPoLiNiO napisał(a): Ta, w Steel Nomad Czyli ludzie lecą w c$#ja
Tornado3 333 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia 2 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a): Ta, w Steel Nomad W grach też na plus tylko musi być duże obciążenie 1
JacekRTX 253 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Jakby ktoś chciał jest niezła okazja na RTX 5070 https://www.x-kom.pl/p/1323290-karta-graficzna-nvidia-zotac-geforce-rtx-5070-solid-oc-12gb-gddr7-dlss4.html?sm=ithardware#Opis 1 1
VRman 2 641 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia 9 godzin temu, Kadajo napisał(a): Dzięki chłopaki, no nie wiem co powiedzieć. Jak bym miał tyle kasy co Elon Musk to bym wszystkich aktywnym użytkownikom tego tematu kupił topowe komputery Jeszcze nigdy w życiu nie życzyłem bankructwa Muskowi tak mocno jak teraz. Screenshota zrobiłem jakby co. Nie wywiniesz się! 1
Kadajo 7 411 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia 4 godziny temu, ODIN85 napisał(a): Z mojej perspektywy brak tego to żaden minus. No i tym się różnimy. Ty widzisz tylko własny czubek nosa. Ja nie. Na takich jak ty korpo zarabia najwięcej, bo jesteście mega łatwi w manipulacji. Da się wam wmówić wszytko, i jeszcze będziecie tego bronic. Perfekcyjni niewolnicy. 2 godziny temu, Tolfu napisał(a): To prawda, że te nowe sterowniki podwyższają wydajność o 10% rtx 5080? Na guru3d czytałem, że najprawdopodobniej poprawili krzywą napiec i karty trzymają wyższe zegary bez grzebania. Jednak ludzie nadal meldują problemy w grach. https://forums.guru3d.com/threads/nvidia-geforce-576-02-whql-driver-download.456063/
SebastianFM 344 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia @Kadajo, pamiętaj, że ty nie jesteś żadną wyrocznią żeby decydować czy np. komuś coś wmówiono, czy jest niewolnikiem, itp. 2
Kadajo 7 411 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia To ty coś takiego sugerujesz. Ja tylko wyrażam swoje zdanie.
Phoenix. 4 727 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Apropo tego demka co nvidia wypuscila i ktos pisal, ze odpalic nie moze, do jego odpalenia wymaagny jest UE5 pobrany z Epica Nie jest to samodzielne demo.
Kadajo 7 411 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Pisaliśmy o tym. O ironio tak jak pisał @RTX4090 jest faktycznie jakiś z nim problem i nie udało mi się go odpalić Tzn. odpałem na instalacji Visual Studio x64
SebastianFM 344 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia (edytowane) @some1, zauważ, że podczas walki na miecze np. lecą iskry, które nie przenikają przez ziemię więc tak jak napisałem, to twórcy decydują, które efekty cząsteczkowe wchodzą w interakcję z otoczeniem. O co ci chodzi z tym dymem? Co miałoby tak dymić w AC Shadows? To, że w Batmanie masz taki dym nie czyni od razu tej gry jako takiej z najlepszą fizyką na świecie! Edytowane 18 Kwietnia przez SebastianFM
Phoenix. 4 727 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia (edytowane) 5 minut temu, Kadajo napisał(a): Pisaliśmy o tym. O ironio tak jak pisał @RTX4090 jest faktycznie jakiś z nim problem i nie udało mi się go odpalić Tzn. odpałem na instalacji Visual Studio x64 Demo jest pod nowe karty, ktore wykorzystuja wszystkie nowe techniki w tym demie. "Projekt zajmuje 108 GB i zawiera scenę zbudowaną z 500 milionów trójkątów, ponad 30 tysięcy materiałów, 2 tysiące świateł cząsteczkowych oraz 1500 tekstur. Tak skomplikowana scena bez użycia technik renderowania neuronowego, a więc: RTX Texture Filter, RTX Neural Shaders, Neural Materials, Neural Texture Compression, Character Rendering, Neural Faces, Neural Hair oraz Mega Geometry i techniki DLSS 4 z generatorem klatek MFG" A czy da sie to odpalic na starszym gen, nie mam pojecia. Edytowane 18 Kwietnia przez Phoenix.
Kadajo 7 411 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia 18 minut temu, SebastianFM napisał(a): @some1, zauważ, że podczas walki na miecze np. lecą iskry, które nie przenikają przez ziemię więc tak jak napisałem, to twórcy decydują, które efekty cząsteczkowe wchodzą w interakcję z otoczeniem. O co ci chodzi z tym dymem? Co miałoby tak dymić w AC Shadows? To, że w Batmanie masz taki dym nie czyni od razu tej gry jako takiej z najlepszą fizyką! Jemu raczej chodziło ze można by za pomocą tej symulacji stworzyć np. mgle albo inne tego typu efekty cząsteczkowe. To ze w Batmanie masz akurat dym nie kończy się na możliwościach tych efektów przecież. Physx to symulacja płynów, tkanin, cząsteczek itd itd. Do dziś praktycznie w grach nie widać tak zaawansowanej symulacji dymu jaka była w Batmanch, ba w NFS ProStreet już mieliśmy podobny efekt dymu z opon. Wiec da się to zrobić nawet bez Physx. BTW. ta gra ma na karku 18 lat. @Phoenix. a możliwe w sumie ze tego się nie da odpalić na niczym poniżej RTX 5xxx, no ale nie ma komunikatu, że brakuje sprzętu tylko ciągle coś nie gra na poziomie softwarowym. Ale odpuściłem dalsze grzebanie.
sideband 1 775 Opublikowano 19 Kwietnia Opublikowano 19 Kwietnia 2 godziny temu, Kadajo napisał(a): Pisaliśmy o tym. O ironio tak jak pisał @RTX4090 jest faktycznie jakiś z nim problem i nie udało mi się go odpalić Tzn. odpałem na instalacji Visual Studio x64 https://www.dropbox.com/scl/fi/ghg6zw2vnhdyoq6tfis6k/5.6_zorah.zip?rlkey=4ihh3kjinmwks6c0urva9mew1&st=2bzut265&dl=0 I nie kłaniaj mi się na ulicy 1
Ravenik 29 Opublikowano 19 Kwietnia Opublikowano 19 Kwietnia (edytowane) 1 godzinę temu, sideband napisał(a): https://www.dropbox.com/scl/fi/ghg6zw2vnhdyoq6tfis6k/5.6_zorah.zip?rlkey=4ihh3kjinmwks6c0urva9mew1&st=2bzut265&dl=0 I nie kłaniaj mi się na ulicy Pobieram, ale to zajmuje prawie 27GB, podczas gdy jak sam skompilowałem w UE5.5 to mi wersja wykonywalna zajmuje 13GB czyli 2 razy mniej. Inna sprawa że według mnie jest lekkie mydło i aby uzyskać pełną jakość to trzeba wyedytować albo podmienić plik GameUserSettings.ini. Edit: z objętością wersji wykonywalnej chyba się wyjaśniło, bo jest kilka plansz w tym demie, a jak tylko jedną skompilowałem. Edytowane 19 Kwietnia przez Ravenik
areczek1987 908 Opublikowano 19 Kwietnia Opublikowano 19 Kwietnia Jakieś osobiste spostrzeżenia na temat tego multi frame gen? Na czym zrobione?
maxmaster027 887 Opublikowano 19 Kwietnia Opublikowano 19 Kwietnia 11 godzin temu, PiPoLiNiO napisał(a): W sensie na 4070Ti wszystko śmiga w 4k? Ogólnie tak, da sie grać praktycznie w kazda wymagajaca gre na maxymalnych ustawieniach z DLSS P i FG. Czego nie da sie zrobic w VR niestety. Zauwaz, że nvidia i ogolnie Jensen jakos nie chwali sie wydajnoscia nowych RTX w VR, pomimo, że jest pare wideo na YT i 5090 potrafi zyskac nawet 100% wydajnosci nad 4090 z takim pimax crystal zapychajac 25-30GB vram. Jednak nie ma tam technologi FG x3 i FG x4, i jakby pokazywali porównania i zrobili tak jak robią przy prezentacjach to całą seria poza 5090 wyglądała by wrecz tragicznie. O ile 4070Ti radzi sobie w 4k nie radzi sobie w VR (2x [2160x2160]) nawet z DLSS performance, z właczonym RT.
Kadajo 7 411 Opublikowano 19 Kwietnia Opublikowano 19 Kwietnia Z DLSS i FG nie mogłeś grac na maksa ze wszystkim ? Niemożliwe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się